Szukaj

Informacje o Peugeot 208 I Hatchback 5d 1.4 VTI 95KM 70kW 2012-2015

Lata produkcji: 2012 – 2015
Segment: Auta małe
Produkowany od roku 2012 Peugeot 208 jest autem miejskim należącym do segmentu B. Jest jednocześnie spadkobiercą i kontynuatorem tradycji sławnych, świetnie się sprzedających modeli serii 200 m.in. 205, 206 oraz 207, którego jest bezpośrednim następcą. Pierwowzorem koncepcyjnym Peugeota 208 był, zaprezentowany na początku roku 2012, prototyp noszący nazwę GTi Concept. Produkcyjna wersja modelu jest względem poprzedniej generacji niższa, lżejsza i odrobinę mniejsza, choć zbudowano ją na tej samej platformie podłogowej (PSA PF1 platform). Co ciekawe, Peugeota 208 zaprojektowała kobieta, Anna Costamagna.
czytaj więcej
Powagosław
Projektanci włożyli wiele wysiłku, by 208 nie wyglądał tak typowo, jak jego poprzednik. Po drugie, wysoko poprzeczkę swoimi odważnymi stylizacjami zawiesza ostatnio Citroen. 208 to właśnie trochę pościg za dokonaniami bliźniaczej marki. Efekt jest co najmniej zadowalający. ~Powagosław
Luzacjusz
Wybaczcie mój francuski, ale „me not like”. 208 może ściga się z Citroenem, ale ląduje gdzieś na peryferiach koreańsko-japońskiej krzykliwości. Na przykład, te lampy. Inspirowane architekturą Złotych Tarasów w Warszawie, czy co? ~Luzacjusz
Produkowany od 2012 do 2015 roku
Pojemność skokowa 1397 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 95 KM (70 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 136 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Karoseria + Ergonomia + Silnik

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie - Skrzynia biegów
Średnie spalanie dla Peugeot 208 I Hatchback 5d 1.4 VTI 95KM 70kW 2012-2015
6,4
l/100 km
7,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,8
Peugeot 208 I
Hatchback 5d 1.4 VTI 95KM 70kW
Na razie przejechane 2000 km, większość na odcinku 5,5 km bo tyle mam do pracy. Dla takiego użytkowania dne sa mało miarodajne ale podam co wiem żeby czytający wiedzieli. Usterek żadnych (co oczywiste). Przeglady przede mną. Napraw, mam nadzieję nie będzie. Elementy eksp[loatacyjne też nie predko przy moim uzytkowaniu. Pali sporo ale to nie samochód tyle pali tylko użytkownik. Komputer pokazuje 8 ( jedna trzecia przebiegu na ssaniu). Stacja benzynowa nawet 8,3 ale poprzedni Peugeot 306 (1,6) w tych warunkach spalał 11 i to 98 oktanów. Podane zuzycie na trasie to kilkadziesiąt kilometrów na samym poczatku i odczyt z komputara. Nie mam danych o minimalnym średnim spalaniu. Podaną cyfrę wymusiła witryna.
5,5
Peugeot 208 I
Hatchback 5d 1.4 VTI 95KM 70kW
Bardzo niskie spalanie przy ekonomicznym stylu jazdy, natomiast przy wykorzystaniu pełnej mocy silnika spalanie gwałtownie rośnie, tak samo jak przy bardzo szybkiej jeździe autostradą raczej poniżej 7 litrów nie ma się co spodziewać. Ogólnie bardzo udany silnik w tym aucie, w porównaniu do 1.2 znacznie wyższa dynamika kosztem trochę większego zużycia.
7,0
Peugeot 208 I
Hatchback 5d 1.4 VTI 95KM 70kW
Mam auto od pół roku i i jego spalanie wg mnie jest akceptowalne ale mogłoby być niższe
Peugeot 208 I Hatchback 5d