Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo C30 Hatchback 3d

Macada, 8 lat temu
Silnik 2.0 D 136KM 100kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 102 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Volvo C30 Hatchback 3d 2.0 D 136KM 100kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
4,69
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : C30 to komfortowy i zwinny samochód.
5,0
Całokształt
Zwinny i niebanalny samochód, w akceptowalnym poziomie kosztów utrzymania. Polecam jako drugie auto z uwagi na bardzo mały bagażnik. Auto jest bardzo wygodne i zwinne.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dynamiczny i elastyczny silnik. Zapewnia komfort jazdy zarówno w mieście jak i na dłuższych trasach.
4,0
Skrzynia biegów
Mogłoby być lepiej, jednak nie mam zbyt wielu uwag.
5,0
Układ jezdny
Auto bardzo dobrze trzyma się drogi. Dobrze wchodzi w zakręty, nie myszkuje. Ma sportowy charakter.
Komfort
4,0
Widoczność
Oczywiście są samochody z dużo lepszą widocznością. Tu problem jest z widocznością do tyłu z uwagi na charakterystyczny kształt bagażnika. Ma również spore martwe pole z przodu. Jednak do wszystkiego można się przyzwyczaić i wykorzystywać w odpowiedni sposób.
5,0
Ergonomia
Dla mnie Volvo to wzór i nic dodać, nic ująć. Wszystko jest we właściwym miejscu i nie bolą oczy od mnogości wskaźników i diod. W początkowym okresie użytkowania niskie osoby mogą odczuwać pewien dyskomfort, jednak diabeł tkwi w dobrych ustawieniach fotela i kierownicy. Problemem mogą być długie i ciężkie drzwi. Są problemem na wąskich miejscach parkingowych. C30 ma bardzo mały i nie wygodny w pakowaniu bagażnik. To nie jest rodzinne auto, zapakują się max. 2 osoby :) Jednak po złożeniu tylnych foteli przestrzeń znacznie się powiększa.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie ma problemu z zaparowanymi szybami. Nawiew na przednią szybę działa szybko i bez problemu. Ogrzewanie włącza się dość szybko. Wentylatory są głośne, ale da się wytrzymać. Moim zdaniem super.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasażer nie mają powodów do narzekań. Fotele w pełni regulowane pozwalają na dostosowanie ich do indywidualnych potrzeb. Pasażerowie (2) zasiadający na tylnych fotelach maja wygodnie pod warunkiem, że osoby siedzące przed nimi nie są wysokie. Jeżeli tak, to brakuje miejsca na nogi. Na dłuższy wyjazd max. 2 osoby, bo więcej bagażu i tak nie zapakujemy.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre. Jedynie pasażerowie siedzący na tylnych fotelach mogą słyszeć więcej dźwięków wydobywających się z okolic tylnej osi.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie średnie (miasto i trasa - 40km dziennie) to 6,8l/100km. Jest to dobry wynik przy parametrach samochodu. Pozostałe naprawy bieżące, to uszkodzona chłodnica klimatyzacji (od 500 do 1200 zł). Koszt w ASO dość wysoki, jednak warsztaty niezależne Volvo nie drenują kieszeni.
5,0
Stosunek jakość/cena
Moim zdaniem poziom jest odpowiedni. Wiedziałam czego oczekuję kupując ten samochód i nie zawiodłam się.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zużycie zawieszenia i nieszczelność chłodnicy klimatyzacji. Nic poza tym.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 D 136KM 100kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Volvo C30

Liczba wpisów: 5

Volvo C30 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Volvo C30 Hatchback 3d