Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Peugeot 308

Model należący do niższej klasy średniej (segment C) produkowany od 2007 roku. W ofercie francuskiej marki zastąpił Peugeota 307. Był pierwszym samochodem nowej generacji Peugeotów nazywanych według klucza X08, a prace nad nim trwały od kilku lat w ramach przedsięwzięcia „Project T7”. Od 2013 roku na rynku oferowana jest druga generacja 308. Do tej pory Peugeot sprzedał prawie 1,3 miliona egzemplarzy tego samochodu. Na bazie modelu 308 powstało sportowe, 2-drzwiowe coupe RCZ oraz SUV 3008.

Generacje Peugeot 308

  • Wybierz generację: Peugeot 308 II (2013 - teraz)
    Peugeot 308 II
    Peugeot 308 II Hatchback 5d - galeria redakcyjna - widok z przodu Peugeot 308 II Hatchback 5d - galeria redakcyjna - widok z przodu Peugeot 308 II Hatchback 5d - galeria redakcyjna - widok z przodu Peugeot 308 II Hatchback 5d - galeria redakcyjna - pełny panel przedni Peugeot 308 II Hatchback 5d - galeria redakcyjna - kierownica Peugeot 308 II Hatchback 5d - galeria redakcyjna - pełny panel przedni

    Peugeot 308 II

    Druga, obecnie oferowana generacja modelu, produkowana od 2013 roku. W przeciwieństwie do swojej wcześniejszej polityki, Peugeot nie zastąpił 308 nowym modelem z inną numeracją (np. 308 był następcą 307, a ten – 306), ale wprowadził jego kolejną...

    więcej o Peugeot 308 II

  • Wybierz generację: Peugeot 308 I (2007 - teraz)
    Peugeot 308 I

    Peugeot 308 I

    Pierwsza generacja modelu produkowana w latach 2007-2013. 308 I był bezpośrednim następcą Peugeota 307. Samochód zaprojektowany przez Stephana Peureuxa nawiązywał do swojego poprzednika stylistyką (choć był też od niego większy), był z nim również blisko...

    więcej o Peugeot 308 I

Peugeot 308 II

Styliści 308 nigdy nie mieli łatwego życia. Kiedy naszkicowali pierwszą generację, skierowano ku nim oskarżenia, że z kompaktu zrobili “nadmuchanego” vana, a kiedy narysowali drugą odsłonę, otrzymali informację, że jego nudny wygląd może służyć jako tabletka nasenna. I choć faktycznie nowy model swoją bryłą w stylu Golfa, oględnie mówiąc, nie porywa, dzięki kilku ostrym przetłoczeniom, nowoczesnym lampom i eleganckim detalom może się podobać.

Powściągliwy styl zewnętrzny nie znalazł swojej kontynuacji w środku. A wręcz przeciwnie - nie brakuje tam nowatorskich rozwiązań. Zegary oglądamy nie przez, a nad kierownicą, zaś funkcjami pokładowymi (w tym nawiewem) sterujemy nie przyciskami, a poprzez dotykowy wyświetlacz. Podczas gdy do zegarów łatwo przywyknąć, obsługa “wszystkiego” za pomocą ekranu jest uciążliwa. Uśmiech na twarzy wywołują za to kompaktowa, miła w dotyku kierownica, fantastyczne materiały wykończeniowe, dokładny montaż i dobra widoczność.

Pod względem przestronności kabina Peugeota 308 II. generacji prezentuje się raczej przeciętnie, bo choć z przodu miejsca jest w każdym kierunku pod dostatkiem, w drugim rzędzie wyżsi pasażerowie nie mają co zrobić z kolanami. Na same pochwały zasługują natomiast siedzenia - zarówno przednie fotele, jak i tylna kanapa okazują się bardzo wygodne. Dla rodzin nie bez znaczenia jest też pojemny i ustawny kufer.

W odróżnieniu od wielu rywali, francuski kompakt okazuje się bardzo lekki, co w sprzężeniu z udanie zestrojonym podwoziem owocuje bardzo przyjemnym podróżowaniem. Zawieszenie nie tylko skutecznie resoruje nawet większe wyrwy w jezdni, ale również pozwala na stabilne prowadzenie podczas pokonywania łuków. Dynamicznemu traktowaniu zakrętów sprzyja zresztą bezpośrednio działający układ kierowniczy.

