Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Fiat Bravo

Lata produkcji: 1995 - teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Model należący do niższej klasy średniej produkowany w latach 1995-2001 oraz ponownie od 2007 roku. Pierwsza, bardzo udana generacja Bravo (wraz z bliźniaczym modelem Brava) pojawiła się na rynku w miejsce modelu Tipo. W 2001 roku zaprzestano jej produkcji, a w ofercie Fiata auto zostało zastąpione przez model Stilo. Sześć lat później, po rozczarowującej karierze Stilo, zaprezentowano drugą, odmienioną generację Bravo utrzymaną w stylistyce znanej z Fiata Grande Punto.

Komentarze redakcji

Powagosław: Fiat zrobił krok w tył, żeby posunąć się o dwa, a nawet trzy do przodu. Powrót do Bravo kosztem Stilo, niezłego wozu, który okazał się jednak dyplomatyczną porażką, był wyjściem najlepszym z możliwych. Co więcej, Fiat zrobił z Bravo wyjątkowo urodziwego kompakta. Brawo.
Luzacjusz: Stilo miał osobowość niemieckiego czołgu i wyglądał jak Oliver Kahn. Bravo to lekkość włoskiego pesto i wdzięk Moniki Bellucci. Czyli piękna i bestia. Jak w tej bajce.

Projektując nowe Bravo, styliści Fiata postanowili zerwać z konserwatywnym designem poprzednika, czyli modelu Stilo. W efekcie powstała atrakcyjna karoseria udanie łącząca dynamiczny wizerunek z elegancją. Pas przedni zdobią reflektory i wloty powietrza przywołujące na myśl Grande Punto, tył urozmaicają zaś lampy o charakterystycznej fakturze.

Urody nie brakuje również wnętrzu kompaktowego Fiata. Co ważne, ładna stylistyka poszła w parze z odpowiednią czytelności i bardzo prostą obsługą. Atutem wnętrza jest również jakość wykończenia – zarówno do spasowania, jak i samych materiałów nie można mieć żadnych zastrzeżeń.

A jak kabina Bravo wypada pod względem oferowanej przestrzeni? Przyzwoicie. Wnętrze nie należy może do czołówki najprzestronniejszych w segmencie, ale ilość miejsca powinna wystarczyć większości pasażerom. Bezkonkurencyjna okazuje się natomiast pojemność kufra, którego wykorzystanie utrudnia niestety wysoki próg załadunku.

Pod względem właściwości jezdnych i komfortu resorowania, kompakt Fiata również prezentuje się przyzwoicie. Auto dobrze trzyma się obranego kursu jazdy, przechyły nadwozia na zakrętach nie są nadmierne, a pochłanianie nierówności stoi na dobrym poziomie. Przydałby się za to bardziej precyzyjny układ kierowniczy.

Koszty to kategoria, w której auto ma się czym pochwalić. Kwoty widniejące w cenniku okazują się atrakcyjne, za kupnem przemawia też niezłe wyposażenie. Nie bez znaczenia jest również gwarancja – właściciel Bravo ma zapewnioną 3-letnią ochronę bez limitu kilometrów.

Dane techniczne Fiat Bravo

Silniki

Moc silników 65-165 KM

Poj. silników 1 242-1 998 cm3

Prędkość maks. 155-215 km/h

Przyspieszenia 0-100 8,0-17,8 s

Szkic techniczny :
zobacz dane techniczne

Oceny Fiat Bravo

Średnia ocena modelu

na podstawie 1108 opinii

4.11

Średnia dla segmentu: Niższa klasa średnia 4.06

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

+ Silnik

+ Stosunek jakość/cena

Wady

- Drobne usterki

- Koszty utrzymania

- Widoczność

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (86%)
NIE (14%)

