Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Peugeot 407

Model należący do klasy średniej (segment D) produkowany w latach 2004-2010. Zastąpił popularnego Peugeota 406 i podobnie jak on, bardzo szybko zdobył silną pozycję na rynku, stając się jednym z najchętniej kupowanych aut w swojej klasie w Europie. Model zdobył też wiele nagród (m. in. w plebiscytach Am&S oraz „Auto Bild”). Pierwowzorem „407-ki” był prototyp o nazwie 407 Elixir przedstawiony w 2003 roku. W 2008 roku samochód został poddany face-liftingowi. W 2011 roku został zastąpiony przez model 508.

Peugeot 407 SW 2.0 HDi SV Sport - silnik
Peugeot 407 SW 2.0 HDi SV Sport - lewy przedni reflektor - wyłączony
Peugeot 407 SW 2.0 HDi SV Sport - tył - bagażnik otwarty
Peugeot 407 SW 2.0 HDi SV Sport - lewy bok
Peugeot 407 SW 2.0 HDi SV Sport - szyberdach od wewnątrz
Peugeot 407 SW 2.0 HDi SV Sport - konsola środkowa
Peugeot 407 SW 2.0 HDi SV Sport - kierownica

W odróżnieniu od poprzednika, który został zaprojektowany z umiarem, Peugeot 407 to bardzo efektownie narysowany pojazd. Ale jego dynamiczna sylwetka ma też swoje minusy - mocno cofnięta kabina pasażerska okazuje się zaskakująco ciasna, a krótki tył kryje bardzo przeciętny kufer. Kierowca powinien być jednak zadowolony, bo jemu miejsca nie zabraknie, a oprócz wystarczającej ilości miejsca dostaje obszerny, bardzo wygodny fotel oraz kokpit, który szlachetne kształty łączy z kapitalnymi materiałami wykończeniowymi i bogatym wyposażeniem.

Przechodząc do kwestii silników, na wstępie odradzamy diesle 2.2 i 2.7, bo z racji swojej skomplikowanej konstrukcji generują kolosalne koszty serwisowania. Mniejszy "ropniak" 2.0 okazuje się za to bardzo udany - zapewnia wystarczające osiągi i skromne spalanie, a do tego jest całkiem niezawodny. Jeśli chodzi o "benzyniaki", najbardziej godne polecenia są najmniejsze motory 1.8 i 2.0, które całkiem dobrze tolerują zasilanie gazem LPG. Mocnym punktem 407 jest zawieszenie - zarówno w kwestii właściwości jezdnych, jak i skuteczności resorowania pokazuje klasę.

Skoro już mowa o zawieszeniu, potencjalnych nabywców limuzyny Peugeota musimy niestety zmartwić - układ jezdny jest przeciętnie trwały, a z racji zaawansowanej konstrukcji okazuje się drogi w naprawach. Podobny problem sprawia także wszechobecna elektronika, zwłaszcza w egzemplarzach z topowym wyposażeniem. Pozytywnie ocenić trzeba natomiast zabezpieczenie przed rdzą oraz trwałość układu napędowego (pomijając największe diesle oraz te wyposażone w filtr cząstek stałych). Ceny na rynku wtórnym - bardzo atrakcyjne.

Komentarze redakcji

Powagosław: Wizualnie bez zarzutów, sylwetka wręcz modelowa. Komfort i bezpieczeństwo jazdy – również na piątkę. Modelem 407 Peugeot wysoko zawiesił poprzeczkę w klasie średniej.
Luzacjusz: Wersja przed faceliftingiem była za… zasadniczo kapitalna. Nowy 407 też byłby w pełni ok, gdyby nie te światła przypominające oczy wściekłego sprzedawcy sajgonek. Wyjątkowo wybaczam, ale Peugeot, why?