Dla tych, którzy liczą każdą złotówkę, Peugeot 308 nie będzie najszczęśliwszym wyborem - łatwo znaleźć auto klasy C kosztujące mniej. Wysokie kwoty widniejące w cenniku rekompensuje jednak w znacznym stopniu wyposażenie, jakie dostajemy w standardzie. Jeśli chodzi o gwarancję, ta podstawowa jest krótka, ale opcjonalnie można ją przedłużyć.

Peugeot 308 I

Wystarczy jedno spojrzenie, aby dowiedzieć się, z jakiego okresu w designerskich dziejach Peugeota pochodzi pierwsza odsłona 308. Karoseria o muskularnej bryle, głębokich przetłoczeniach i monstrualnej “paszczy” pełniącej rolę grilla jasno wskazuje, że model ten powstał, kiedy styliści francuskiej marki mieli alergię na łagodne kształty czy subtelne detale. Wprawdzie w ramach liftingu z 2011 roku auto zyskało nieco ogłady, jednak szokujący wygląd zniknął dopiero z chwilą wprowadzenia na rynek następcy.

Mniej odwagi od autorów stylistyki zewnętrznej miał zespół odpowiadający za projekt wnętrza. I wyszło to kokpitowi na dobre. Zastosowanie klasycznych rozwiązań sprawiło, że zegary zamiast odciągać uwagę efektowną formą jasno przekazują istotne informacje, natomiast elementy obsługi zamiast zmuszać do wertowania instrukcji pozwalają nam łatwo skorzystać z żądanych funkcji. Złego słowa nie można też powiedzieć o wykończeniu - tworzywa są należytej (zwłaszcza w bogatszych wersjach) jakości, a spasowanie elementów okazuje się dokładne.

Choć już wcześniejsze 307 mogło poszczycić się niebagatelną ilością miejsca w środku i wysoką funkcjonalnością, Peugeot 308 postawił poprzeczkę jeszcze wyżej. Podczas gdy hatchback jest po prostu przestronny i ma wystarczająco pojemny kufer, kombi to prawdziwe monstrum - w jego obszernym bagażniku zdołano nawet umieścić dwa dodatkowe foteliki, co w tej klasie jest prawdziwym ewenementem. Z szeregu wybija się nieco model coupe-cabrio, jednak pomijając jego ciasną kanapę tylną, nawet do tego wariantu nadwozia trudno mieć większe zastrzeżenia. Wszystkie odmiany łączą fotele, które są dobrze wyprofilowane, ale mogłyby być ciut obszerniejsze.

Kierowcy ceniący sobie skuteczne pochłanianie nierówności znajdą w modelu spod znaku lwa swojego przyjaciela. Samochód niebywale skutecznie pochłania wszelkie wyboje, dzięki czemu nawet jazda po polskim pseudoasfalcie nie powoduje bólów kręgosłupa. Co ważne, dobre resorowanie idzie w parze z bezpiecznym prowadzeniem. “Francuz” nie jest może materiałem na wybitnego slalomistę, ale jego podwozie stabilnie podąża wyznaczonym kursem jazdy, a układ kierowniczy daje wyczucie tego, co dzieje się z kołami.

Tych, którzy sądzą, iż Peugeot 308 I. generacji jest równie kapryśny jak poprzednik, pragniemy wyprowadzić z błędu. Co prawda nie jest to mistrz bezawaryjnej jazdy, jednak bynajmniej nie zasługuje na miano auta szczególnie usterkowego. Uważać trzeba na rozrząd w budowanych razem z BMW silnikach benzynowych, na turbosprężarkę w 1.6 HDi, a także filtr FAP we wszystkich dieslach. Elektryka raczej rzadko miewa chwile słabości, a zawieszenie choć stuka, okazuje się trwałe. Na korzyść francuskiego kompaktu przemawiają wręcz śmiesznie niskie ceny zakupu oraz szeroka dostępność tanich części.

