Szukaj

Peugeot 407 SW 2.0 HDi 136KM 2007 Peugeot 407 2.0 Diesel 136KM

13 900 PLN
Peugeot
407
2007
diesel
136 KM
+48
Wągrowiec (woj. wielkopolskie)
Rocznik 2007
Przebieg 268 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 136 KM
Pojemność silnika 1 997 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor inny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Światła xenonowe, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Skórzana kierownica, Tapicerka tekstylna, Wspomaganie kierownicy, Radio fabryczne, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Szyberdach

Informacje o samochodzie

Na sprzedaż Peugeot 407 2007r. z silnikiem 2.0(Diesel) o mocy 136KM. Samochód zarejestrowany w jednych rękach od 12 lat, ubezpieczony w Polsce. Auto w bardzo dobrym stanie technicznym jak i wizualnym. Na 264000km pojazd miał robiony pełen serwis filtrowo olejowy. Z wyposażenia samochód posiada między innymi:

- Manualna skrzynia 6-biegowa

- Radio fabryczne

- Dach panoramiczny

- Bluetooth

- Klimatyzacja automatyczna

- Elektryczne szyby przednie oraz tylne

- Lusterka boczne ustawiane elektrycznie

- Komputer pokładowy

- Kierownica ze sterowaniem radia

- Podłokietnik przód

- Podłokietnik tył

- Kontrola trakcji

- Książki serwisowe

- Hak

Płatność: gotówka, przelew.

Każdym zakupionym w naszej firmie samochodem istnieje możliwość powrotu na kołach. Klient

otrzymuje od nas komplet dokumentów potrzebnych do rejestracji (akcyza, badanie techniczne, tłumaczenia dokumentów).

Każdy kupujący jest zwolniony z opłaty skarbowej 2%.

Na wszystkie samochody wystawiamy fakturę VAT-Marża, bądź jeśli jest taka możliwość wystawiamy pełną fakturę VAT 23%.

-Możliwość zamiany lub przyjęcia samochodu w rozliczeniu.

-Możliwość sprawdzenia samochodu w niezależnym serwisie bądź ASO.

-Można również przyjechać ze swoim zaufanym mechanikiem, któremu również udostępnimy nasze stanowisko mechaniczne.

-Możliwość darmowego obliczenia składki OC/AC posiadamy wszystkie towarzystwa.

-Odkupimy również państwa samochód za gotówkę.

Możliwość kredytowania oraz leasingu.

- Finansowanie pojazdów bez względu na rocznik samochodu

- dla prowadzących działalność bez dokumentów finansowych

- decyzja o przyznaniu finansowania w 1 godzinę

- formalności związane z zakupem ratalnym załatwiamy również przez internet

- kredyt samochodowy do 10 lat

- leasing do 7 lat

- ZAPEWNIAMY STAŁE OPROCENTOWANIE PRZEZ CAŁY OKRES FINANSOWANIA

telefon w sprawach finansowania [ZADZWOŃ]

Wybierz samochód objęty dodatkową przedłużoną Gwarancją i ZYSKAJ:

darmową aplikację iHelp® do zgłaszania awarii 24/7 również w dni wolne

całodobową obsługę oraz bezpłatny assistance na terenie całej Polski

bezgotówkowe naprawy w sieci współpracujących warsztatów

samochód zastępczy na czas naprawy gwarancyjnej

Gwarancja GetHelp to:

Najlepiej oceniana firma gwarancyjna w Polsce

Najszybszy proces obsługi Klientów i likwidacji awarii

Największa sieć ponad 1500 współpracujących warsztatów

Indywidualny konsultant dostępny 24/7 przez 365 dni w roku

Wybierz samochód z Gwarancją GetHelp , którą poleca 98% Klientów i zyskaj:

Całodobową obsługę 24 godziny na dobę

Spokój dzięki szybkiemu holowaniu do warsztatu

Bezpieczeństwo finansowe dzięki darmowym naprawom

Wygodę, którą zapewnia samochód zastępczy na czas naprawy

Do każdego zakupionego u nas samochodu otrzymujesz w cenie wyjściowej 3 miesięczną Gwarancję GetHelp, którą mogą być objęte następujące elementy:

Aplikacja mobilna iHelp®

Naprawy warsztatowe

Silnik (diesel, benzyna, LPG) - (wewnętrzne uszkodzenia silnika np. tłoki, zawory, głowica silnika)

Automatyczna skrzynia biegów - (wszystkie skrzynie automatyczne i półautomatyczne np. DSG)

Manualna skrzynia biegów - (elementy wewnętrzne skrzyni biegów np. koła zębate, wybieraki)

Komputer główny silnika - (usterki elektroniczne jednostki sterującej z programowaniem)

