Szukaj

Informacje o Peugeot 508 I Sedan Facelifting 2.0 BlueHDi 150KM 110kW 2015-2017

Lata produkcji: 2015 – 2017
Segment: Klasa średnia
Model klasy średniej (segment D) produkowany od 2011 roku. W ofercie francuskiej marki zastąpił nie tylko Peugeota 407, ale i większego 607, flagowy model marki. Z kolei historycznie, 508 nawiązuje do popularnego modelu 504 z lat 1968-83. Koncepcyjnymi pierwowzorami auta były prototypy „5 by Peugeot” oraz SR1. 508 zbudowano na płycie podłogowej nowego Citroena C5, z którym dzieli wiele innych rozwiązań technicznych. Powstała też uterenowiona wersja kombi modelu, którą nazwano 508 RXH.
czytaj więcej
Powagosław
W przeciwieństwie do modelu 608, 508-ka emanuje wszystkimi cechami, jakimi powinno charakteryzować się auto segmentu D z wyższymi aspiracjami. Jest eleganckie i dynamiczne, bardzo zgrabne, wręcz majestatyczne z każdej strony. 508 wysoko zawiesił poprzeczkę konkurencji. ~Powagosław
Luzacjusz
Francuzi mający bzika na punkcie swojej tożsamości i tradycji, Francuzi, którym nadal wydaje się, że francuski to najważniejszy międzynarodowy język świata, a ich kraj to największa potęga globu, zbudowali właśnie piękną limuzynę w stylu absolutnie niefrancuskim. Niech żyje włosko-niemiecki Peugeot 508. ~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2017 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 370 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny S&S
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Silnik + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Widoczność - Ergonomia - Karoseria

Wybrane oceny

4,9
~Kuba
Peugeot 508 I
Sedan Facelifting 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Dodaje Ocenę po tygodniu użytkowania, czyli pierwsze wrażenie jakie wywarł na mnie samochód. Za rok zjawię się znowu, by opisać wrażenia po dłuższym użytkowaniu. Robię ok. 30 tys. km rocznie, także ocena powinna być już bardziej precyzyjna :) Na chwilę obecną mogę powiedzieć, że auto nie odbiega jakością wykonania, oraz precyzją prowadzenia od niemieckiej konkurencji. Sam kiedyś byłem fanem tych właśnie marek, zza granicy zachodniej, jednak po przejechaniu się Peugeotem 508, wyleczyłem się z myślenia, że tylko niemieckie auta są jedynymi słusznymi :)
3,1
~Fasolista
Peugeot 508 I
Sedan Facelifting 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Zupelnie nie rozumiem nawet umiarkowanych zachwytow nad tym samochodem. Zapraszam do obiektywnej opinii, patrzac przez pryzmat: najwyzszy model peugeota (nie liczac suvow), konfrontacji D klasy innych marek starszej produkcji i dzisiejszej E klasy. Samochod dostalem jako zastepczy i nie spodziewalem sie takiego badziewia. Uwazam ze zdecydowanie warto rozejrzec sie za czyms innym.
4,6
~Szymon
Peugeot 508 I
Sedan Facelifting 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
To samochód służbowy. Jestem bardzo zadowolony. Zdaję sobie sprawę że są samochody dające więcej frajdy z jazdy ale za te pieniądze muszę przyznać że spełnia moje wszystkie potrzeby. Wnętrze jest bardzo eleganckie i robi dobre wrażenie jakościowe. Bardzo ładny jest biały perłowy lakier - mieni się jakoś tak szczególnie.

Usterki Peugeot 508 I

Liczba wpisów: 13
Drżenie kierownicy i pedałów
  • Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW 2011-2014
  • inne
Witam. Jeśli to możliwe proszę o pomoc w wyjaśnieniu mojego problemu z samochodem. Otóż na jałowym biegu jak i w trakcie jazdy wyczuwam drżenie kierownicy i pedałów co obniża komfort jazdy. Odczuwalne jest też na siedzeniu pasażera. W serwisie mówią że to normalne /przebieg 153000 km/ i nie mogą znaleźć przyczyny. Może już ktoś opisywał podobny problem i znana jest przyczyna i wiadomo jak ją usunąć. Ja rozumiem że samochód ma przejechane sporo km ale nie zakładam aby wszystkie samochody z podobnym przebiegiem albo i większym doprowadzały do drgania kierownicy i pedałów i aby było to "normalne" Jestem drugim właścicielem. Samochód bezwypadkowy/sprawdzony/ z góry dziękuję za pomoc. pozdrawiam Włodzimierz Brujewicz
Problem rozwiązany
11 komentarzy
Bagażnik elektryczny
  • Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2011-2014
  • instalacja elektryczna
  • 180 tys. km
Witam. Mam problem z otwieraniem i zamykaniem bagażnika elektrycznego. Po automatycznym otwarciu bagażnika bagażnik nie chce się zamknąć. Przed wymiana akumulatora bagażnik w ogóle się nie otwierał. Po wymianie aku otwiera się ale nie zamyka. Czy problem może być w tym jak bagażnik został otwarty i zamknięty ręczne?
Oczekuje na rozwiązanie
Falujące obroty
  • Peugeot 508 I Sedan Facelifting 1.6 e-THP 165KM 121kW 2014-2015
  • silnik
  • 88 tys. km
Witam, może ktoś z was pomoże. Przy hamowaniu silnikiem przy około 3 tys obrotów (zarówno na 2, 3 w biegu) słyszę falowanie obrotów. Tak jakbym dodawał delikatnie gazu i odpuszczał na przemian. Dodatkowo mam wrażenie, że wraz z tym objawem pojawiło się delikatne szarpanie podczas ruszania na 1 biegu przy zimnym silniku. Prośba o pomoc. Może ktoś z was spotkał się z czymś takim. Dzięki
Oczekuje na rozwiązanie
Peugeot 508 I Sedan Facelifting