Szukaj

Informacje o Audi Q7 II SUV

Lata produkcji: 2015 – 2019
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2015 roku. W porównaniu do swojego poprzednika, Q7 II nieznacznie zmniejszył swoje rozmiary, a także, dzięki wykorzystaniu nowocześniejszych materiałów nadwozia – również wagę (jest lżejszy o 325 kg od Q7 I). Samochód zbudowano na nowej płycie podłogowej – Volkswagen MLB 2 Platform, którą dzieli z najnowszymi generacjami Audi A4 i A8. Dostępny również w wersji hybrydowej Q7 E-tron Quattro Plug-in.
czytaj więcej
Powagosław
Bardzo konserwatywny i ostrożny projekt, takie, zachowując proporcje: A8 na dużych kołach. Czy to źle? Może potencjalni klienci docenią fakt, że ich Audi jest jak angielski dżentelmen – rok za aktualną modą. W przypadku innej interpretacji, to stylistyczne stonowanie i wyciszenie Q7 nie będzie atutem tego auta. ~Powagosław
Luzacjusz
Czy Q7 to teraz trochę bardziej odpicowane duże kombi? Bo definitywnie wygląda jak kombi. W dodatku bardziej niż kombi Audi, wygląda jak kombi Volkswagena. Tylko cena się nie zgadza. ~Luzacjusz

Audi Q7 II SUV – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 12,4 m
Długość 5052 mm
Szerokość 1968 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2212 mm
Wysokość 1741 mm
Rozstaw osi 2994 mm
Rozstaw kół - przód 1679 mm
Rozstaw kół - tył 1691 mm
Zwis przedni 978 mm
Zwis tylny 1080 mm
Prześwit 165 mm
Prześwit 4x4 240 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1071 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 1016 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1571 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1561 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1512 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1485 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 2075 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 890 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1086 mm
Wysokość bagażnika 789 mm
Szerokość bagażnika 1255 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1179 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 2020 mm
Wysokość progu załadowczego 788 mm
Głębokość brodzenia 500 mm

Oceny Audi Q7 II SUV

Liczba ocen: 42
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(90%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Widoczność

