Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Peugeot 308 I Hatchback 5d 1.4 VTi

Pierwsza generacja modelu produkowana w latach 2007-2013. 308 I był bezpośrednim następcą Peugeota 307. Samochód zaprojektowany przez Stephana Peureuxa nawiązywał do swojego poprzednika stylistyką (choć był też od niego większy), był z nim również blisko spokrewniony, jeśli chodzi o względy techniczne - dzielił m.in. płytę podłogową PSA PF2 Platform. Model oferowany był w wersjach 3- i 5-drzwiowego hatchbacka, kombi (308 SW), a także w odmianie coupe-kabriolet (308 CC). W 2011 roku model przeszedł facelifting.

Peugeot 308 GTI - widok z tyłu
Peugeot 308 GTI - widok z tyłu
Peugeot 308 GTI - prawy bok
Peugeot 308 GTI - prawy bok
Peugeot 308 GTI - kokpit
Peugeot 308 GTI - widok ogólny wnętrza z przodu

Generacje Peugeot 308

  • 308 I   2007 - teraz
    Peugeot 308 I
    • Wybierz generację

    • 308 II (2013 - teraz)
    • 308 I (2007 - teraz)

Komentarze redakcji

Powagosław: Elegancki i zadziorny. Niektórzy zarzucają mu designerską zachowawczość, ale również tak zwykło się określać klasyczne kształty. Dobry ruch Peugeota, to może być przebój na miarę poprzednika z przełomu wieków – modelu 306.
Luzacjusz: Przyjemny dla oka, choć chyba trochę za bardzo konserwa jak na Peugeota, czuć ducha VW Golfa, co, biorąc pod uwagę zamiary marki wobec tego modelu, dziwić nie może. Plus za niebanalne, ciekawie zaprojektowane wnętrze.

Wersje nadwozia Peugeot 308 I

Silniki Peugeot 308 I Hatchback 5d

Lista silników:

Publikacje o Peugeot 308

Peugeot 308 SW - odpowiedzialny młodzieniec
 
Nasz test Peugeot 308 SW 1.2 PureTech 130 KM

Rodzinny kompakt to często marzenie młodych rodziców. Dobrze poradzi sobie w mieście, a włożenie wózka do bagażnika nie będzie przypominało gry w Tetris. Prezentowany Peugeot 308 SW sprosta tym wymaganiom, a przy okazji nie zanudzi swoją poprawnością.

Peugeot 308 SW - odejście od ekstrawagancji
 
Nasz test Peugeot 308 SW 2.0 BlueHDi Allure

Tuż przed wakacjami w salonach Peugeota pojawi się model 308 SW. Wraz z kompaktowym kombi zadebiutowały nowe silniki 1.2 PureTech. Auto kryje też na pokładzie inne niespodzianki, które w 308 hatchback będą dostępne od jesieni.

Peugeot 308 1.6 THP - wysokie aspiracje
 
Nasz test Peugeot 308 1.6 THP Allure

Druga odsłona Peugeota 308 jest znacznie ciekawszym samochodem od swojego poprzednika. Pod atrakcyjnym nadwoziem kryje się nietypowo urządzone wnętrze z wieloma opcjami oraz rozbudowaną elektroniką.

Peugeot 308 - na podbój segmentu C
 
Nasz test Peugeot 308

Nowy przedstawiciel Peugeota w klasie C pozostał przy nazwie swojego poprzednika. Jednak jeśli myślicie, że mechanicznie to wciąż ten sam, "uśmiechnięty" samochód, jesteście w dużym błędzie. Francuzi bowiem postawili sobie bardzo ambitny cel - wejść na szczyt segmentu hatchbaków w Europie....

Rodzina na swoim
 
Nasz test

Siedem miejsc we francuskim kombi bazującym na hatchbacku? Peugeot swoim 308 SW, pokazuje że to ma sens. 308 SW okazuje się niezwykle wszechstronnym i praktycznym samochodem rodzinnym o wielu talentach.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Peugeot 308

Peugeot 308 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Peugeot 308autoWcentrum - społeczność Peugeot 308

najwyższe oktanyAuta - Peugeot 308

Peugeot 308 48,72

Peugeot 308 Peżocik 60,86

Peugeot 308 44,50

Peugeot 308 53,09

Peugeot 308 kombi 30,57

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Peugeot 308

pawliszon 30,19

jedrus_sc 30,07

marian_kolanko 31,95

robus2 30,03

xxpieciaaa 30,00

R420R 52,80

jacekGD 60,01

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Peugeot 308

Troszkę o Pug-u
Troszkę o Pug-u Dokładnie to Pug należy do teściowej, chociaż często i gęsto z niego korzystam. ...
Start/Stop
Start/Stop Po wczorajszej trasie, dziś ni stąd ni zowąd zaczął działać Start/Stop, który wc...
Zasięg
Zasięg Dzisiaj po raz pierwszy wyjechałem w trasę. Do tej pory nie było okazji i kręcił...
Od czegoś trzeba zacząć, najlepiej od zalania baku...
Od czegoś trzeba zacząć, najlepiej od zalania baku... Dzisiaj pierwsze tankowanie, a to oznacza że od dziś zaczynamy pomiary spalania ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Peugeot 308

