Szukaj

Raporty zużycia paliwa Peugeot 3008 I Crossover

Podsumowanie 106 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Peugeot 3008 I Crossover
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,3
54,88 zł
9
7,8
51,71 zł
1
8,2
54,08 zł
7
8,1
53,85 zł
10
Silniki Diesla Peugeot 3008 I Crossover
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,8
39,00 zł
42
5,9
39,46 zł
9
6,9
46,35 zł
11
6,0
40,37 zł
5
7,7
51,70 zł
6
6,4
43,10 zł
3
Pokaż więcej silników
Silniki Hybrydowe Peugeot 3008 I Crossover
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,8
38,45 zł
1
Silniki Hybrydowe Peugeot 3008 I Crossover
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,8
45,23 zł
2

Lista raportów zużycia paliwa (106)

9,3
Peugeot 3008 I
Crossover 1.6 THP 156KM 115kW
Po mieście pali 12... trasa: Łódź-Caorle-Łódź (plus wycieczki, Wenecja, Udine itp) 7.2: 4 osoby na pokładzie załadowany na maxa, tempomat i klima niemalże 100%. Spokojna jazda po mieście bez godzin szczytów to 10. Szybka jazda po mieście to min 12 (nad bez korków)... ale i więcej nie jest problemem. Auto na chipie: 180km/280nm
8,7
Peugeot 3008 I
Crossover 2.0 HDI 163KM 120kW
8,7
Peugeot 3008 I
Crossover 2.0 HDI 163KM 120kW
6,5
Peugeot 3008 I
Crossover 2.0 Hybrid4 200KM 147kW
Po 1000Km. na zimowych oponach Alpina 5 średnie spalanie 6,7L.
5,7
Peugeot 3008 I
Crossover 1.6 HDI 109KM 80kW
6,3
Peugeot 3008 I
Crossover 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Dziennik kosztów dla Peugeot 3008 I Crossover
Średni koszt przejechania 100 km
30,33 zł
6,8
l/100km
8,1
l/100km
9,2
l/100km
Zobacz dzienniki
6,1
Peugeot 3008 I
Crossover 1.6 HDi FAP 115KM 85kW
ASO - ceny umiarkowane.
8,2
Peugeot 3008 I
Crossover 1.6 THP 156KM 115kW
Ceny w serwisie umiarkowane, ale co z tego jak jeździsz tam co 3 - 4 m-ce...
6,9
Peugeot 3008 I
Crossover 1.6 HDi FAP 115KM 85kW
Spalania średnie oczywiście nieco wyższe niż w folderach producenta, ale na sensownym poziomie. Koszty serwisu w ASO - jak wszędzie - wysokie, ale duża liczba i dostępność dobrych mechaników znających te przecież popularne układy mechaniczne pozwala na ograniczenie zbędnych kosztów serwisu. Sporo zamienników na rynku, choć nie korzystałem.
6,2
Peugeot 3008 I
Crossover 2.0 HDi FAP 150KM 110kW
Auto ma 205 tys km. Wymieniłem klocki, rozrząd, łożysko, dwumas i zregenerowałem sprzęgło, dodałem płyn eolys do FAP. Poza tym - wszystko śmiga. Dwumas w dieslach to standardowa wymiana przy takim przebiegu, mimo tego nie wymieniłbym się na benzynę. Jeśli się to zakłada, nigdy nie potraktuje się tego jako minus.
Peugeot 3008 I Crossover