Szukaj

Ford Puma II 2021 Ford Puma 1.0 Benzyna 155KM

82 900 PLN
Ford
Puma
2021
benzynowy
155 KM
+48
Wągrowiec (woj. wielkopolskie)
Rocznik 2021
Przebieg 70 122 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 155 KM
Pojemność silnika 999 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor Czarny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana kierownica, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka tekstylna, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Bezkluczykowy dostęp, Ogranicznik prędkości, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

Samochód znajduje się na placu AMAG PRESTIGE

ul. KCYŃSKA 112

62-100 Wągrowiec

*** ST line ***

Auto w bardzo dobrym stanie technicznym oraz wizualnym.

Wyposażenie:

- Tablet,

- Kamera cofania,

- Czujniki parkowania przód,

- Czujniki parkowania tył,

- Elektryczne lusterka,

- Tempomat aktywny,

- Klimatronik,

- Podgrzewane Fotele Przód,

- Podgrzewana Kierownica,

- Elektryczne szyby przód i tył,

- Światła LED,

- 2x kluczyk,

Płatność: gotówka, przelew oraz płatność kartą.

Każdym zakupionym w naszej firmie samochodem istnieje możliwość powrotu na kołach. Klient

otrzymuje od nas komplet dokumentów potrzebnych do rejestracji (akcyza, badanie techniczne, tłumaczenia dokumentów).

Każdy kupujący jest zwolniony z opłaty skarbowej 2%.

Na wszystkie samochody wystawiamy fakturę VAT-Marża, bądź jeśli jest taka możliwość wystawiamy pełną fakturę VAT 23%.

-Możliwość zamiany lub przyjęcia samochodu w rozliczeniu.

-Możliwość sprawdzenia samochodu w niezależnym serwisie bądź ASO.

-Można również przyjechać ze swoim zaufanym mechanikiem, któremu również udostępnimy nasze stanowisko mechaniczne.

-Możliwość darmowego obliczenia składki OC/AC posiadamy wszystkie towarzystwa.

-Odkupimy również państwa samochód za gotówkę.

Możliwość kredytowania oraz leasingu.

- Finansowanie pojazdów bez względu na rocznik samochodu

- dla prowadzących działalność bez dokumentów finansowych

- decyzja o przyznaniu finansowania w 1 godzinę

- formalności związane z zakupem ratalnym załatwiamy również przez internet

- kredyt samochodowy do 10 lat

- leasing do 7 lat

- zapewniamy finansowanie dla wszystkich

telefon w sprawach finansowania [ZADZWOŃ]

Wybierz samochód objęty dodatkową przedłużoną Gwarancją i ZYSKAJ:

darmową aplikację iHelp® do zgłaszania awarii 24/7 również w dni wolne

całodobową obsługę oraz bezpłatny assistance na terenie całej Polski

bezgotówkowe naprawy w sieci współpracujących warsztatów

samochód zastępczy na czas naprawy gwarancyjnej

Gwarancja GetHelp to:

Najlepiej oceniana firma gwarancyjna w Polsce

Najszybszy proces obsługi Klientów i likwidacji awarii

Największa sieć ponad 1500 współpracujących warsztatów

Indywidualny konsultant dostępny 24/7 przez 365 dni w roku

Wybierz samochód z Gwarancją GetHelp , którą poleca 98% Klientów i zyskaj:

Całodobową obsługę 24 godziny na dobę

Spokój dzięki szybkiemu holowaniu do warsztatu

Bezpieczeństwo finansowe dzięki darmowym naprawom

Wygodę, którą zapewnia samochód zastępczy na czas naprawy

Do każdego zakupionego u nas samochodu otrzymujesz w cenie wyjściowej 3 miesięczną Gwarancję GetHelp, którą mogą być objęte następujące elementy:

Aplikacja mobilna iHelp®

Naprawy warsztatowe

Silnik (diesel, benzyna, LPG) - (wewnętrzne uszkodzenia silnika np. tłoki, zawory, głowica silnika)

Automatyczna skrzynia biegów - (wszystkie skrzynie automatyczne i półautomatyczne np. DSG)

Manualna skrzynia biegów - (elementy wewnętrzne skrzyni biegów np. koła zębate, wybieraki)

Komputer główny silnika - (usterki elektroniczne jednostki sterującej z programowaniem)

Dyferencjał - (tzw. mechanizm różnicowy wraz z kołami zębatymi oraz łożyskowaniem)

Układ hamulcowy - (bez elementów eksploatacyjnych np. klocków hamulcowych)

Układ chłodzenia - (m.in. chłodnica płynu chłodzącego, wentylator, termostat)

Wał napędowy - (z korpusem, podporą i łożyskiem podporowym)

Most napędowy - (z obudową mostu oraz przekładnią główną)

Turbosprężarka – (wraz z zaworami i nastawnikami turbiny)

Koło zamachowe dwumasowe - (z wieńcem zębatym)

Pompa paliwa - (pompy rotacyjne, wirnikowe, elektryczne)

Półoś napędowa - (półoś z piastą koła, przegubem i łożyskiem)

Układ zapłonowy - (świece, aparat i cewki zapłonowe, stacyjki

Szybkie naprawy na drodze

Holowanie do warsztat

44FOX-ID: 1055

Autocentrum poleca!

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,6
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
83% 17%
4,7
~Marek191
Ford Puma II
Crossover 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
Witam Moj poprzedni samochod to FF MK2 Kombi 1.8 TDCi 115 KM przebieg 253 000 Jestem szczesliwym posiadaczem PUMY 1.0 125KM Titanium od kilku dni. Jest to moj juz 4 samochod marki FORD ! Ma dodatkowo Pakiet Technology oraz Winter. Cena zakupu bardzo atrakcyjna 85 000 - po rabatach( katalogowo ok. 97 000). Samochod zaskakujaco praktyczny: dobra widocznosc, spory i praktyczny bagaznik 456 L !( jak na tak maly samochod), dobrze wyciszony,...
4,4
~Igor Jeleński
Ford Puma II
Crossover 1.0 EcoBoost mHEV 155KM 114kW
Samochód kupiony dla pracującego i sporo jeżdżącego "singla". Co prawda za cenę 110k zł można było kupić wiele innych i większych samochodów, tylko czy większy pojazd rzeczywiście byłby mi potrzebny i czy inne samochody dają ten fantastyczny "fun" z jazdy?. Po wielu jazdach testowych innymi modelami (nowy C5 Aircross, nowy Ranault Captur, Kia Xceed, Mazda CX-3) na placu boju została został nowy Ford Puma St-Line X. Jak ktoś lubi trochę ostrzej...
4,5
~Adam
Ford Puma II
Crossover ST 1.5 EcoBoost 200KM 147kW
Niesamowity samochód, trzeba się przejechać za kierownicą żeby poczuć jego kunszt. Układ kierowniczy top, zawieszenie super wyważone, samochód typowo sportowy, ale nadający się do codziennej jazdy. Fotele Recaro komfortowe z super trzymaniem bocznym. Świetne nagłośnienie bang&olufsen. Hamulce wymagają przyzwyczajenia bo łapią dość szybko, ale za to są bardzo mocne. Wydech i silnik bardzo dobrze brzmią. Z pewnością mogę polecić ten samochód.

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Układ jezdny + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Ford przeprowadzone przez Euro NCAP.
Ford Puma