Wybrane oceny kierowców Fiat Bravo

Samochód jest przeciętny. Niezaprzeczalnie jego największa zaletą jest wygląd :) Niby nieistotna cecha, ale pozwala lubić to auto. Zwłaszcza że ... więcejjeśli akurat wszystko w nim działa, to potrafi naprawdę dać przyjemność z jazdy. Najbardziej daje się we znaki polityka producenta. Fiat wypuszcza na rynek piękne auto, i ma nadzieję że jakoś się obroni. Samochód jest wybitnie niedopracowany, i testowany tak naprawdę na klientach zamiast na fabrycznych jazdach testowych. To jeszcze mozna zrozumieć - wiadomo, koszty. Ale dlaczego producent istniejący na rynku już tyle lat, nie potrafi się uczyć na własnych błędach? Takiemu np. Golfowi można zarzucić że jest na PL rynku przesadnie gloryfikowany, że ma nudną stylistykę - to wszystko prawda. Jednak tam widać wyraźną konsekwencję - mimo że pewnych wpadek nie da się uniknąć, to jednak z generacji na generacje te auta są coraz doskonalsze, widać że ktoś myśli i wyciąga wnioski. U Włochów totalnie odwrotnie - wszystko jakby było robione bez pomyślunku. Z generacji na generację auta mają te same mankamenty. Czy Bravo w ogólnej ocenie pozostaje daleko w tyle za konkurentami? Nie, bez przesady. Czy jest w czymś lepsze? Tak... ukryj
dodano 01.08.2011 przez
Tu moja opinia z blogu http://nuovabravo.blox.pl po roku użytkowania: Tak tak, to już rok czasu odkąd jeżdżę Bravo. Powinien być jakiś ... więcejszampanik hehe (może dziś trzeba będzie pomyśleć). W rok przejechałem 19000 km i takie mnie naszły myśli: Zalety: -elastyczny silnik z powerem od niskich obrotów -zadowalające spalanie (szczególnie w mieście) -wciąż piękny design i materiały -pakowny nie jest, ale jakoś zawsze wszystko upchałem hehe -audio -super układ hamulcowy -dobry klimatronik -miękkie podłokietniki w drzwiach Wady: -spalanie na trasie mogłoby być niższe (jakieś 7l jest) -fotele mojej wersji... dają radę, ale mogliby sporo poprawić, w 9letniej primierze się fajniej siedziało -za mało schowków! Powinien być schowek na okulary, więcej na desce schowków, w drzwiach na butelki, w tunelu na puszki tak by się nei przewracały, chłodzony duży schowek -wycieraczki dobrze nie zbierają, trzeba nowe jakieś wypróbować Usterki: -wgnieciona felga -mały odprysk-rysa na drzwiach -schlał trochę płynu chłodniczego, ale od dolewki nic nie ubywa -akcja serwisowa (coś tam sprawdzali) -przecięta część gumy przy klapie silnikowej (od nowości...) -bardzo podatny na zarysowania a'la carbon deski rozdzielczej -żona miała problem z otwarciem drzwi (centralny sprawdzany w serwisie) -czujnik alarmu, się przyłamał w jednym miejscu i się aktywował czasami kiedy nie powinien (nowy w ASO założony) Czy kupiłbym go drugi raz? TAK, ale z pakietem sport (inne siedzenia, podobno dużo fajniejsze). Czasem myślę, że jednak się starzeje bo bym chciał SUVa tak żeby się nie przejmować podwoziem, felgami i dziurami oraz wysokimi krawężnikami i leśnymi drogami. Ale to dopiero jak już Fiacior dojeździ do końca :] czyli mam nadzieję, za jakieś 15 lat (w sumie 14 hehe). ukryj
dodano 12.10.2009 przez
Naprawdę super auto w tej klasie cenowej. nie znajdziecie lepszego. Wygląd ponad przeciętny wykonanie to samo. Niezawodność jeśli będzie taka ... więcejjak Punciaka to super. ukryj
dodano 28.10.2010 przez
Jeżeli chodzi o zakup to Fiacik konkurował z VW Golfem, Fordem Focusem i Citroenem C4. VW okazał się Vieśwagenem ponieważ ... więcejza 60 tys zaoferowano mi golfa z 2 poduszkami, centralnym zamkiem i abs-em. Pracownik salonu łaskawie powiedział że dorzucą jeszcze radio. Ford przegrał brakiem klimatyzacji, a Citroen odpadł po jeździe próbnej. Fiacik zauroczył mnie swoim wyglądem już na samym początku. Jak pierwszy raz wsiadłem do środka, poczułem się jakby producent wyprodukował do właśnie dla mnie. Trzymając kierownicę czułem się naturalną częścią samochodu. Uwielbiam mój samochód i dbam o niego. Oczywiście jeżeli chodzi o pielęgnację to myję go tylko ręcznie i raz na 2 miesiące woskuję, co widać po lakierze, który jest w stanie idealnym. Żadnych rys, otarć, co zwłaszcza widać po myjniach automatycznych. Myślę, że za to wszystko moje autko jest mi wdzięczne i że będzie mi służyć bardzo bardzooo długo. ukryj
dodano 05.10.2008 przez
Zobacz oceny Fiat Bravo Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Fiat Bravo

