Zgłoś sugestię Żarówka
 
Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj
Konkurs gokartowy - tydzień 3

Volkswagen Golf III - Zużycie paliwa

Podsumowanie 2 159 raportów spalania tego auta

Raporty spalania Volkswagen Golf III

produkowany od do roku
,

Silniki benzynowe Volkswagen Golf III

Silnik
Średnie spalanie
[l/100km]
Liczba raportów
Koszt jazdy
[100km, śr. cena paliwa]
Pb
LPG
7,5
8,3
31 / 15
40,8 zł
21,0 zł
 
7,4
8,6
195 / 53
40,3 zł
21,7 zł
 
8,0
6,9
25 / 2
43,5 zł
17,4 zł
 
8,7
10,4
19 / 17
47,3 zł
26,3 zł
 
7,8
8,9
227 / 102
42,4 zł
22,5 zł
 
-
9,4
- / 2
-
23,7 zł
 
8,6
10,2
115 / 88
46,8 zł
25,8 zł
 
8,6
9,7
197 / 134
46,8 zł
24,5 zł
 
7,7
-
5 / -
41,9 zł
-
 
8,3
11,1
2 / 5
45,1 zł
28,0 zł
 
9,2
10,1
65 / 27
50,0 zł
25,5 zł
 
9,5
9,7
15 / 8
51,7 zł
24,5 zł
 
9,3
11,1
2 / 2
50,6 zł
28,0 zł
 
9,3
-
1 / -
50,6 zł
-
 
10,7
13,2
29 / 9
58,2 zł
33,3 zł
 
12,1
-
1 / -
65,8 zł
-
 
13,2
12,3
3 / 1
71,8 zł
31,1 zł
 

Silniki Diesla Volkswagen Golf III

Silnik
Średnie spalanie
[l/100km]
Liczba raportów
Koszt jazdy
[100km, śr. cena paliwa]
 
 
ON
 
ON
 
5,6
111
29,4 zł
 
6,2
12
32,6 zł
 
6,1
183
32,1 zł
 
6,3
35
33,1 zł
 
5,5
86
28,9 zł
 
5,5
335
28,9 zł
 
Filtr

Lista 2159 raportów spalania

sortuj komentarze od
ON
7,7
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 22.06.2014 23:11:16 przez

Nie wiem jak inni to robią ale u mnie spalanie golfa to od 6,5-9 l/ 100km. Ze spalania nie jestem zadowolony, nie mam ciężkiej nogi, ale niestety w cyklu mieszanym, dzieci do szkoły i powrót na dom(11+11km) to ok. 7,5l/100km. Nie udało mi się zejść poniżej 6l/100km nawet na trasie Lublin-Warszawa. Ogólnie na auto nie ma co nażekać bo się nie psuje tylko są koszty eksploatacyjne typu rozrząd, oleje, klocki hamulcowe, filtry czy łożyska. Wymieniałem w nim tylko to co się zużywało. Zawieszenie to duży plus. Pracowałem jako listonosz i codziennie się tłukłem po wsiach polnymi drogami i zawieszenie naprawiałem tylko 1 raz przez 3 lata, dla porównania jeździłem również fordem escortem 1,8D i zawieszenie wymieniałem co pół roku. Samochód raczej bezawaryjny bez elektroniki, palił w każdą zimę- aby akumulator przekręcił i auto odpalało od strzała nawet przy -25^C. Środek raczej wygodny, ale to wszystko wewnątrz to takie toporne i bezmyślnie zaprojektowane-tak jak by 2 różne osoby projektowały wnętrze. Części raczej tanie i wiele rzeczy można zrobić samemu aby mieś tylko czas i porządne klucze. Co do minusów to niestety korozja tylnej wielka bolączka golfa, oprucz tego to jeszcze progi i przednie błotniki szybko korodują-niestety trzeba w porę naprawiać bo później nie ma już do czego części przyspawać, również często przednie drzwi rdza zjada. Auto dość wysokie i ciężkie więc w zimię wszystkie zaspy można pokonać jak ktoś nie przeceni swoich możliwości. Bolączką jest również elektryka, często kostki stacyjki padają, czy 4 stopniowy włącznik wentylatora, czy sam wentylator nawiewu, a jak ktoś ma z elektrycznymi szybami to pożal się Boże- tak się opuszczają i podnoszą jak by chciały a nie mogły. Sylwetka auta zgrabna. Ja swoim dojeździłem do 370 000km i go sprzedałęm gdyż uznałem że trzeba w niego już zbyt dużo zainwestować aby dalej jeździć i zakupiłem Opla Corsę 1,7D- jak dłużej pojeżdżę to dodam opinie ale póki co to miło mnie zaskoczyła ze spalaniem, ale to w innym dziale swego czasu napiszę.