Wersje nadwozia Peugeot 407

Silniki Peugeot 407

Lista silników:
1.8 16V (116KM), 1.8 16V (125KM), 2.0 16V (140KM), 2.0 16V (136KM), 2.2 16V (158KM), 3.0 V6 24V (211KM), 1.6 HDi FAP (109KM), 2.0 HDi FAP (163KM), 2.0 HDi FAP (140KM), 2.0 HDi FAP (163KM), 2.2 HDi FAP (170KM), 2.7 V6 24V HDi FAP (204KM), 2.7 V6 24V HDi FAP (204KM), 3.0 V6 24V HDi FAP (241KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.
Jaki silnik wybrać?

I co – kolejne duże auto, które można dość tanio kupić, ale wszystko za sprawą kiepskiego silnika. Benzynowe 1.8l ma tylko 120KM. Młodym i ambitnym na pewno się nie spodoba, ale starszym i statecznym – czemu nie. Jeśli będą nim jeździć powoli to pewnie wystarczy, ale gdy przyjdzie coś wyprzedzić – jeszcze z włączoną „klimą” i kilkoma pasażerami? Wtedy to już Św. Piotr przez szybę pomacha. Do tego motor trzeba mocno „kręcić” żeby zechciał jechać. W tym aucie bardzo dobrym wyborem będzie 2.0l o mocy 143KM. Jego cenę da się przełknąć, ma przyjemny dźwięk i jest cichy, oczywiście pod warunkiem, że nie przesadzicie z obrotami. Łatwo to zrobić, bo szczególnie dynamiczny jest w tej drugiej części obrotomierza, ale mruczenie motoru też ma swój urok. Są też oczywiście mocniejsze i droższe silniki – na szczycie 211-konne V6. Jednostki wysokoprężne też mają duży wachlarz możliwości – najmniejsze 1.6HDI 110KM polubią ci spokojni, a najlepiej zainteresować się co najmniej wersją 2.0HDI 136KM. Wkurza turbodziura i nagłe uderzenie mocy powyżej 2000 obr./min., ale z tym ciężkim autem radzi sobie dość dobrze. Więcej pikanterii zagwarantują jeszcze mocniejsze diesle, ale ich cena zdrowo przekracza 100 tys. zł.

motointegrator.autocentrum.pl

Publikacje o Peugeot 407

Redakcja2.0 - przeczytaj wszystkie artykuły tego autora Lew z wielką paszczą

Jeśli ktoś kiedyś ogłosiłby konkurs dla najodważniejszych stylistów samochodowych świata, to grupa ludzi projektująca Peugeota 407, powinna śmiało w nim wystartować. Mało tego, że dostali oni jedno z najcięższych zadań, czyli zaprojektowanie następcy modelu ( 406 ), który był bardzo udanym autem i świetnie...

Redakcja2.0 - przeczytaj wszystkie artykuły tego autora Na tropie Peugeot 407 Elixir

„Adieu Limuzyno”. Nowy trend w sylwetkach najnowszych pojazdów staje się faktem. Samochody studyjne Peugeot wychodzą z cienia i zaczynają oglądać światło dzienne!

Lew zamiauczał

Lwy to piękne i dostojne, ale jednocześnie bardzo leniwe kociaki. Zamiast hasać i ścigać zwierzynę, wolą wylegiwać się w cieniu, przez co przegrywają konkurencję z tygrysami, panterami i gepardami. Mimo to przez miliony miłośników przyrody nazywane są królami zwierząt. Dokładnie tak samo sprawy się mają...

TAXI?