Pb
5,30 - 14,13
Na podstawie 623 raportów spalania
ON
4,33 - 10,67
Na podstawie 433 raportów spalania
LPG
5,47 - 14,33
Na podstawie 171 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Fiat Bravo

Przejechałem do tej pory 9000 km w szczególności jazda po mieście (Poznań)i tak jeżdżąc ekonomicznie po mieście czyli tak jak ... więcejznakomita większość kierowców po poznańskich arteriach można spokojnie osiągnąć średnie 8,5l/100 silnik jest przecież bardzo elastyczny jednak tak raczej nie jeżdżę na co dzień wiec średnia w mieście to 10 l/100, oczywiście auto potrafi spalic więcej wystarczy wcisnąć przycisk sport, wtedy średnia spalania idzie w górę mocno tak do 12 l/100,a może i więcej ale to już zupełnie inny temat bo są to często doznania ekstremalne raczej, co do spalania na trasie to spokojnie można się zmieścić w 6,5 l/100 ale to chyba jadąc tak do 120-130 ja jednak preferuje jazdę tak do 160 km/h z wyprzedaniem wtedy to 7,5 l/100 czasami 8l/100 ale to jak pokazuję możliwości auta . Jednak jadąc zgodnie z przepisami ruchu drogowego czyli tam gidze jest dozwolone 60 to 60 km/h a poza wioskami do 100 km/h można spalić spokojnie 5,5l/100 z tego co pamiętam to tak jak podaje fabryka wiem bo sprawdzałem na odcinku 30 km, silniczek jest fajny, skrzynia jest zestopniowana raczej sportowo krótkie przełożenia, jej plusy można docenić przy sportowej jeździe czyli takiej aż pod czerwone pole obrotomierza, polecam gorąco ten silnik osobą o zacięciu sportowym, nie będziecie zawiedzeni ludziom liczącym na ekonomie odradzam kupcie sobie wtedy ropniaka.. Muszę nadmienić jeszcze o jednej rzeczy, mianowicie z autka jestem zadowolony bardzo, silnik bardzo udany jednak według mnie fiat dał przysłowiowej dup…y wstawiając do sterowania tego silnika elektrycznie sterowana przepustnicę to znaczy nie taką sterowaną za pomocą cięgna (linki) to jest często powodem jakichś nieprawdopodobnych spalań które podają inni użytkownicy samochodów z tymi silnikami niestety ten element wymusza od kierowcy wyczucie pedału gazu minimalne opóźnienie na reakcję otwarcia przepustnicy, zabieg ten ze strony fiata miał na celu nadanie bardziej cywilizowanego zachowania temu silnikowi, ale tak się niestety teraz robi nowe Subaru też jest okaleczone w ten sam sposób to tyle pozdrawiam. ukryj
dodano 15.06.2009 przez
Spalanie tego auta to temat rzeka. W mieście pali mniej niż na autostradzie. W cyklu miejskim przy normalnej jeździe po ... więcejzakorkowanym Poznaniu komputer pokazuje 6.0 - 6.2 l/100km. Kiedy wyjadę na autostradę to spalanie rośnie do 6.5 przy 140km/h na liczniku gdy GPS pokazuje wtedy prędkość 126km/h. Czyli licznik oszukuje o 10%. Do tego komputer zaniża spalanie średnie o 0,4 l. W efekcie auto pali w mieście około 6,7l. co i tak jest bardzo dobrym wynikiem jak na 1,3t. i 120KM. Producent podaje apetyt w cyklu miejskim na poziomie 6,9. Na autostradzie przy 126km/h Bravo pali 7 litrów co jest żenadą. To efekt braku 6 biegu oraz dość szerokiego i wysokiego rozmiaru auta w stosunku do jego długości. Gdyby auto było dłuższe o 70cm spalanie na pewno by spadło. Inną sprawą jest także konstrukcja tył auta gdzie w wyniku zawirowań i oderwania strug rośnie opór powietrza. Można to poznać po powierzchni, która ulega zabrudzeniu zimą na tylnej części karoserii w wyniku własnych "turbulencji" powietrza. No ale takie są koszty dużego bagażnika. Apetytowi na paliwo nie pomagają także duże lusterka. W wartościach zużycia paliwa może kryć się jeszcze jedno zakłamanie, nie sprawdziłem czy licznik przebytych kilometrów jest wiarygodny licząc w tym aspekcie na uczciwość producenta. Warto zaznaczyć, że moje wyliczenia robiłem zimą przy ujemnych temperaturach, na zimowych oponach i przy małym przebiegu auta. W podsumowaniu można dodać, że w Polsce autostrad wiele nie ma a zwykłe szosy to raczej teren zabudowany niż trasa więc na nasze warunki auto wręcz idealne. Jeździć należy od 1500 do 2500 o/min i hamować silnikiem a auto odwdzięczy się na stacji benzynowej. ukryj
dodano 18.01.2009 przez