więcej »

ON
5,3
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 18.06.2013 22:28:21 przez

Cóż można o nim napisać golf jak to golf im oszczędniej się jeździ tym spalanie niższe ale bez przesady nie liczcie na spalanie 3.0 l bo to nie jest smart swoją pojemność ma:d wynik 5,5l/100km można bez problemu osiągnąć jest to jeden z rozsądniejszych wyborów jeśli chodzi o diesla , żwawy silnik i długo żywotny oszczędny jesli chodzi o silniki diesla z turbo powazną bolączka jest ruda (rdza jakby ktoś nie wiedział) najczelniejszej bierze progi tylną klape oraz nadkola części do niego nie sa drogie a na pełnym baku spokojnie 1200km idzie zrobić polecam ten samochód początkującym kierowca czesci sa tanie i ogólnodostępne nowe od czesci mechanicznych po pierdoły do karoserii czy też na szrocie i wiekszość napraw można wykonać samodzielnie (wiadomo wymiane turba niestety musimy zlecić firme która sie tym zajmuje a to już boli (z tego co sie orientuje) zresztą jak z kazdym samochodem turbodoładowanym ale gdy dba sie o auto wymienia na czas filtry oleje płyny i naprawy wykonywane są na czas auto potrafi sie odwdzieczyć na sportowe osiągi nie ma co liczyć jesli chodzi o sportowe osiągi proponuje gti lub vr6 hmmm cózby jeszcze o nim powiedzieć pozdrawiam golfiarzy to tak przy okazji:d trase 532km (266km w jedną strone trasa Jaworzno-Przeworsk cyklem mieszanym) kokoło mozna zrobić spokojnie za 150 zł z lekkim zapasem:d ogółem gdyby nie ta żrąca go rdza da sie niemca lubić mam go około 3 lata i ani razu mnie nie zawiódł odpukać w niemalowane nigdy mi nie stanoł na środku drogi auto ostatecznie oceniam na +:D

więcej »

ON
5,0
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 20.04.2012 01:59:10 przez

Ze spalaniem jest jak z kobietą, im delikatniej będziesz się z nim bchodził, będzie się na swój sposób odwdzięczał. Moje minimalne spalanie jakie zanotowałem na odcinku 220 km to 4,04 l/100 km. Jechałem sam, oszczędnie (nie znam żadnych technik oszczędnej jazdy) pod górki nie dusiłem, z górki na biegu zjeżdżałem na biegu, to samo do świateł, s tałej trasie starałem się nie przekraczać 90 km/h i w terenie zabudowanym ok. 60 km/h na 4 biegu. Znam ludzi, co pewnie spokojnie zeszliby jeszcze poniżej tego wyniku ;] Ale starałem się jechać normalnie i płynnie nie spowalniając jazdy innym uczestnikom ruchu (jeżeli komuś 90 na godzine to za wolno zawsze ustępowałem i pomagałem się wyprzedzić ;). Auto bardzo wdzięczne, silnik (odpukać nie do zajechania). Z relacji poprzedniego właściciela, golfik woził ciężary i ciągał przyczepkę przez 15 lat średnio rocznie ok. 25k km i w górzystym terenie ;P Żyje wciąż na fabrycznym sprzęgle i oryginalnej skrzyni więc świadczy to tylko i wyłącznie o dużym zapasie na zużycie materiałowe jakie założyli konstruktorzy z Volfsburga (chwała im za to). O silniku 1Z pisze wielu ludzi w szerszym i węższym zakresie tematycznym. Ja po prostu kocham to auto i naprawdę z wielkim smutkiem przyjdzie mi kiedyś się z nim rozstać. Dodam tylko, że raz wypróbowałem go na trasie 900 km z przyczepką do połowy drogi z 4 osobami na pokłądzie i drugo połowę z dwoma ludźmi, załadowanym bagażnikiem deskami i załadowaną przyczepką po burtę. Spalanie z całej trasy wyniosło 6,4 l /100 km!!!! Jeżeli chcecie mieć niezawodne autko i macie dostęp do ropy będziecie napewno zadowoleni ze spalania tego auta ;] Polecam.

