Szukaj

Stuki w układzie kierowniczym.
Volkswagen Passat B6 Variant 1.9 TDI PDE 105KM 77kW 2005-2010

  • Autor: ~Sęk
  • Kategoria: układ kierowniczy
Podczas ruszania kierownica w lewo i prawo dochodzą stuki tak jakby gdzieś zrobił się luz, końcówki drążków są ok, kierownica obraca się też trochę ciężej. Na pulpicie nic się nie wyświetliło.

Komentarze

maglownica do regeneracji, bądź wystarczy tylko kupić reperaturki (zestaw naprawczy) - u mnie pomogło
Odpowiedz
Mam takie same objawy w Passacie B6 2006 rok. Stuki słychać tylko przy włączonym silniku na postoju. Podczas jazdy nic się nie dzieje wszystko ok. Czy ktoś wie jak rozwiązać ten problem :)
Odpowiedz
Objaw prawdopodobnie jest przy wyłaczonym silniku / wyłaczonej pompie wspomagania ukł. kierowniczego / Sprawdzić czy usterka wystepuje przy wlączonym silniku kiedy olej w w/w pompie jest w ,,pracy,, ?
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B6 Variant 1.9 TDI PDE 105KM 77kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
7,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Passat B6 Variant