Biała taksówka z francuskiego filmu robiła wrażenie sportowej maszyny… No cóż, tuning robi swoje, ciężko o inne spostrzeżenia. 407 i bez tuningu pokazuje lwie pazury…

Pociągający drapieżca

Peugeot ma w swoim dorobku kilka udanych aut coupe, do których do dziś wzdychają najwięksi entuzjaści motoryzacji. Model 407 Coupe jest najnowszą propozycją stylowego samochodu sportowego.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Peugeot 407

Społeczność kierowców Peugeot 407autoWcentrum - społeczność Peugeot 407

najwyższe oktanyAuta - Peugeot 407

Peugeot 407 44,01

Peugeot 407 84,79

Peugeot 407 SW 49,63

Peugeot 407 SW excutive 63,05

Peugeot 407 SW 46,95

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Peugeot 407

robinhood 30,10

michu72 30,04

bjp3 30,02

ANET29 56,43

zala62 30,12

mattipicasso 30,30

Arkadikos 30,08

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Peugeot 407

ach ta policja!!!!
ach ta policja!!!! witam, dzis w taki piekny poranek moja rodzinak czyli ja moja zona i oczywi...
Kamień w szybę czołową
Kamień w szybę czołową Na trasie Syców -> Ostrzeszów kamień spod kół i... wymiana szyby w D&D Peugeo...
Wycieczka do miasta Łodzi :-)
Wycieczka do miasta Łodzi :-) Wczoraj korzystając z okazji postanowiłem sprawdzić spalanie nowej instalacji ga...
Na początek słów kilka...
Na początek słów kilka... Dlaczego 407? Przystępna cena samochodu, części też na odpowiednim pułapie cenow...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Peugeot 407

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Peugeot 407
 

Najpopularniejsza wersja Peugeot 407

Peugeot 407

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Peugeot 407
 

Peugeot 407 najczęściej porównywane z:

 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i40 COMFORT Demonstracyjny Hyundai i40 COMFORT
Rocznik: 2013. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 1.7 136KM, diesel.
Cena: 106 100 zł 87 900 zł
Zyskujesz: 18 200 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i40 Comfort Plus Demonstracyjny Hyundai i40 Comfort Plus
Rocznik: 2014. Przebieg: 10 km. Silnik: 2.0 177KM, benzynowy.
Cena: 102 700 zł 86 900 zł
Zyskujesz: 15 800 zł Zobacz szczegóły »

Używane Peugeot 407

Peugeot 407
2.0 diesel 136 KM
169 000 km, 2009
32 900 PLN
Peugeot 407
1.6 diesel 110 KM
158 000 km, 2007
20 400 PLN
Peugeot 407
1.6 diesel 110 KM
126 000 km, 2007
22 500 PLN
Peugeot 407
2.0 diesel 136 KM
104 500 km, 2008
33 900 PLN

Ocena auta Peugeot 407

Wybrane opinie

Peugeot 407 Sedan 1.8 16V (125 KM)

W zasadzie auta sie juz pozbylem po 19 m-cach Byl to moj 4 "francuz"ale dal mi w kosc. Rok temu zepsula mi sie po raz pierwszy klimatyzacja MUSIALEM CZEKAC POMIMO ZE SAMOCHOD NA GWARANCJI 8 TYG NA ZGODE CENTRALI PEUGEOT na naprawe!!!! czas 8 tygodni. 2x korzytsalem z assistancu i wracalem do serwisu z powodu awarii hamulcow zglasanej przez komputer (SAMOCHOD MIAL NIE WIELE PONAD ROK!).W koncu okazało ze padły czujniki przy hamulcach, ale aby je wymienic to trzeba wymienic klocki hamulcowe (wczesniej je wymienialem na przegladzie). Chciceli zebym sobie za nie ponownie zaplacił , znowu poszlo zapytanie do centrali o zgode. Peugeot Polska odpowiedziała ZE MOGE TAK JEZDZIC!!!! a w aucie komputer robil dyskoteke z tego powodu. Dopiero pismo zaprzyjaznionego radcy prawnego bardzo sluzbowe grożace ze bede traktował odmowe jako zerwanie warunków umowy wymusiło zgode na na naprawe. Kolejny przykład jadac autem koputer zglosil mi (bylem w srewisie 2000 km wczesniej) ze mam sprawdzic poziom oleju,...

dodał: a.
Peugeot 407 Sedan 2.0 16V (136 KM)

