Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj

Ford Mondeo III - Typowe usterki

Ford Mondeo III - szczegóły typowej usterki

Uszkodzone wtryskiwacze.

Ford Mondeo III
Zachar
dodał 14.12.2008 00:00:53

Komentarz

rocznik 2001-2002 w TDCI - nagminne usterki wtryskiwaczy - około 1500 pln sztuka w ASO

Wystąpienia tej wady w zależności od przebiegu [tys. km]:

wystąpiła|nie wystąpiła

mniej niż 15

3
58

od 15 do 30

8
49

od 30 do 45

0
48

od 45 do 60

0
48

od 60 do 75

0
48

od 75 do 90

0
48

od 90 do 105

3
45

od 105 do 120

1
44

od 120 do 135

3
41

od 135 do 150

5
34

od 150 do 165

8
25

od 165 do 180

4
18

od 180 do 195

6
11

od 195 do 210

2
9

od 210 do 225

4
4

od 225 do 240

0
4

od 240 do 255

1
2

od 255 do 270

0
2

od 270 do 285

0
2

więcej niż 285

1
1
Dodaj komentarz

Komentarze kierowców (128 komentarzy)

~rebi

Oceń przydatność:

0
0

Sprawdz akumulator

25.03.2014 13:51:36 napisz odpowiedź
~rebi

Oceń przydatność:

0
1

Do Kamila: sprawdz akumulator. Mi padla 1 cela i mialem takie zachowanie

25.03.2014 13:50:28 napisz odpowiedź
~krzychu

Oceń przydatność:

0
1

mam problem z samochodem pseudo mechanicy nie wiedza co się dzieje najlepiej by mi samochod zmienili heh mój ford miał nieszczelny przewod ciśnienia od kolektora ssącego do intercoolera tracil moc turbiny nie było slychac wymieniłem go zaczol lepiej się wkrecac na obroty ale nie długo nagle zaczol falowac na wyższych obrotach tracic moc i klekotać jak nigdy poza tym nie slysze turbo i dymi na jasno niebiesko ktoś miał podobne pro

01.02.2014 19:30:47 napisz odpowiedź
~paweł

Oceń przydatność:

5
0

Do seba mondek: cześć / miałem podobne problemy z autem. Jeżdziłem od mechanika do mechanika. Wydałem sporo pieniędzy a problem powracał i i nie można go było zdagnozować komputerem. Kolega podpowiedział mi żebym wymienił czujnik w recyrkulatorze spalin. Kosztował 80zł i wymieniłem go na parkingu. Jak ręką odjął.

22.12.2013 16:02:47 napisz odpowiedź
~Kris

Oceń przydatność:

0
0

Heja.

Jestem właścicielem Mondeo MK3 2.0TDDi. Auto zakupione z pierwszej ręki w 2011 r. z oryginalnie potwierdzonym przebiegiem - 158kkm. Na chwilę obecną licznik pokazuje 207kkm. Po przejechaniu prawie 60kkm, mogę śmiało powiedzieć, że auto jest wręcz rewelacyjne. 115KM jest dla mnie jak najbardziej wystarczające, odczuwa się je zwłaszcza przy wyprzedzaniu na biegach 3 i 4, gdzie moment obrotowy daje o sobie mocno znać ;) Plusem także jest elastyczność biegu 5-tego. Do tej pory, poza wymianą węża zaworu EGR (przedmuch) w silniku kompletnie nic nie było robione. Oczywiście, regularnie staram się czyścić kolektor dolotowy, zawór EGR, węże itp., jak również wymieniać płyny eksploatacyjne, filtry i co najważniejsze regularnie odwiedzać serwis i wykonywać przeglądy. Okazuję temu autku miłość, a ono po prostu odwdzięcza się swoją bezawaryjnością :)

01.05.2013 12:26:03 napisz odpowiedź
~seba mondek

Oceń przydatność:

0
2

witam miałem taki sam problem jak wiekszosc zapalajaca sie spirala brak mocy , po zatankowaniu ropy na stacji statol,,, w trzebini po 10 kilometrach , pojechałem do mechanika podpiol pod kompa wyszło jakies złe cisnienie paliwa zalałem do pełna bak , preparat na wtryski , i wymieniłem filtr paliwa orginał .... pomogło narazie jest ok ,,,,,

14.04.2013 19:58:24 napisz odpowiedź
~arczik

Oceń przydatność:

1
0

cześć,mam mondka 2001 di 115k i problemy z odpalaniem , migająca sprężyna(kontrolka),po wymianie pompki przy baku paliwa,wymianie filtra paliwa i po regeneracji pompy wtryskowej problem z odpalaniem pozostał.czy macie jakieś pomysły? pomóżcie!

03.11.2012 19:51:21 napisz odpowiedź
~karwas8

Oceń przydatność:

4
0

witam, mam mondeon2003 r 2,0tdci 131ps , od pewnego czasu po odpaleniu po nocy (zimny silnik ) wariuja mi obroty po zagrzaniu brak problemu, zadna sprezynka mi sie, niema problemu z przyspieszaniem ani normalna jazda nawet na zimnym silniku jedzie dobrze choc nigdy go niezyluje auto ogolnie sie spisuje, niezaswiecila ani razu, u mechanika komp pokazal 2i4 wtrysk niby leja ale niewiem sam po tych wszystkich tematach prosze o pomoc

03.10.2012 22:00:28 napisz odpowiedź
~paootaxi

Oceń przydatność:

1
0

Cześć. Mój mondek ma no jest problem.. bo był anglikiem ja kupiłem po przeróbce ale miał europejskie zegary.. więc ile ma na prawdę? to inaczej zrobiłem nim przez 2,5 roku 160 tyś licznik pokazuje 303 tyś i właśnie zaczął szarpać i tracić moc przy ok 1,5 - 1,8 tys podejrzewam że wtryski, albo turbina albo ... ja autko sobie chwalę. !00% jazda miejska z klimą non stop wieczne korki ( warszawa taxi) Do tej pory wymieniłem amorki komplet sprzęgło komplet poza tym bez uwag

27.09.2012 20:25:08 napisz odpowiedź
~wv2011

Oceń przydatność:

0
2

witam mialem mondeo 2002 2.0 tdci za 3lata wlorzylem do niego 7tys przerabialem wszystko wtryski 2 razy,sprzeglo i wiele inych czesci robilem nim 30tys rocznie i wkoncu po 6miesiacach ogloszen sprzedany znam ten model na wylot mam kolege co pracuje w serwisie forda a co do nie odpalania to tez to mialem roskrec przewod od alternatora i przeczysc odpali na 100 teraz mam wv ale piscie chetnie bende zaglondal na forum i pomoge a i pamietajcie ford to guwno wart ale nie karzda morda pasuje do forda pozdrawiam

07.05.2012 20:50:34 napisz odpowiedź
~Pelegrinn

Oceń przydatność:

2
1

Cześć mały. Jesteś kolejnym przykładem na to jakich mamy w tym kraju mechaników. Ci ludzie często wykorzystują swoją wiedzę tylko po to aby z nas zedrzeć ostatnie pieniądze. Nie wiem gdzie mieszkasz ale 5000 za regenerację pompy to rozbój w biały dzień! Wszystkie usterki podobne do Twojej to wina paliwa w Polsce. Jak kupiłem Mondeo z zachodu to palił nawet 5,5l teraz nie schodzi poniżej 6,7l. jeżdżę nim już 4lata. Nie trzeba być specjalnie szkolonym, by zorientować się gdzie tu jest syf. A takich "mechaników" na jakiego ty trafiłeś, to omijać z daleka i opisać w necie!

