Szukaj

Informacje o Peugeot 508 I SW 1.6 e-HDi FAP 112KM 82kW 2011-2011

Lata produkcji: 2011 – 2011
Segment: Klasa średnia
Model klasy Å›redniej (segment D) produkowany od 2011 roku. W ofercie francuskiej marki zastÄ…piÅ‚ nie tylko Peugeota 407, ale i wiÄ™kszego 607, flagowy model marki. Z kolei historycznie, 508 nawiÄ…zuje do popularnego modelu 504 z lat 1968-83. Koncepcyjnymi pierwowzorami auta byÅ‚y prototypy „5 by Peugeot” oraz SR1. 508 zbudowano na pÅ‚ycie podÅ‚ogowej nowego Citroena C5, z którym dzieli wiele innych rozwiÄ…zaÅ„ technicznych. PowstaÅ‚a też uterenowiona wersja kombi modelu, którÄ… nazwano 508 RXH.
czytaj więcej
Powagosław
W przeciwieństwie do modelu 608, 508-ka emanuje wszystkimi cechami, jakimi powinno charakteryzować się auto segmentu D z wyższymi aspiracjami. Jest eleganckie i dynamiczne, bardzo zgrabne, wręcz majestatyczne z każdej strony. 508 wysoko zawiesił poprzeczkę konkurencji. ~Powagosław
Luzacjusz
Francuzi mający bzika na punkcie swojej tożsamości i tradycji, Francuzi, którym nadal wydaje się, że francuski to najważniejszy międzynarodowy język świata, a ich kraj to największa potęga globu, zbudowali właśnie piękną limuzynę w stylu absolutnie niefrancuskim. Niech żyje włosko-niemiecki Peugeot 508. ~Luzacjusz
Produkowany od 2011 do 2011 roku
Pojemność skokowa 1560 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 112 KM (82 kW) przy 3600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 270 Nm przy 1750-2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 75 x 88,3 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,7 /5 Åšrednia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Całokształt + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Widoczność - Ergonomia - Skrzynia biegów
Åšrednie spalanie dla Peugeot 508 I SW 1.6 e-HDi FAP 112KM 82kW 2011-2011
4,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

4,0
Peugeot 508 I
SW 1.6 e-HDi FAP 112KM 82kW
Trasa Kraków - Ustka plus trochę kręcenia się nad morzem. 1657km, w tym ok 500 po A1 (połowa ze stałą prędkością na tempomacie 150 km/h, połowa stałe 120 km/h). Reszta, czyli drogi krajowe i ekspresówki zakres 90-110 km/h. Ok 600 km z całej trasy zrobione w deszczu. Auto mocno załadowane: kierowca + ok 200 kg bagażu. Wynik: 4.93L/100 pod dystrybutorem. (Silnik)
4,0
Peugeot 508 I
SW 1.6 e-HDi FAP 112KM 82kW
Trasa Kraków - Ustka plus trochę kręcenia się nad morzem. 1657km, w tym ok 500 po A1 (połowa z prędkością na tempomacie 150 km/h, połowa stałe 120 km/h). Reszta, czyli drogi krajowe i ekspresówki zakres 90-110 km/h. Ok 600 km z całej trasy zrobione w deszczu. Auto mocno załadowane: kierowca + ok 200 kg bagażu. (Silnik)
5,4
Peugeot 508 I
SW 1.6 e-HDi FAP 112KM 82kW
Pomimo dużego przebiegu (170tys) i przejechania w ciągu roku blisko 30tys km samochód nie wykazał ani jednej awarii. Raz tylko zasygnalizował konieczność uzupełnienia FAP, ale nie przeszkadzało to w powrocie z Niemiec do Polski. Jeśli ten stan utrzyma się przez kolejne dwa lata, to następnym autem jaki kupię będzie zdecydowanie produkt ze stajni Peugeot/Citroen. (Silnik)

Usterki Peugeot 508 I

Liczba wpisów: 13
Drżenie kierownicy i pedałów
  • Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW 2011-2014
  • inne
Witam. Jeśli to możliwe proszę o pomoc w wyjaśnieniu mojego problemu z samochodem. Otóż na jałowym biegu jak i w trakcie jazdy wyczuwam drżenie kierownicy i pedałów co obniża komfort jazdy. Odczuwalne jest też na siedzeniu pasażera. W serwisie mówią że to normalne /przebieg 153000 km/ i nie mogą znaleźć przyczyny. Może już ktoś opisywał podobny problem i znana jest przyczyna i wiadomo jak ją usunąć. Ja rozumiem że samochód ma przejechane sporo km ale nie zakładam aby wszystkie samochody z podobnym przebiegiem albo i większym doprowadzały do drgania kierownicy i pedałów i aby było to "normalne" Jestem drugim właścicielem. Samochód bezwypadkowy/sprawdzony/ z góry dziękuję za pomoc. pozdrawiam Włodzimierz Brujewicz
Problem rozwiÄ…zany
11 komentarzy
Bagażnik elektryczny
  • Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2011-2014
  • instalacja elektryczna
  • 180 tys. km
Witam. Mam problem z otwieraniem i zamykaniem bagażnika elektrycznego. Po automatycznym otwarciu bagażnika bagażnik nie chce się zamknąć. Przed wymiana akumulatora bagażnik w ogóle się nie otwierał. Po wymianie aku otwiera się ale nie zamyka. Czy problem może być w tym jak bagażnik został otwarty i zamknięty ręczne?
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
FalujÄ…ce obroty
  • Peugeot 508 I Sedan Facelifting 1.6 e-THP 165KM 121kW 2014-2015
  • silnik
  • 88 tys. km
Witam, może ktoś z was pomoże. Przy hamowaniu silnikiem przy około 3 tys obrotów (zarówno na 2, 3 w biegu) słyszę falowanie obrotów. Tak jakbym dodawał delikatnie gazu i odpuszczał na przemian. Dodatkowo mam wrażenie, że wraz z tym objawem pojawiło się delikatne szarpanie podczas ruszania na 1 biegu przy zimnym silniku. Prośba o pomoc. Może ktoś z was spotkał się z czymś takim. Dzięki
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
Peugeot 508 I SW