//SPALANIE//LPG 2. gen. - TRASA: 9 (Warszawa-Koszalin, prędkość do max 130)raz, gdy były sznury, a ja cisnąłem, jak wariat wyszło ... więcej10,8; MIASTO:11-13(Warszawa - w zależnosci od korków), 10-11 Koszalin//CZĘŚCI//Tarcze + klocki kpl. na przód=300PLN, rozrząd gates/INA z robocizna poza miastem=500PLN, filtr kabin=60PLN (na allegro jakieś 30:)//UŻYTKOWANIE//po kupnie ukręciła się mała śrubka na bębnie koła (zbędna - służyła do podtrzymania bębna dopóki nie wkręcimy śrub); na jednej kolumnie była urwana śruba, przy próbie odkręcenia 2-ch pozostałych ukręciła się druga; przy wyjmowaniu kolumny McP mechanik stuknął w przewód hamulcowy(alu!!!) i zrobiłem cały przód na "Cu" + gumowe przewody końcowe - z robocizną ok 420PLN, poza tym do pół roku OK, zimą wyszły dziury z podłogi i w tylnym nadkolu; dwukrotne zanurkowanie przodem=cieknąca skrzynia i ślizgające się sprzęgło-czytaj wymiana, mechanik poprzedniego właściciela za mocno dokręcił świece, co skutkowało wyrwaniem=nalewka+używana cewka=400PLN, po sprzedaży ponoć zaczął kopcić. PODSUMOWANIE: spalanie do przyjęcia, samochód delikatny - jak każdy FIAT czy ALFA 140-150km/h nieprzyjemny już szum od szyb/drzwi (wszystko zamknięte:) Uwielbiałem ten samochód - pięknie łykał zakręty, doskonale się prowadził, a lekki tył pozwalał zimą driftować, to była prawdziwa, ognista miłość, ale taka, w której skacze się sobie do gardeł:D ukryj
dodano 20.01.2014 przez
Auto mam od 3 miesięcy. Przebieg to 4,5 tys km. Od początku przy spokojnej jeździe mieszanej (ok. 60% miasto, 40% ... więcejtrasy pozamiejskie, dwupasmowe, raczej szybkie - Śląsk) spalanie to 9 litrów. Wahania od 8,7 do 9,3 litra. Zawsze z włączoną klimą i latem (wysokie temperatury ok. 24-32 stopnie). Trasa nad morze ok. 750 km w jedną stronę bez klimy (nocą) w 3 osoby plus pełny bagażnik to 7,4 litra z tym że jazda od 110-160 km/h, średnio ok. 130 km/h, niemal wyłącznie autostrada lub S3. Ogólnie mam wrażenie że auto musi średnio zjadać te 9 litrów i nie ma co z tym walczyć, trzeba to polubić. Minus jest taki że aby obniżyć spalananie trzeba się naprawdę starać na co nie mam czasu i ochoty, ale żeby podwyższyć ponad 9 litrów też trzeba piłować silnik, bo jeżdżąc nawet umiarkowanie dynamicznie wychodzi te 9-9,3 litra z klimą. Ja przyjąłem taktykę nie patrzenia na komputer i średnie zużycie - to daje mi przyjemność z jazdy a średnia i tak wyjdzie ok. 9 litrów. W zamian za to auto ma bezproblemowy silnik, o wiele tańszy w eksploatacji i naprawach niż diesel, nie ma turbodziury, no i kosztuje ok. 50 tys zł z pełnym wypasem (mam nawet sportowe wnętrze - fotele z wersji Sport). Mój brat ma BMW serii 1 z 2013 r. 2,0d 184 KM, 7,2 s do setki i spala średnio ok. 5,8 litra ale zapłacił 154 tys zł czyli tyle co 3 moje Fiaty Bravo. WARTO? wątpię. ukryj
dodano 28.08.2014 przez
Moje Bravo TJet 120KM kupiłem z początkiem listopada 2009 r.Piszę ten post, gdyż wybierając model auta, Forum było mi bardzo ... więcejpomocne, a więc w rewanżu dla przyszłych użytkowników. Obecnie przejechałem 6000 tys. km. z czego 4 tys. to jazda po mieście (200 tys. mieszkańców, odcinki codziennie 2km- do pracy oraz pozostałe do 10km max), natomiast 2tys. to trasa po autostradach Austrii i Czech. Po mieście jeżdżę spokojnie bez ostrego deptania po "gazie". Trasa to prędkość pomiędzy 140 a 160 non stop, ze wskazaniem na 150/160km/h - to istotne, gdyż wskazania średniego spalania przy 140 to 9-10l, a przy 160 to 10-12l. (na dachu miałem bagażnik i narty). A więc reasumując: miasto w zimie - 10,2l miasto jesienią (bez mrozów) - 9,5l trasa 140-160 km/h - 9,5l trasa do 120km/h - 8l Przy bardzo oszczędnej jeździe na trasie do 120 km/h można zejść do ok 8l/100km. W mieście pomimo licznych prób stosowania ecodrivingu nie udało mi się spalić poniżej 9,5l/100km. W moim przypadku auto pali tyle samo teraz jak i w dniu odbioru z salonu, niestety. Pozostałe wrażenia z jazdy są jak najbardziej pozytywne. Auto rwie do przodu, raczej nie brakuje mu mocy i jest ciche, nawet przy prędkościach około 180km/h. Ogólnie daje kierowcy dużo radości. Pozdrawiam. ukryj
dodano 07.03.2010 przez
Zobacz raporty spalania Fiat Bravo Dodaj raport spalania