więcej »

Pb
8,2
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 22.06.2014 19:23:27 przez

Golf dziś ma 20 lat, użytkuję go niespełna 3. Cóż mogę powiedzieć? Jeżeli chodzi o silnik to uważam, że 75 koników to za mało (tymbardziej, że po tylu latach jest ich na pewno ciut mniej) - nie jężdże szybko ale o ile taka moc wystarczy do miasta to na trasie przy wyprzedzaniu należy zredukować bieg do 4 i dać mu trochę obrotów "po garach" i jak już poczujemy moc tego motory to wtedy zmienić na 5 (bez tego zabiegu manewr wyprzedzania trwa niebezpiecznie długo). Jest też u mnie w rodzinie Golf z silinikiem 1.9 tdi gdzie spalanie na trasie wynosi średnio 5 litów - ten silnik bardziej polecam. Mi najmniej udało się osiągnąć coś w okolicach 6 litrów spalania - była to jednak dosyć flegmatyczna jazda. W mieście niestety spala mi 10,5 litra benzynki. Z tego co tu czytam to nie jest to najgorszy wynik :) Jeżeli chodzi ogólnie o samochód to myślę, że mamy tu dobry stosunek jakości co do ceny (chociaż czasem handlarze życzą sobie nie wiadomo ile za 20 letni samochód). Ceny części są całkiem tanie. Samochód zawiódł mnie 2 razy przez te 3 lata - raz awarii uległa pompa paliwowa innym razem należało wymieniśc czujnik Halla (na wolnych obrotach potrafił zgasnąć i nie chciał odpalać). Zauważyłem też, że mój egzemplarz nie przepada za korkami w upały (ma wtedy wyraźnie mniej mocy, ale być może to była kwestia wymiany oleju).Poza tym standardowe wymiany części naturalnie zużywających się. Jeżeli ktoś z jakichś względów wolałby zamiast 1.9 tdi jednostkę benzynową to dziś bym wybierał na Jego miejscu 1.8 z LPG. Sa też podobno silniki 1.6 o mocy 101 km ale nie widziałem ich na żywo.

więcej »

ON
4,8
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 08.11.2009 09:17:29 przez

Samochód z silnikiem 1Z. Tankowany jest zawsze Dieslem extra ze stacji z muszlą w logo (nie będę wymieniał firm z nazwy). Gdy tankowany był na innych stacjach (znanych, które też mają programy lojalnościowe w całej Polsce i nie tylko), to spalanie rosło spokojnie o pół litra na każde 100km. Podane dane spalania są danymi zanotowanymi na paliwie wymienionym na początku postu, na którym jeździmy od ponad dwóch lat, tankując średnio co dwa tygodnie. Średnio samochód jeździ pół/pół na długiej trasie/krótkiej trasie i mieście. Tankowany jest zawsze do pełna i z wiadomych względów za każdym razem sprawdzane jest jego spalanie. Na jednym baku golfikiem jesteśmy w stanie zrobić spokojnie 1200km. Próbowaliśmy również kilka razy bioestru, ale spalanie wzrastało nawet o 1 litr na 100km, a po nocy stania, przy rozruchu i przez kilka minut po nim z wydechu walił biały dym o "frytkowym" zapachu w ogromnych ilościach - zostawała zasłona dymna jak cholera :) Spalanie 4,5l/100km uzyskaliśmy na zimówkach (Fulda Kristall Montero oraz Vredestein Snowtrac3 175/65R14), natomiast na letnich (Barum Bravuris 195/55R15) wzrosło o 0,2l/100km - wiadomo szerszy balon = lepsza przyczepność oraz wzrost spalania. Dodam, że samochód kupiliśmy w Niemczech i nie wiadomo jaki w rzeczywistości miał przebieg - teraz ma na liczniku ponad 320kkm, ale jaki na prawdę - tego nigdy się nie dowiemy. Słowem: stara generacja silnika, ale bardzo żywotna, oszczędna i nie do zdarcia. Warunek: na bieżąco wymieniać olej i filtry i nie tankować byle dziadostwa.