Poprzednio miałem Mondeo. Peugeot 407 wybrałem ze względu na stylistykę zewnętrzną. Uważam, że 407 ma zdecydowanie wygodniejsze fotele, lepsze zawieszenie (wygodniejsze i cichsze) i lepiej jest wyguszony, co ma znaczenie przy jeździe ponad 120 km/h, natomiast dużym minusem w stosunku do Mondeo jest bagażnik, do którego większe paczki muszę wkładać przez składane fotele lub wozić na tylnych fotelach oraz miejsce na tylnej kanapie. Trzem osobom jest tam bardzo ciasno, ale dwum również :-), ze względu na wyprofilowane fotele. Dłuższa jazda na tylnych fotelach jest katorgą, tym bardziej, że osoby ponad 180 wzrostu dotykają głową sufitu. Wyższe osoby muszą jechać skulone. To parodia w aucie za 90 000 takie jajo. To nie jest przecież Porsche. Co więcej, prawie każdy z wysiadających po raz pierszy nabijał sobie guza. Najgożej było na przednich fotelach. Dwa razy pasażerowie rozbili sobie poważnie łuk brwiowy o nieszczęśliwie wystającą klamkę po prawej stronie nad głową pasażera. Dealer był bardzo...

dodał: Marek
Peugeot 407 SW 2.2 16V (158 KM)

W tym samochodzie od początku coś się psuło. Zużycie oleju 1l na 4tyś. to norma według serwisu. Miałam odmienne zdanie, w końcu silnik poszedł do remontu (4tygodnie). Po remoncie i owszem zużycie oleju w normie, ale coś w nim klekoce oraz przy rozgrzanym silniku ponowne uruchomienie oznacza kręcenie zapłonem conajmniej 3 razy. Sprzęgło umarło w trasie po przejechaniu zaledwie 55 tyś. ponoć to wina jazdy w korkach. Ilości innych dokuczliwych drobiazgów chyba także odbiegała od normy, zważywszy na cenę jaką za ten samochód zapłaciłam. Godzin w serwisie nie zliczę. To ostatni mój Peugeot, a po drodze były wcześniej cztery w rodzinie (807 wyleczyło męża). Może miałam pecha.

dodał: wiesiac@orange.pl
Peugeot 407 Sedan 2.0 16V (140 KM)

Struktura informacji dotyczących zużycia paliwa wymagana w tej ankiecie jest bez sensu. Takie wskaźniki mają wyłącznie teoretyczne znaczenie i nic przeciętnemu kierowcy nie mówią. Poza tym użytkownicy samochodów to nie pracownicy laboratoriów badawczych i trudno od nich wymagać prowadzenia szczegółowych i długotrwałych analiz. Redaktor portalu przecenia znaczenie zużycia paliwa - we współczesnych pojazdach jest ono porównywalne dla porównywalnych samochodów, a różnice pół litra na 100 km nie mają istotnego wpływu na decyzje zakupowe. Niestety bez podania danych zużycia paliwa nie można wysłać ankiety stąd podałem przypadkowe dane (jakie pytanie - taka odpowiedź).

dodał: bolek
Peugeot 407 Sedan 2.0 HDi FAP (140 KM)

Piękne auto, ma swój styl, podoba się kobietom, teraz jest ich już trochę, ale kiedy miałem go 2 lata temu to naprawdę było miło widzieć jak ludzie się oglądają. Wykonanie w środku super, ze smakiem. Siedzenia są superwygodne. Ja kupiłem sedana, choć nie jest tak praktyczny jak sw, no ale cóż bardziej mi sie podoba. przecież kartofli nie wożę. jeśli ktoś ma dużą rodzinę niech nie kupuje sedana, bo nie będzie zadowolony. sedan to auto dobre dla managera, kogoś kto dużo jeździ załawiając interesy. No bo wygodnie oszczędnie i zawsze coś po drodze można wyrwac ;)

dodał: Andy

Galerie Peugeot 407

Peugeot 407 SW 2.0 HDi SV Sport - galeria redakcyjna Peugeot 407 3.0 V6 SV Sport Automat - galeria redakcyjna Peugeot 407 SW Peugeot 407  SW - galeria społeczności Peugeot 407 SW Peugeot 407 2.0 HDi - galeria redakcyjna Peugeot 407 Peugeot 407 2.0 HDI Sport - galeria redakcyjna Peugeot 407 Coupe Peugeot 407 3.0 V6 SV Sport - galeria redakcyjna
Zobacz inne galerie Peugeot