16.03.2012 16:49:49 napisz odpowiedź
~maly

Oceń przydatność:

0
0

panowie jedna rada z mojej strony ociekać z tymi samochodami nie ma żartów koszt regeneracji wtryskiwacza 700 zł sztuka do tego pompa regeneracja ok 5000 zł płukanie układu paliwowego ok 400 zł w tym robota to nie widzę innego rozwiązania

14.03.2012 17:40:32 napisz odpowiedź
~elo3494

Oceń przydatność:

0
1

mam problem z mondeo mk3 2002tdci 130km, nie chce wogóle odpalić,rozrusznik kręci kontrolki gasną i nic,z rury wydechowej ani malutkiego dymka

05.03.2012 20:16:21 napisz odpowiedź
~mk

Oceń przydatność:

29
7

Witam, mam problem z Mondeo Mk3 2002r. 2.0 TDCI 130KM mianowicie samochód gaśnie po przekroczeniu 130-140km/h i zapala się sprężynka. Po ponownym odpaleniu wszystko jest ok. do czsu przekroczenia magicznej wskazówki 130-140km/h. Czy ktoś może doradzić co to oznacza?

05.03.2012 09:29:29 napisz odpowiedź
~Pelegrinn

Oceń przydatność:

0
0

Cześć daro. To podziel się swoimi doświadczeniami! A może jesteś jednym z tych "dobrych" mechaników, którzy niczego nie potrafią naprawić, a za to potrafią wymienić wszystko przy okazji w/w opisanych problemów łącznie z wycieraczkami?!

05.03.2012 02:27:51 napisz odpowiedź
~daro

Oceń przydatność:

0
0

realista gówno wiesz oszołomie,

03.03.2012 18:18:28 napisz odpowiedź
~Pelegrinn

Oceń przydatność:

0
0

Kolego czytaj wcześniejsze wpisy, a zaoszczędzisz! Ludzie, forum nie służy tylko do pisania, czytajcie!!

29.02.2012 17:42:17 napisz odpowiedź
~Mondzio

Oceń przydatność:

0
0

Oczywiście 230 tyś. km a moc 115

26.02.2012 21:35:36 napisz odpowiedź
~Mondzio

Oceń przydatność:

8
1

Witam. Po zatankowaniu mojego mondeo (w trasie) ujechałem jakieś 20 km. Silnik zaczął przerywać i zaczęła migać sławna "pomarańczowa sprężynka", następnie silnik zgasł i już nie odpalił. W serwisie po podłączeniu do komputera wyszedł błąd wtryskiwaczy i pompy. Nie wiem co z nim robić??? Majster oczywiście chce wymieniać, albo regenerować wtryskiwacze i pompę, ale czy to konieczne? Mondeo 05r. 2000 TDCI 23000 km (automat) Dodam, że wcześniej nie miałem z nim najmniejszych problemów a mam go od 2006r.

26.02.2012 21:33:07 napisz odpowiedź
~dudi179

Oceń przydatność:

0
0

Witam i dzieki za info musze powiedzieć że odwiedziłem kilku `mechaników` i każdy miał inną teorię która wiązała się z wydatkiem minimum 2000 ale mówiąc szczerze nikt nie poradził mi takiego rozwiązanian choć czasem najprostrze są najbardziej efektowne dzięki Pelegrinn za rade odpisze czy podziałało czy może było to coś bardziej kosztownego pozdrawiam

24.02.2012 17:11:01 napisz odpowiedź
~Pelegrinn

Oceń przydatność:

0
0

Cześć dudi. Przeczytałeś, co napisałem. Wlej do baku środka przeciw zamarzaniu paliwa, środka przeczyszczającego układ poliwowy (tu nie szczędź kasy), przepal to, niech auto popracuje na tych mieszankach. Zacznij od tego, co możesz zrobić sam małym kosztem. Następnie niezależnie od efektu podjedź do dobrego mechanika, a takiego może znajdziesz na http://dobrymechanik.net niech sprawdzi ci ciśnienie na listwie i korekcje na zaworach, jakie powinny być ich wartości dowiesz się w warsztacie. Jeśli zrobisz odwrotnie, czyli na początku zjawisz się u jakiegoś partacza, to na początek wymieni ci pompę wtryskową, później stwierdzi, że do wymiany są wtryski, na końcu dowiesz się, że po przeczyszczeniu układu i wymianie filtra wszystko gra. Tylko, że tego możesz się dowiedzieć dopiero po 6000zł. Ja tak miałem, skończyło się na regeneracji pompy za 1000 w jednym partaczowarsztacie i vczyszczeniu układu i wymianie filtra w serwisie. Powodzenia

