Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Subaru Tribeca SUV

Model należący do SUV-ów crossover (segment I) produkowany od 2006 roku. Drugi po Foresterze terenowy samochód Subaru. Symbol B9 obecny w nazwie auta do 2008 roku odnosił się do silnika typu boxer oraz numeru, którym oznaczono platformę podłogową użytą do produkcji tego samochodu. Z kolei Tribeca, a właściwie TriBeCa, czyli Triangle Below Canal to dzielnica Manhattanu. Od 2007 roku na rynku obecna jest zmodernizowana wersja modelu. W Japonii Tribeca nie jest sprzedawana, zamiast niej Subaru oferuje podobny model Exiga.

Subaru Tribeca 2008 - widok z tyłu
Subaru Tribeca 2008 - lewy bok
Subaru Tribeca 2008 - prawy bok
Subaru Tribeca 2008 - lewy bok
Subaru Tribeca 2008 - drzwi kierowcy od wewnątrz
Subaru Tribeca 2008 - tunel środkowy między fotelami
Subaru Tribeca 2008 - inny element wnętrza z przodu

Komentarze redakcji

Powagosław: Już sama nazwa wskazuje w czyim kierunku kłania się Subaru. Tribeca ma zdobywać Amerykę, a Europę ewentualnie i przy okazji. Dlatego właśnie Europejczyków raczej nie zachwyci, nawet jeśli po face-liftingu wygląda całkiem przyzwoicie.
Luzacjusz: Początkowo Tribeca wyglądała jak karykatura Porsche Cayenne. Na szczęście, to już przeszłość. Teraz Tribeca wygląda jak brzydszy brat Chryslera Pacifica. Jeszcze jedna modernizacja i zrobią z tego auta klon poczciwego Robura.

Silniki Subaru Tribeca SUV

Lista silników:

Publikacje o Subaru Tribeca

Subaru Tribeca i LPG

Suv-y to ulubione auta już nie tylko Amerykanów. W Europie również cieszą się dużym zainteresowaniem. Mają wiele zalet: napęd 4x4, obszerne wnętrza, duże bagażniki i mocne silniki. Oferta rynku jest dość bogata i Suv-a można wybierać na wiele sposobów. Zresztą jak każdy samochód. Wszystko zależy od tego,...

Redakcja2.0 - przeczytaj wszystkie artykuły tego autora Subaru Tribeca - fajny, a niechciany

O popularności tego modelu w Polsce świadczy choćby fakt jak często widywany jest on na ulicach największych polskich metropolii. Jeszcze dobitniej o popularności SUVa Subaru niech świadczy... brak jakichkolwiek informacji na temat tego modelu na oficjalnej stronie internetowej Subaru Polska! Czyżby...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Subaru Tribeca

Katalog nowych aut

Subaru Tribeca

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Subaru Tribeca
 

Najpopularniejsza wersja Subaru Tribeca

Subaru Tribeca

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Subaru Tribeca
 

Subaru Tribeca najczęściej porównywane z:

 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Infiniti FX30D S Pre Demonstracyjny Infiniti FX30D S Pre
Rocznik: 2013. Przebieg: 32 200 km. Silnik: 3.0 238KM, diesel.
Cena: 280 850 zł 219 000 zł
Zyskujesz: 61 850 zł Zobacz szczegóły »
Ford Focus Focus Edition 1.6 Duratec 125 KM M5 Ford Focus Focus Edition 1.6 Duratec 125 KM M5
Rocznik: 2014. Silnik: 1.6 125KM, benzynowy.
Cena: 78 490 zł 75 790 zł
Zyskujesz: 2 700 zł Zobacz szczegóły »

Używane Subaru Tribeca

Subaru Tribeca
3.0 benzyna 250 KM
190 000 km, 2006
47 000 PLN
Subaru Tribeca
3.6 benzyna 260 KM
97 500 km, 2008
70 971 PLN
Subaru Tribeca
3.6 benzyna 260 KM
97 500 km, 2008
70 971 PLN
Subaru Tribeca
3.6 benzyna 260 KM
97 500 km, 2008
70 971 PLN

Ocena auta Subaru Tribeca SUV

Wybrane opinie

Subaru Tribeca SUV 3.0 i R6 24V Boxer (256 KM)

jak kazde subaru - i kazdy japiec nie ma najmniejszych usterek i zgodnie z oczekiwaniem ( probna jazda zanim kupilem)! Doskonaly SUV ( tanszy od odpowiednika Volvo o 15 tys $,czy innej nemeckiej tandety lub paliwozernych ameryckich a jakosc i niezawodnosc znacznie NAJWYZSZA NA SWIECIE! !najlepszy system AWD ( z Mitsubishi)- ten sam ma zerniete z Mitsu-Subaru - Volvo!( on ma wszystkie regime pracy! napedu jak komus za malo koni - to niech kupi z wieksza moca Volvo,czy linny!