Komentarze redakcji

Powagosław: Elegancki i zadziorny. Niektórzy zarzucają mu designerską zachowawczość, ale również tak zwykło się określać klasyczne kształty. Dobry ruch Peugeota, to może być przebój na miarę poprzednika z przełomu wieków – modelu 306.
Luzacjusz: Przyjemny dla oka, choć chyba trochę za bardzo konserwa jak na Peugeota, czuć ducha VW Golfa, co, biorąc pod uwagę zamiary marki wobec tego modelu, dziwić nie może. Plus za niebanalne, ciekawie zaprojektowane wnętrze.

Publikacje o Peugeot 308

Peugeot 308 SW - odejście od ekstrawagancji
 
Nasz test Peugeot 308 SW 2.0 BlueHDi Allure

Tuż przed wakacjami w salonach Peugeota pojawi się model 308 SW. Wraz z kompaktowym kombi zadebiutowały nowe silniki 1.2 PureTech. Auto kryje też na pokładzie inne niespodzianki, które w 308 hatchback będą dostępne od jesieni.

Peugeot 308 1.6 THP - wysokie aspiracje
 
Nasz test Peugeot 308 1.6 THP Allure

Druga odsłona Peugeota 308 jest znacznie ciekawszym samochodem od swojego poprzednika. Pod atrakcyjnym nadwoziem kryje się nietypowo urządzone wnętrze z wieloma opcjami oraz rozbudowaną elektroniką.

Peugeot 308 - na podbój segmentu C
 
Nasz test Peugeot 308

Nowy przedstawiciel Peugeota w klasie C pozostał przy nazwie swojego poprzednika. Jednak jeśli myślicie, że mechanicznie to wciąż ten sam, "uśmiechnięty" samochód, jesteście w dużym błędzie. Francuzi bowiem postawili sobie bardzo ambitny cel - wejść na szczyt segmentu hatchbaków w Europie....

Rodzina na swoim
 
Nasz test

Siedem miejsc we francuskim kombi bazującym na hatchbacku? Peugeot swoim 308 SW, pokazuje że to ma sens. 308 SW okazuje się niezwykle wszechstronnym i praktycznym samochodem rodzinnym o wielu talentach.

Peugeot 308 po liftingu, czyli subtelne zmiany na lepsze

"Uśmiechnięty od ucha do ucha" przód stał się w ostatnich latach synonimem produktów spod znaku lwa. Trend "wesołej twarzy" chyli się jednak ku końcowi, bowiem styliści Peugeota znaleźli nowy pomysł na pas przedni. Jest subtelniejszy, nowocześniejszy i znacznie bardziej elegancki....

Przeczytaj pozostałe artykuły o Peugeot 308

Peugeot 308 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Peugeot 308autoWcentrum - społeczność Peugeot 308

najwyższe oktanyAuta - Peugeot 308

Peugeot 308 47,70

Peugeot 308 Peugeocik 42,90

Peugeot 308 33,39

Peugeot 308 Pug 30,83

Peugeot 308 52,40

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Peugeot 308

jedrus_sc 30,23

marian_kolanko 36,66

jacekGD 69,29

pawliszon 30,19

Apus121 30,16

R420R 50,55

Fablokman 30,06

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Peugeot 308

Troszkę o Pug-u
Troszkę o Pug-u Dokładnie to Pug należy do teściowej, chociaż często i gęsto z niego korzystam. ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Peugeot 308

od 59 900 zł do 102 200

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (82 - 130 KM): 1.2 PureTech

 

Diesel (92 - 150 KM): 1.6 HDi, 1.6 e-HDI, 2.0 BlueHDi

Skrzynie biegów

manualna: , 5-biegowa, 6-biegowa

 

automatyczna: 6-stopniowa
Katalog nowych aut Peugeot 308
 

Najpopularniejsza wersja Peugeot 308

Peugeot 308 1.6 e-HDI 115KM - 5 drzwiowy hatchback

Najważniejsze wyposażenie

radio / CD
komputer
ESP

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Pakiet Skórzany - 9 700
Pakiet Alcantara - 3 000
Pakiet Aktywny Tempomat - 3 000
Pakiet Widoczność - 0
Pakiet Alu (tylko SW) - 0
Pakiet Sport (dla silników 1,2 PureTech 110 KM S&S, 1,2 PureTech 130 KM S&S, 2,0 BlueHDi 150 KM) - 1 500
Pakiet Park Assist - 1 500