23.02.2012 22:10:23 napisz odpowiedź
~dudi179

Oceń przydatność:

0
0

Witam mam mondeo 2.0 tdci 131 KM mam problem z odpaleniem na zimnym silniku wystarczy że stoi nie odpalany przez 5 - 6 godzin i by go uruchomić trzeba się nieżle nakręcić po czym zaczyna podymiać i powoli łapie na ciepłym pali na dotyk, silnik pracuje równo choć na zimnym trochę przebiera. przez cały czas mróga kąrtolka świeć. Czy ktoś spotkał sie z podobnym problemem ? pozdr.

22.02.2012 00:10:07 napisz odpowiedź
~Pelegrinn

Oceń przydatność:

1
1

PALIWO, PALIWO, PALIWO! To jest wspólny mianownik opisywanych wyżej problemów. Tego dowiedziałem się za 1500zł. Kupiłem na dobrej stacji paliwo wzbogacone (zimowe) i po siarczystych mrozach zaczęły się problemy ze sprężynką. Polecony mechanik posiadający licencję Bosch od razu stwierdził, że pompa wysokiego ciśnienia jest do wymiany. Ostatecznie skończyło się na regeneracji za 1000zł. Odebrałem auto i następnego dnia z pracy już wylądowałem u tero samego mechanika - stwierdził, że zablokowały się wtryski i, że prawdopodobnie trzeba je będzie wymienić albo przeczyścić. Oznajmiłem, że zjawię się po samochód i zabieram go do innego mechanika - okazało się, że dało się jednak wtryski odblokować. Jednak pojawiłem się w serwisie celem sprawdzenia samochodu. W serwisie przeczyszczono układ paliwowy, wymieniono filtr paliwa (proszę zauważyć, że poprzedni mechanik tego nie zrobił, pewnie liczył na to, że będę do niego wracał i wracał zostawiając co raz większe pieniądze). W serwisie dowiedziałem się, że na 100% wszystko było spowodowane paliwem. Ponadto dowiedziałem się, że wlanie paliwa zimowego nie gwarantuje jego dobrej jakości, lepiej wlać zwykłą ropę i dolać buteleczkę wzbogacacza (cenowo wyjdzie na to samo), a pewność większa. Rasumując; przy takich problemach należy zholować auto do ciepłego miejsca (garaż), niech się tam ogrzeje, następnie dolać do baku Srodka przeciw zamarzaniu paliwa i do tego jeszcze coś na przeczyszczenie wtrysków i układu paliwowego. Odpalić silnik i niech sobie trochę popracuje. Nie będzie złym pomyłem wymienie filtra paliwa (mogła się tam zebrać parafina i/lub woda. Następnie pojeschać na diagnostykę komputerową i sprawdzić ciśnienia na listwie i korekcje na zaworach. Wszystko może nas kosztować do 200zł, a nie 1500!!

19.02.2012 16:20:31 napisz odpowiedź
~Pelegrinn

Oceń przydatność:

1
0

Cześć. Mam Mondeo 2004, TDCI 130KM. Właśnie byłem zmuszony zregenerować pompę wtryskową - koszt 1000zł. Objawy były tak jak wyżej opisywane (sprężynka, gaśnięcie i przerażenie przy próbie wyprzedzania lub włączania się do ruchu). Zacznijmy od tego, że diesel to samochód dla ludzi spokojnych i ułożonych, wymagający sppecjalnego traktowania. Jest to silnik którego nie można bezkarnie odpalać i gasić, mordercze dla niego są zakupy na mieście (odpalanie i gaszenie), krótkie odcinki po 2; 5km. A im zimniej tym skutki są bardziej dotkliwe. Przy mrozach takich jak teraz (czasem -25 nocą), takie traktowanie diesla kończy się u mechanika. Stosowanie polepszaczy paliwa, oleju jest jak najbardziej wskazane ale nie możemy sobie pomyśleś, że skoro je zastosowaliśmy, to możemy usprawiedliwieni "piłowć" ile wlezie. U mnie sprawa wyglądała w następujący sposób: wymieniłem akumulator na zimę w specjalnym serwisie. Podczas wymiany, przypadkowo zresetowała mi się elektronika. Wszystko było OK ale w drodze do pracy zaczęła straszyć owa SPRĘŻYNKA. Do pracy dojechałem, z pracy jakoś też w toważystwie sprężynki. Następnego dnia wróciłem lawetą - diagnoza; pompa do wymiany. Jeśli tak macie, to nie liczcie na szczęście, jeżdżenie ze sprężynką przez dłuższy czas może nawet, na dodatek skończyć się wymianą wtrysków. Ważne jest, by znaleźć się u dobrego mechanika. Jeśli znajdziecie się u takiego, który ograniczy się do skasowania błędów i przy okazji skasuje za to 50zł - uciekajcie!!! Podłączając komp do autka można dowiedzieć się wszystkiego, mechanik może sprawdzić ciśnienie na pompie, każdy zawór osobno, praktycznie jest w stanie na tym etapie powiedzieć, co jest uszkodzone. Konkluzja jest taka: jeśli nie jeździsz do pracy dalej niż 10km, nie robisz sobie długich wycieczek autem, jesteś raczej kierowcą miastowym - daruj sobie diesla! Diesel lubi ciepło i długie dystanse i rezolutnych właścicieli:-). Pozdrawiam wszystkich "mondziaków".

09.02.2012 14:26:15 napisz odpowiedź
~XTRO

Oceń przydatność:

0
0

Ja mam problem również z wtryskami.
Mondeo 2002r 2.0 tdci 115km

Robiłem próbę przelewową i wyszło że 2 wtryski są złe, tzn te zaworki w wtrysku ponoć. Wymieniłem dzisiaj te zaworki w 2 wtryskach, i mam problem z odpaleniem auta..
Odpowietrzałem już i nic nie dało..
Spotkał się ktoś już z tym??

02.02.2012 17:40:17 napisz odpowiedź
~Maniek

Oceń przydatność:

0
0

Ja też regenerowałem wtryskiwacze do forda mondeo i nie nadali nowych kodów wszystko chodzi idealnie.W mondeo jest i tak samoadaptacja wtryskiwaczy , która trwa przez około 2 godzin jady samochodem.Straszyli mnie , ze bez nowych kodów nie będą działały wtryskiwacze prawidłowo jestem tego przykładem śmiga wszystko idealnie.Czyli czy masz stare czy nowe kody i tak wtryskiwacz będzie działał dobrze skasuj sobie pamięć błędów wpisz ewentualnie jeszcze raz kody z wtryskiwaczy i będzie wszystko grało.Poz.

14.01.2012 17:18:48 napisz odpowiedź
~Papuszka

Oceń przydatność:

0
0

Znienawidzona (zapalająca się) sprężynka przez wszystkich to jest objaw kilku usterek: pierwsza z nich to uszkodzony sterownik turbiny ( naprawa 350zł) można jeździć nawet pól roku, ale bez turbodoładowania, zanim się rozpędzi do 80 km/h to trochę czasu mija. Drugi objaw to uszkodzony czujnik wałka rozrządu - zapala się spręzyna i samochód gasnie w trakcie jazdy. Zaraz też odpala, ale im dłużej ta awaria trwa tym gorzej samochód odpalić. Musi silnik wystygnąć ( koszt ok 100zł). Trzeci objaw to też jakić czujnik, mieszczący się pod akumulatorem- nie pamiętam dokładnie co to było, ale taki sam objaw jak przy uszkodzonym czujniku wałka, koszt ok. 80-100zł. I ostatni to wtryski ( REALISTO! Bądź realistą, nie ma żadnych myków!), szarpie przy włączonym silniku, głośniej chodzi, przy wysokich obrotach i próbie wrzucenia wyższych biegów spada moc, włącza się sprężyna i silnik gaśnie. Uciążliwe! Koszt- nowe ok. 4000zł, regeneracja 2200-2500, wymiana zaworków wraz z kupnem 1500-1600- w tej chwili kupić zaworki wtrysków- graniczy z cudem! Delphi się wycwanił, bo spadła sprzedaż nowych wtrysków. Mam mondeo 2003 MK3 i wtryski po raz drugi do robienia- pierwsze po 170tys, drugie po 250tys.