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Peugeot 308
 

Najpopularniejsza wersja Peugeot 308

Peugeot 308

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Peugeot 308
 

Peugeot 308 najczęściej porównywane z:

Audi A3
2.0 TDI clean diesel (184 KM)
Volkswagen Jetta
1.4 TSI (150 KM)
Mazda 3
2.0 SKYACTIV-G (120 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Peugeot 308 1,6 HDI Bussines Peugeot 308 1,6 HDI Bussines
Rocznik: 2011. Przebieg: 135 812 km. Silnik: 1.6 82KM .
Cena: 29 900 zł
Peugeot 308 Bussines Peugeot 308 Bussines
Rocznik: 2012. Przebieg: 128 887 km. Silnik: 1.6 82KM .
Cena: 36 900 zł

Używane Peugeot 308

Peugeot 308
1.4 benzyna 98 KM
21 727 km, 2012
43 500 PLN
Peugeot 308
1.2 benzyna 82 KM
2013
57 900 PLN
Peugeot 308
1.6 diesel 110 KM
65 000 km, 2010
30 000 PLN
Peugeot 308
1.6 diesel 90 KM
147 000 km, 2010
25 400 PLN

Ocena auta Peugeot 308 I Hatchback 5d 1.4 VTi

  • Średnia ocena
    na podstawie 5 opinii
  • 3,76
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Peugeot 308

Peugeot 308 II Hatchback 5d 1.6 THP 155KM - galeria redakcyjna Peugeot 308 II SW 1.2 PureTech 130KM - galeria redakcyjna Peugeot 308 II SW GT Line (2014) Peugeot 308 GTI Peugeot 308 II SW 2.0 BlueHDi 150KM - galeria redakcyjna Peugeot 308 SW 2011 Peugeot 308 II SW (2014) Peugeot 308 SW Facelifting 1.6 e-HDI FAP STT 112KM - galeria redakcyjna Peugeot 308 II hatchback (2014) Peugeot 308 CC
Zobacz inne galerie Peugeot

Opinie o instalacji LPG

Peugeot 308

  • 1.
  • 2,00 Peugeot 308 1.6 VTi (120KM) 2009r.
    dodał: byk2, 12.07.2011

    Witam Instalacja założona w 2011r Chciałbym przestrzec przed zakładaniem instalacji BRC ja niestety założyłem bo miałem taką w latach 90' lecz teraz to co zakłądają to wielki chłam i dziadostwo. Posiadałem już 9 samochodów które były przerobione na gaz ale takich problemów nigdy nie miałem. Przez 4 miesiące od założenia naliczyłem ponad 20 wizyt w serwisie który udawał że naprawia lecz wracałem z coraz większymi problemami. Do dnia dzisiejszego instalacja jest niesprawna w w Centrali BRC Czakram przyjmuje pod nr tel (14)............ Pan M.K. który twierdzi że chce pomóc ale ma czas na odpowiedz 14-dni a na benzynie mogę jeździć. Od samego początku były problemy które ze względu na ilość wypunktuję: 1 wysokie spalanie ponad 15litrów na 100km 2 nie odcina zawór w butli 3 późne przełączanie z benzyny na gaz 4 mrugające kontrolki od przełącznika na gaz wskazujące na błąd centralki 5 nieszczelna instalacja 6 i najważniejsza brak mocy ledwo jedzie Do dnia dzisiejszego po 4 miesiącach została usunięta jedna dolegliwość tj mrugające kontrolki a reszta cały czas występuje(zaworów które nadal nie działają wymienili już 3szt. a w Czekramie BRC Tarnów Pan w serwisie twierdzi że może jest uszkodzona butla dlatego nie działają zawory ). Chciałem zdjąć na własny koszt tą wadliwą instalację ale warsztat który ją zakładał twierdzi że nie może mi zwrócić kasy za instalację bo nie jest jego wina że instalacja nie działa poprawnie a w BRC Czekram czekają aż minie gwarancja albo sprzedam samochód i niech martwi się inny właściciel. Na stwierdzenie że samochód o pojemności 1,6 pali 15litrów twierdzą że muszę przejść próbę litrażową z ich pracownikiem i jeździć za moją kasę 3x100 km . Taka próba w przypadku sprawy sądowej jest bezsensu bo zawsze pracownik może zeznać co mu szef każe a testów z PZM Panowie z CZekram nie uznają bo to jak twierdzą nie jest wiarygodny wynik. Instalacja jest nie droga bo kosztuje tylko 2500zł lecz teraz wiem dlaczego jest taka tania i w promocji. Piszę ten list aby dotarło do większej ilości ludzi zainteresowanych zakładaniem instalacji BRC i jak działa serwis BRC Czekram jakie jest podejście do klientów i jak dbają o swoja opinie i jakość. Mam nadzieje że może ta moja opinia wpłynie na właścicieli firmy BRC Czekram na poprawienie wizerunku i serwisu BRC a ja i tak będę musiał porobić dodatkowe płatne testy a następnie zdemontuję tą źle założoną instalację i założę instalację w innym warsztacie na pewno nie firmy BRC. Proszę o opinie czy mieli Państwo takie przejęcia z serwisem i instalacją BRC. Z poważaniem P.