Opinie o instalacji LPG

Peugeot 407

  • 1.
  • 5,00 Peugeot 407 2.0 16V (136KM) 2005r.
    dodał: Derlon, 03.12.2013

    Różnica w mocy nieodczuwalna, silnik pracuje idealnie, spalanie na trasie ok. 8/100km, na mieście do 11/100km, czyli tyle ile na benzynie. Wymiana filtrów co 15tys. i co 30 tys. km. Różnica w kasie ogromna ;) bak 53l w kole zapasowym, tankuje się ok 40-43l (czyli standardowo 70-80% pojemności baku). W następnym aucie też będzie gaz, instalacja montowana w DRETAN Tanowo (zachpom.) od montażu bez żadnych usterek, POLECAM

  • 2.
  • 5,00 Peugeot 407 1.8 16V (116KM) 2005r.
    dodał: KW, 02.11.2010

    Instalację założyłem zaraz po zakupie autka, w ciągu ostatniego roku przejechałem 60000km, spalenia średnie to ok. 9,5-10,5 Litra gazu. Samochód jak do tej pory świetnie spisuje się na gazie a instalacja działa bezawaryjnie. Jedynie po wymianie listwy z cewkami należało ja wyregulować powtórnie a tak tylko przeglądy serwisowe co 13-15 tys km.

  • 3.
  • 5,00 Peugeot 407 1.8 16V (125KM) 2008r.
    dodał: Marta fanka Peugeota, 04.09.2013

    Bardzo dobrze jeździ na gazie,nie odczuwam żadnej różnicy,nic się nie psuje.Z resztą w poprzednich dwóch samochodach też wszystko ok.Poprzednie zamontowane na STAG 300 ISA 2,ale są starsze.Wydaje mi się ,że Premium jest oszczędniejszy. Warsztat kompetentny, pod maską nie ma bałaganu.Czysto,schludnie i dobrze.

  • 4.
  • 5,00 Peugeot 407 2.0 16V (140KM) 2006r.
    dodał: Kokosz, 16.02.2011

    Polecam instalacje BRC S24, w moim pugu sprawuje sie znakomicie:) spalanie okolo 9 litrów gazu, jezdzi sie bardzo przyjemnie zupelnie jak na benzynie a laci znacznie mniej! Jak dotychczas nie sprawiala zadnych problemow a przejechane mam juz ponad 40000km. Calosc zakupiona i zamontowana w EGP w Warszawie.

  • 5.
  • 5,00 Peugeot 407 1.8 16V (116KM) 2005r.
    dodał: Rafał Rumin, 08.11.2009

    Nie mam jak do tej pory zadnych zastrzeżeń do instalacji. Spalanie jeżdżąc tylko po mieście wynosi 12 litrów. Podczas podróży na wczasy autko spalało 8 litrów gazu przy ciąglej klimie i niezłych spinaczkach po górach

  • 6.
  • 4,50 Peugeot 407 2.0 16V (136KM) 2005r.
    dodał: J. Karkonoski, 16.06.2010

    zamontowałem lpg w Energy Gas Polska na ul. Ostrobramskiej 38aw Warszawie. jest ok!!!