07.01.2012 23:06:46 napisz odpowiedź
~justna1013

Oceń przydatność:

0
0

JUSTYNA
prosze powiedzcie mi co to może oznaczać w moim Fordzie Mondeo rok 2002 TDCI przebieg 120 tys.km na zimnym silniku występuja wahania obrotów aw czasie jazdy są odczuwalne niewielkie szarpania samochodem - czy to też jest od wtryskiwaczy?

18.12.2011 18:11:43 napisz odpowiedź
~manfred

Oceń przydatność:

0
0

mi też padły wtryskiwacze,wiec wyslalem je do stalowej woli do regeneracji do bosch service pawlik.wtryski wrociły koszt regeneracji 2500,ale mala lipa,co prawda auto odpala-chodzi jak traktor i jeden wtrysk działa na granicy.prawdopodobnie nie zrobili kalibracji,bo nie dali nowych kodow.dzisiaj sie dowiem to dam znac.

16.12.2011 09:32:23 napisz odpowiedź
~zbyszek

Oceń przydatność:

0
0

Witam, kupiłem mondeo 2001r 1.8 125KM, czasami ciężko odpala a jak już silnik osiągnie swoją temp. to na wolnych obrotach podszarpuje i silnik nierówno pracuje osiągając ok.800obr. Proszę o pomoc

27.11.2011 14:16:48 napisz odpowiedź
~KUBA

Oceń przydatność:

0
0

WITAM MAM PYTANIE FORD MONDEO 2.0 TDCI 2002 ROK MA PASEK CZY ŁAŃCUCH ROZRZONDU

17.11.2011 22:35:38 napisz odpowiedź
~Adam

Oceń przydatność:

0
0

Mi to już ręce opadają 2 razy regeneracja i znów cos nie równo chodzi falują broty auto kopci i mam juz Go dosyc.

17.11.2011 21:52:44 napisz odpowiedź
~leon805

Oceń przydatność:

0
0

Czesc.Mam prośbę do realisty , niech poda swój złoty srodek na uzdrowienie wtrysków

05.10.2011 19:12:59 napisz odpowiedź
~aves23

Oceń przydatność:

0
0

Mam ogromny problem z fordem mondeo 2.0 TDCI, 2001r., jeszcze do niedawna chodził bez zarzutu, jednak zaczęła migać pomarańczowa kontrolka ( odwrócona spirala) od świec. Idąc za cisem zaprowadziłam samochód do mechanika, który wymienił wszystkie świece. Problem jednak cały czas jest. Z każdym dniem pali coraz gorzej. Podczas zapalania go rano ( na zimno) nie chce odpalić bez dodania gazu, niebiesko- czarny dym z rury wydechowej, nie chce palić po prostu. Podczas jazdy zanim się rozgrzeje wydaje się jakby miał zaraz zgasnąć. Jest coraz gorzej. Zaprowadziłam samochód do mechanika, który podłączył Forda pod komputer, okazało się, że wszystkie wtryski do wymiany; cena nowych- ok. 4500 zł, po regeneracji 3000 zł, nie chce wydać tyle na wtryski dlatego kupiłam używane, tez z Forda Mondeo, 2.0 tdci 2002r, cena 1400 zł (samochód z zagranicy). Mechanik zamontował i zakodował, problem nadal ten sam, bez żadnej zmiany. Na komputerze pokazuje, że 3 wtrysk nadal jest uszkodzony. Już nie mam pojęcia co robić! Bardzo proszę o pomoc. Macie jakieś pomysły??

