Szukaj

Informacje o Toyota Urban Cruiser 1.33 Dual VVT-i 100KM 74kW 2011-2012

Lata produkcji: 2011 – 2012
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Miejski subkompaktowy crossover segmentu B produkowany w latach 2008-2014. Koncepcyjnym pierwowzorem modelu byÅ‚ prototyp Toyota Urban Cruiser Concept z 2006 roku. Mimo podobieÅ„stw w nazwie i charakteru auta typu crossover (poÅ‚Ä…czenie maÅ‚ego hatchbacka z SUV-em), Urban Cruiser nie miaÅ‚ nic wspólnego z Land Cruiserem, flagowym SUV-em Toyoty. SÅ‚owo „urban” w nazwie wskazywaÅ‚o na jego miejskie wÅ‚aÅ›ciwoÅ›ci. Jego bliźniaczymi modelami byÅ‚y Toyota ist (oferowany w Japonii) oraz Scion xD (oferowany w USA). NastÄ™pcÄ… Urban Cruisera w Europie jest model CH-R.

czytaj więcej
Powagosław

WyglÄ…da naprawdÄ™ nieźle. PomysÅ‚ z miejskim SUV-em to fortel, ale sprytny i godny uwagi. Obawiam siÄ™ tylko, że należnÄ… uwagÄ™ poÅ›wiÄ™cÄ… mu gÅ‚ównie Amerykanie.

~Powagosław
Luzacjusz

Ten samochód powinien nazywać siÄ™ Wannabe. Po angielsku to piÄ™kne sÅ‚owo oznacza kogoÅ›, kto za wszelkÄ… cenÄ™ próbuje być kimÅ› innym niż jest w rzeczywistoÅ›ci. Urban Cruiser to niestety bardziej Urban niż Cruiser.

~Luzacjusz
Produkowany od 2011 do 2012 roku
Pojemność skokowa 1329 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 100 KM (74 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 132 Nm przy 3800 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,3 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Wyciszenie + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Stosunek jakość/cena - Karoseria

Wybrane oceny

2,5
~smiechoo
Toyota Urban Cruiser
SUV 1.33 Dual VVT-i 100KM 74kW
Toyote kupilem z mysla ze bedzie to maly zwinny samochodzik,do jazdy po miescie.Niestety zawiodlem sie kompletnie. Samochod ma bardzo duzy promien skretu,parkowanie nim to czysty stres,z kolei silnik 1.33 nie lubi niskich obrotow i w jezdzie miejskiej osadza sie nagar,co objawia sie falowaniem niskich obrotow.Do czego wiec mialo sluzyc to auto?Do jazdy terenowej sie nie nadaje,do miejskie jeszcze bardziej.Auto drogie,czesci drogie jak do bentleya.Jedynym plusem jest w nim spalanie bezyny,aczkolwiek odbiega ono od tego co sugeruje toyota.Auto jest tandetne,plastiki twarde,siedzenia maja za krotkie siedziska.Jestem raczej kurduplem i po przesunieciu siedzenia max do tylu oraz podniesieniu go,mam za malo miejsca na nogi!Skrzynia biegow malo precyzyjna,jedynka jest krotka sluzy jedynie do ruszania.Sprezyny resory trzeszcza jak w starym zuku.podwozie zre ruda,fabrycznie maluja je chyba farbami plakatowymi.Jakis debil inzynier umiescil guzik komputera gdzies z przodu na kokpicie,by go nacisnac trzeba wlozyc reke przez kierownice.CD szlag trafil po miesiacu,elektryczna szyba kierowcy zamyka sie,lub nie zamyka,lub jezdzi sobie w dol i gore!Centalny tez ma swoje dni kiedy nie funkcjonuje. Silnik 100 konny starcza na poruszanie sie w terenie plaskim,w gory zdecydowanie za slaby. 17 tysiecy € za wyzszego yarisa to skandal.Krotko i na temat ch#jnia z plesnia.
4,9
~Artur
Toyota Urban Cruiser
SUV 1.33 Dual VVT-i 100KM 74kW
Auto z roku 2009 z silnikiem 1.33 Dual VVT-i 101 KM z opcją START-STOP. Bardzo oszczędny w użytkowaniu (może poza okresem serwisowania w ASO). Nie wymagało żadnych remontów. Tylko coroczna wymiana filtrów i oleju za 160zł. Pewna pozycja za kierownicą i wyciszenie powodują komfort nie tylko podczas jazdy po mieście ale i w trasie.
4,6
~Å‚oski
Toyota Urban Cruiser
SUV 1.33 Dual VVT-i 100KM 74kW
jest naprawdę ok. Mój model jest z klimatronikiem i JBL nagłośnienie, naprawdę jestem zadowolony
Toyota Urban Cruiser