Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Passat B8 Variant

VW B8, ponad rok temu
Silnik 2.0 TDI BlueMotion SCR 190KM 140kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 112 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Volkswagen Passat B8 Variant 2.0 TDI BlueMotion SCR 190KM 140kW 2015-2019 - Oceń swoje auto
2,50
41% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
Układ elektryczny
Przeniesienie napędu
2,0
Całokształt
Na wstępie posiadam cztery szt. Passata B8 190TDI Co mnie spotkało podczas czteroletniego okresu . Skrzynia usterka mechatroniki ( w jednym aucie DSG do wymiany ) , Sprzęgło ( w jednym przy 47 w drugim przy 77 tyś km wymienione ) Utleniające się chromowania ( wszystkie auta i to kilkukrotnie ) . Discovery Media zawieszają ( wszystkie auta } Dcc wali ( jedno auto ma z nim ) na nierównościach ( wymienione przy przebiegu zaledwie 52 tyś km Skrzypienie zawieszenia jak w starym aucie ( wszystkie auta ) Akumulator ( od 2,5 do 3 lat wymieniony w wszystkich szt. ) Sporo wycieków z silnika ( wszystkie auta ) Kierownica po 60 -70 tyś wygląda ja g.... ( wszystkie szt ) Lampy mają parę w środku tył ( pierwsze objawy po trzech latach teraz trzy szt. tak mają ) Korodujące tarcze norma , jak i nadmiernie zużywające się klocki i tarcze ( wszystkie auta } Ubytki płynu chłodzącego norma ( wszystkie auta ) TDI zawsze potrzebuje dolewek oleju i trzeba tego pilnować ( wszystkie auta ). Często źle spasowane uszczelki potrafią zetrzeć lakier w wnękach do podkładu ( w trzech autach ) Pękające roczki od drzwi ( w dwóch autach ). DSG z Tdi posiada laga , miasto opóźnienie reakcji wynosi minimalnie 1,5s do nawet 3,1s a to koszmar ( wszystkie auta ) Wyciszenie raczej w skali od 1 -10 to słabe 5 Zatem jaki jest naprawdę Passat B8 sami ocenicie ja nigdy więcej nie kupie Passata jak i nie polecę tego auta nikomu ( nie tyczy się całego Vaga )
Wrażenia
3,0
Silnik
2,0
Skrzynia biegów
2,0
Układ jezdny
3,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI BlueMotion SCR 190KM 140kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Volkswagen Passat B8 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Volkswagen Passat B8 Variant