21.09.2011 09:59:49 napisz odpowiedź
~M

Oceń przydatność:

0
0

270 tys. i nic się nie dzieje, tankuję tylko na BP ON Ultimate, ale myślę że najważniejsze to unikać stacji, które powstały na miejscu starych CPNów - zardzewiałe zbiorniki robią swoje.

14.09.2011 22:20:47 napisz odpowiedź
~BW

Oceń przydatność:

0
0

Witam wszystkich, wymiana tylko części wtrysków nic nie daje, to tylko na krótką metę. Dla wszystkich użytkowników, którzy jeszcze nie wiedzą, jest firma Bratford w Radomiu, prowadzą cały asortyment części do Fordów (oprócz szkrzyń automatycznych) i tam można kupić nowe oryginalne części Forda od 30% do nawet 70% taniej niż w serwisach. Oprócz tego mają fachowy serwis, gdzie można wymienić (odpłatnie) części. Mają od groma roboty, bo Fordy niestety nie należą do solidnych samochodów. A tutaj link: http://www.bratford.pl/ - UWAŻAM, ŻE NIE MA LEPSZEGO SERWISU FORDA W CAŁEJ POLSCE.

11.08.2011 11:14:37 napisz odpowiedź
~załamana

Oceń przydatność:

0
0

witam mam forda mondeo 2005 z silnikiem 2000 TDCI i również mam problem z migajaca lampka od świec żarowych utrata mocy i gaśnieciem. byłam w serwisie forda powiedzieli wtryski koszt 6000 zł. byłam u zwykłego mechanika i powiedział ze 2 i 4 wtrysk do wymiany bo one działaja razem 1z 3 i 2z 4. dałam do regeneracji koszt 1800zł spokój na pół roku niestety teraz znowu mam ten sam problem :( co robić??

22.07.2011 17:04:46 napisz odpowiedź
~Arti

Oceń przydatność:

0
0

Witam

Mam służbowego Forda Mondeo mk3 z 2007 roku silnik 2,2 TDCI kupiony w salonie przez firmę i cały czas serwisowany. W maju 2011 roku przy objawach jak u kolegi wyżej czyli duszeniu się na wolnych obrotach. W serwisie wymienili mi zawór EGR koszt 1600 zł. W tym tygodniu to jest jakies 3 tyg. później podczas wyprzedzania auto zaczeło przerywać przy dodawaniu gazu.... wylądowało w serwisie i stwierdzono 1 wtryskiwacz całkowicie zablokowany a 3 pozostałe nie spełniają tolerancji koszt wymiany 8000 zł 4 szt. Ręce opadają nie wiem jak to się skończy bo to decyzja szefa ale powiem szczerze nigdy nie kupię Forda.....

21.06.2011 18:47:48 napisz odpowiedź
~Igor

Oceń przydatność:

0
0

Witam, kupiłem Forda Mondeo mk3 z silnikiem 2000 dtci 130km (2006r). Najechane ma 128000km. Przyjechałem nim w niedziele w którą również tankowałem samochód, silnik chodził równo, ale w poniedziałek zaczeły się wahania na wolnych obrotach (powyżej 2tys jest ok). Te skoki są sporadyczne... Chyba zaczeło się brać jak zaciągną tego nowego paliwa. Byłem na komputerze i ciśnienie na wtryskach jest idealne ale są gdzieś błędy w dawce paliwa. Powiedzieli mi żebym wymienił wtryskiwacze, znajomy mówi o spuszczeniu baku i nalaniu Vervy,a jeszcze następny że to przypływomierz. Proszę o pomoc!!! :(

15.06.2011 16:05:04 napisz odpowiedź
~Michaś

Oceń przydatność:

0
1

Witam mam forda mondeo MK3 2.0 TDCI 130KM, zaświeciła mi żółta sprężynka... dwóch mechaników stwierdziło jednogłośnie, wtryski do wymiany, a tu niespodzianka, wtryski ok, okazało się, że jeden wtrysk zgubił kody, tym samym lejąc i paląc świecę żarową, efekt-przepalony tłok, oczywiście tłok został wymieniony, wtrysk na nowo zakodowany i autko śmiga jak nowe. Nie dajcie się naciągać na niepotrzebne regenerację...