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Peugeot 407

Peugeot 407

185 komentarzy

127 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~hdi~hdi

Do ~weber: tak ja i wielu innych kierowców 407 i innych ze wspomaganiem elektrycznym, żeby ci do głowy nie przyszło jej zatykać bo bywały takie przypadki ....brak słów na takie zachowanie lepiej wtedy strzel se w torbę,
tu pomoże tylko wymiana całego płynu w układzie wspomagania stracił on swoje możliwości płyn do wspomagania oryg. to TOTAL FLUIDE DA rekomendowany przez peugeota lub TOTAL FLUIDE LDS przez citroena w sumie to jedno i to samo jak to nie pomoże to może zawór ale zacznij od tego

~andrzej~andrzej

w 407 zapalila mi sie kontrolka korka wlewu paliwa a wlew jest zamkniety co to moze byc za przyczyna?czy wystarczy jak zmienie korek?

~weber~weber

Witam! czy ktoś spotkał się z sytuacją że w Peueot 407 silnik 1,8 benzyna,pompa do wspomagania kierownicy wyrzuca płyn przez korek wlewu.?

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Peugeot

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
18 986
Przejechany dystans
11 597 344 km
Zatankowanego paliwa
710 564 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 307
Wydanych pieniędzy
1 103 992 zł
Średnie wydatki na auto
1 294 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
4 143
Wydanych pieniędzy
1 125 514 zł
Średnie wydatki na auto
1 319 zł
Zobacz dzienniki kosztów Peugeot (853)

Testy zderzeniowe Peugeot 407

Najnowsze testy zderzeniowe Peugeot 407 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Peugeot 407 Coupe

Peugeot 407
2005

Peugeot 407 2.0 Comfort

Peugeot 407
2004

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Peugeot

Zużycie paliwa Peugeot 407

Na podstawie 437 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: M.G., dodano: 20.10.2009 18:56

Mieszkam w zakorkowanym mieście i auto potrafi spalić 11 litrów benzyny. Ale najczęściej jest to w granicy 10,5 l. Jeżeli ktoś chce sprawdzić auto na dłużym odcinku autostrady też wyjdzie 10,5. normalna jazda po zwykłej drodze to 8-9 l. Przegląd narazie był tylko jeden i gdyby nie klocki hamulcowe całość to niepełne 900 zł z VAT a tak wyszło 1500 zł. Urwałem osłonę pod silnikiem i szukałem zamiennika bo w ASO ten kawałek plastiku to 600 zł. Ponieważ szyba jest duża wycieraczki są nie mniejsze - w ASO 316 zł kpl. w sklepie motoryzacyjnym orygninał VALEO 220 zł. Jednym słowem części opakowane w kartoniki Peugeot to drogi sport.

pełny raport Peugeot Sedan 1.8 16V

autor: st, dodano: 29.06.2008 22:34

Na razie (120km) trudno coś powiedzieć, jeśli spalanie utrzyma się na poziomie który podaje teraz komputer to będzie drogo (13l na 120km po wyjechaniu z salonu jazda tylko po mieście). Zwalam to na razie na nieumiejętność jazdy tym samochodem, wcześniej jeździłem turbo dieslem i miałem spalanie 8,5 miasto 6,5 trasa (silnik 2,2 Opel Zafira)

pełny raport Peugeot Sedan 2.0 16V

autor: adlan, dodano: 03.09.2013 11:24

trasa 110-120 okolo 5,4l / miasto 7,5 mieszany mniej wiecej 6,5 zalezy wszystko jeszcze od stylu jazdy. dluga trasa, 4 osoby, full bagaz, wiekszosc autostrady predkosci 150-180 6,2 srednia to chyba niezle. klocki + tarcze bosch kpl cena okolo 800, dwumasa + kpl sprzeglo (oryginal)okolo 1500+300-400 robota, rozrzad kpl ( oryginal)wraz z lancuszkiem w glowicy okolo 700+ 500 robota, czesci latwo dostepne, jak ktos poszuka oryginaly mozna taniej niz zamienniki kupic, no i zaufany mechanik

pełny raport Peugeot SW 2.0 HDi FAP
Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Peugeot 407

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Peugeot 407

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Peugeot 407
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Peugeot 407, oglądali także