Szukaj

Informacje o Subaru Forester IV Terenowy Facelifting

Lata produkcji: 2015 – 2018
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Czwarta generacja Subaru Forestera pojawiła się na rynku w 2013 r. Stylistycznie model ten ponownie został znacząco odmieniony. Jego rozmiary także uległy powiększeniu – jest o 35 mm dłuższy, 15 mm szerszy i 20 mm wyższy. Zwiększono również rozstaw osi. Tak jak poprzednie generacje, Forester IV powstał na zmodyfikowanej platformie podłogowej modelu Impreza. Niektóre techniczne rozwiązania ma również wspólne z modelem Legacy. Podobnie jak model poprzedniej generacji, Subaru Forester IV dostępny jest także w wersji z silnikiem Diesla.
czytaj więcej
Powagosław

Stonowany jak zawsze, z jeszcze większą nutą młodzieżowości, którą Forester dawkuje bardzo ostrożnie. Może to lekarstwo na kiczowatość, która toczy niejedno auto w tym segmencie. Wszyscy wiemy, jakie są zalety Forestera, do jego specyficznego uroku można się przyzwyczaić.

~Powagosław
Luzacjusz

Niekwestionowany brzydal nr 1 w swojej klasie znów jest brzydszy niż był. Znając wyczyny designerskie Subaru, gotów jestem nawet uwierzyć, że o to chodziło. Jedno, co dobrego można o nim powiedzieć, to, że nie jest koreański, jak wiele SUV-ów. Bez cienia ironii.

~Luzacjusz

Subaru Forester IV Terenowy Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,6 m
Długość 4610 mm
Szerokość 1795 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1735 mm
Rozstaw osi 2640 mm
Rozstaw kół - przód 1545 mm
Rozstaw kół - tył 1550 mm
Prześwit 220 mm
Odległość oparcia przedniego od komory silnika 1090 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1051 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 965 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 1010 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1577 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 505 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1073 mm
Wysokość bagażnika 810 mm
Szerokość bagażnika 1110 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 930 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1970 mm
Kąt natarcia 23 stopnie
Kąt rampowy 21 stopnie
Kąt zejścia 25 stopnie
Dopuszczalne obciążenie dachu 80 kg
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(87%)