więcej »

ON
4,8
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 08.11.2009 09:21:59 przez

Samochód z silnikiem 1Z. Tankowany jest zawsze Dieslem extra ze stacji z muszlą w logo (nie będę wymieniał firm z nazwy). Gdy tankowany był na innych stacjach (znanych, które też mają programy lojalnościowe w całej Polsce i nie tylko), to spalanie rosło spokojnie o pół litra na każde 100km. Podane dane spalania są danymi zanotowanymi na paliwie wymienionym na początku postu, na którym jeździmy od ponad dwóch lat, tankując średnio co dwa tygodnie. Średnio samochód jeździ pół/pół na długiej trasie/krótkiej trasie i mieście. Tankowany jest zawsze do pełna i z wiadomych względów za każdym razem sprawdzane jest jego spalanie. Na jednym baku golfikiem jesteśmy w stanie zrobić spokojnie 1200km. Próbowaliśmy również kilka razy bioestru, ale spalanie wzrastało nawet o 1 litr na 100km, a po nocy stania, przy rozruchu i przez kilka minut po nim z wydechu walił biały dym o "frytkowym" zapachu w ogromnych ilościach - zostawała zasłona dymna jak cholera :) Spalanie 4,5l/100km uzyskaliśmy na zimówkach (Fulda Kristall Montero oraz Vredestein Snowtrac3 175/65R14), natomiast na letnich (Barum Bravuris 195/55R15) wzrosło o 0,2l/100km - wiadomo szerszy balon = lepsza przyczepność oraz wzrost spalania. Dodam, że samochód kupiliśmy w Niemczech i nie wiadomo jaki w rzeczywistości miał przebieg - teraz ma na liczniku ponad 320kkm, ale jaki na prawdę - tego nigdy się nie dowiemy. Słowem: stara generacja silnika, ale bardzo żywotna, oszczędna i nie do zdarcia. Warunek: na bieżąco wymieniać olej i filtry i nie tankować byle dziadostwa.

więcej »

ON
5,3
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 05.02.2012 10:18:40 przez

Golfik nie jest demonem predkosci ale napewno odwdziecza sie wzorowa praca oraz niskim spalaniem, teraz, w okresie zimowym auto odpala ´na dotyk´ bez zadnego problemu, jedyne co potrzebuje do odpalenia to dobry akumulator, oszczednosc to drugie imie golfa, za kwote 15stu zl na stacjii (2.6L) robie ok 50-60km w trasie, wiec wg mnie jest tanio naprawde tanio, porownujac do np golfa w gazie np 1.6 spali od 10l w gore, czyli 1.9D jest oszczedniejszy od LPG !! a posiadajac auto z LPG sa drozsze przeglady, regulacje sranie w banie, nie poprawia sie fabryki !! wiec gdzie tu oszczednosc z LPG... jakby nie bylo golf przepali olej rzepakowy, opalowke itd itp zima tylko trzeba zmieszac z normalna ropa bo rzepak ma wieksza gestosc przy nizszych temperaturach i moze nie odpalic, a to jest napewno plus, ceny paliw ida w gore, a olej w biedronce 15zl 3l :) i osoby ktore kolejna zaleta golfa jest krotka skrzynia biegow, auto jest w miare zwawe mimo tylko 65ciu koni i braku turbiny, jadac ekonomicznie w trasie mozna zapomniec o zmianie biegow, bo auto od 70km/h na 5tce w miare przyspiesza ceny czesci? jakich czesci :) w tym aucie nie ma co sie zepsuc, jedyne co to czesci eksploatacyjne, ktorych koszt tez jest smieszny...

