Nie trać czasu na szukanie częœci! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Peugeot 107

Model należący do segmentu A i najmniejszy samochód w historii francuskiej marki. Następca Peugeota 106. Jego produkcja rozpoczęła się w 2005 roku, jako wspólny projekt Toyoty oraz koncernu PSA, do którego należą Peugeot i Citroen. 107 bazował na prototypie B-Zero opracowanym razem przez inżynierów trzech marek, który dał początek również bliźniaczym: Citroenowi C1 i Toyocie Aygo. Wszystkie trzy modele produkowane są w fabryce Toyoty i PSA w czeskim Kolinie. Od 2008 roku Peugeot 107 oferowany jest w wersji po face-liftingu.

Peugeot 107 Hatchback 5d Facelifting 2012 1.0 VTI 68KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Peugeot 107 Hatchback 5d Facelifting 2012 1.0 VTI 68KM - galeria redakcyjna - prawy bok
Peugeot 107 Hatchback 5d Facelifting 2012 1.0 VTI 68KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Peugeot 107 Hatchback 5d Facelifting 2012 1.0 VTI 68KM - galeria redakcyjna - prawy bok
Peugeot 107 Hatchback 5d Facelifting 2012 1.0 VTI 68KM - galeria redakcyjna - pełny panel przedni
Peugeot 107 Hatchback 5d Facelifting 2012 1.0 VTI 68KM - galeria redakcyjna - fotel kierowcy, widok
Peugeot 107 Hatchback 5d Facelifting 2012 1.0 VTI 68KM - galeria redakcyjna - tylna kanapa

„107-ka”, podobnie zresztą jak bliźniacze modele Citroen C1 i Toyota Aygo, należy do aut, które w miejskiej dżungli wyróżniają się z tłumu. A wszystko dzięki temu, że styliści nadwozia połączyli jego niewielkie rozmiary z dużą dawką charakterystycznych elementów designerskich. Wśród elementów tych znalazły się duże, umieszczone wysoko reflektory, pokaźnych rozmiarów grill mający przypominać lwią paszczę, wyraźnie zaznaczone nadkola, jak również tylne lampy w kształcie trójkąta. Zgrabnie wyglądająca karoseria doczekała się w 2008 roku kuracji odmładzającej, która przyniosła przeprojektowane zderzaki oraz zmieniony grill z dużą chromowaną listwą ozdobną.

Kto po skromnych gabarytach zewnętrznych spodziewa się filigranowego wnętrza, ten nie będzie zaskoczony. Kto jednak sądzi, że ciasno jest w każdym rzędzie siedzeń, ten może się nieźle zdziwić. Jak na taki „samochodzik”, 107 oferuje zaskakująco dużą ilość miejsca na przednich fotelach – w tej dyscyplinie auto wręcz deklasuje wielu swoich konkurentów. Niestety, zupełnie na odwrót jest z tyłu – przestrzeni jest tam bardzo, bardzo niewiele, przez co swoboda ruchów jest pojęciem zupełnie nieznanym. Wrażenie ścisku pogłębiają na domiar złego malutkie okienka boczne, które nawet w 5-drzwiowej wersji nadwoziowej można tylko uchylić. Co do bagażnika, w praktyce można uznać, że… w ogóle go nie ma. Pod tylną szybą pełniącą rolę pokrywy wygospodarowano przestrzeń, która może nie wystarczyć nawet na małe zakupy. I jakby tego było mało, krawędź załadunku umieszczono zdecydowanie za wysoko.

Za kierownicą małego Peugeota siedzi się całkiem wygodnie – zarówno ze względu na wspomnianą już ilość miejsca, jak i niską pozycję za „kółkiem”. Kobietom spodobać powinien się ponadto odważnie zaprojektowany kokpit ozdobiony licznymi wstawkami dekoracyjnymi dostępnymi w różnych opcjach kolorystycznych. Na krytykę zasługują z kolei zastosowane materiały wykończeniowe – trudno o plastiki, które wyglądałyby tak tandetnie. Ogólnie wysoką ergonomię psują niestety pokrętła nawiewu, które nie dość, że są niewygodne w obsłudze, to jeszcze łatwo je przypadkiem trącić nogą. Mówiąc o wadach miejsca pracy kierowcy nie należy też zapominać o ograniczonej widoczności.

