Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Peugeot 107

Model należący do segmentu A i najmniejszy samochód w historii francuskiej marki. Następca Peugeota 106. Jego produkcja rozpoczęła się w 2005 roku, jako wspólny projekt Toyoty oraz koncernu PSA, do którego należą Peugeot i Citroen. 107 bazował na prototypie B-Zero opracowanym razem przez inżynierów trzech marek, który dał początek również bliźniaczym: Citroenowi C1 i Toyocie Aygo. Wszystkie trzy modele produkowane są w fabryce Toyoty i PSA w czeskim Kolinie. Od 2008 roku Peugeot 107 oferowany jest w wersji po face-liftingu.

Peugeot 107 Hatchback 5d Facelifting 2012 1.0 VTI 68KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Peugeot 107 Hatchback 5d Facelifting 2012 1.0 VTI 68KM - galeria redakcyjna - prawy bok
Peugeot 107 Hatchback 5d Facelifting 2012 1.0 VTI 68KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Peugeot 107 Hatchback 5d Facelifting 2012 1.0 VTI 68KM - galeria redakcyjna - prawy bok
Peugeot 107 Hatchback 5d Facelifting 2012 1.0 VTI 68KM - galeria redakcyjna - pełny panel przedni
Peugeot 107 Hatchback 5d Facelifting 2012 1.0 VTI 68KM - galeria redakcyjna - fotel kierowcy, widok
Peugeot 107 Hatchback 5d Facelifting 2012 1.0 VTI 68KM - galeria redakcyjna - tylna kanapa

Jeżeli rozglądając się za autkiem do miasta, chcesz znaleźć coś wyróżniającego się w tłumie, to “107-ka” może sprostać Twoim wymaganiom. Niemal jednobryłowa, zwarta sylwetka, zaprojektowany z pomysłem pas przedni i równie charakterystyczny tył składają się na obraz, który zdecydowanie może się podobać. W 2008 i 2012 roku samochód przeszedł dwie modernizacje, a ich efekty najłatwiej dostrzec z przodu.

Może z zewnątrz tego nie widać, ale w środku już na pierwszy rzut oka rozpoznamy w małym Peugeocie niskobudżetowy produkt. Tandetne materiały wykończeniowe i panele drzwiowe z gołej blachy wyraźnie zdradzają charakter auta. Z drugiej strony możemy liczyć na dokładny montaż plastików, wystarczająco czytelne wskaźniki i bajecznie prostą obsługę kokpitu. Widoczność do tyłu jest niestety ograniczona.

Skromne gabaryty mieszczucha spod znaku lwa ułatwiają manewrowanie, lecz sprawiają, że kabina pasażerska i kufer są iście filigranowe. W efekcie podróżujący na tylnej kanapie mogą zapomnieć o swobodzie ruchów, zaś pakujący bagaże muszą ograniczyć ekwipunek dosłownie do jednej torebki. Co gorsza, bagażnik jest bardzo niefunkcjonalny. Dobra wiadomość jest taka, że z przodu wolnego miejsca jest naprawdę dużo.

Konstruktorzy zawieszenia na pierwszym miejscu postawili jakość prowadzenia, dzięki czemu Peugeot 107 nadzwyczaj sprawnie pokonuje łuki drogi. Gorzej sprawa wygląda z komfortem resorowania - jest on co najwyżej przeciętny. Układ kierowniczy okazuje się bezpośredni, co cieszy w mieście, ale przeszkadza w trasie. Długim podróżom nie sprzyja zresztą także mizerne wyciszenie kabiny pasażerskiej.

Wspólny projekt koncernu PSA Peugeot-Citroen oraz Toyoty (technikę 107 wykorzystują też pierwsze generacje C1 i Aygo) sprostał oczekiwaniom nabywców. Dzięki prostocie i trwałości zapewnił użytkownikom rzadkie wizyty w warsztacie i nieskomplikowane naprawy. Pomijając odmiany wysokoprężne i te wyposażone w przekładnię zautomatyzowaną, francuski maluch praktycznie się nie psuje, a na niedostatki w wykonaniu zamków drzwi czy uszczelek szyb można przymknąć oko. Silnik benzynowy (który pochodzi z Japonii), zawieszenie czy nadwozie dzielnie opierają się próbie czasu.

Komentarze redakcji

Powagosław: Brat bliźniak Citroena C1 i Toyoty Aygo. Z zewnątrz wygląda ciekawie i przyjemnie. W środku na kierowcę czeka świetnie zaprojektowane wnętrze, a pod maską - gwarancja oszczędności. Do tego jeszcze niewielka cena. „C’est si bon!”, jak mawiają w ojczyźnie Peugeota.
Luzacjusz: Gdyby każdy miał taki samochód, życie byłoby nudne. Ale z drugiej strony, nie stalibyśmy tyle w korkach i nie byłoby problemów z miejscem do parkowania. Co wybieracie? Ja chyba wolę korki.

