Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volkswagen Polo III Hatchback

Podsumowanie 767 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Volkswagen Polo III Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,3
41,87 zł
108
6,3
41,44 zł
20
6,5
43,22 zł
60
7,0
46,39 zł
59
6,8
45,23 zł
207
6,6
43,62 zł
21
7,5
49,20 zł
16
7,4
48,82 zł
50
7,5
49,53 zł
2
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Volkswagen Polo III Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,3
20,56 zł
5
11,0
30,81 zł
1
8,2
22,87 zł
9
8,2
22,94 zł
12
7,9
22,15 zł
23
8,4
23,58 zł
5
8,0
22,36 zł
6
9,0
25,26 zł
17
8,4
23,39 zł
2
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Volkswagen Polo III Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
4,9
32,75 zł
34
5,3
35,02 zł
24
5,4
35,71 zł
13
5,3
35,08 zł
72
Silniki Diesla Volkswagen Polo III Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
4,8
13,44 zł
1

Lista raportów zużycia paliwa (767)

5,1
Volkswagen Polo III
Hatchback 1.4 TDI 75KM 55kW
7,5
Volkswagen Polo III
Hatchback 1.4 i 60KM 44kW
8,7
Volkswagen Polo III
Hatchback 1.3 55KM 40kW
5,0
Volkswagen Polo III
Hatchback 1.9 SDI 64KM 47kW
6,4
Volkswagen Polo III
Hatchback 1.4 i 60KM 44kW
Jak na taki mały silnik auto bardzo dynamiczne do jazdy w mieście. Minimalnie w trasie zszedłem do 4.9l/100. Zimą w cyklu mieszanym i krótkimi dystansami w mieście spalanie około 7-7.5. W pozostałych porach roku średnio 6-6.5.
7,0
Volkswagen Polo III
Hatchback 1.3 55KM 40kW

Volkswagen Polo III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

6,6
Volkswagen Polo III
Hatchback 1.0 50KM 37kW
Spodziewałem się mniejszego spalania przy silniku 1.0 oraz 50km... Niestety aby jeździć w stylu miejskim czasem trzeba trochę przyspieszyć i ma to duży wpływ na spalanie.
4,4
Volkswagen Polo III
Hatchback 1.9 SDI 64KM 47kW
Cóż, samochód oszczędny jak mało który. W kręgu motoryzacyjnym krąży mit, iż "może spalać śladowe ilości oleju napędowego", i tak jest w istocie. Tanio i wciąż niestrudzenie do celu. Po za wymianami eksploatacyjnymi (klocki, tarcze, płyny, filtry, rozrząd) niczego nie trzeba ruszać. Zima, lat, wsiadasz, jedziesz, dojeżdżasz, może nie pierwszy ale zawsze pewnie i bez utrudnień, mimo przejechanych ponad 500kkm!
4,7
Volkswagen Polo III
Hatchback 1.9 SDI 64KM 47kW
wiadomo po jakims czasie klocki tarcze bebny jakas linka ale kolo 500 zl rocznie zeby wszystko działalo tak jak ma.
4,6
Volkswagen Polo III
Hatchback 1.7 SDI 60KM 44kW
Po zalaniu baku z odpowietrzeniem, przy korku wlewu paliwa dociskacie pistoletem ten wystający cypel jak już nalejecie do pełna i wchodzi nawet 10 l więcej tyle mi w polsce weszło w niemczech tylko 5 nie wiem dlaczego pewnie moja bo trzeba stac wciskac i czekać powoli lac i w kóko. Po tym zabiegu jadąc na 3100 obr. tj 140 autostrada góry etc bez różnicy wskazówka zanim ci drgnie to mija 250 km ! szok ! na baku 60 l spokojnie na maxa cisnac ciagle bo sdi inaczej sie nie da po autobanie jechac zrobisz spokojnie 1100 i zalancza sie rezerwa:) pf nie chce innego motoru, dodam, że radzi sobie swietnie w kazdych warunkach no nie do zajechania tylko trzeba się nauczyć tym jeżdzić tzn. cisnać obroty bo inaczej zamulisz ten motor pozdrawiam fanów SDI !
Volkswagen Polo III Hatchback