Szukaj

Lista ocen Volvo S60 I (234) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 151 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Turbozyeb
Volvo S60 I
Sedan 2.4 i 20V 170KM 125kW
No niestety manewrowanie tym samochodem na ciasnym parkingu to katastrofa. Promień skrętu jak łajba. W dodatku jak na auto tej klasy mogłoby znacznie lepiej tłumić nierówności. Samo zachowanie auta podczas jazdy poprawne, ale tutaj is200 był dużo lepszy. Bardziej było "czuć"... Ale to był tylny napęd, więc nie ma co porównywać.
5,0
~Patryk
Volvo S60 I
Sedan 2.4 i 20V 170KM 125kW
Po zakupie auta oddałem przekładnie kierownicza do regeneracji ze względu na jej luzy, wymieniłem końcówki stabilizatora i auto prowadzi się świetnie. Bliżej mu do Mercedesa niż Audi czy BMW. Podobno zawieszenie średnio znosi polskie drogi i końcówki stabilizatora są do wymiany max co rok ale jest to mały koszt.
4,0
~Adam
Volvo S60 I
Sedan 2.4 D5 185KM 136kW
I tu jest kilka mankamentów: 1. Promień skrętu; da się z tym żyć, ale inni potrafią lepiej; 2. Mało precyzyjny (gumowaty) układ kierowniczy, nie dający do końca czucia co się dzieje z kołami; Zawieszenie to kompromis pomiędzy komfortem a pewnością prowadzenia... drogi trzyma się jak przyklejone, pomimo bardzo ciężkiego przodu.
4,0
~Marcin
Volvo S60 I
Sedan 2.5T i 20V 210KM 154kW
Bez rewelacji.Trochę twardo w przypadku dziurawych dróg:( ale przy 210 koniach tak musi być).Na dobrych drogach jest super.Mam 16 calowe 205/55/16 koła i są optymalne do tego auta.ponoć na 17-18 komfort znacznie spada i niszczy się układ kierowniczy (listwa) i szybko siada zawieszenie.Duży promień skrętu. W mieście to spora wada.
3,0
~prnit
Volvo S60 I
Sedan 2.0 i T 180KM 132kW
Przy wczesniejszym Audi A6, passacie itd zawieszenie jest troche za miekkie, nie ma jakoś tego super czucia i troche to taki kanapowiec. Daje przeciętną opinie głowni za to że promień skrętu w tym aucie jest straszny, trudno zawrócić na szerokiej drodze...czasem jest to az niebezpieczne. To moim zdaniem najwiekszy minus tego auta.
5,0
~jerry
Volvo S60 I
Sedan 2.5 i 20V AWD R 300KM 221kW
Po przejechaniu 1000 km kimnołem za kierownicą w drodze do Wrocławia, obudziłem się na zakręcie totalnie oblodzonej drogi, jedyne co zdążyłem zrobić to skręcić resztę zrobiła elektronika. To jest niewiarygodne co potrafią te wszystkie systemy i napęd na cztery ja już widziałem siebie w rowie a rocznie robie 60 tys. km.
3,0
~Harnold2509
Volvo S60 I
Sedan 2.4 20V 140KM 103kW
Bardzo stabilny w tracie, przyjemnie się prowadzi. Polecam założenie felg 17 szczególnie do lepszego balansu przy większych prędkościach. Dramatyczny promień skrętu, parkowanie na małych parkingach czy na miejskich, wąskich chodnikach to MASAKRA (uwaga też w podziemnych parkingach ;)).
5,0
~jeżyk
Volvo S60 I
Sedan 2.4 20V 140KM 103kW
przed kupnem czytałem wiele komentarzy typu że volvo to kanapa czy ponton. nieprawda ! auto raczej zestrojone pod komfort jazdy ale nie ma mowy o bujaniu, przechyłach w zakretach. prowadzi się na prawdę dobrze. zawieszenie świetnie wybiera nierówności (przynajmniej u mnie) przyzwoite hamulce
5,0
~Zenek
Volvo S60 I
Sedan 2.4 D5 163KM 120kW
Super, pięknie tzyma się drogi - system STC działa fajnie. Idealnie się jeździ na dobrych, prostych drogach, ale i na zakrętach nie ma wrażenia podsterowności. Niestety układ bardzo wrażliwy na dziury w drodze i ogólnie daje odczuć po sobie niezadowolenie z mocno byle jakich nawierzchni.
Dziennik kosztów dla Volvo S60 I
Średni koszt przejechania 100 km
33,67 zł
7,6
l/100km
9,4
l/100km
11,6
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~losqboss
Volvo S60 I
Sedan 2.4 T 200KM 147kW
To juz indywidualna sprawa ... zalezy w jakich warunkach sie auto exploatuje ... jak dla mnie ... zwinnie pokonuje ciasne zakrety przy wiekszych predkosciach jak i na trasie radzi sobie ... mozna powiedziec wzorowo acz kolwiek dobor opon ma wielkie znacznie. Do predkosci 210 km/h prowadzi sie jak tramwaj.
Volvo S60 I