Szukaj

Raporty zużycia paliwa Audi A3 8L Hatchback

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 20V 125KM 92kW (w l/100km)
Średnie zużycie
9,5
Deklaracja producenta
8,7
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
10,0
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
8.9
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
11.8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
7.8
lpg - zużycie paliwa dla silnika 1.8 20V 125KM 92kW (w l/100km)
Średnie zużycie
10,5
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
10,9
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
10.2
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
12.6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
8.9

Lista raportów zużycia paliwa (145)

10,3
Audi A3 8L
Hatchback 1.8 20V 125KM 92kW
9,7
Audi A3 8L
Hatchback 1.8 20V 125KM 92kW
9,3
Audi A3 8L
Hatchback 1.8 20V 125KM 92kW
9,7
Audi A3 8L
Hatchback 1.8 20V 125KM 92kW
10,0
Audi A3 8L
Hatchback 1.8 20V 125KM 92kW
Zarowno czesci jak i spalanie nie wiele kosztuja. 10-12L gazu na 100km to jak jazda za pol darmo. Czesci z blizniakow typu golf 4 czy seat leon dopasowuja sie do a3 w 100% wiec jesli chodzi o wymiany roznego rodzaju elementow nie ma z tym problemu. Zamiennikow rowniez nie brakuje
11,5
Audi A3 8L
Hatchback 1.8 20V 125KM 92kW
koszty części eksploatacyjnych są bardzo niskie. lecz drobne usterki sprawiają że samochód wcale nie należy do najtańszych w utrzymaniu
Dziennik kosztów dla Audi A3 8L Hatchback 1.8 20V 125KM 92kW
Średni koszt przejechania 100 km
42,67 zł
10,0
l/100km
17,0
l/100km
10,9
l/100km
Zobacz dzienniki
10,7
Audi A3 8L
Hatchback 1.8 20V 125KM 92kW
Średnie spalanie 10l miasto/trasa 60/40%. Wszystkie filtry rozrząd i pakiet startowy to +/- 1200 PLN. Niestety kilka miesiecy po wizycie u mechanika zaczął się sypać: Pompa ABS (700PLN), wyskoczyła kontrolka Air Bag, zawieszenie szybko padło na felgach 17" i na koniec strzelił cylinder (silnik do wymiany).
10,1
Audi A3 8L
Hatchback 1.8 20V 125KM 92kW
koszty utrzymania i dostepnosc czesci na 5+
11,1
Audi A3 8L
Hatchback 1.8 20V 125KM 92kW
Skrzynia w tym modelu niestety jest bardzo krótka.. przy 100km/h mamy 3000rpm, przy 120km/h mamy 3500rpm, przy 140km/h mamy 4000rpm więc w jeździe w trasie niestety NIE da się spalić mało. Chyba, że jedziemy 90km/h - wtedy uda zejść się poniżej 9 litrów. Przeciętnie w trasie 110-130km/h - 10,5litra. W mieście? To już zależy od wielu czynników. 20V potrzebuje niestety dosyć wysokich obrotów żeby zachować dynamikę, skrzynia jest zestopniowana nie dość, że słabo w trasę, to również do miasta. Żaden bieg nie jest optymalny przez co żeby wygodnie poruszać się po mieście - musimy pogodzić się z wysokim spalaniem. Wartości rzędu 12-13 litrów w mieście są absolutną normą. Silnik osiąga max. moment i moc na bardzo wysokich obrotach przez co trzeba wyżej kręcić - wyżej kręcić = wyższe spalanie. Zimą w mieście (Lublin, nie w korkach) spokojnie można osiągnąć 15-16litrów. Da się oczywiście dojść do 10litrów jednak jest to męczarnia. Trzeba jechać tym samochodem max. 3 tys. obrotów, a przy tym silniku jest to po prostu trudne bo NIE JEDZIE. Średnio - powiedziałbym 11,5 litra. Niestety wolnossące 1.8 jest znacznie bardziej paliwożerne niż jego uturbiony brat. I nie chodzi tu nawet o samą turbosprężarkę tylko zupełnie inaczej zestopniowaną skrzynię biegów. Nadaje się ona zarówno w trasę (niższe obroty) jak i do miasta (lepiej zestrojony drugi i trzeci bieg - najczęściej używane w mieście). Najniższe spalanie w tym modelu uzyskamy przy spokojnej jeździe po okolicznych wsiach, małych miasteczkach czy drogach krajowych - i tylko przy takim założeniu polecam zakup A3 w tej wersji silnikowej. Dodatkowo - co już nie do końca dotyczy spalania - hałas przy 140km/h to niestety koszmar.. W zasadzie w każdym przypadku wygrywa 1.8T.
7,5
Audi A3 8L
Hatchback 1.8 20V 125KM 92kW
Audi A3 8L Hatchback