Publikacje o Fiat Bravo

Przeczytaj pozostałe 20 publikacje o Fiat Bravo

Generacje Fiat Bravo

2006 - teraz
1995 - 2001

Nowe Fiat Bravo

nowe Fiat Bravo
Fiat Bravo
ceny od 59 990 zł do 60 990

Fiat Bravo II Hatchback 5d Seria 3 1.6 MultiJet 16V 120KM od 2014

w pakiecie EASY

w cenie katalogowej brutto

60 990 zł

Wyposażenie standardowe
Kurtyny powietrzne
Podłokietnik przedni z chłodzonym schowkiem
Kierownica z 6 przyciskami sterującymi radioodtwarzaczem
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałą 1 ofertę Fiat Bravo

Dealerzy Fiat

PARTNER J.Pączyński, W.Puczka S.J.

Fiat Partner Bytom

śląskie, Bytom, Strzelców Bytomskich 40B

Więcej

AUTO SERVIS

AUTO SERVIS MICHAŁ BOROŃ Fiat Nowy Targ

małopolskie, Nowy Targ, Krakowska 3

Więcej

GANINEX GAZDA GROUP

GANINEX GAZDA GROUP Fiat Pszczyna

śląskie, Pszczyna, Bielska 31C

Więcej

INTERAUTO

INTER AUTO Fiat Kraków

małopolskie, Kraków, Jasnogórska 60A

Więcej

MOTO SOWA

MOTO SOWA Wojciech Sowa

małopolskie, Nowy Sącz, Wielopole 140

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Fiat Bravo

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

5 304

Przejechany dystans

817 193 zł

Zatankowanego paliwa

178 394 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

572

Wydanych pieniędzy

184 276 zł

Średnie wydatki na auto

1 152 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

1 692

Wydanych pieniędzy

317 973 zł

Średnie wydatki na auto

1 987 zł

ZOBACZ 160 dzienników kosztów Fiat Bravo Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Fiat Bravo