Wersje nadwozia Peugeot 107

Silniki Peugeot 107

Lista silników:
1.0 VTI (68KM), 1.0 12V (68KM), 1.4 HDi (54KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.

Publikacje o Peugeot 107

Peugeot 107 - wiecznie młody pogromca miasta
 
Nasz test Peugeot 107 1.0 VTI Active

Mimo ośmioletniej obecności na rynku oszczędny i zwinny Peugeot 107 ani myśli składać broń. Ubiegłoroczna kuracja odmładzająca usunęła część zmarszczek, natomiast zweryfikowane wyposażenie i korzystniejsze ceny powinny ułatwić walkę ze znacznie młodszymi konkurentami.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Peugeot 107

Społeczność kierowców Peugeot 107autoWcentrum - społeczność Peugeot 107

najwyższe oktanyAuta - Peugeot 107

Peugeot 107 37,44

Peugeot 107 47,34

Peugeot 107 Czesio 61,37

Peugeot 107 Pszczółeczka 33,26

Peugeot 107 Trendy Urban Move 71,19

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Peugeot 107

starowagora 30,07

kerog 30,10

Lech-A4 63,25

biela 30,00

TKS-AP 30,02

apollo87 30,00

jarbar 30,03

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Peugeot 107

Po 30 tys. km
Po 30 tys. km 30000 km z głowy... i jak dotąd żadnych kłopotów. Krótko mówiąc to autko to fajn...
Pierwsze kilometry...
Pierwsze  kilometry... Jednym słowem REWELACJA ! Może dlatego że autko jest nowe i wszystko chodzi w ni...
I po 45000.
I po 45000. Znowu przegląd, tym razem po 45000 km. Jak zwykle taka sama procedura: rano autk...
Bączek
Bączek Przejechałem nim do tej pory ponad 20000 km i nie narzekam... na codzienne dojaz...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Peugeot 107

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Peugeot 107
 

Najpopularniejsza wersja Peugeot 107

Peugeot 107

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Peugeot 107
 

Peugeot 107 najczęściej porównywane z:

 

Używane Peugeot 107

Peugeot 107
1.0 benzyna 68 KM
2008
14 900 PLN
Peugeot 107
1.0 benzyna 50 KM
39 500 km, 2009
28 000 PLN
Peugeot 107
1.4 diesel 54 KM
55 000 km, 2009
18 500 PLN
Peugeot 107
1.0 benzyna 50 KM
36 323 km, 2009
12 500 PLN

Ocena auta Peugeot 107

Wybrane opinie

Peugeot 107 Hatchback 5d 1.0 12V (68 KM)

Jeżeli potrzebujesz samochodu dla 2 osób, do poruszania się głównie w mieście to jest to bardzo dobry wybór. Oszczędny samochód - niska cena zakupu - kupiłem w cenie Pandy - bardzo małe spalanie (średnio ok. 5,2 l - przy ostrej jeździe po mieście). Niezła dynamika - szczególnie na pierwszych trzech biegach - fantastyczne uczucie, kiedy można na 1 podkręcić samochód do prędkości 60 km/h, na 2 do 100 km/h, większość dużych aut wymięka :) Oceniam ten samochód bardzo pozytywnie, zostanie ze mną zapewne na dłużej - jako 2 samochód, mam nadzieję, że bedzie dalej niezawodny

dodał: AS
Peugeot 107 Hatchback 5d 1.0 12V (68 KM)

Ocena dobra + Fajny, przyjemny samochód dla 2 osób do jazdy przede wszystkim po mieście. Auto jest ładne, muszę przyznać, że większość osób, które je widziała zareagowała bardzo pozytywnie. Jeżeli chodzi o ocenę to jeszcze wolę sie nie wypowiadać. Pojeździmy - zobaczymy, ale wygląda na to, ze bedzie OK. Przede wszystkim bardzo mi sie spodobał, pomimo koloru ( w życiu bym nie pomyślał, ze będę kiedyś jeździć żółtym autem!!! :)) Mam nadzieję, ze niedługo będę mógł podnieść ocenę do 5...... Jeszcze tu wstąpię :)

dodał: adamstra@interia.pl
Peugeot 107 Hatchback 5d 1.0 12V (68 KM)