dodał: wbprus2@op.pl
Subaru Tribeca SUV 3.0 i R6 24V Boxer (256 KM)

generalnie- wszystko poprawnie, choc niezbyt porywająco. Jest wiele innych marek, tańszych o podobnych parametrach- a te w podobnych cenach oferują znacznie lepszy standart. Auto nie porywa- wolę konkurentów!

dodał: Krzysztof
Subaru Tribeca SUV 3.0 i R6 24V Boxer (256 KM)

Auto bardzo wygodne duzo miejsca .Testowalem w USA inne samochody podobnej klasy i brakowalo mi oraz mojej rodzinie miejsca do podrozowania za 38000$ NIC TAK WYGODNEGO NIE KUPISZ

dodał: Roman
Subaru Tribeca SUV 3.0 i R6 24V Boxer (256 KM)

Minusy: zbyt maly silnik do masy auta,zbyt duze spalanie Plusy:olbrzymie wnetrze,AWD,estetyka wykonczenia,funkcjonalnosc,wyglad choc to pewno jest sprawa gustu

dodał: lakiluk@lycos.com
Subaru Tribeca SUV 3.0 i R6 24V Boxer (256 KM)

JAk za te pieniądze spodziewałem sie lepszego auta nigdy więcej subaru ,przereklamowana marka.

dodał: krisss

Opinie o instalacji LPG

Subaru Tribeca

  • 1.
  • 5,00 Subaru Tribeca 3.0 i R6 24V Boxer (256KM) 2007r.
    dodał: marek83, 20.12.2010

    Mam zamontowany gaz BRC w swoim aucie i naprawde niezle. Koszta poruszania spadly duzo w dol a autko nadal zbiera sie tak jak powinno. Gaz montowali mi specjelisci z Energy Gaz Polska i powiem ze spisali sali naprawde dobrze. Cena instalacji byla konkurencyjna a dodatkowo dostałem mily prezent - rewitalizant do silnika :)

  • 2.
  • 5,00 Subaru Tribeca 3.0 i R6 24V Boxer (256KM) 2007r.
    dodał: Sebastian, 30.09.2011

    Instalacja została zamontowana przez warsztat AUTO GAZ RAWA. Nie miałem żadnych problemów z instalacją tej firmy POLECAM

  • 3.
  • 5,00 Subaru Tribeca 3.6 (260KM) 2009r.
    dodał: sportprl, 26.12.2011

    Trzeba przejechać jeszcze troche kilometrow by ją ocenić

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Subaru Tribeca

Subaru Tribeca

Ostatnie komentarze:

~bogdan~bogdan

jak z instalacją głośnomówiącą wtymaucie

~damian~damian

witam posiadam od niedawna subaru tribeca b9 3.0 boxer z 2007 . Podobno poprzedni właściciel wymieniał tłumiki i moim zdaniem jest zbyt głośno w srodku . Mam pytanie czy te auta są poprostu głośne w środku czy to wina moich tłumików

~PAWEL~PAWEL

dyskusja o subaru tribeca

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Subaru

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
4 525
Przejechany dystans
2 099 526 km
Zatankowanego paliwa
162 452 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
391
Wydanych pieniędzy
201 825 zł
Średnie wydatki na auto
1 770 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
533
Wydanych pieniędzy
393 572 zł
Średnie wydatki na auto
3 452 zł
Zobacz dzienniki kosztów Subaru (114)

Zużycie paliwa Subaru Tribeca SUV

Na podstawie 56 raportów spalania

Pb
LPG
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: jacekleski@o2.p, dodano: 02.09.2008 21:57

no tu jest jedyny bolesny punkt tego samochodu. Po mieście między 17 a 20 i nic się nie da z tym zrobić. Z drugiej strony nie ma sensu porównywać tego spalania do auta kompaktowego. Na tle inych dużych terenowych wypada OK. Silnik 3,6 + ciężki układ napędowy muszą tyle kosztować.

