Nasza serwis internetowy używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Więcej informacji oraz instrukcję możesz znaleźć w zakładce Polityka prywatności.

Informacje o Peugeot 407

Peugeot 407
Lata produkcji 2004 - 2011
Segment: Klasa średnia
Model należący do klasy średniej (segment D) produkowany w latach 2004-2010. Zastąpił popularnego Peugeota 406 i podobnie jak on, bardzo szybko zdobył silną pozycję na rynku, stając się jednym z najchętniej kupowanych aut w swojej klasie w Europie. Model zdobył też wiele nagród (m. in. w plebiscytach Am&S oraz „Auto Bild”). Pierwowzorem „407-ki” był prototyp o nazwie 407 Elixir przedstawiony w 2003 roku. W 2008 roku samochód został poddany face-liftingowi. W 2011 roku został zastąpiony przez model 508.
Komentarz redakcji
Wizualnie bez zarzutów, sylwetka wręcz modelowa. Komfort i bezpieczeństwo jazdy – również na piątkę. Modelem 407 Peugeot wysoko zawiesił poprzeczkę w klasie średniej. ~Powagosław
Wersja przed faceliftingiem była za… zasadniczo kapitalna. Nowy 407 też byłby w pełni ok, gdyby nie te światła przypominające oczy wściekłego sprzedawcy sajgonek. Wyjątkowo wybaczam, ale Peugeot, why? ~Luzacjusz

Dane techniczne Peugeot 407

Moc silników 109–241 KM
Pojemność silników 1,6–3,0 l
Prędkość maksymalna 189–245 km/h
Przyspieszenie 0-100 7,7–12,1 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Peugeot 407
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 6418
Koszt ogólny 24,81 PLN
LPG26.65 PLN
ON31.68 PLN
PB25.97 PLN
Wydatki serwisowe 10,06 PLN Pozostałe wydatki 12,85 PLN

Publikacje o Peugeot 407