Szukaj

Raporty zużycia paliwa Saab 9-5 I Kombi

Podsumowanie 115 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Saab 9-5 I Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,1
73,71 zł
16
11,3
75,01 zł
7
11,5
76,37 zł
3
9,4
62,24 zł
1
9,8
64,89 zł
4
11,2
73,83 zł
6
10,2
67,37 zł
4
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Saab 9-5 I Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
13,3
37,14 zł
20
14,0
39,24 zł
1
11,7
32,80 zł
6
13,1
36,72 zł
4
12,2
34,09 zł
5
Silniki Diesla Saab 9-5 I Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,1
54,04 zł
19
7,6
50,49 zł
19

Lista raportów zużycia paliwa (115)

14,2
Saab 9-5 I
Kombi 2.3 T 250KM 184kW
11,1 udało mi się osiągnąć na trasie na autostradzie przy prędkości 120 km/h wrzuconej na tempomat. Niestety, przy szybszej jeździe spalanie rośnie do 14-15 l. Auto zachęca do przepisowej jazdy.
10,7
Saab 9-5 I
Kombi 2.0 T 150KM 110kW
14,0
Saab 9-5 I
Kombi 2.3 T 250KM 184kW
9,8
Saab 9-5 I
Kombi 2.3 T 250KM 184kW
Mój egzemplarz ( stage 1 by maptun 265 KM oraz 420 Nm) zachęca do dynamicznej jazdy, ale jest przy tym relatywnie oszczędny. Zimą, w cyklu miejskim zbliży się w kierunku 12 litrów. W warunkach normalnych można przyjąć średnio dychę na setkę. Nie wiem ile spali przy ciągłym piłowaniu, bo za bardzo lubię to auto, żeby je katować ;p
14,3
Saab 9-5 I
Kombi 2.0 T 150KM 110kW
Nie jeździ, nie skręca, nie hamuje, 150 KM Jak na prawie 2 tony to zdecydowanie za mało. Dodatkowo 5 biegowy automat i robi się dramat przy wyprzedzaniu (lepiej tego nie robić
14,3
Saab 9-5 I
Kombi 2.0 T 150KM 110kW
Nie jeździ, nie skręca, nie hamuje, 150 KM Jak na prawie 2 tony to zdecydowanie za mało. Dodatkowo 5 biegowy automat i robi się dramat przy wyprzedzaniu (lepiej tego nie robić
Dziennik kosztów dla Saab 9-5 I Kombi
Średni koszt przejechania 100 km
52,67 zł
8,9
l/100km
12,3
l/100km
13,2
l/100km
Zobacz dzienniki
14,3
Saab 9-5 I
Kombi 2.0 T 150KM 110kW
Nie jeździ, nie skręca, nie hamuje, 150 KM Jak na prawie 2 tony to zdecydowanie za mało. Dodatkowo 5 biegowy automat i robi się dramat przy wyprzedzaniu (lepiej tego nie robić
14,3
Saab 9-5 I
Kombi 2.0 T 150KM 110kW
Nie jeździ, nie skręca, nie hamuje, 150 KM Jak na prawie 2 tony to zdecydowanie za mało. Dodatkowo 5 biegowy automat i robi się dramat przy wyprzedzaniu (lepiej tego nie robić
14,3
Saab 9-5 I
Kombi 2.0 T 150KM 110kW
Nie jeździ, nie skręca, nie hamuje, 150 KM Jak na prawie 2 tony to zdecydowanie za mało. Dodatkowo 5 biegowy automat i robi się dramat przy wyprzedzaniu (lepiej tego nie robić
14,3
Saab 9-5 I
Kombi 2.0 T 150KM 110kW
Nie jeździ, nie skręca, nie hamuje, 150 KM Jak na prawie 2 tony to zdecydowanie za mało. Dodatkowo 5 biegowy automat i robi się dramat przy wyprzedzaniu (lepiej tego nie robić
Saab 9-5 I Kombi