Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volvo S80 I

on - zużycie paliwa dla silnika 2.4 TDi 163KM 120kW (w l/100km)
Średnie zużycie
6,7
Deklaracja producenta
6,5
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
8,2
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
6.3
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
8.3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
5.3

Lista raportów zużycia paliwa (52)

7,2
Volvo S80 I
Sedan 2.4 TDi 163KM 120kW
6,0
Volvo S80 I
Sedan 2.4 TDi 163KM 120kW
7,0
Volvo S80 I
Sedan 2.4 TDi 163KM 120kW
Vołowinka w automacie. nalatane na chwilę obecną coś ponad 460k km. jazda to mieszane przejazdy po Krakowie, w jakichś 30% a reszta to trasa Kraków -Dobczyce i okolice, średnio 80 km dziennie. w zimie spalanie wzrosło odo ok 8,5l przez użytkowanie webasta przed trasą, praktycznie każdego ranka (super komfort dla użytkownika i dla silnika :) ). pomiary spalania przez tankowanie do pełna, komputer to łgarz, cygani o jakieś 1.5 l
6,0
Volvo S80 I
Sedan 2.4 TDi 163KM 120kW
Pali bardzo mało jak jest rozgrzane !!! A jest to najszybciej rozgrzewajacy sie diesel !!! ( nie mam vebasta ) Moze jak by robic krótkie 1-2km przejazdy na ciagle zimnym silniku to by spaliło 9-10L , podobno przy takiej jezdzie automat potrafi spalic do 12L . ale kto kupuje s80 D5 zeby robic 1-2km odcinki.
5,8
Volvo S80 I
Sedan 2.4 TDi 163KM 120kW
Pali tyle ile podaje producent jak jest sprawne. komputer zaniza o 15% mimo ze wtryskiwacze nie nadlewaja i auto nie dymi. Jedyna wada to brak 6 biegu , a raczej wszystkie biegi sa za krotkie o jakies 20% w stosunku do elastycznosci silnika. ma sie wrazenie ze jezdz sie 2.4T benzyna a tankujemy ON. bylo by oszczedniej i silnik by nie krecil bezcelowo obrotow.
5,7
Volvo S80 I
Sedan 2.4 TDi 163KM 120kW
6,4
Volvo S80 I
Sedan 2.4 TDi 163KM 120kW
7,2
Volvo S80 I
Sedan 2.4 TDi 163KM 120kW
7,0
Volvo S80 I
Sedan 2.4 TDi 163KM 120kW
Posiadam swojego łosia od ponad dwóch lat. Od samego początku korzystam z aplikacji Fuelio i wpisuję wyniki tankowania, tankując do pełna. Po przejechaniu około 30 000 km średni wynik spalania to 6,6 l/100km (komputer zaniża wyniki spalania o ok. 0,5l). Przy czym podkreślenia wymaga fakt, że spora część tego dystansu została przejechana w mieście. Podejrzewam, że można "wykręcić" jeszcze niższy wynik. Styl jazdy normalny, nie raz przycisnę mocniej, bo jest czym, nie raz jadę spokojniej. Tankuję ze względu na system common rail tylko lepszego diesla, głównie Verve On. Jeśli chodzi o naprawy to wszystko zależy od tego w jakim stanie kupicie samochód. Ja swój kupiłem taniej niż podobne egzemplarze w tym roczniku, więc liczyłem się z tym, że trzeba będzie troszkę zainwestować. I tak w ciągu dwóch lat od zakupu trzeba było wymienić koło dwumasowe i sprzęgło (koszt z robocizną ok. 4000 zł) czy zregenerować turbosprężarkę - 1300 zł. Tak poza tym nic się nie psuje, typowa eksploatacja (klocki hamulcowe, wymiana oleju czy elementów zawieszenia). Aha S80 mają fabryczną wadę zegarów na tablicy rozdzielczej, trzeba albo je oddać do naprawy albo wymienić na inne, ale wtedy problem kiedyś powróci - koszt wymiany/naprawy ok 200 zł.
6,2
Volvo S80 I
Sedan 2.4 TDi 163KM 120kW
Spalanie silnika D5 bardzo dobre! największe koszty to w manualnej skrzyni dwumasa, która kosztuje wraz z nowym sprzęgłem i robocizną ok 4.000pln, mnie ta wymiana czeka bo lekko klekocze ale przewidywałem wymianę przy zakupie auta. Ogólnie auto nie jest dla biednych ludzi, najważniejsze to kupić egzemplarz niezajechany, wtedy można jeździć bardzo długo wymiatając jedynie filtry i olej. Na zakup diesla trzeba przeznaczyć ok 20.000pln i mieć w rezerwie 5.000pln, w przypadku benzyny to zakup 15.000 i w rezerwie 5.000 na wymiany eksploatacyjne (do których należy również dwumasa).
Volvo S80 I