Szukaj

Brak mocy, szarpie.
Peugeot 307 I Hatchback 2.0 16V 136KM 100kW 2001-2005

  • Autor: sylka
  • Kategoria: inne
Od jakiegoś czasu mam problem, zaświeca sie kontrolka chek, brak mocy i szarpie. Samochód diagnozowany w serwisie Peugeota- efet -brak. Wstawilem samochód do serwisu, diagnoza wymienic zawor EGR, wymienilem, samochód jeździ parenaście dni i znowu brak mocy, szrpie. Do serwisu Peugeota - diagnoza wymienic zawór turbiny- wymieniony- efekt, parenaście dni płynej jazdy i czar pryska, tetaz propozycja wymiany filtra? z jakim efektem Bóg raczy wiedzieć. W moim przypadku srewis zagwarantował sobie stałego klienta i perspektywa wyminy kolejnych części nie koniecznie trafnych, jednym słowem serwis działa po omacku i a nóż się trafi. Nie mam pojecia co dalej robic, może ktoś coś podpowie:)

Komentarze

Witam właśnie się zastanawiam nad kupnem takiego auta i trochę jestem w kropce po przeczytaniu komentarzy, ktoś coś doradzi? Z góry dziękuję
Odpowiedz
Witam mam peugeota 307 pali się check po wymianie cewki na ogrinał dwa dni było dobrze ,ale teraz to samo szarpie i nie równo pracuje
Odpowiedz
MIALEM TO SAMO ZAUFANY MECHANIK ZNALAZL PRZETARTY PRZEWOD NAWIAZKI CZUJNIKA CISNIENIA PALIWA PRZEPLYWOMIERZ TEZ JEST PADNIETY ALE PO ZAIZOLOWANIU PRZEWODU PROBLEM ZNIKNAL
Odpowiedz
musisz zapytać boga skoro raczy wiedzieć
Odpowiedz
U mnie były podobne objawy, też obstawiałem cewkę, ale po gruntownym sprawdzeniu uszkodzony okazał się wtrysk. Po wymianie i usunięciu błędów wszystko działa bez zarzutu.
Odpowiedz
Jak na moje to typowa objaw cewki
Odpowiedz
Przewody zapołonowe na pewno do wymiany w tym dieselku, ale też warto zwrócić uwagę na czujnik halla ;) Pozdrawiam kolege ;d
Odpowiedz
Tylko że to nie jest diesel tylko benzyna - czytaj ze zrozumieniem a potem pisz bystrzaku.
Odpowiedz
Ciemniaku w dieslu nie ma przewodów zapłonowych.
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Peugeot 307 I Hatchback 2.0 16V 136KM 100kW
Średni koszt przejechania 100 km
39,50 zł
9,6
l/100km
10,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Peugeot 307 I Hatchback