Naprawdę bardzo dobre auto, biorąc pod uwagę wielkość, klasę, konkurencję. Fajny silnik, dobre właściwości jezdne, niskie spalanie, przyzwoity komfort podróży. Samochód przyjazny kierowcy. Jestem swieżo po podrózy w Bieszczady - 2 dni - 1000 km, samochód sprawił się bardzo dobrze, jazda po serpentynach, bocznych drogach, bardzo dużo zjazdów i podjazdów - spalanie 4,4l. Minusy - mały bagażnik, nieco za głośny. Gdyby tylko tak wszystkie Peugeoty były tak dobre jak to auto... :)

dodał: AS
Peugeot 107 Hatchback 5d 1.0 12V (68 KM)

ogólnie fajne,zgrabne i sympatyczne autko. Szkoda że przednia szyba żle wpływa na całokształt , ale niestety stwarza poważne zagrożenie dla życia ludzkiego . Mam nadzieję że tak poważna firma poprawi ten defekt i wtedy będzie to napewno świetne ,pozostawiające konkurącję w tyle autko. Auto nabyłem w salonie "OWLEX" w Łodzi. Fatalna obsługa i nie słowny sprzedawca. klient jest tam szanowany dopóki nie dokona zakupu , później może liczyć tylko na siebie.

dodał: Robert M.
Peugeot 107 Hatchback 5d 1.0 12V (68 KM)

Podzielam opinię AS, Andrzeja, Ziooma i innych pozytywnie oceniających to autko. Jeżdżę nim 2 lata bez najmniejszych nawet problemów, nie mówiąc o usterkach. Żadnych ! Jedyny mankament to b. mały bagażnik. Mogliby pomyśleć o przesuwnej kanapie z tyłu (do przodu - do tyłu)jak w Renault Twingo. Byłaby możliwość zwiększenia bagażnika przy jeździe w 2 osoby ( tak najczęściej jeżdżę)

dodał: Adam

Galerie Peugeot 107

Peugeot 107  Hatchback 5d - galeria społeczności Peugeot 107 2009 Peugeot 107 Hatchback 5d Facelifting (2012) Peugeot 107 Street Racing Peugeot 107 Peugeot 107 Hatchback 3d Facelifting (2012) Peugeot 107 Hatchback 5d Facelifting 2012 1.0 VTI 68KM - galeria redakcyjna
Zobacz inne galerie Peugeot

Peugeot 107

10 komentarzy

9 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Yellow~Yellow

Do ~Kolunio: pier... kolunio,aż głowa boli...kup sobie lepiej golfa IV z 1998 roku w dislu...super będzie ci się po mieście jeździć. Autko jest świetne, na dojazdy do pracy, wyskoczyć na zakupy czy squosha itp. Jednorazówka? nie kumam o co chodzi...ale na pewno taki golfik czy inne gówno jest dużo tańsze w eksploatacji....pff

~Kolunio~Kolunio

co z tego ze 30 tys za nowe autko skoro to 1norazowka. lepiej kupic cos co jest stare ale chcociaz wygodne no i nie az tak tandetne..

~marek~marek

Teraz pod koniec roku ceny jeszcze niższe, ta podstawowa wersja 3 drzwiowa lekko ponad 33 tys a 5 drzwiowa 34.700.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Peugeot

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
22 454
Przejechany dystans
13 676 213 km
Zatankowanego paliwa
831 703 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 695
Wydanych pieniędzy
1 254 457 zł
Średnie wydatki na auto
1 271 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
4 888
Wydanych pieniędzy
1 345 191 zł
Średnie wydatki na auto
1 363 zł
Zobacz dzienniki kosztów Peugeot (987)

Testy zderzeniowe Peugeot 107

Najnowsze testy zderzeniowe Peugeot 107 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Peugeot 107 (Testowane auto:Toyota Aygo)
2012

Peugeot 107
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Peugeot

Zużycie paliwa Peugeot 107

Na podstawie 92 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Zbych, dodano: 07.10.2012 19:46

5,9 litra to zużywałem przy jeździe na krótkich odcinkach średnio 4 km i ostygnięcie silnika do temperatury otoczenia. 3,9 to jeżdżąc 25 km trasę i 5 km miasto i ostygnięcie silnika. 3,1 to jadąc cały czas trasą nie przekraczając 90 km/h robiąc na pełnym baku 1300 km zatrzymując się tylko dwa razy do ostygnięcia silnika

pełny raport Peugeot Hatchback 5d 1.4 HDi

autor: okrd07@op.pl, dodano: 18.02.2008 19:21

celująco na 68 km spalanie super ekonomiczne na trasie do 110 rewelacja

pełny raport Peugeot Hatchback 5d 1.0 12V

autor: wiiz, dodano: 17.10.2013 10:39

Niskie zużycie paliwa. Auto jest proste, wręcz prymitywne i mało co może się tam zepsuć. Jak już dochodzi do naprawy to nie ma problemu z częściami bo ten sam samochód to również Citroen C1 i Toyota Aygo. Absolutny wzór jeśli chodzi o ekonomiczność eksploatacji.

pełny raport Peugeot Hatchback 3d 1.0 12V
Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Peugeot 107

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Peugeot 107

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Peugeot 107
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 107 1.0 VTI 68KM
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Peugeot 107, oglądali także