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,9
~Wu
Audi Q7 II
SUV 3.0 45 TDI 231KM 170kW
Jeżdżę Q7 45TDI (231 KM) od 4 lat, od nowości. Robię ok. 20tys km rocznie. Chciałem przestronnego auta, żeby móc zapakować każdy sprzęt sportowy do środka, bez bagażników, odkręcania kół itd. Pod tym względem sprawdził się idealnie, bo miejsca jest ogromnie dużo i nawet deski surfingowe wchodzą bez problemu. Idealnie sprawdza się też na długie trasy nawet w 5 osób + dużo bagażu (np. wyjazd na narty 1200km w 5 osób jest ok). Nawet na środku z tyłu jest w porządku. PLUSY: - zawieszenie adaptacyjne pneumatyczne - jest rewelacyjne, na nierównościach w trybie comfort idzie jak po maśle, na autostradzie po usztywnieniu i obnizeniu jestem zaskoczony, jak ta wielka bryła przykleja się do drogi; - wykupiłem wszystkie możliwe systemy asystujące i sprawuja się one bardzo dobrze, night vision 2x uchroniło mnie przed spotkaniem z sarną w nocy, a adaptacyjny tempomat przed wjechaniem w czyjś tyłek; - silnik 45TDI zaskakująco jest ok (nie oczekiwałem sportowych osiągnięć, przesiadałem się ze sportowego auta z silnikiem V8, więc byłem mentalnie przygotowany, że będzie to tylko komfortowy pożeracz drogi, ale o dziwo da się nim wyprzedzić ;)) - spalanie - spodziewałem się, że te cyferki w katalogach to gruba ściema przy tak wielkim aucie; na drodze krajowej z normalnym wyprzedzaniem auto pali mi około 7,0-7,5 l/100km, na autostradzie przy 150kmh około 10l, przy 170kmh około 11,5. rewelka - audio bose surround - rewelacyjny dźwiek - bardzo wygodne fotele, jakość wykonania super, choć do kunsztu range'a czy bentleya to jednak kawałek drogi ;) - świetna przekładnia - bardzo dobre wyciszenie - inteligentne zwalnianie przed terenem zabudowanym, ostrym zakrętem lub zjazdem z autostrady na autopilocie - mapy google earth pięknie się prezentują - brak usterek przez 4 lata MINUSY: - może to kwestia tego, że przesiadłem się ze sportowego Jaguara XFR, który miał potężne hamulce, ale musiałem przyzwyczaić się do niezbyt efektywnych hamulców (pewnie jak na SUVy jest ok, jak patrzyłem na testy, ale moje subiektywne odczucie było takie, że mogłyby ostrzej reagować); na plus jednak to, że systemy bezpieczeństwa automatycznie dostosowują wrażliwość pedału hamulca (tzn. gdy system wyczuje, że poprzedzające auto hamuje i jest dość blisko, wówczas nawet delikatne muśnięcie pedału hamulca przenosi znacznie mocniejszą siłę hamowania niż standardowo); - byłem trochę zawiedziony, że nawet mając wykupiony pełen pakiet connect, gdzie teoretycznie info do navi jest na bieżąco zaciągne z google'a, to jednak google maps w ajfonie często wybiorą alternatywną drogę mądrzej i szybciej, niż system audi - choć niby bazuje na tych samych danych; - nie jest to mankament tylko w audi, wiekszość marek to stosuje, ale szkoda, że mapy z apple car play nie są wyświetlane na HUD ani na wyświetlaczu za kierownicą - tylko na głównym. oczywiście ma to zachęcać do odnawiania licencji audi connect, ale tak jak napisałem wyżej, ma on swoje mankamenty - uważam, że to trochę przesada, że dodanie opcji masażu powoduje dodanie opcji o łącznej wartości ponad 40tys zł vs standardowe fotele i tapicerki; w mercedesie jest to koszt około 22tys plus... - no i oczywiście z upływem lat musisz się liczyć z kosztami serwisów z 5 cyframi, ale to chyba jasne dla każdego, kto wydaje prawie 500k na auto ;) I ciekawostka na koniec: gdy postanowiłem kupić dużego SUVa, pojeździłem przez 1-2 dni każdym z dostępnych SUVów premium na rynku, z czego Q7 zostawiłem sobie na koniec, bo mówiąc szczerze wizualnie mnie nie przekonywało. Byłem już praktycznie dogadny na Range Rovera Sport, salon dał mi nawet auto testowe na kilka dni, żebym dopiął zakup, ale wybrałem się jednak do salonu audi i jakość jazdy, szczególnie GENIALNE zawieszenie, które ma niesamowity zakres pomiędzy miękkością a sztywnością, przekonał mnie ostatecznie do audi. No i druga rzecz - infotainment i systemy wspomagania działaly niezauważalnie, a w range'u raz coś zadziałało, raz nie... Więc ostatecznie wygrał rozsądek przed wyglądem. A biorąc felgi 22 cale, S Line i parę stylistycznych dodatków okazało się, że nawet wizualnie Q7 potrafi zrobić robotę (choć oczywiście do piękna Range'a nadal mu daleko ;)) I druga, bardzo subiektywna, ciekawostka: na rynku panuje opinia, że BMW ma takie genialne zawieszenie. Jeździłem X5 z pakietem M z 2018r. przez kilka dni, łącznie jakieś 3,5tys km, po różnych drogach i mówiąc szczerze - ja tej opinii zupełnie nie podzielam. Adaptacyjne zawieszenie z BMW do zawieszenia w Q7 nie miało nawet startu, ale co mnie zaskoczyło, to nawet adaptacyjne zawieszenie w XC90 dawało mi więcej pewności przy prędkościach 170+ niż to z BMW... dziwne, zupełnie się tego nie spodziewałem, ale tak było. Może najnowsza generacja się poprawiła ;)
