Szukaj

Raporty zużycia paliwa BMW Seria 5 E39 Touring

Podsumowanie 357 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe BMW Seria 5 E39 Touring
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,8
64,92 zł
19
10,2
67,75 zł
10
10,7
70,95 zł
14
11,5
76,56 zł
8
11,9
79,21 zł
8
12,9
85,52 zł
9
16,2
107,76 zł
5
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe BMW Seria 5 E39 Touring
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,7
32,15 zł
18
10,7
29,46 zł
6
11,1
30,46 zł
1
13,3
36,55 zł
10
13,5
37,15 zł
8
12,5
34,41 zł
8
14,4
39,57 zł
10
15,8
43,22 zł
2
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla BMW Seria 5 E39 Touring
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,2
48,09 zł
17
7,5
50,34 zł
32
8,5
56,80 zł
44
8,8
58,82 zł
60
8,9
59,52 zł
68
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (357)

9,7
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 184KM 135kW
nie ma co narzekać, wszystkie części do większości marek kupowane na allegro są w podobnej cenie, także unikajcie pseudo oryginalnych części które różnią się zazwyczaj tylko opakowaniem
11,1
BMW Seria 5 E39
Touring 525 i 170KM 125kW
Jeżeli chodzi o koszty utrzymania bmw tej serii jestem zaskoczony z racji tego że jest bardzo porównywalny z kosztami jak w każdym aucie tego segmentu jedyne co może być kosztowniejsze w bmw to tuleje tylnych sanek w przypadku touringa i jest to koszt ok 1000zł w przypadku wersji touring
7,3
BMW Seria 5 E39
Touring 525 tds 143KM 105kW
10,0
BMW Seria 5 E39
Touring 523 i 170KM 125kW
spore spalanie w miescie, ale mogloby byc gorzej.
10,3
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 184KM 135kW
10,0
BMW Seria 5 E39
Touring 520 i 24V 170KM 125kW

Usterki BMW Seria 5 E39

Liczba wpisów: 62

BMW Seria 5 E39 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

6,7
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
jak na masę i możliwości auta to jestem pozytywnie zaskoczony, trasa 1255km. średnio 7,7litra, prędkość do 190, warunki dobre jak na zimowe
10,8
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
Mam własny warsztat więc sam sobie naprawiam i części kupuję z dużymi rabatami. Samochód sie nie psuje, ale czesci eksploatacyjne mogą uderzyć po kieszeni.
7,3
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 184KM 135kW
Spalanie mniejsze niż w golfie 1.4 i nie trzeba jeździć pare razy, bo można wszystko zabrać na raz. Części też są popularne i łatwo dostępne. Ostatnio kupilem klocki ATE Ceramic w tej samej cenie co do golfa 4 (też ATE Ceramic) więc jak widać te legenfdarne drogie części są bajeczką hejterów.
6,4
BMW Seria 5 E39
Touring 520 d 136KM 100kW
i to niestety najwiekszy minus auta czesci znacznie drozsze niz w innych markach a tanie zamienniki do niczego sie nie nadaja albo dobry jakosciowo zamiennik albo orginał np termostat orginalny mało drozszy niz zamiennik a jakosc o niebo lepsza amorki tylko dobre markii slabe zamienniki siada w moment tak jak elementy zawieszenia
BMW Seria 5 E39 Touring