Szukaj

Raporty zużycia paliwa Lexus IS III Sedan

Podsumowanie 62 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Lexus IS III Sedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,1
66,49 zł
25
9,7
63,75 zł
14
Silniki Hybrydowe Lexus IS III Sedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,6
43,57 zł
23

Lista raportów zużycia paliwa (62)

7,7
Lexus IS III
Sedan 200t 245KM 180kW
Pali bardzo mało. Aż się zdziwiłem. Przy 90 km/h jakieś 6l/100km. Przy 140-150 jakieś 8-8,5. W górskich serpentynach do 15l.
9,3
Lexus IS III
Sedan 200t 245KM 180kW
Trudno mi na razie ocenić, przejechałem zbyt mało km. Nie będzie tanio, bo te 245 KM trzeba wykarmić, ale frajda z jazdy wynagrodzi to na pewno. Zbyt krótkie okresy między przeglądami ( 15 tys. lub rok )
10,5
Lexus IS III
Sedan 200t 245KM 180kW
Poprzednio miałem Megane 2.0TCe 180KM i paliło na średnio 1l mniej, więc zważywszy na moc i masę auta spalanie wydaje się w normie. Opony letnie, jazda raczej dynamiczna.
7,0
Lexus IS III
Sedan 300h 223KM 164kW
Myślałem zebranie lepiej Diesel sie jednak bardziej opłaca
8,2
Lexus IS III
Sedan 300h 223KM 164kW
Spalanie większe niż podaje producent
6,4
Lexus IS III
Sedan 300h 223KM 164kW
Dziennik kosztów dla Lexus IS III Sedan
Średni koszt przejechania 100 km
53,00 zł
10,3
l/100km
Zobacz dzienniki
9,5
Lexus IS III
Sedan 250 207KM 152kW
Autko miałem tydzień na testy, na codzień jeżdżę hybrydą. benzynowy silnik 2.5 v6 bardzo cichy i niesamowita kultura pracy. Spalanie - tragedii nie ma ale hybryda bije na głowę
8,5
Lexus IS III
Sedan 250 207KM 152kW
Koszty paliwa OK, koszty ubezpieczenie mogłyby być niższe. Koszty przeglądów okresowych w normie - przegląd po 15000km około 1400zł.
10,1
Lexus IS III
Sedan 250 207KM 152kW
Na razie mogę wypowiadać się tylko odnośnie spalania, a to jest takie sobie. W mieście W-wa 11,5-12,8, trasa przy prędkości 130-160 to 9,0-9,8, oszczędna 90-110 jazda to 7,5.
10,5
Lexus IS III
Sedan 250 207KM 152kW
80% autostrada, 20% miasto, styl jazdy - do 160 km / h pomiar w/g ilości wlanego paliwa i przejechanych km = 10 L / 100 km. 40% miasto, 60% trasa - 11,2. Dobrej jakości materiały użyte do wyko?czenia wnętrza. Ergonomia wnętrza na duży +. Jedynie słabo widoczna, zasłonięta kierownicą, dżwignia zmiany świateł stanowi problem przy przełączaniu świateł. Auto dynamiczne, dość komfortowe. Lepsze wyczucie w prowadzeniu od IŚ 300 H. Tańsze w zakupie od hybrydy o dość znaczną sumę. Warto przekalkulować opłacalność zakupu hybrydy, ponieważ różnica w spalaniu to około 2 L / 100 km a cenie około 20 tys. Ogólnie polecam. Poprzednie auto BMW X5 nie polecam - bardzo awaryjne.
Lexus IS III Sedan