Szukaj

Informacje o Opel GT II 2.0 turbo ECOTEC 264KM 194kW 2006-2009

Lata produkcji: 2006 – 2009
Segment: Auta sportowe
Dwuosobowy samochód sportowy (segment G) produkowany w latach 1968-1973 oraz ponownie od 2006 roku. Pierwszy model GT przeszedł do historii jako jedno z najsłynniejszych coupe. Nieoczekiwanie stał się również sporym sukcesem komercyjnym Opla (prawie 104 tys. sprzedanych egzemplarzy), pod wieloma względami wyznaczając standardy dla innych aut sportowych. Następca kultowego GT, wyposażony w nadwozie typu roadster, powstał w oparciu o Pontiaka Solstice oraz Saturna Sky. W Europie nowy GT zastąpił Opla Speedstera.
czytaj więcej
Powagosław
Motoryzacyjna ikona i jedna z najszlachetniejszych perełek w długich dziejach Opla. Taki był oryginalny GT. Jego reinkarnacja to bez wątpienia świetny krok marketingowy, ale na powtórzenie tej spektakularnej historii nie ma co liczyć. Nie zmienia to faktu, że nowy GT prezentuje się znakomicie. ~Powagosław
Luzacjusz
Nowy GT nie dość, że wygląda jak upiększony Speedster to jeszcze jest tak naprawdę Pontiakiem i Saturnem z logiem Opla. Wiem, że starego GT nie byłoby bez poczciwego Kadetta, ale to co innego. Choć GT II wygląda jak milion dolców, cała otoczka wokół niego potaniała jak płyty Rubika. ~Luzacjusz
Produkowany od 2006 do 2009 roku
Pojemność skokowa 1998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 264 KM (194 kW) przy 5300 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 353 Nm przy 2000-5200 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 9,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 86 x 86 mm
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(92%)

Zalety

+ Karoseria + Silnik + Całokształt

Wady

- Widoczność - Wyciszenie - Ergonomia

Wybrane oceny

4,8
~Max
Opel GT II
Cabrio 2.0 turbo ECOTEC 264KM 194kW
Auto dla indywidualisty. Trakcja typowo sportowa. Szpera daje mnóstwo przyjemnością . Silnik fabrycznie 264 km samym programem wg danych producenta można podkręcić do 300 km. Rakieta.Warto kupić auto z pewnego źródła i o udokumentowanej historii. Przy tych parametrach auto musi być pewne a niestety większość w Polsce to szroty bez dokumentacji . Prawie 300 km to petarda a uszkodzenie układu jezdnego może być niebezpieczne. Handlarze wciskają GT’Ki z Francji czy Niemiec jako bezwypadkowe…. Zawsze tylko trochę były porysowane. Nikt tymi autami nie jeździ wolno a i wypadki mają konkretne. Uważajcie przed kupnem wymarzonego. Ja mam auto po lekkiej przygodzie ale z pełną dokumentacją naprawy. To ważne. Powodzenia dla poszukujących. Warto.
4,9
~Adam
Opel GT II
Cabrio 2.0 turbo ECOTEC 264KM 194kW
Nazywany „Małą Corvette”. Doskonały design. Świetny ,mocny silnik. Absolutnie unikalny i wyjątkowy. Wyprodukowano jedynie 7509 sztuk tego modelu. Samochód dla miłośnika sportowej jazdy bez kompromisów. Perfekcyjnie zestrojone zawieszenie w połączeniu z tzw.szperą daje gwarancje niezapomnianej frajdy z jazdy. Krótkie prowadzenie skrzyni biegów i dobrze trzymający fotel połączony z typowo dynamiczną pozycją za kierownicą to dla prawdziwego miłośnika szybkich roadsterów prawdziwy raj. Polecam. Jedyny minus dla snobów to brak logo BMW czy też Mercedesa…. Na ulicy kasuje konkurencje ze swoich roczników o głowę.
4,4
~Artur
Opel GT II
Cabrio 2.0 turbo ECOTEC 264KM 194kW
Muskularny, dynamiczny, piękny samochód. Klasyka gatunku roadstera. Po prostu inny. Szukałem auta w Polsce ale zadbany egzemplarz kupiłem w Niemczech. Klassik Auto radzi trzymać fajne modele ponieważ wg.nich będą atrakcyjnym wozem z charakterem i tańsze nie będą. Cieszy człowieka za kierownicą i jest super alternatywą na dresiarskie BMW, lalkowate SLK / poza 55AMG/ i Porsche dla ubogich typu Boxster . Silnik fajnie mruczy. Wgrałem mapę na 320 KM i wymiatam wszystko. Kocha boki.
Opel GT II