Liczba wpisów: 47
komentarzy(23)
komentarzy(2)
komentarzy(0)
komentarzy(10)
komentarzy(7)
komentarzy(2)
Zobacz inne typowe słabe punkty Fiat Bravo dodaj typowy słaby punkt

Autodiagnoza Fiat Bravo

Liczba wpisów: 15
Zobacz inne wpisy autodiagnozy Fiat Bravo Dodaj wpis do autodiagnozy

Opinie o instalacjach LPG w Fiat Bravo

Liczba wpisów: 26
LPG zamontowane w Łomży. Instalacja na sterowniku AGIS OBD CAN. Po przebiegu 10 000 km bez problemów. Silnik nic nie ... więcejstracił na mocy i rozwija ją bez żadnych szarpnięć nawet przy mocnych przyśpieszeniach. Ostatnio robiłem test spalania. Na 1425 km auto spaliło 22,2 l Pb 95 na rozgrzanie silnika + 108,2 l LPG. Łącznie daje to 130,5 l. zatem 130,4 l / 1425 km daje 9,2 l/100km LPG i Pb. Przy obecnych cenach 5.4 zł PB i 2,75 daje koszt przejechania 100 km ok.30 zł. Auto użytkuję w proporcjach ok. 35/65 miasto/trasa. ukryj
dodano 02.01.2012 przez
ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!! Mechanicy nie znaja sie na rzeczy, banda partaczy z szefem na czele, który potrafi tylko zamydlac klientowi ... więcejoczy i nic wiecej. Na swojej stronie pisze , ze samochody to jego pasja a tak naprawde nie ma o nich zielonego pojecia, co wiecej w tym warsztacie nie naprawia sie aut tylko sie je psuje. ukryj
dodano 20.10.2010 przez
Instalacja montowana na warsztacie u Roberta Wilgosza we Wrociszowie k. Nowej Soli. Spalanie LPG wynosiło średnio 10 litrów, wówczas, gdy ... więcejna PB palił czasem 11 litrów. Zero spadku mocy. Super wyregulował instalacje. http://www.fnw-na-gaz.net/ Polecam. ukryj
dodano 09.04.2012 przez
Jedynie jak konczy sie gaz (ponizej 15L) przy depnieciu w gaz przelacza sie na benzyne. Spalanie to 10.5 na gazie ... więceja 8.5 na benzynie. Instalacja zakladana w Kusiętach koło Częstochowy w warsztacie p. Gawrona. Dałem dużo bo w 2009 wydałem 4000zł ukryj
dodano 06.06.2012 przez
Chciałbym tu głównie polecic firme która mi montowała instalacje NAGAZ STEFANOWSKI w Łodzi.Do momentu założenia gazu byłem mu nie ufny.Ale ... więcejteraz wiem żę kolejne moje benzyniaki trafią do w.w. serwisu w celu zagazowania.Auto chodzi elegancko;) ukryj
dodano 05.01.2011 przez
Już wcześniej na benzynie na niskich obrotach falował silnik. Na gazie jest to mocniej odczuwalne. Jest bardziej mułowaty (tylko 90 ... więcejKM) na gazie, ale spalanie nawet tylko 8 l/100 km Koszty jazdy w porównaniu z benzyną rewelacja !! ukryj
dodano 03.06.2014 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Fiat Bravo

Skarbnica wiedzy o Fiat Bravo

Ciekawostki
dodano 11.10.2012 przez
W tym modelu Fiat w ciekawy sposób zrealizował doświetlanie zakrętów podczas skrętu kół. Po prostu w zależności w którą stronę skręcamy włączy się odpowiedni halogen.…
dodano 04.10.2012 przez
Mało kto wie, że za systemem Blue&Me montowanym w tym samochodzie stoi firma Microsoft. Dlatego też w aucie znajdziemy m.in. wbudowany odtwarzacz Windows Media Player…
dodano 09.08.2011 przez
Bravo i Brava otrzymały tytuł "Car of The Year" 1996 (COTY).
Zobacz więcej Podziel się wiedzą