Szukaj

Lista ocen Toyota RAV4 IV MPV (46) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 28 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~alpinus6
Toyota RAV4 IV
MPV Valvematic 150 152KM 112kW
Totalna porażka Toyoty ! Na testach jeździłem dużo dieslem i był on po prostu lepiej wyciszony od benzyny. Silnika nie słychać tylko na postoju, jak ruszymy od razu go słychać, czy to 50 km/h czy 100 km/h. Powyżej 130 km/h dochodzi buczenie spod maski, coś jak w silnikach V-6 lub V-8 (niektórzy pewnie lubią ten odgłos), plusem jest że nie narasta ono ze wzrostem prędkości (ale dochodzą szumy powietrza od bryły samochodu). Ewidentnie za słabe...
2,0
~alpinus6
Toyota RAV4 IV
MPV Valvematic 150 152KM 112kW
Totalna porażka Toyoty ! Na testach jeździłem dużo dieslem i był on po prostu lepiej wyciszony od benzyny. Silnika nie słychać tylko na postoju, jak ruszymy od razu go słychać, czy to 50 km/h czy 100 km/h. Powyżej 130 km/h dochodzi buczenie spod maski, coś jak w silnikach V-6 lub V-8 (niektórzy pewnie lubią ten odgłos), plusem jest że nie narasta ono ze wzrostem prędkości (ale dochodzą szumy powietrza od bryły samochodu). Ewidentnie za słabe...
4,0
~beers
Toyota RAV4 IV
MPV D-CAT 150 150KM 110kW
dwa oblicza wyciszenia, po uruchomieniu zimnego silnika, szczególnie przy niskich temperaturach otoczenia, odgłos jego pracy jest wyraźnie słyszalny na zewnątrz i wewnątrz kabiny, po rozgrzaniu silnika praca jego jest bardzo cicha, wiele tu też zależy od jakości zatankowanego paliwa. Olej napędowy dobrej jakości powoduje, że praca silnika jest wyraźnie cichsza.
3,0
~Qaz
Toyota RAV4 IV
MPV D-4D 125 124KM 91kW
I tu jest pewien problem, bo o ile wyciszenie silnika jest wystarczające, to w czasie przyspieszania i hamowania słychać jakieś dziwne odgłosy, jakby jakieś tarcie plastików, przelewanie się płynów (paliwa w zbiorniku?) Nie wiem, w serwisie powiedzieli, że wszystko jest w porządku. Mnie to trochę irytuje, ale chyba będę musiał się przyzwyczaić
3,0
~gobik
Toyota RAV4 IV
MPV D-4D 125 124KM 91kW
Tutaj szału nie ma. W samochodzie do 100km/h jest znośnie powyżej głośno i od silnika i z zewnątrz dochodzą niepotrzebne dzwięki kół i szum silny wiatru.Chyba zafunduje sobie dodatkowe wygłuszenie.Tyle ze profesjonalnie zrobione kosztuje 5 tyś i boje się czy nie połamią jakiś plastików podczas tej roboty.
4,0
~Vomer
Toyota RAV4 IV
MPV Valvematic 150 152KM 112kW
Jadąc ze stałą prędkością 140km/h można spokójnie rozmawiać. Przy 170 szum jest wyraźny. Ale to nie jest auto do jazdy z takimi prędkościami. Przy wyprzedzaniu w trybie Sport silnik wyje niemiłosiernie. Poza tą konkretną sytuacją nie mam zarzutów.
3,0
~Kamil
Toyota RAV4 IV
MPV D-4D 125 124KM 91kW
Hmm. No właśnie. Toyota słynie z tego ze do najcichszych nie należy. Ten model również to potwierdza. Jak na tę klasę samochodu jest słabo. Do prędkosci 120km/h jest ok, powyzej tej predkosci zdecydowanie za głośno. Konurencja jest w tej kategorii lepsza.
5,0
~Chris
Toyota RAV4 IV
MPV D-4D 125 124KM 91kW
Wyciszenie Toyoty jest na nie lada poziomie jest wprost idealne, nie słychać w środku odgłosów warczącego diesla nawet przy prędkościach autostradowych, podczas jazdy można spokojnie rozmawiać.
3,0
~Jacek
Toyota RAV4 IV
MPV D-CAT 150 150KM 110kW
Ciężko powiedzieć czy jedziemy Hiluxem czy ponoć komfortowym SUVem. Diesel dobrze słyszalny, choć przy wyższych prędkościach przestaje to być problemem, po szum opon to zagłusza.
5,0
~38 letni użytkownik RAV-ki
Toyota RAV4 IV
MPV D-4D 150 150KM 110kW
Ciche, ciche, ciche. Tak mogę podsumować. Meksyk zaczyna się powyżej 3 tyś obrotów, a Kongo to przy 4 tyś. Ale tak do 160 km / h jest świetnie.
Toyota RAV4 IV MPV