Nasza serwis internetowy używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Więcej informacji oraz instrukcję możesz znaleźć w zakładce Polityka prywatności.

Informacje o Peugeot 508

Peugeot 508
Lata produkcji 2011 - teraz
Segment: Klasa średnia
Model klasy średniej (segment D) produkowany od 2011 roku. W ofercie francuskiej marki zastąpił nie tylko Peugeota 407, ale i większego 607, flagowy model marki. Z kolei historycznie, 508 nawiązuje do popularnego modelu 504 z lat 1968-83. Koncepcyjnymi pierwowzorami auta były prototypy „5 by Peugeot” oraz SR1. 508 zbudowano na płycie podłogowej nowego Citroena C5, z którym dzieli wiele innych rozwiązań technicznych. Powstała też uterenowiona wersja kombi modelu, którą nazwano 508 RXH.
Komentarz redakcji
W przeciwieństwie do modelu 608, 508-ka emanuje wszystkimi cechami, jakimi powinno charakteryzować się auto segmentu D z wyższymi aspiracjami. Jest eleganckie i dynamiczne, bardzo zgrabne, wręcz majestatyczne z każdej strony. 508 wysoko zawiesił poprzeczkę konkurencji. ~Powagosław
Francuzi mający bzika na punkcie swojej tożsamości i tradycji, Francuzi, którym nadal wydaje się, że francuski to najważniejszy międzynarodowy język świata, a ich kraj to największa potęga globu, zbudowali właśnie piękną limuzynę w stylu absolutnie niefrancuskim. Niech żyje włosko-niemiecki Peugeot 508. ~Luzacjusz

Dane techniczne Peugeot 508

Moc silników 112–204 KM
Pojemność silników 1,6–2,2 l
Prędkość maksymalna 188–234 km/h
Przyspieszenie 0-100 8,2–12,3 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Peugeot 508
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 573
Koszt ogólny 35,63 PLN
ON40.22 PLN
PB34.03 PLN
Wydatki serwisowe 2,17 PLN Pozostałe wydatki 28,34 PLN

Publikacje o Peugeot 508

Newsy o Peugeot 508