Model 107 spodoba się tym, którzy lubią pokonywanie ostrych zakrętów i szybkie manewrowanie. Dzięki sztywnym nastawom, zawieszenie świetnie sprawdza się na krętej drodze zapewniając doskonałą przyczepność i nie generując poważnych przechyłów karoserii. Bezpośrednio działający układ kierowniczy sprawia natomiast, że dynamiczne ruchy kierownicą są natychmiast przekazywane na koła. Szkoda tylko, że bardzo dobre własności trakcyjne nie idą w parze z należytym komfortem resorowania – dziury są więc mocno odczuwalne przez podróżnych. Narzekać nie można z kolei na skuteczność pracy układu hamulcowego.

Opisywany model nie kusi niestety ceną zakupu, a na dodatek niemile zaskakuje ubogim wyposażeniem seryjnym. Standard jest na tyle niski, że na liście wyposażenia oferowanego bez dopłaty producent „chwali się” takimi „luksusami” jak zagłówki tylnych siedzeń czy wycieraczka tylnej szyby. Elementy dostępne w opcji – takie jak wspomaganie układu kierowniczego, radio CD/MP3 czy klimatyzacja – niestety swoje kosztują.

Komentarze redakcji

Powagosław: Brat bliźniak Citroena C1 i Toyoty Aygo. Z zewnątrz wygląda ciekawie i przyjemnie. W środku na kierowcę czeka świetnie zaprojektowane wnętrze, a pod maską - gwarancja oszczędności. Do tego jeszcze niewielka cena. „C’est si bon!”, jak mawiają w ojczyźnie Peugeota.
Luzacjusz: Gdyby każdy miał taki samochód, życie byłoby nudne. Ale z drugiej strony, nie stalibyśmy tyle w korkach i nie byłoby problemów z miejscem do parkowania. Co wybieracie? Ja chyba wolę korki.

Wersje nadwozia Peugeot 107

Silniki Peugeot 107

Lista silników:
1.0 VTI (68KM), 1.0 12V (68KM), 1.4 HDi (54KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.

Publikacje o Peugeot 107

Peugeot 107 - wiecznie młody pogromca miasta
 
Nasz test Peugeot 107 1.0 VTI Active

Mimo ośmioletniej obecności na rynku oszczędny i zwinny Peugeot 107 ani myśli składać broń. Ubiegłoroczna kuracja odmładzająca usunęła część zmarszczek, natomiast zweryfikowane wyposażenie i korzystniejsze ceny powinny ułatwić walkę ze znacznie młodszymi konkurentami.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Peugeot 107

Społeczność kierowców Peugeot 107autoWcentrum - społeczność Peugeot 107

najwyższe oktanyAuta - Peugeot 107

Peugeot 107 35,16

Peugeot 107 BĄCZEK 57,04

Peugeot 107 47,34

Peugeot 107 Pszczółeczka 33,26

Peugeot 107 Happy 50,35

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Peugeot 107

kerog 30,10

jarbar 30,03

TKS-AP 30,02

apollo87 30,00

Lech-A4 65,08

starowagora 30,07

gregoz 29,60

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Peugeot 107

Bączek
Bączek Przejechałem nim do tej pory ponad 20000 km i nie narzekam... na codzienne dojaz...
Czarny ładny kiedy czysty...
Czarny ładny kiedy czysty... Czarny lakier jest chyba jednym z ładniejszych lakierów. Ale trzeba o tym pamięt...
Po 30 tys. km
Po 30 tys. km 30000 km z głowy... i jak dotąd żadnych kłopotów. Krótko mówiąc to autko to fajn...
Pierwsze kilometry...
Pierwsze  kilometry... Jednym słowem REWELACJA ! Może dlatego że autko jest nowe i wszystko chodzi w ni...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Peugeot 107

