Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Polo III Hatchback

Podjuk GG: 1123566, 17 lat temu
Silnik 1.4 i 60KM 44kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 22 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Volkswagen Polo III Hatchback 1.4 i 60KM 44kW 1995-2001 - Oceń swoje auto
4,54
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Ekonomiczny i nie brakuje mu mocy
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Przekładnia kierownicz ma już lekkie stuki
Układ elektryczny : Kable wys. nap. koniecznie wymienić do gazu. Efekt zarąbisty
Zawieszenie
5,0
Całokształt
Bardzo dobre autko dla młodych ludzi.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik bardzo mi się spodobał (na benzynie). Odpowiedni dla tego auta. Nie założył bym do niego już instalacji gazowej. Gazu pali 20% więcej, a na paliwie był dostatecznie ekonomiczny.
4,0
Skrzynia biegów
Do przodu wszystkie OK. Wsteczny wchodzi ciężej i niekiedy, jak się go pożądnie nie dopchnie, poprostu wyskakuje z charakterystycznym zgrzytem.
5,0
Układ jezdny
Wszystko doskonale, nie mam zastrzeżeń.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Jedyna dla mnie dziwna rzecz, to włącznik wycieraczek przedniej szyby - położenie skrajne w dół - wycieranie przerywane, skrajne w górę - ciągłe, środkowe - wyłączone. Dziwne, wg mnie powinno być po kolei - skrajne górne - wyłączone, środkowe - wycieranie przerywane i skrajne dolne - ciągłe.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Gdzeje dobrze, wiatrak wg mnie słabo nawiewa przednią szybę, bo niekiedy długo się odparowuje górna część. W czasie deszczu, nawet gdy jest sucho w aucie, szyba przednia zachodzi mgiełką.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu extra, z tyłu dzieci mają na podłodze miejsce tylko na nóżki i 0 machania ;)
3,0
Wyciszenie
Niemieckie auto, surowe i głośne (miałem Fiata UNO i był cichszy, ale dużo lepiej niż w POLONEZ-ie).
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa - sami widzicie, trudno znaleźć benzynowe ekonomiczniejsze autko. Ceny części też zadawalające, ale nie w serwisie - pod żadnym pozorem nie jedźcie do serwisu (byłem 1 raz z wymianą paska rozrządu - prawie 1000 zł - mój mechanik - 350 zł). U jakiegokolwiek mechanika macie wymiany/naprawy za 1/3 ceny i to z dobrymi zamiennikami.
5,0
Stosunek jakość/cena
Dobra niemiecka jakość i przy odsprzedaży też dobra cena.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Łożysta do tyłu - uwaga!!! - po 30 zł wymieniałem przy 120k, przednie 70 zł wymieniam teraz przy 220k. Amory po 140k.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Raz stanąłem w drodze, bo mi się bezpiecznik pompki paliwa przepalił. Serio, w czasie wyprzedzania. Naprawa 2 min. - tylko trzeba o tym wiedzieć z instrukcji (zrobiłem to jak mi pomoc drogowa wstydu narobiła). To była jedyna wpadka dla tego autka, ale przytoczyłem to tylko jako anegdotkę. Autko uważam za BEZAWARYJNE. Tylko bieżące naprawy eksploatacyjne.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 60KM 44kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Volkswagen Polo III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Volkswagen Polo III Hatchback