Dyferencjał - (tzw. mechanizm różnicowy wraz z kołami zębatymi oraz łożyskowaniem)

Układ hamulcowy - (bez elementów eksploatacyjnych np. klocków hamulcowych)

Układ chłodzenia - (m.in. chłodnica płynu chłodzącego, wentylator, termostat)

Wał napędowy - (z korpusem, podporą i łożyskiem podporowym)

Most napędowy - (z obudową mostu oraz przekładnią główną)

Turbosprężarka – (wraz z zaworami i nastawnikami turbiny)

Koło zamachowe dwumasowe - (z wieńcem zębatym)

Pompa paliwa - (pompy rotacyjne, wirnikowe, elektryczne)

Półoś napędowa - (półoś z piastą koła, przegubem i łożyskiem)

Układ zapłonowy - (świece, aparat i cewki zapłonowe, stacyjki

Szybkie naprawy na drodze

Holowanie do warsztat

44FOX-ID: 1301

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
203 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,1 s
Średnie spalanie
6,0 l/100 km
Długość
4 763 mm
Szerokość
1 811 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
65% 35%
6,3
Peugeot 407
SW 2.0 HDi 136KM 100kW
Kupujac go rozwazalem vectre c i paseratti b5 fl. Skusil mnie nowy wyglad i wyposazenie. Teraz juz wiem ze im wiecej elektryki tym gorzej. Zarowki z przodu,od miesia a do pol roku wytrzymywaly,ciagle cos piszczy od tylnich swiatel,damochod ociezaly,powolny. Z tylu malo miejsca. Wymienialem czujniki abs-3,pompe wspomagania-2 razy,przeguby,i inne pierdoly. W dwa lata 7 tys wrzucilem i sprzedalem. Klamki zima prawie wszystkie na ostatnich silach przed urwaniem,tylnia wycietaczka i ekran od klimy standardowo nie dzialaly.Plusy to mega wygoda z przodu,polskory to tez fajna sprawa,wygodne fotele i panorama. kolega mial puzniej takiego i to samo mowil. Silnik super chodzil i bezproblemowo. Na emeryta 4 litry,trasa 5.5,autostrada kolo 6.5 a kolo domu zima 7 czyli jak na ta mase to super. Teraz kupilem mondei mk4 z tym samym silnikiem i jest sporo zywszy. Pali kolo 6 litrow przy 140 koniach w dieslu. Tylko ze tu nic mi nie piszczy i z tylu moga tez wysokie osoby usiasc. W skrocie fajne auto,ale chyba trzeba dobrego elektryka miec pod reka zeby te kontrolki ogarn.
6,7
Peugeot 407
SW 2.0 HDi 136KM 100kW
Samochód jak na swoją wagę ma zadowalające osiągi. Spodziewałem się troszkę większego zasięgu. Dużo jeżdżę na autostradach i niby +/- 900 km zasięgu to nie jest mało ale jednak samochód szybko zużywa ropę. Warto lać do zbiornika Paliwa premium. Przy spokojnej jeździe udało mi się osiągnąć spalanie na poziomie 6.0 l/100km. Przy spokojnej jeździe autostradowej (130 km/h) samochód pali 6.8 l/100km. Jednak jeśli chcemy pojechać odrobinę szybciej (150 km/h) to już po krótkiej chwili komputer wskazuje 7,2 litra. Na długim dystansie podczas mieszanej jazdy długa (trasa i miasto - krótkie odcinki) komputer po 9999 kilometrach pokazuje 7.4 l/100km. Na pochwalę zasługuje ładnie dobierająca przełożenie 6-biegowa automatyczna skrzynia biegów.
6,3
Peugeot 407
SW 2.0 HDi 136KM 100kW
Przy 75 milach na godzine komputer pokazuje 5.5 litrow na 100. wiem ze jest male przeklamanie porownujac komputera wynik a prawde(niewielkie ale jest) smialo mozna zejsc ponizej 5 litrow przy wolniejszej jezdzie. na trasie pol, anglia spalil 7.9, gdzie bylo szybko (140-170 na h) i full ludzi na pokladzie wiec naprawde mozna zaliczyc autko do ekonomicznych. wiecej opini: walniety dwumass(drogie!) mechanik kazal jezdzic az padnie, bo moze nigdy nie pasc. komputer pokazuje przepalana lamke, za cholere nie umiem jej znalezc, co jest irytujace. moja ocena 8/10. bagaznik skromny jak na kombi. pozatym autko godne polecenia osobom dojrzalym. fajne wygodne ekonomiczne mocne duze i ladne. pozdrawiam

Zalety

+ Karoseria + Skrzynia biegów + Stosunek jakość/cena

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Bezawaryjność (drobiazgi)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Peugeot przeprowadzone przez Euro NCAP.
Peugeot 407