Szukaj

Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 2009 FIAT BRAVO II 1.9 Multijet 120KM/Salon Polska/Zamiana/Kredyt

16 900 PLN
Fiat
Bravo
2009
diesel
120 KM
+48
warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2009
Przebieg 196 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 120 KM
Pojemność silnika 1 910 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Srebrny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana tylna szyba, Tapicerka ciemna, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, CD, MP3, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem

Informacje o samochodzie

Informacje o aucie:

- salon Polska,

- drugi właściciel,

- dwa kluczyki,

- rozrząd wymieniony w 2022 roku przy przebiegu 188 tys km,

- badanie techniczne ważne do 01.2025 rok,

- możliwość zakupu pakietu VIP Gwarant - ochrona między innymi przed awarią: silnika, skrzyni biegów, rozrządu, turbiny, rozrusznika, amortyzatorów.

Więcej informacji na temat auta udzielimy telefonicznie: 798-851-528

Potwierdzenie przebiegu historiapojazdugov.pl:

02.01.2015 - Wynik badania: pozytywny - stan drogomierza: 83 284 km

05.02.2016 - Wynik badania: pozytywny - stan drogomierza: 97 680 km

01.02.2017 - Wynik badania: pozytywny - stan drogomierza: 114 628 km

31.01.2018 - Wynik badania: pozytywny - stan drogomierza: 128 925 km

29.01.2019 - Wynik badania: pozytywny - stan drogomierza: 145 520 km

27.01.2020 - Wynik badania: pozytywny - stan drogomierza: 157 831 km

25.01.2021 - Wynik badania: pozytywny - stan drogomierza: 166 997 km

26.01.2022 - Wynik badania: pozytywny - stan drogomierza: 177 171 km

25.01.2023 - Wynik badania: pozytywny - stan drogomierza: 191 027 km

24.01.2024 - Wynik badania: pozytywny - stan drogomierza: 194 682 km

Umożliwiamy:

- dokładną weryfikację stanu technicznego auta przed zakupem;

- możliwość sprawdzenia grubości lakieru miernikiem dostępnym w naszym biurze;

- sprzedaż auta na Export (cena netto) - posiadamy nr EORI.

Korzyści:

- pisemne potwierdzenie przebiegu auta;

- faktura VAT marża - zwolnienie z podatku PCC (2%) – pozwala to zaoszczędzić nawet do kilkuset złotych.

Umożliwiamy finansowania zakupu auta po przez kredyt lub leasing – uproszczone formalności online.

Chcesz sprzedać swoje obecne auto?

Umożliwiamy pozostawienie obecnego auta w rozliczeniu za auto z naszej oferty. Korzyści: rabat na zakup auta z naszej oferty, oraz zwrot kosztów z polisy OC.

Oferujemy również mobilny skup aut Warszawa za gotówkę - skupujemy auta starsze i młodsze - sprzedaj szybko, wygodnie i bezpiecznie auto bez wychodzenia z domu.

PRZED PRZYJAZDEM PROSZĘ O SPRAWDZENIE DOSTĘPNOŚCI POJAZDU I DOKONANIE DOKŁADNEJ REZERWACJI AUTA.

Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność ogłoszenia. Informacje umieszczone w ogłoszeniu, służą jedynie celom informacyjnym. Nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego oraz opisu towaru. Indywidualne uzgodnienie właściwości i specyfikacji pojazdu następuje przy sprzedaży auta.

Kontakt telefoniczny 7 dni w tygodniu - od godziny 8.00 do 20.00.