4,6
~Paweł
Audi Q7 II
SUV 3.0 TDI 272KM 200kW
Jak do tej pory moje najlepsze auto, kupione nieco przypadkiem - testowałem Mercedesa GLE, którego dostałem na weekend do wypróbowania, wracając nim z salonu wstąpiłem po drodze do Audi, bez większego przekonania. Akurat mieli wolne Q7, przejechaliśmy się nim z żoną i Mercedes przestał nam się podobać.. Zgodnie stwierdziliśmy, że Q7 na pneumatycznym zawieszeniu i z wyciszonymi szybami to jest to - komfort, cisza, przestrzeń, jakość wykończenia. Kiedy jeszcze znaleźliśmy pasujący nam egzemplarz, który skonfigurował sobie inny klient i go nie odebrał, a salon chcąc się go pozbyć zaoferował nam 100k zł rabatu od wyjściowej ceny - decyzja była prosta.
4,8
~leon sport
Audi Q7 II
SUV 3.0 45 TDI 231KM 170kW
Auto budzi moje zaufanie w każdym detalu. Jest cichutkie we wnętrzu, zawieszenie pneumatyczne daje wiele komfortu. Funkcjonalność - wiadomo, bagażnik wielki . Tylna kanapa ładna ale trochę twarda i mało wygodna zwłaszcza dla 3 osób siedzących na niej (raz mi się zdarzyło wieźć komplet). Z wyglądu zewnętrznego raczej szału nie robi ale jak dla mnie to jest plus. Samochód według mnie i aut dotychczasowych prawie nic nie pali. W trasie bez żadnego oszczędzania poniżej 8 można zejść, w mieście to różnie od 9 do 11 może? Co można chcieć więcej? Silnik musi co prawda pójść na lekkie chipowanie i strojenie indywidualne w celu zerwania z nadmierną ekologią, bo z elastycznością na niskich obrotach bywa dziwnie. Mocy jest dużo tylko nie jest dostarczana równomiernie od dołu. Jest to denerwujące ale można sobie chyba z tym poradzić u speców od mapowania. Ja na pewno to zrobię mimo gwarancji.
Średnie spalanie dla Audi Q7 II SUV
11,4
l/100 km
8,5 – 9,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,1
Audi Q7 II
SUV 3.0 45 TDI 231KM 170kW
Minimalne podałem przy jeździe do 100km/h. Myślę, że udałoby mi się zejść poniżej 6l jednak wymagało by to mniejszego ruchu na drodze. W mieście auto pali nie więcej niż 10l - wynik średniego spalania po przejechaniu 5km do szkoły z dziećmi rano na zimnym silniku. Po rozgrzaniu i "normalnej" jeździe tym autem po mieści spalanie ląduje w okolicy 9,2l. Oczywiście przy większej prędkości zwanej autostradową auto wskakuje na poziom około 10-11l. Moc jest zupełnie wystarczająca do jazdy tym autem. Nm robią swoją robotę...na chwilę obecną twierdzę, że nie warto dopłacać do mocniejszej wersji... aż nie wierzę, że to piszę :) ... ale nie tylko ja jestem zaskoczony dynamiką "najsłabszego" diesla z 3L pojemności.
11,7
Audi Q7 II
SUV 3.0 TDI 272KM 200kW
Na dlugiej trasie 1100km, predkosci autostradowe. 5osob. Bagaznik zaladowany po sam sufit. 9l na 100km. Swietny wynik jak na auto tych gabarytow i tak bardzo obszerne w srodku. W trybie mieszanym trasa + miasto 12l Samo miasto, duzo korkow, jazda od swiatel do swiatel. 14l Auto swietnie wyciszone. Autostrada 130-140 nie trzeba glosu nawet podnosic. Zawieszenie pneumatyczne. Moze podniesc samochod w kazdej chwili Bajka. Swiatla matrix niezastapione na dlugiej trasie w systemie auto... Same dopasowuja wiazke swiatla do wyprzedzanych pojazdow. 2T masy swietnie sie prowadzi.
7,0
Audi Q7 II
SUV 3.0 TDI 218KM 160kW
Często korzystam z tego serwisu podczas analizy różnych parametrów samochodów którymi jestem zainteresowany, więc postanowiłem umieścić swoje dane, tym bardziej, że jest to samochód, którego ocen jest bardzo mało. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony zużyciem paliwa w tym samochodzie. Przejechałem już 12 tys. km od nowości. Spalanie średnie komunikowane przez komputer w chwili obecnej 7,8l/100km o samego początku. Jazda mieszana. Mało autostrad w tym okresie, nawet bardzo mało. Nie wypowiem się na temat spalania przy bardzo dużych prędkościach. W mieście nie spalił mi więcej aniżeli 10l/100km. W trasie gdy dość ostro go traktuję również 10l/100km. Udało mi się zejść do 5,4l/100km w trasie "muskając" pedał hamulca i nie dodając gazu jeśli trzeba było by hamować. Całkiem sprawnie poruszając się w trasie spalam około 6,8-7,5l/100km.
Audi Q7 II SUV