Zalety

+ Widoczność + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Karoseria - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,7
~Mateusz
Subaru Forester IV
Terenowy Facelifting 2.0i 150KM 110kW
Ogólnie bardzo dobry samochód. Ma w sobie to COŚ pomimo swojej ogólnej przeciętności wizualnej. Idealnie sprawdza się jako auto rodzinne - jest bardzo przestronny, pozostawiając przy tym ogólną przyjemność z jazdy (co nie zawsze jest oczywiste w tato-wozach). Bardzo dobrze jeździ po zakrętach, daje sporo informacji zwrotnych dla kierowcy, choć w pierwszej chwili wydaje się inaczej. W zimie rekompensuje wszystko co w nim ewentualnie złe. Mam wersję z manualną skrzynią, mieszkam w górach, dosłownie czekam na śnieg, żeby jeździć bez celu i bawić się tym samochodem. To ostatni prawdziwy, klasyczny, mechaniczny napęd w Subaru. Rok później były już tylko automaty. Czysta mechanika i bezpośrednie przełożenie zachowań na pedał gazu i kierownicę. Kocham to. Wykonanie na dobrym poziomie, góra deski rozdzielczej miękka, z boku już wszystko twarde, ale nic nie trzeszczy, nie wydaje dźwięków. Fenomenalne światła - skrętne LEDy. Jak na takie gabaryty samochodu niskie spalanie - 8,1 l/100 km z całego życia, czyli 67 tys km.
4,8
~Dawid Ś
Subaru Forester IV
Terenowy Facelifting 2.0 XT 241KM 177kW
Mega zadowolony z zakupu, super autko. Świetnie się trzyma na zakrętach, przyspieszenie super, wygodnie się siedzi za kierownicą, w terenie w czasie wyprawy w Bieszczady też dał radę i zimą zachowuje się jka czołg na śniegu, służył do odśnieżania podjazdu i podworka:) co jest fajneto to, że pomimo gabarytów można polatac bokiem wyłączając trakcje :) w sposób jak najbardziej kontrolowany Dwa minusy,, : fotel słabo trzyma, autko sporo pali, no może 3 minusy brakuje wlotu powietrza na masce jak we wcześniejszych modelach, trochę by nabrał pazura jak na subaru przystało ale o wszystkim wiedziałem przed także widziały galy co brały.
4,6
~beretman
Subaru Forester IV
Terenowy Facelifting 2.0i 150KM 110kW
Auto kompletne, zarówno dla kierowcy lubiącego prowadzenie jak i ceniącego łatwość użytkowania na codzień. Fantastyczne właściwośći jezdne, nieosiągalne przez wikęszość aut z napędem "4x4", które się docenia nie tylko zimą. Bardzo funkcjonalne nadwozie, zapewnia dosonałą widoczność na wszystkie strony i umożliwia spakowanie wszystkiego czego potrzebujemy np. na wakacje. Dobre wyposażenie, za które inne marki liczą dodatkowo, co sprawia, że obiektywnie cena jest naprawdę rozsądna. zwłaszcza w akcji "Zima", gdzie Subaru w m-cach zimowych funduje do każdego modelu komplet markowych "zimówek".
Średnie spalanie dla Subaru Forester IV Terenowy Facelifting
8,5 – 10,5
l/100 km
6,8
l/100 km
11,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,5
Subaru Forester IV
Terenowy Facelifting 2.0i 150KM 110kW
Auto jest wg mnie bardzo ekonomiczne jak na swoje gabaryty i stały napęd na cztery koła. Jadąc w trasę turystyczno - krajoznawczną, z uwzględnieniem zasad eco-drivingu, ale bez przedadnego zamulania, wychodzi 6,4 - 7 w zależności od warunków. Dynamiczna trasa, prędkość do 120 km/h, trochę wyprzedzania, zabawy po zakrętach - 7,6 l/100 km. Codzienne dojazdy do pracy (10 km w jedną stronę), cykl podmiejski - 7,8 w lecie, 8,2 w zimie. Miasto, odcinki po 2-3 km - do 13 litrów. Autostrada, tempomat na 130 km/h - 8 litrów, później każde 10 km/h to 1 litr więcej. Spalanie z całego życia samochodu (67 tys km) - 8,1 litra. Dane weryfikowane prawie za każdym razem na dystrybutorze, nie tylko z komputera.
7,6
Subaru Forester IV
Terenowy Facelifting 2.0 XT 241KM 177kW
Subaru Forester XT 2016r Pali mniej więcej tyle ile deklaruje producent. Ten wynik jest osiągalny w trybie S/I - inteligent przy płynnej jeździe w trasie około 100-130km/h bez większych nacisków na pedał gazu ale z wyprzedzaniem innych uczestników ruchu drogowego oraz w mieście z prędkościami przepisowymi. Natomiast jeżeli kierowca chce się pobawić trybem S i S# to spalanie sięga około 16litrow a pewnie i może więcej. Jeżeli chodzi o offroad to od 12l w górę. Pomiar spalania był robiony temperaturze pomiędzy 15C-30C dla 1000km. Aby jednak takie spalanie było możliwe należy nauczyć się operowania gazem - pedał jest bardzo wrażliwy na każde muśniecie/naciśniecie na niego wiec nie trzeba go cisnąć aby samochód żwawo jechał.
9,7
Subaru Forester IV
Terenowy Facelifting 2.0 XT 241KM 177kW
Posiadam wersję amerykańska o mocy 250 kuców w wersji Turing (Platinium na Europę). Fantastyczne auto rodzinne dające niesamowitą frajdę z jazdy. Co do spalania: nawet w mieście (stolica) można zejść ze zużyciem poniżej 10l (kwestia jak najbardziej płynnej jazdy). Plusy: silnik i napęd, trakcja, przestronna kabina, ergonomia i wiele innych... Minusy: spora ilość twardych materiałów (choć są genialnie spasowane), fotel z minimalnie za krótkim siedziskiem i ze słabym trzymaniem bocznym, fotel pasażera z ograniczoną regulacją.
Subaru Forester IV Terenowy Facelifting