Szukaj

Raporty zużycia paliwa Peugeot 508 I SW

on - zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi FAP 163KM 120kW (w l/100km)
Średnie zużycie
6,4
Deklaracja producenta
5,3
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
6,7
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
6.2
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
7.8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
5.2

Lista raportów zużycia paliwa (49)

5,4
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
4,9
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Auto mega oszczędne. Do tego mam opony z niskim oporem toczenia. Polecam każdemu kto szuka oszczędnego i dynamicznego auta. Nie jeżdżę po mieście ale do pracy przejeżdżam przez mniejsze miejscowości z rondami i światłami, mimo to spokojnie jadąc średnia około 5 litrów. Często jeżdżę do Polski z Niemiec, więc okazji do sprawdzania spalania na autostradzie sporo. Raz się poświęciłem i męczyłem się na tempomacie 90km/h i na odcinku 650km, średnie wyszło mi 3,5 litra, w tym zaliczone dwa małe korki. Na jednym baku wtedy zrobiłem ponad 1800km. Na co dzień na baku spokojnie 1300km, oczywiście w wersji kombi bak jest większy. Maksymalne spalanie jakie udało mi się osiągnąć równe 7 litrów, jadąc do 180km/h, średnia na dystansie 840km (Poznań,-Venlo) wyszła 140km/h. Zrobiłem jak na razie 55tys km wymieniałem tylko filtry i olej już 3 krotnie.
5,1
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
6,8
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
6,8
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
8,7
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Bardzo dziwne to moje spalanie ale tak niestety jest...
5,7
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Jak na razie nie wiem . Napiszę za jakiś czas.
6,7
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Części tanie, ASO na tle innych też. Prosta budowa i brak nowinek technicznych - w razie awarii nie powinno być drogo. Opony w nietypowym rozmiarze trochę podbijają cenę. Spalanie trasa 5-5,5 (do 120), autostrady 6,5-7,5 (140-160 tempomat), miasto korki 10 - u mnie średnio 6,5 :-) Klocki przednie 70kkm, tylne 40 ( automatyczny ręczny)
6,7
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
auto jeździ do ASO i koszty mam takie jak w volvo u pana Kazia. Poza tym ASO daje dużo zniżek i rabatów i auto zastępcze za grosze. No i na prawdę znają te auta.
6,8
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Akceptowalne. Serwis ograniczał się właściwie do czynności standardowych. Tu przypomina mi się jeszcze jedna historia związana z ASO. Zgłosiłem rdzawy nalot na siłownikach elektrycznej klapy bagażnika (nie zabezpieczono ich przy obsłudze serwisowej) i ku mojemu zdziwieniu zostały wymienione na nowe. Bez sensu, ale logika ASO wymyka się poza ramy racjonalności.
Peugeot 508 I SW