pełny raport Subaru SUV 3.0 i R6 24V Boxer

autor: bojka, dodano: 08.02.2009 16:22

smok jak cholera a nie ma czym jechać

pełny raport Subaru SUV 3.0 i R6 24V Boxer

autor: gonzo, dodano: 07.09.2010 22:47

niestety spalanie to jego bolaczka aby malo palil trzeba jezdzic bez gazu na 5 ....mala przyjemnosc z jazdy ,kazde dodanie gazu to skok zurzycia niestety realne 50/50 miasto i teren to ok 15/16 litrow

pełny raport Subaru SUV 3.6

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Subaru Tribeca SUV

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Subaru Tribeca SUV

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500
Zobacz dane techniczne
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi R8 5.2 FSI 525KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi Q3 2.5 TFSI 310KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A7 4.0 TFSI 560KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi S1 2.0 TFSI 231KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A5 4.2 FSI 450KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 4 428i 245KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Cruze 1.8 16V DOHC 141KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Trax 1.4 140KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Cruze 1.8 16V DOHC 141KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Fiat 500L 1.6 MultiJet II 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Infiniti Q50 2.2d 170KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Jeep Compass 2.0 156KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Land Rover Range Rover Evoque 2.0 Si4 240KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Lexus CT 200h 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda CX-5 2.2 SKYACTIV-D 175KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes GLK 350 CDI BlueEFFICIENCY 265KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Viano 2.2 CDI 165KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes GLA 200 CDI 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Opel Insignia 2.0 CDTI Ecotec 163KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Opel Cascada 1.6 SIDI Turbo ECOTEC 170KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Opel Adam 1.4 100KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot RCZ 1.6L THP 16v 200KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 5008 2.0 HDi 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 508 2.0 HDi FAP 163KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 107 1.0 VTI 68KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Porsche Macan 3.6 V6 400KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Porsche Panamera 3.0 420KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Rolls-Royce Wraith 6.6 632KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Yeti 1.6 TDI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Roomster 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Citigo 1.0 75KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Subaru BRZ 2.0 DAVCS 200KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Suzuki Splash 1.2 94KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen CC 3.6 V6 300KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volvo V60 2.4 D5 215KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi TT 8J 2.5 TFSI 340KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Captiva II 2.2D 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Captiva II 2.2D 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Citroen C4 II 1.6 e-HDi 114KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Hyundai i30 II 1.6 GDI 135KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Land Rover Range Rover Sport II 3.0 SDV6 292KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 3 II 2.3 260KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mitsubishi Pajero Sport II 2.5 DI-D 178KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Nissan Qashqai II 1.6 dCi 130KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 308 II 1.6 THP 155KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Alhambra II 2.0 TDI CR 177KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Superb II 2.0 TDI CR DPF 170KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Fabia II 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Rapid 2 1.6 TDI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Fabia II 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Auris II 1.8 HSD 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Auris II D-4D 125 124KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A3 8V 1.4 TFSI CoD 140KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW X5 F15 M50d 381KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 6 F12-F13 650i 450KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Citroen C5 III 2.0 HDi FAP 163KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Kia Sportage III 2.0 CRDi 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Lexus IS III 300h 223KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 6 III 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 175KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 3 III 2.0 SKYACTIV-G 120KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 6 III 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 6 III 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mitsubishi Outlander III 2.2 DOHC DI-D 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mitsubishi Outlander III 2.0 DOHC MIVEC 121KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Porsche Cayenne III 4.2 V8 382KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Renault Megane III Energy TCe 130KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.6 TDI CR 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.4 TSI 140KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.8 TSI 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.8 TSI 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Octavia III 2.0 TDI CR DPF 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Octavia III 1.8 TSI 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Avensis III 2.0 Valvematic 152KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volvo V70 III 2.0 D4 DRIVE-E 181KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A6 C7 4.0 TFSI 560KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Honda CR-V IV 1.6 i-DTEC 120KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Jeep Grand Cherokee IV 6.4 V8 468KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Lancia Y IV 1.2 8v 69KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Klasa E W212 350 Blue TEC 252KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Klasa E W212 350 BlueTEC 252KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Renault Clio IV Turbo RS 200KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Renault Clio IV TCe EDC 120KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Prius IV 1.8 HSD 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 7 F01 740d 313KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Ford Ranger T6 3.2 Duratorq TDCI 200KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Ibiza V 1.4 BT 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Ibiza V 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Suzuki Swift V 1.2 VVT 94KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 5 F10-F11 535d 313KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 3 F30-F31-F34 3.0 M3 431KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Klasa S W222 350 Blue TEC 258KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TDI-CR BlueMotion Technology 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TDI-CR BlueMotion Technology 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TSI 230KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TDI BlueMotion Technology 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TDI-CR DPF 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Honda Civic IX 1.8 i-VTEC 142KM
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Subaru Tribeca, oglądali także