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
194 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,5 s
Średnie spalanie
5,3 l/100 km
Długość
4 336 mm
Szerokość
1 792 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
92% 8%
5,8
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Wyniki z komuputera zawsze porównuje z ilością zatankowanego paliwa do pełna. Komputer przekłamuje około 0.3 l na 100 ale nie jest to jakaś stała zasada. Im więcej km przejechanych tym przełamanie maleje. Wg mnie między bajki można włożyć teorie że tym autem da się zejść do 4.5l/100 km, no chyba że ta teoria jest wynikiem odczytu z komuputera który przekłamuje. Pomiary robiłem w porze wiosna/ lato i jedno co mogę stwierdzić że najniższe spalanie to auto ma w temperaturach powietrza około 14 - 24 stopnie. Mieszkam w małym mieście w którym prawie nie ma korków, dojeżdżam do pracy 30 km gdzie ok 9 km jadę przez miasto. Trudno tym autem osiągnąć spalanie 7l/100 km no chyba że ktoś non stop jeździ po mieście i w korkach, ale nie oszukujmy się - który świadomy kierowca kupuje diesla do jazdy po mieście? Auto jest naprawdę ekonomiczne a spalanie powyżej 6 l wychodzi mi wtedy gdy muszę dużo wyprzedzać jadąc po zatłoczonej krajówce, ogólnie mówiąc moje spalanie wynosi między 5,7 a 6,3l. Wynik rzeczywisty - nie z komputera.
5,8
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Wyniki z komuputera zawsze porównuje z ilością zatankowanego paliwa do pełna. Komputer przekłamuje około 0.3 l na 100 ale nie jest to jakaś stała zasada. Im więcej km przejechanych tym przełamanie maleje. Wg mnie między bajki można włożyć teorie że tym autem da się zejść do 4.5l/100 km, no chyba że ta teoria jest wynikiem odczytu z komuputera który przekłamuje. Pomiary robiłem w porze wiosna/ lato i jedno co mogę stwierdzić że najniższe spalanie to auto ma w temperaturach powietrza około 14 - 24 stopnie. Mieszkam w małym mieście w którym prawie nie ma korków, dojeżdżam do pracy 30 km gdzie ok 9 km jadę przez miasto. Trudno tym autem osiągnąć spalanie 7l/100 km no chyba że ktoś non stop jeździ po mieście i w korkach, ale nie oszukujmy się - który świadomy kierowca kupuje diesla do jazdy po mieście? Auto jest naprawdę ekonomiczne a spalanie powyżej 6 l wychodzi mi wtedy gdy muszę dużo wyprzedzać jadąc po zatłoczonej krajówce, ogólnie mówiąc moje spalanie wynosi między 5,7 a 6,3l. Wynik rzeczywisty - nie z komputera.
6,3
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Samochód posiadam od 3 lat auto po chiptuningu seria 120 na hamowni wyszło prawie 140 obecnie 170hp i 350 momentu jazda głownie po mieście dom praca dynamicznie ok 8.7 przy spokojnej jeździe jestem w stanie jeździć na poziomie 6.3 na tzw "dziadka" nie próbowałem w trasie udaje mi się najniżej na prostej drodze utrzymać ok 3.6 - 3.7l minimalnie chwilowo kilkukrotnie udało mi się utrzymać 2.9 przy skrzyni 5 biegowej lecz sam w to nie wieżę wakacje przed chipem trasa ok 3000km średnie spalanie na klimatyzacji w 3 osoby wyszło 6.3 przy średniej prędkości 117km/h po chipie w 2 osoby spokojna jazda na klimatyzacji ok 5l max jakie pokazuje komputer przy licznikowych 230 jest ok 12-13l wiecej nie chce pojechać bo 6 brakuje:) oczywiście sprawdzane na niemieckich autostradach. Co do samego chipa polecam bo w moim odczuciu poza tym że moc i moment znacząco wzrosły auto jest bezawaryjne a przejechało już ponad 25 tyś km i spalanie również spadło przy rozważnej jeździe

Zalety

+ Silnik + Stosunek jakość/cena + Całokształt

Wady

- Karoseria - Skrzynia biegów - Widoczność
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Fiat przeprowadzone przez Euro NCAP.
Fiat Bravo