  • 2.
  • 5,00 Peugeot 308 1.6 VTi (120KM) 2007r.
    dodał: Jadwig Zajonc, 14.10.2011

    Jest tanio i dobrze.

  • 3.
  • 5,00 Peugeot 308 1.6 VTi (120KM) 2008r.
    dodał: Witold, 01.03.2011
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Peugeot 308

Peugeot 308

37 komentarzy

26 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

maniac1maniac1

peugeot 308 - niesamowite wrażenia z jazdy próbnej, naprawdę polecam, oto link http://rynek_finansow.produktyfinansowe.pl/e/lead/1024/

~paweł58~paweł58

paweł-mam peugeota 308 1,6 benzyna 2008r. po przejechaniu ok.30km wyświetla sięikonka silniczka, załącza wentylator ,kommputer pokazuje spalanie 0,cewki są dobre .Diagnosta stwierdził zanik zapłonu na cylindrze 3.czy ktoś miał podobny problemi jak sobie poradził

~KOMOR 308~KOMOR 308

Do ~taxi : TYPOWY POLSKI MALKONTENT. Z OPINII KTÓRE NAPISAŁ TO NAWET LAIK MOŻE TO NAPISAĆ KTÓRY WIE ŻE SAMOCHÓD MA 4 KOŁA I KIEROWNICĘ DO NAUKI TRZEBA SIĘ ZABRAĆ.WIEDZA TO KONKRET A NIE SLOGANY PUSZCZAĆ W ETER.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Peugeot

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
22 452
Przejechany dystans
13 674 934 km
Zatankowanego paliwa
831 595 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 695
Wydanych pieniędzy
1 254 457 zł
Średnie wydatki na auto
1 272 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
4 888
Wydanych pieniędzy
1 345 191 zł
Średnie wydatki na auto
1 364 zł
Zobacz dzienniki kosztów Peugeot (986)

Testy zderzeniowe Peugeot 308

Najnowsze testy zderzeniowe Peugeot 308 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Peugeot 308 1.6 diesel, Level 2, LHD
2013

Peugeot 308
Peugeot 308CC 1.6 SportPack, LHD
2009

Peugeot 308
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Peugeot

Zużycie paliwa Peugeot 308 I Hatchback 5d 1.4 VTi

Na podstawie 9 raportów spalania

Pb
LPG
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: keTrab, dodano: 10.06.2010 16:40

Biorąc pod uwagę jazdę w polskich warunkach jest bardzo dobrze 5,5 l/100km jest do osiągnięcia przy średniej jeździe Focus z takim samym silnikiem palił 0,5 litra więcej. Na autostradzie trzeba ostrożnie bo potrafi spalić dużo więcej. Super sprawa zbiornik paliwa 60l można spokojnie zrobić 1100 km bez tankowania i za ro szacunek dla 308:-))

pełny raport Peugeot Hatchback 5d 1.6 HDi FAP

autor: piter, dodano: 08.11.2009 07:21

Niewiarygodnie niskie zużycie paliwa. W mieście zużycie ok. 6-6,3 l/100 km / również przy klimatyzacji lub rozgrzewaniu auta podczas mrozów /, Na trasie 4.5l/100km- według komputera jeszcze mniej Przegląd-komplet, po 20000 kosztował 550 zł w ASO., w tym wymiana filtra przeciw.pyłk. za 70 zł.

pełny raport Peugeot Hatchback 5d 1.6 HDi FAP

autor: Artur, dodano: 11.08.2011 14:14

Auto bardzo oszczędne, wycięty FAp + chip v-tech na 123 KM i 290Nm. W Poznaniu przy korkach max 6.8 L, trasa na dynamicznie z przewagą na spokojnie do 120km/h 5,8 L. Po przesiadce z poprzedniego auta BMW E61 525d powala oszczędnością ale dynamiką nawet po chipie nie grzeszy. Idealne auto dla rodzinki która woli komfortowo i ekonomicznie się przemieszczać.

pełny raport Peugeot SW 1.6 HDi FAP

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Peugeot 308 I Hatchback 5d 1.4 VTi

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Peugeot 308 I Hatchback 5d 1.4 VTi

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Peugeot 308 I Hatchback 5d 1.4 VTi 98KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Peugeot 308, oglądali także