Cena katalogowa

90 300

Zobacz ofertę Peugeot 308 1.6 e-HDI 115KM - 5 drzwiowy hatchback
 

Peugeot 308 najczęściej porównywane z:

Opel Astra
1.4 Turbo ECOTEC (140 KM)
BMW Seria 1
118d (143 KM)
Ford Focus
1.6 Duratorq TDCi DPF (115 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Peugeot 308 Bussines Peugeot 308 Bussines
Rocznik: 2012. Przebieg: 128 887 km. Silnik: 1.6 82KM .
Cena: 39 500 zł 39 500 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »
Peugeot 308 sw Peugeot 308 sw
Rocznik: 2010. Przebieg: 129 400 km. Silnik: 1.6 81KM .
Cena: 30 900 zł 30 900 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »

Używane Peugeot 308

Peugeot 308
1.4 benzyna 98 KM
21 727 km, 2012
43 500 PLN
Peugeot 308
1.2 benzyna 82 KM
2013
57 900 PLN
Peugeot 308
1.6 diesel 110 KM
65 000 km, 2010
30 000 PLN
Peugeot 308
1.6 diesel 90 KM
147 000 km, 2010
25 400 PLN

Ocena auta Peugeot 308

Wybrane opinie

Peugeot 308 Hatchback 5d 1.6 THP (150 KM)

Samochód nowy,trudno na tym etapie powiedzieć jak zachowa się po utracie gwarancji.Strasznie czuć każdą dziure,niby wszystko ok,ale zawieszenie za delikatne,prowadzenie dobre ale na szybkich-ostrych zakrętach uwaga na wychyły.Silnik na wysokich obratach głośny,za to przy spokojnej jeździe cisza w kabinie.Materiały wysokiej jakości,i to w tej klasie?-miła niespodzianka.Spalanie jak konkurencja.Jednak w jednej rzeczy nikt mu nie dorówna:DESIGN I WYGLĄD,szczególnie drapieżny przód i fajna linia.Włosi się chowają...Tomi

dodał: tomasz.zaremba@op.pl
Peugeot 308 Hatchback 5d 1.6 HDi FAP (92 KM)

Bardzo dobry samochód. Zaskakuje dynamiką a porównuję z poprzednią 307 110 KM. Oczywiście cudów nie ma. Nie ma zapasu mocy np. przy obciążeniu i wyprzedzaniu pod górę. Ale w normalnych sytuacjach absolutnie wystarczający. Poza tym jest świetnie wykończony łącznie z detalami. Do tego świetnie współpracujący z całością silnik.Mimo podobnej konstrukcji auto lepsze od 307

dodał: piter
Peugeot 308 Hatchback 5d 1.6 VTi (120 KM)

Wnetrze rewelacja. Swietnie materialy. Do tego niezle spasowane. Tutaj Pug spisal sie na medal i kasuje konkurencje. Sylwetka zewnetrzna, no coz. Na kolana nie rzuca. Ale prawda jest taka, ze 95% czasu spedzam za kierownica, a nie ogladajac samochod z zewnatrz. Sam dealer przyznaje, ze to 307 po lifcie.

dodał: arnie
Peugeot 308 Hatchback 5d 1.6 HDi FAP (92 KM)

jak dla kobiety jest super,troche zaskoczyło mnie spalanie bo poniżej 6,4 nie chce mi zejść moze wina ze jeszcze sie nie dotarł bo ma 900km i tylko po miescie jeździ 2-4km i wyłanczany jak kiedyś zdarzy mu sie trasa to zobaczymy czy zejdzie do ponizej 5l jak obiecywali

dodał: Marcin
Peugeot 308 Hatchback 5d 1.6 VTi (120 KM)