więcej »

ON
5,4
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 19.05.2012 22:13:06 przez

Pewnie z mojej wypowiedzi niczego nowego sie nie dowiecie, ale tylko potwierdze Was w przekonaniu ogołu. Golf 1,9 TDI 90 koni ale zostal zchipowany. Obecnie 116 koni 298 Nm. Teraz jak nie ma mrozow, ladna pogoda to spalanie liczenie z lania ´pod korek´ wyszło 5,49 litra. Kola 195/50/15. Staram sie tankowac na BP/Statoilu, ale zdaza sie ze jezdze z bakiem pol na pol rozcienczonym z ´oranzada´. Spalanie takie wyszło z głownie jazdy po miescie, czasem "trasa" ale to maksymalnie odcinek 5km. W koncu po slasku inaczej sie nie da jezdzic. Staram sie jezdzic normalnie, bez zbednego deptania po miescie. Jazda do 2000 obr przy obecnej mapie silnika ktory wowczas ma około 230 Nm daje rade i auto nie zostaje w tyle. Bez chipa pewnie duzo by sie nie zmienilo bo co prawda mniejsza dawka paliwa ale z kolei mniejszy moment zmuszałby do zmiany biegów przy nieco wyzszych obrotach chcac jezdzic takim samym stylem. Dlugich tras nie robie wiec ciezko mi stwierdzic ale jednolita jazda ~110-120 powinna oscylowac w niecałych 5 litrach spokojnie.

więcej »

LPG
9,9
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 17.08.2012 15:36:55 przez

Spalanie moim zdaniem jest ok (opony 195/50) wychodzi średnio 10l trzeba go po prostu wyczuć, pewnie było by mniejsze po wymianie listwy wtryskowej bo instalacja lpg ma przejechane już ponad 50tys km . Spalanie benzyny jest ok 1.5 do 2 litrów mniejsze, dużo do powiedzenia ma klima to właśnie ona powoduje spalanie 13 litrów w mieście ( mam na myśli upał i zakorkowaną Warszawę) za to w trasie bierze już tylko 0,5 litra więcej. Części są śmiesznie tanie moim zdaniem, naprawy nie zbyt skomplikowane bo konstrukcja jest prosta. Jedynym minusem tego samochodu jest bardzo trudne znalezienie zadbanego egzemplarza, szczególnie w tej wersji GT, do tego z sekwencją i działającą klimą (ja kupiłem z działającą ale i tak za wymianę łożyska kompresora zapłaciłem 3 stówy objawy to głośne "wycie" jak silnika elektrycznego)). Ja zjeździłem w sumie pół Polski zanim znalazłem golfa z dobra podłogą i nadwoziem(większość ideałów na allegro albo nie miało podłogi albo zapadaczony silnik, zawieszenie), tym wyposażeniem i gazem, ale warto było dopłacić i cieszyć się frajdą z jazdy.

więcej »

LPG
11,5
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 31.08.2011 19:23:21 przez

Biały golf 1.8 75km wita ! Mam auto od 2 miesiecy ejstem zadowolony bardzo.. Auto dynamiczne mam gaz ustawiony na pełne obroty fakt trzeba go ciagnac na biegu. To 8 zaworówka.. ale jak mam 60-70km/h i jak walne 3 bieg to auto wariuje w tedy szczytuje:) spokojnie zbiera sie do 150km:P Czytałem posty w temacie 1.8 i takc zytam i sie smieje to co ludzie wypisuja :D jak krecicie auto do 5obr/min i jak wam pali 11 12 litrów to niech was Bóg błogosławi.. nie wiem po co wam takie auto jak jeździcie w zakresie obr/min do 2500 ? głupota i jeszcze raz:D mi dzis spalił 16,5 prz ruszaniu z 5tysiecy obr prze ciskaniu go itp.. Faktycznie ktos napisał szczerze ile pali takie auto dziekuje bardzo:D a wszystko mam wymienione swiece filtr kabelki.. Tak jak chcecie pisac takie bzdury to bardzo prosze ale nie tu gdzie akzdy potrzebuje sie dowiedziec cenej informacji.. Umnie w pracy tez bajko pisarze sa jeden na gazie zrobił 120 000 tys i nic nie wymieniał a jak sie go pytałem co i jak to nagle wyszło ze wszystko wymieniał tak ja my :) dziekuje bardzo

więcej »

