Szukaj

Najnowsze raporty Volkswagen Passat

6,6
Volkswagen Passat B7
Limousine 1.4 TSI EcoFuel 150KM 110kW
Pierwsza rzecz to 1,4 TSI EcoFuel 150KM jest napędzany gazem ziemnym CNG nie LPG, a zużycie podaje z m3, a nie w litrach (jest możliwość odczytu zużycia w kg, ale ja tankuje w m3 wiec zużycie również podaje w m3). W sumie samochodem pokonałem jakieś 40 tyś km, dlatego coś już o spalaniu można powiedzieć. Około 90% jazdy, to jest jazda w trasy głównie eskami i autostradami przy prędkości 100-140km/h. Wtedy spalanie kształtuje sie dla CNG w ilości okolo 6,5-7m3, a benzyny około 7-7,5 litra. Jada ma miejscu, jeśli codzi o spalanie nie wiele sie różni ze względu na małą pojemność skokową silnika, również oscyluje kolo 6,7-7m3. Przy normalnej jeździe rekordem, który udało mi sie "ustalić" było przejechanie 600km na 34m3 wiec spalanie wyniosło 5,6m3 jednka przy zwykłej jeżdzie jest to okolo 450km z 34m3 czy na autostradzie czy jada na miejscu (przy wyższych prędkosciach zasięg spada do 400km. Pomijając awaryjność tego silnika (niestety miałem okazję się o tym przekonać) silnik bardzo elastyczny, całkiem dobrze sobie radzi jak na taka mała pojemność i cieżar samochodu. Samochód zazwyczaj miał na pokładzie jedna walizkę i jedną osobę, bądz 2 walizki i 2 osoby.
5,5
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Trasa Katowice - Świebodzin 130-140km/h licznikowe realne spalanie 6,35l/100 Trasa Świebodzin - Katowice 120-130km/h licznikowe realne spalanie 6.2l/100 Jazda do 100km/h krajówkami osiągalne spalanie 4,7-4,8l/100 Samego miasta nigdy nie zrobiłem ale myślę, że max 7l/100 Wyniki są mega, wygodne auto w trasy, zasięg na zbiorniki 1100-1200km. Spalanie auta kompaktowego.
7,4
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 170KM 125kW
Wyniki spalania z tankowania pod korek po przeliczeniu zużytego paliwa i przejechanego dystansu, a nie wskazań komputera. Wyniki uśrednione z około 40 tankowań. Najmniejsze spalanie w trasie prędkości 120-140km/h, 4os. i bagaż to około 6,8L/100km, przy jeździe miejskiej (Wrocław) około 8L/100km, eko driving 1os. w aucie, trasa i V max 100km/h to spalanie jakieś 5,6L/100km. Auto z DSG 6 biegów i napęd 4MOTION
5,5
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Nie wierzyłem w niskie spalanie , miałem wcześniej 5.5-7.5 litrów spalanie, średnio 6.5 ale!! Wyciągnąłem regulator ciśnienia paliwa, mialem małe opiłki, wiec uklad do czyszczenia, jednak po wstępnym oczyszczeniu i nowych nastawach adaptacyjnych cisnienie na listwie jest plynniej regulawane a auto spala duzo mniej ! ASO w zyciu do tego nie doszło… polecam co 200k sprawdzenie ukladu paliwowego , regeneracja pompy i smialo jezdzic do miliona
5,5
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Nie wierzyłem w niskie spalanie , miałem wcześniej 5.5-7.5 litrów spalanie, średnio 6.5 ale!! Wyciągnąłem regulator ciśnienia paliwa, mialem małe opiłki, wiec uklad do czyszczenia, jednak po wstępnym oczyszczeniu i nowych nastawach adaptacyjnych cisnienie na listwie jest plynniej regulawane a auto spala duzo mniej ! ASO w zyciu do tego nie doszło… polecam co 200k sprawdzenie ukladu paliwowego , regeneracja pompy i smialo jezdzic do miliona
5,5
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Nie wierzyłem w niskie spalanie , miałem wcześniej 5.5-7.5 litrów spalanie, średnio 6.5 ale!! Wyciągnąłem regulator ciśnienia paliwa, mialem małe opiłki, wiec uklad do czyszczenia, jednak po wstępnym oczyszczeniu i nowych nastawach adaptacyjnych cisnienie na listwie jest plynniej regulawane a auto spala duzo mniej ! ASO w zyciu do tego nie doszło… polecam co 200k sprawdzenie ukladu paliwowego , regeneracja pompy i smialo jezdzic do miliona
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat
Średni koszt przejechania 100 km
34,00 zł
6,8
l/100km
9,3
l/100km
4,5
l/100km
10,6
l/100km
Zobacz dzienniki
5,5
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Nie wierzyłem w niskie spalanie , miałem wcześniej 5.5-7.5 litrów spalanie, średnio 6.5 ale!! Wyciągnąłem regulator ciśnienia paliwa, mialem małe opiłki, wiec uklad do czyszczenia, jednak po wstępnym oczyszczeniu i nowych nastawach adaptacyjnych cisnienie na listwie jest plynniej regulawane a auto spala duzo mniej ! ASO w zyciu do tego nie doszło… polecam co 200k sprawdzenie ukladu paliwowego , regeneracja pompy i smialo jezdzic do miliona
5,5
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Nie wierzyłem w niskie spalanie , miałem wcześniej 5.5-7.5 litrów spalanie, średnio 6.5 ale!! Wyciągnąłem regulator ciśnienia paliwa, mialem małe opiłki, wiec uklad do czyszczenia, jednak po wstępnym oczyszczeniu i nowych nastawach adaptacyjnych cisnienie na listwie jest plynniej regulawane a auto spala duzo mniej ! ASO w zyciu do tego nie doszło… polecam co 200k sprawdzenie ukladu paliwowego , regeneracja pompy i smialo jezdzic do miliona
5,5
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Nie wierzyłem w niskie spalanie , miałem wcześniej 5.5-7.5 litrów spalanie, średnio 6.5 ale!! Wyciągnąłem regulator ciśnienia paliwa, mialem małe opiłki, wiec uklad do czyszczenia, jednak po wstępnym oczyszczeniu i nowych nastawach adaptacyjnych cisnienie na listwie jest plynniej regulawane a auto spala duzo mniej ! ASO w zyciu do tego nie doszło… polecam co 200k sprawdzenie ukladu paliwowego , regeneracja pompy i smialo jezdzic do miliona
5,5
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Nie wierzyłem w niskie spalanie , miałem wcześniej 5.5-7.5 litrów spalanie, średnio 6.5 ale!! Wyciągnąłem regulator ciśnienia paliwa, mialem małe opiłki, wiec uklad do czyszczenia, jednak po wstępnym oczyszczeniu i nowych nastawach adaptacyjnych cisnienie na listwie jest plynniej regulawane a auto spala duzo mniej ! ASO w zyciu do tego nie doszło… polecam co 200k sprawdzenie ukladu paliwowego , regeneracja pompy i smialo jezdzic do miliona
Volkswagen Passat