Rewelacyjny design oraz jakość wykończenia wnętrza. Elementy do poprawy: stuki zawieszenia, głośny wentylator nadmuchu, trzeba dość mocno trzasnąć klapą bagażnika, ażeby się zamknął. Szkoda, że póki co brak w ofercie wersji SW

dodał: Marcin Bednarz

Galerie Peugeot 308

Peugeot 308 II SW GT (2015) Peugeot 308 II Hatchback 5d - galeria redakcyjna Peugeot 308 3d 2007 Peugeot 308 SW Facelifting 1.6 e-HDI FAP STT 112KM - galeria redakcyjna Peugeot 308 Kombi Peugeot 308 CC Peugeot 308 CC 2011 Peugeot 308 SW II (2014) Peugeot 308 II GT (2015) Peugeot 308 II Hatchback 5d 1.6 THP 155KM - galeria redakcyjna
Zobacz inne galerie Peugeot

Opinie o instalacji LPG

Peugeot 308

  • 1.
  • 2,00 Peugeot 308 1.6 VTi (120KM) 2009r.
    dodał: byk2, 12.07.2011

    Witam Instalacja założona w 2011r Chciałbym przestrzec przed zakładaniem instalacji BRC ja niestety założyłem bo miałem taką w latach 90' lecz teraz to co zakłądają to wielki chłam i dziadostwo. Posiadałem już 9 samochodów które były przerobione na gaz ale takich problemów nigdy nie miałem. Przez 4 miesiące od założenia naliczyłem ponad 20 wizyt w serwisie który udawał że naprawia lecz wracałem z coraz większymi problemami. Do dnia dzisiejszego instalacja jest niesprawna w w Centrali BRC Czakram przyjmuje pod nr tel (14)............ Pan M.K. który twierdzi że chce pomóc ale ma czas na odpowiedz 14-dni a na benzynie mogę jeździć. Od samego początku były problemy które ze względu na ilość wypunktuję: 1 wysokie spalanie ponad 15litrów na 100km 2 nie odcina zawór w butli 3 późne przełączanie z benzyny na gaz 4 mrugające kontrolki od przełącznika na gaz wskazujące na błąd centralki 5 nieszczelna instalacja 6 i najważniejsza brak mocy ledwo jedzie Do dnia dzisiejszego po 4 miesiącach została usunięta jedna dolegliwość tj mrugające kontrolki a reszta cały czas występuje(zaworów które nadal nie działają wymienili już 3szt. a w Czekramie BRC Tarnów Pan w serwisie twierdzi że może jest uszkodzona butla dlatego nie działają zawory ). Chciałem zdjąć na własny koszt tą wadliwą instalację ale warsztat który ją zakładał twierdzi że nie może mi zwrócić kasy za instalację bo nie jest jego wina że instalacja nie działa poprawnie a w BRC Czekram czekają aż minie gwarancja albo sprzedam samochód i niech martwi się inny właściciel. Na stwierdzenie że samochód o pojemności 1,6 pali 15litrów twierdzą że muszę przejść próbę litrażową z ich pracownikiem i jeździć za moją kasę 3x100 km . Taka próba w przypadku sprawy sądowej jest bezsensu bo zawsze pracownik może zeznać co mu szef każe a testów z PZM Panowie z CZekram nie uznają bo to jak twierdzą nie jest wiarygodny wynik. Instalacja jest nie droga bo kosztuje tylko 2500zł lecz teraz wiem dlaczego jest taka tania i w promocji. Piszę ten list aby dotarło do większej ilości ludzi zainteresowanych zakładaniem instalacji BRC i jak działa serwis BRC Czekram jakie jest podejście do klientów i jak dbają o swoja opinie i jakość. Mam nadzieje że może ta moja opinia wpłynie na właścicieli firmy BRC Czekram na poprawienie wizerunku i serwisu BRC a ja i tak będę musiał porobić dodatkowe płatne testy a następnie zdemontuję tą źle założoną instalację i założę instalację w innym warsztacie na pewno nie firmy BRC. Proszę o opinie czy mieli Państwo takie przejęcia z serwisem i instalacją BRC. Z poważaniem P.

  • 2.
  • 5,00 Peugeot 308 1.6 VTi (120KM) 2007r.
    dodał: Jadwig Zajonc, 14.10.2011

    Jest tanio i dobrze.