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai Elantra Classic Plus

Demonstracyjny Hyundai Elantra Classic Plus

Rocznik: 2014. Przebieg: 0 km. Silnik: 1.6 132KM, benzynowy.

Cena: 66 100  ►  58 900 zł

Zyskujesz 7 200 zł Zobacz szczegóły »

Demonstracyjny SEAT Leon STYLE

Demonstracyjny SEAT Leon STYLE

Rocznik: 2013. Przebieg: 5 000 km. Silnik: 1.2 105KM, benzynowy.

Cena: 84 185  ►  73 900 zł

Zyskujesz 10 285 zł Zobacz szczegóły »

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Golf, oglądali także

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Volkswagen Golf

Kierowcy zainteresowani tym modelem odwiedzili także

Przeczytaj o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf Sportsvan - lek na ból głowy
Volkswagen Golf Sportsvan - lek na ból głowy Ojciec rodziny. Już samo brzmienie tego określenia przywodzi na myśl statecznego pana, który aspiracje zadziornego przywódcy stada odłożył na półkę. To synonim bezpieczeństwa, typowy przedstawiciel klasy średniej. Można na nim polegać, ale bywa nudziarzem. Oczywiście ten krótki opis to stereotyp, specjalnie wyolbrzymiam, bo są przecież ojcowie rodzin, w których nie umarła żyłka samca alfa. To co wiemy na temat potencjalnych kupujących auta, tym bardziej wiedzą specjaliści Volkswagena od pozycjonowania samochodów na rynku. Ojcowie rodzin, uwaga, Volkswagen przygotował dla was coś nietuzinkowego. Oto nadszedł Golf Sportsvan.

Volkswagen Golf - zobacz filmy

Volkswagen Golf Sportsvan - obsługa głosowa
Volkswagen Golf Sportsvan - obsługa głosowa Kolejny test systemu rozpoznawania mowy i obsługi głosowej. Tym razem sprawdziliśmy jak ta funkcja działa w modelu Volkswagen Golf Sportsvan. Zapraszamy do oglądania!
Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI-CR 184 KM - acceleration 0-100 km/h
Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI-CR 184 KM - acceleration 0-100 km/h Dokładny pomiar przyspieszenia wykonany DriftBoxem. Tym razem sprawdziliśmy Volkswagena Golfa GTD z silnikiem 2.0 TDI-CR o mocy 184 KM.
[HD] Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI-CR 184 KM, 2014 - test AutoCentrum.pl
[HD] Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI-CR 184 KM, 2014 - test AutoCentrum.pl Volkswagen Golf GTD jest prawie tak mocny jak GTI, prawie tak samo emocjonujący i ma prawie sportowy dźwięk z wydechu. Niestety to „prawie" robi sporą różnicę, gdyż cena o dziwo jest wyższa od modelu z oznaczeniem GTI. Czy to oznacza, że GTD jest skazany na porażkę? Oczywiście nie. Zapraszamy do oglądania!
Dodaj nowy raport Rankingi O serwisie

Zużycie paliwa to obszerny serwis tworzony od 2002 roku przez samych kierowców.


Obecnie zawiera ponad 175 000 raportów spalania wszystkich samochodów jeżdżących po naszych drogach.


Zebrane raporty spalania tworzą statystyczny obraz zużycia paliwa danego samochodu.

Liczba raportów
Wszystkich 183 630
Volkswagen Golf III 2 159

Polecamy!

Opony letnie - promocja!

autoWcentrum