Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Opel GT II 2.0 turbo ECOTEC 264KM 194kW 2006-2009

Opel GT II 2.0 turbo ECOTEC 264KM 194kW 2006-2009
Lata produkcji: 2006 - 2009
Segment: Auta sportowe
Dwuosobowy samochód sportowy (segment G) produkowany w latach 1968-1973 oraz ponownie od 2006 roku. Pierwszy model GT przeszedł do historii jako jedno z najsłynniejszych coupe. Nieoczekiwanie stał się również sporym sukcesem komercyjnym Opla (prawie 104 tys. sprzedanych egzemplarzy), pod wieloma względami wyznaczając standardy dla innych aut sportowych. Następca kultowego GT, wyposażony w nadwozie typu roadster, powstał w oparciu o Pontiaka Solstice oraz Saturna Sky. W Europie nowy GT zastąpił Opla Speedstera.
Powagosław
Motoryzacyjna ikona i jedna z najszlachetniejszych perełek w długich dziejach Opla. Taki był oryginalny GT. Jego reinkarnacja to bez wątpienia świetny krok marketingowy, ale na powtórzenie tej spektakularnej historii nie ma co liczyć. Nie zmienia to faktu, że nowy GT prezentuje się znakomicie. ~Powagosław
Luzacjusz
Nowy GT nie dość, że wygląda jak upiększony Speedster to jeszcze jest tak naprawdę Pontiakiem i Saturnem z logiem Opla. Wiem, że starego GT nie byłoby bez poczciwego Kadetta, ale to co innego. Choć GT II wygląda jak milion dolców, cała otoczka wokół niego potaniała jak płyty Rubika. ~Luzacjusz

Dane techniczne Opel GT II 2.0 turbo ECOTEC 264KM 194kW 2006-2009

Podstawowe parametry Opel GT II 2.0 turbo ECOTEC 264KM 194kW
Produkowany od 2006 do 2009 roku
Pojemność skokowa 1998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 264 KM (194 kW) przy 5300 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 353 Nm przy 2000-5200 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 9,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 86 x 86 mm
Typ wtrysku bezpośredni
Przeniesienie napędu Opel GT II 2.0 turbo ECOTEC 264KM 194kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 5

Publikacje o Opel GT

Newsy o Opel GT

Raporty spalania Opel GT II 2.0 turbo ECOTEC 264KM 194kW 2006-2009

pb
Na podstawie 4 raportów spalania
6,8 – 11,4