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Peugeot 107
 

Najpopularniejsza wersja Peugeot 107

Peugeot 107

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Peugeot 107
 

Peugeot 107 najczęściej porównywane z:

 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i10 Access + pakiet klimatyzacja i radio Demonstracyjny Hyundai i10 Access + pakiet klimatyzacja i radio
Rocznik: 2014. Przebieg: 1 000 km. Silnik: 1.0 66KM, benzynowy.
Cena: 42 900 zł 35 900 zł
Zyskujesz: 7 000 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Suzuki Alto 1,0 68KM Club Demonstracyjny Suzuki Alto 1,0 68KM Club
Rocznik: 2013. Przebieg: 100 km. Silnik: 1.0 68KM, benzynowy.
Cena: 39 490 zł 33 490 zł
Zyskujesz: 6 000 zł Zobacz szczegóły »

Używane Peugeot 107

Peugeot 107
1.0 benzyna 68 KM
2008
14 900 PLN
Peugeot 107
1.0 benzyna 50 KM
39 500 km, 2009
28 000 PLN
Peugeot 107
1.4 diesel 54 KM
55 000 km, 2009
18 500 PLN
Peugeot 107
1.0 benzyna 50 KM
36 323 km, 2009
12 500 PLN

Ocena auta Peugeot 107

Wybrane opinie

Peugeot 107 Hatchback 5d 1.0 12V (68 KM)

Jeżeli potrzebujesz samochodu dla 2 osób, do poruszania się głównie w mieście to jest to bardzo dobry wybór. Oszczędny samochód - niska cena zakupu - kupiłem w cenie Pandy - bardzo małe spalanie (średnio ok. 5,2 l - przy ostrej jeździe po mieście). Niezła dynamika - szczególnie na pierwszych trzech biegach - fantastyczne uczucie, kiedy można na 1 podkręcić samochód do prędkości 60 km/h, na 2 do 100 km/h, większość dużych aut wymięka :) Oceniam ten samochód bardzo pozytywnie, zostanie ze mną zapewne na dłużej - jako 2 samochód, mam nadzieję, że bedzie dalej niezawodny

dodał: AS
Peugeot 107 Hatchback 5d 1.0 12V (68 KM)

Ocena dobra + Fajny, przyjemny samochód dla 2 osób do jazdy przede wszystkim po mieście. Auto jest ładne, muszę przyznać, że większość osób, które je widziała zareagowała bardzo pozytywnie. Jeżeli chodzi o ocenę to jeszcze wolę sie nie wypowiadać. Pojeździmy - zobaczymy, ale wygląda na to, ze bedzie OK. Przede wszystkim bardzo mi sie spodobał, pomimo koloru ( w życiu bym nie pomyślał, ze będę kiedyś jeździć żółtym autem!!! :)) Mam nadzieję, ze niedługo będę mógł podnieść ocenę do 5...... Jeszcze tu wstąpię :)

dodał: adamstra@interia.pl
Peugeot 107 Hatchback 5d 1.0 12V (68 KM)

Naprawdę bardzo dobre auto, biorąc pod uwagę wielkość, klasę, konkurencję. Fajny silnik, dobre właściwości jezdne, niskie spalanie, przyzwoity komfort podróży. Samochód przyjazny kierowcy. Jestem swieżo po podrózy w Bieszczady - 2 dni - 1000 km, samochód sprawił się bardzo dobrze, jazda po serpentynach, bocznych drogach, bardzo dużo zjazdów i podjazdów - spalanie 4,4l. Minusy - mały bagażnik, nieco za głośny. Gdyby tylko tak wszystkie Peugeoty były tak dobre jak to auto... :)

dodał: AS
Peugeot 107 Hatchback 5d 1.0 12V (68 KM)

ogólnie fajne,zgrabne i sympatyczne autko. Szkoda że przednia szyba żle wpływa na całokształt , ale niestety stwarza poważne zagrożenie dla życia ludzkiego . Mam nadzieję że tak poważna firma poprawi ten defekt i wtedy będzie to napewno świetne ,pozostawiające konkurącję w tyle autko. Auto nabyłem w salonie "OWLEX" w Łodzi. Fatalna obsługa i nie słowny sprzedawca. klient jest tam szanowany dopóki nie dokona zakupu , później może liczyć tylko na siebie.

