Szukaj

Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 2008 FIAT BRAVO II 1.9 D Multijet 120 KM Salon Polska, Manual, Klimatyzacja

8 500 PLN
Fiat
Bravo
2008
diesel
120 KM
+48
Warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2008
Przebieg 336 076 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 120 KM
Pojemność silnika 1 910 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia liftback
Kolor Czarny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana tylna szyba, Skórzana kierownica, Tapicerka ciemna, Tapicerka tekstylna, Wspomaganie kierownicy, CD, Gniazdo AUX, MP3, Radio fabryczne, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem

Informacje o samochodzie

2008 FIAT BRAVO II HATCHBACK 5D 1.9 TD MULTIJET 120KM 88KW + MANUALNA 5 BIEGOWA FWD EURO 4

SPRZEDAWANY Z 3-MIESIĘCZNĄ GWARANCĄ W CENIE !!!!!

☑ Auto pochodzi z Polskiego salonu sprzedaży (krajowe).

☑ Produkcja auta: 2008r. Pierwsza rejestracja: 18,12,2008r.

☑ Polisa OC do 25 listopada  2023

☑ Badanie techniczne do 25 września 2024

WYPOSAŻENIE

-Manualna skrzynia biegów

-Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa

-Radio CD

-Elektrycznie sterowane przednie szyby

-Elektrycznie sterowane lusterka

-Centralny zamek z pilotem

-MP3

-Wspomaganie kierownicy CITY

-Halogeny

Na miejscu możliwość odbycia jazdy próbnej, wgląd w dokumentację samochodu,

pomiar czujnikiem lakieru, rozmowa z osobą pomocną w finansowaniu zakupu.

Prosimy o wcześniejszy kontakt przed przyjazdem w celu potwierdzenia dostępności auta.

Oferujemy usługę dostarczenia auta do klienta.

Możliwość zostawienia auta w rozliczeniu.

Kupujący zwolniony z podatku PCC (2% wartości).

W sprawie bliższych informacji proszę o kontakt:

WRZOSEK RAFAŁ

☎ 519022448☎

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
194 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,5 s
Średnie spalanie
5,3 l/100 km
Długość
4 336 mm
Szerokość
1 792 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
92% 8%
5,8
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Wyniki z komuputera zawsze porównuje z ilością zatankowanego paliwa do pełna. Komputer przekłamuje około 0.3 l na 100 ale nie jest to jakaś stała zasada. Im więcej km przejechanych tym przełamanie maleje. Wg mnie między bajki można włożyć teorie że tym autem da się zejść do 4.5l/100 km, no chyba że ta teoria jest wynikiem odczytu z komuputera który przekłamuje. Pomiary robiłem w porze wiosna/ lato i jedno co mogę stwierdzić że najniższe spalanie to auto ma w temperaturach powietrza około 14 - 24 stopnie. Mieszkam w małym mieście w którym prawie nie ma korków, dojeżdżam do pracy 30 km gdzie ok 9 km jadę przez miasto. Trudno tym autem osiągnąć spalanie 7l/100 km no chyba że ktoś non stop jeździ po mieście i w korkach, ale nie oszukujmy się - który świadomy kierowca kupuje diesla do jazdy po mieście? Auto jest naprawdę ekonomiczne a spalanie powyżej 6 l wychodzi mi wtedy gdy muszę dużo wyprzedzać jadąc po zatłoczonej krajówce, ogólnie mówiąc moje spalanie wynosi między 5,7 a 6,3l. Wynik rzeczywisty - nie z komputera.
5,8
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Wyniki z komuputera zawsze porównuje z ilością zatankowanego paliwa do pełna. Komputer przekłamuje około 0.3 l na 100 ale nie jest to jakaś stała zasada. Im więcej km przejechanych tym przełamanie maleje. Wg mnie między bajki można włożyć teorie że tym autem da się zejść do 4.5l/100 km, no chyba że ta teoria jest wynikiem odczytu z komuputera który przekłamuje. Pomiary robiłem w porze wiosna/ lato i jedno co mogę stwierdzić że najniższe spalanie to auto ma w temperaturach powietrza około 14 - 24 stopnie. Mieszkam w małym mieście w którym prawie nie ma korków, dojeżdżam do pracy 30 km gdzie ok 9 km jadę przez miasto. Trudno tym autem osiągnąć spalanie 7l/100 km no chyba że ktoś non stop jeździ po mieście i w korkach, ale nie oszukujmy się - który świadomy kierowca kupuje diesla do jazdy po mieście? Auto jest naprawdę ekonomiczne a spalanie powyżej 6 l wychodzi mi wtedy gdy muszę dużo wyprzedzać jadąc po zatłoczonej krajówce, ogólnie mówiąc moje spalanie wynosi między 5,7 a 6,3l. Wynik rzeczywisty - nie z komputera.
6,3
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Samochód posiadam od 3 lat auto po chiptuningu seria 120 na hamowni wyszło prawie 140 obecnie 170hp i 350 momentu jazda głownie po mieście dom praca dynamicznie ok 8.7 przy spokojnej jeździe jestem w stanie jeździć na poziomie 6.3 na tzw "dziadka" nie próbowałem w trasie udaje mi się najniżej na prostej drodze utrzymać ok 3.6 - 3.7l minimalnie chwilowo kilkukrotnie udało mi się utrzymać 2.9 przy skrzyni 5 biegowej lecz sam w to nie wieżę wakacje przed chipem trasa ok 3000km średnie spalanie na klimatyzacji w 3 osoby wyszło 6.3 przy średniej prędkości 117km/h po chipie w 2 osoby spokojna jazda na klimatyzacji ok 5l max jakie pokazuje komputer przy licznikowych 230 jest ok 12-13l wiecej nie chce pojechać bo 6 brakuje:) oczywiście sprawdzane na niemieckich autostradach. Co do samego chipa polecam bo w moim odczuciu poza tym że moc i moment znacząco wzrosły auto jest bezawaryjne a przejechało już ponad 25 tyś km i spalanie również spadło przy rozważnej jeździe

Zalety

+ Silnik + Stosunek jakość/cena + Całokształt

Wady

- Karoseria - Skrzynia biegów - Widoczność
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Fiat przeprowadzone przez Euro NCAP.
Fiat Bravo