  • 3.
  • 5,00 Peugeot 308 1.6 VTi (120KM) 2008r.
    dodał: Witold, 01.03.2011
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Peugeot 308

Peugeot 308

37 komentarzy

26 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

maniac1maniac1

peugeot 308 - niesamowite wrażenia z jazdy próbnej, naprawdę polecam, oto link http://rynek_finansow.produktyfinansowe.pl/e/lead/1024/

~paweł58~paweł58

paweł-mam peugeota 308 1,6 benzyna 2008r. po przejechaniu ok.30km wyświetla sięikonka silniczka, załącza wentylator ,kommputer pokazuje spalanie 0,cewki są dobre .Diagnosta stwierdził zanik zapłonu na cylindrze 3.czy ktoś miał podobny problemi jak sobie poradził

~KOMOR 308~KOMOR 308

Do ~taxi : TYPOWY POLSKI MALKONTENT. Z OPINII KTÓRE NAPISAŁ TO NAWET LAIK MOŻE TO NAPISAĆ KTÓRY WIE ŻE SAMOCHÓD MA 4 KOŁA I KIEROWNICĘ DO NAUKI TRZEBA SIĘ ZABRAĆ.WIEDZA TO KONKRET A NIE SLOGANY PUSZCZAĆ W ETER.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Peugeot

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
21 109
Przejechany dystans
13 078 020 km
Zatankowanego paliwa
786 000 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 558
Wydanych pieniędzy
1 199 560 zł
Średnie wydatki na auto
1 287 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
4 589
Wydanych pieniędzy
1 255 398 zł
Średnie wydatki na auto
1 347 zł
Zobacz dzienniki kosztów Peugeot (932)

Testy zderzeniowe Peugeot 308

Najnowsze testy zderzeniowe Peugeot 308 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Peugeot 308 1.6 diesel, Level 2, LHD
2013

Peugeot 308
Peugeot 308CC 1.6 SportPack, LHD
2009

Peugeot 308
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Peugeot

Zużycie paliwa Peugeot 308

Na podstawie 224 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Andi, dodano: 16.04.2014 10:41

auto mam od 1 miesiąca, po dwóch tankowaniach pod korek, jazda w mieście (warszawskie korki). Zobaczymy jak będzie w trasie. 5,5 l/100km pokazywał komputer jak jeździł nim poprzedni właściciel - średnia z 3500 km. Moje średnie spalanie - tylko po mieście 6,6 l/100km. Ale to mój pierwszy diesel. Poza tym auto super. Duże, wygodne, dość sztywne. Jak dla mnie super, tylko co za dwbil umieścił boczne lusterka tak bardzo "cofnięte". trzeba przekręcić głowę, przez co nie za bardzo widać kątem oka co się na drodze dzieje. Ale to kwestia przyzwyczajenia.

pełny raport Peugeot Kombi 1.6 HDi 16V

autor: piter, dodano: 04.07.2010 19:50

Ceny przeglądów w ASO porównywalne z sieciami niezależnymi. Po 30000 wymiana klocków. Zużycie paliwa w mieście 6,1,6,4 l/ 100 km czyli 50% mniej od poprzedniej mojej 307 1.6 benzyna i to bez klimatyzacji ale 20 koni mocniejszej Na trasie 4.5 l/100 km

pełny raport Peugeot Hatchback 5d 1.6 HDi FAP

autor: Leszek, dodano: 16.04.2014 23:17

Auto w trasie na autostradach spala ok. 8l/100km. JAzda po mieście na krótkich trasach zużycie ok. 11l/100km (pracująca klima, dystanse poniżej 2 km). W szybkiej trasie do Hamburga oscylując w granicach prędkości maksymalnej przez całą trasę spalanie doszło do 20l/100km. Jak kiedyś chciało mi się sprawdzić jak mało auto może palić to wyszło 5,6l/100km w trasie. Początkowo na dotarciu po mieście auto oscylowało w okolicach 8l/100 km.

pełny raport Peugeot Hatchback 5d 1.6 VTi

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Peugeot 308

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Peugeot 308

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Peugeot 308
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 308 II 1.6 THP 155KM
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Peugeot 308, oglądali także