dodał: Robert M.
Peugeot 107 Hatchback 5d 1.0 12V (68 KM)

Podzielam opinię AS, Andrzeja, Ziooma i innych pozytywnie oceniających to autko. Jeżdżę nim 2 lata bez najmniejszych nawet problemów, nie mówiąc o usterkach. Żadnych ! Jedyny mankament to b. mały bagażnik. Mogliby pomyśleć o przesuwnej kanapie z tyłu (do przodu - do tyłu)jak w Renault Twingo. Byłaby możliwość zwiększenia bagażnika przy jeździe w 2 osoby ( tak najczęściej jeżdżę)

dodał: Adam

Galerie Peugeot 107

Peugeot 107 Hatchback 5d Facelifting (2012) Peugeot 107  Hatchback 5d - galeria społeczności Peugeot 107 2009 Peugeot 107 Hatchback 3d Facelifting (2012) Peugeot 107 Street Racing Peugeot 107 Hatchback 5d Facelifting 2012 1.0 VTI 68KM - galeria redakcyjna Peugeot 107
Zobacz inne galerie Peugeot

Peugeot 107

10 komentarzy

9 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Yellow~Yellow

Do ~Kolunio: pier... kolunio,aż głowa boli...kup sobie lepiej golfa IV z 1998 roku w dislu...super będzie ci się po mieście jeździć. Autko jest świetne, na dojazdy do pracy, wyskoczyć na zakupy czy squosha itp. Jednorazówka? nie kumam o co chodzi...ale na pewno taki golfik czy inne gówno jest dużo tańsze w eksploatacji....pff

~Kolunio~Kolunio

co z tego ze 30 tys za nowe autko skoro to 1norazowka. lepiej kupic cos co jest stare ale chcociaz wygodne no i nie az tak tandetne..

~marek~marek

Teraz pod koniec roku ceny jeszcze niższe, ta podstawowa wersja 3 drzwiowa lekko ponad 33 tys a 5 drzwiowa 34.700.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Peugeot

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
20 865
Przejechany dystans
12 749 000 km
Zatankowanego paliwa
777 680 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 483
Wydanych pieniędzy
1 179 043 zł
Średnie wydatki na auto
1 275 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
4 516
Wydanych pieniędzy
1 233 078 zł
Średnie wydatki na auto
1 333 zł
Zobacz dzienniki kosztów Peugeot (925)

Testy zderzeniowe Peugeot 107

Najnowsze testy zderzeniowe Peugeot 107 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Peugeot 107 (Testowane auto:Toyota Aygo)
2012

Peugeot 107
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Peugeot

Zużycie paliwa Peugeot 107

Na podstawie 85 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: romek22, dodano: 23.09.2012 13:01

4.5 trasa, 6 miasto......a jak się ciśnie mega sportowo to max 6.5-7

pełny raport Peugeot Hatchback 5d 1.0 12V

autor: Zbych, dodano: 07.10.2012 19:46

5,9 litra to zużywałem przy jeździe na krótkich odcinkach średnio 4 km i ostygnięcie silnika do temperatury otoczenia. 3,9 to jeżdżąc 25 km trasę i 5 km miasto i ostygnięcie silnika. 3,1 to jadąc cały czas trasą nie przekraczając 90 km/h robiąc na pełnym baku 1300 km zatrzymując się tylko dwa razy do ostygnięcia silnika

pełny raport Peugeot Hatchback 5d 1.4 HDi

autor: Artur, dodano: 29.11.2007 10:30

Właśnie z tego względu kupiełem 107 i nie zawiodłem się - polecam Krakusom;)

pełny raport Peugeot Hatchback 5d 1.0 12V
Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Peugeot 107

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Peugeot 107

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Peugeot 107
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 107 1.0 VTI 68KM
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Peugeot 107, oglądali także