Szukaj

Ford Focus I Kombi 1.8 TDCi 101KM 2005 Ford Focus Ford Focus 2005 TDCI

5 500 PLN
Ford
Focus
2005
diesel
102 KM
+48
Dąbrowa Górnicza (woj. śląskie)
Rocznik 2005
Przebieg 320 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 102 KM
Pojemność silnika 1 800 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Srebrny
Liczba drzwi 4

Informacje o samochodzie

samochód w bardzo dobrym stanie technicznym wszystko sprawne

44FOX-ID: 6177

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
186 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
12,0 s
Średnie spalanie
5,2 l/100 km
Długość
4 465 mm
Szerokość
1 702 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
83% 17%
5,6
Liczba komentarzy: 1
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDCi 101KM 74kW
FOCUSA POSIADAM OK.7 LAT.ZAKUPIŁEM PRZY PRZEBIEGU OK.150,TYŚ km obecnie mam 365,tyś. w miedzy czasie z poważnych napraw wymieniłem wybierak w skrzyni biegów, raz dwu mase. reszta klocki olej itp.wtedy gdy trzeba. z jazdy jestem zadowolony, jak na swój wiek sporo jezdzę i autko sie odwdzięcza -wsiadam i jadę ;} radio fabryczne dobrze nadaje muzyczke,klima chłodzi ,i spalanie naprawdę spoko-nie szarpie po kieszeni. jedyny minusik który dopada moje autko to lekka rdza na drzwiach(prawdę mówiąc nie chciało mi sie go dodatkowo zabezpieczyć gdy go kupiłem),
5,6
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDCi 101KM 74kW
czytając opinie innych szlag mnie trafia jak widzę że ekonomiczność jest średnia. że auto jest ekonomiczne lub nie. ludzie. podawajcie konkretne ceny napraw lub części. tego ludzie oczekują. chcą wiedziec ile kosztuje serwisowanie danego auta. ile kosztują części i robocizna. podawanie że auto spali tyle ile wleję to szczyt chamstwa. to jest logiczne i normalne. jak nie wleję to nie spali. i tyle. jako że prowadze ewidencję napraw moge podac ile mnie kosztowały naprawy. i tak: - sprzęgło + dwumasa (1500, robocizna 350, reszta to koszt części z allegro) - wymiana oleju, oleju filtra, świece żarowe, rozrząd (części 480 plus 170 robocizna, 2015 rok) - tarcze i klocki na przód 310 pln części i robocizna, 2016 rok) - sprężyny przód, koło wału korbowego, pasek, osłona przegubu, części 650, robocizna 200, 2016 rok) - maglownica (regeneracja), naprawa hamulców przód to koszt 1250 (części i robocizna) 2016 rok - olej, filtr oleju i powietrza i paliwa, termostat, rura intercoolera, naprawa spryskiwacza tylnej szyby, 450 pln (części i robocizna) - zawieszenie tył (kompletne bez amortyzatorów) plus hamulce plus zbieżność (tył i przód) 1340 pln, 2017 rok. wszystkie naprawy robione u znanych i sprawdzonych mechaników. nie w ASO. czy tanio czy drogo. ocena należy do was. podałem naprawy które ja przy nim robiłem na przestrzeni ostatnich 4-5 lat. zarabiam średnia krajową i uważam że mnie stać na takie auto. spełnia wszystkie moje potrzeby. oczywiście moge pomyśleć o wyższej klasie ale wtedy naprawy i eksploatacja będą na wyższym poziomie. co do spalania. ja jeżdżę raczej geriatrycznie. rodzina, dziecko, pies więc nei szaleję. w trasie spalanie spada mi do 4,4-4,6 ropy. w mieście to około 5,5 ropy. wssystkie dane pochodza z lata. zimą natomiast spalanie w mieście oscyluje około 6,6 -6,8 litra. trasa to nie zanotowałem bo zimą jakoś mi to umknęło. ale na pewno mniej. nie pamiętam abym przekroczył 7 litrów w całej karierze posiadania tego auta. niezależnie czy lato czy zima.
6,3
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDCi 101KM 74kW
Moja Foczka nie pali tak mało jak wasze( szczerze mówiąc to dla mnie wasze wyniki są z kosmosu...) ,ale też nie ma tragedii. Na szybkiego ruchu jadąc z ograniczeniem do 120 maks spalanie było przy 5l. Magicznej granicy 5l nie przekroczylem... W jeździe mieszanej 30 zabudowa 70 niezabudowa wyszło spalanie 6.5l. W mieście Foczka staje się ewidentnie spragniona(nic dziwnego...) i pije 7.8-8.3l. Wszystkie te pomiary były przy w miarę dynamicznej jeździe ale też nie rajdowej. Jeżeli niektórzy mają wyniki po 4.5l na autostradzie albo 6.5 l w mieście to zastanawiam się czy auta czasem nie pchają... Rada dla każdego: do raportów z autocentrum dodawaj zawsze jakieś 5-10% więcej zużycia. Wtedy będzie ono realne.

Zalety

+ Układ jezdny + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Całokształt

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Ford przeprowadzone przez Euro NCAP.
Ford Focus