17.05.2011 20:55:03 napisz odpowiedź
~ŁYSY

Oceń przydatność:

0
0

mam mk3 2002 130kM więcej stoi u mechanika niż jezdzi a ile wydałem kasy na wtryski, pompe, 6500 i co ? i stoi dalej bo ma frykas i nie odpala ,a ile jeszcze wydam ? ale już się nie dam FOR SALE !!!!!

10.04.2011 16:28:28 napisz odpowiedź
~Piotrek

Oceń przydatność:

0
0

Witam!
Miałem podobny problem przy wyprzedzaniu zapalała się kontrolka i auto od razu traciło moc. Trzeba było go zgasić i ponownie odpalić wtedy na chwile był spokój. Pojechałem do mechanika podłączył auto pod kompa i okazało się że są uszkodzone wtryski. Jednak zresetował mi te błędy i testy wtedy nie wykazały uszkodzeń wtryskiwaczy. Od tamtej pory minął już jakiś rok i ok 40 tys km. Każdy z was zanim wyda po te 2000zł najpierw tego spróbuje?

28.03.2011 10:59:00 napisz odpowiedź
~Miro

Oceń przydatność:

0
0

Witam,Mam Forda mondeo MK3 2,0 TDCI 130 KM.Najpierw co jakiś czas zapalała się spiralka po zgaszeniu i wyjęciu kluczyka było ok po jakimś czasie auto gasło a na samym końcu nie chciało odpalić.Dzięki bogu mam mechanika który pracował w serwisie forda podjechał z komputerem okazało się że czujnik położenia wału jest do wymiany czujnik 130zł wymiana 30 zł (Wielu posiadaczy tego modelu nie wie że była akcja wymiany tych czujników na dobre)

13.03.2011 11:35:47 napisz odpowiedź
~Mateusz

Oceń przydatność:

0
0

Ford Mondeo MK3 2001r TDDI 115km. Uszkodzone pompo wtryskiwacze? Mianowicie, ciężko odpala rano świece żarowe ma dobre, i silnik uleje" póki nie złapie temperatury i swoich obrotów. Więc?

06.03.2011 18:47:20 napisz odpowiedź
~K2

Oceń przydatność:

0
0

Witam,
Postanowiłem napisać bo komuś może to pomóc.
Mam Mondeo 2005 2.0 tdci 130KW - 150 tys przejechane. Miałem następujące objawy - auto dusiło mi się w jeździe gdy chciałem przyspieszyć ( wejść na wyższe obroty )włączała się kontrolka - świece żarowe i auto traciło moc i gasło! Oprócz tego włączyła mi się kontrola ostrzegawcza silnika. Wszystko wskazywało na wtryskiwacze lub pompę, tak stwierdziło 2 mechaników. Pojechałem do 3 wymienili mi filtr paliwa i problem znikł.
Sprawdzajcie wszystko dobrze bo mechanikowi najlepiej powiedzieć wtryskiwacze!!

01.03.2011 23:06:32 napisz odpowiedź
~Jaceq

Oceń przydatność:

0
0

mam mondeo MK III tdci 130 KM. ostatnio jak mi auto naprawiali w ASo to wypuscili mnie z pustą chłodnica i o mało silnika nie zatarłem. czasami zaprzyjaźniony warsztat jest najlepszy...

13.02.2011 20:54:40 napisz odpowiedź
~DAWID

Oceń przydatność:

0
1

MAM MONDEO MK3 I OD PEWNEGO CZASU STRZSZNIE MI DYMI CZARNYM DYMEM Z RURY WYDECHOWEJ I WIECEJ PALI ROPY.POMOCY CO ROBIC CO TO MOZE BYC

12.02.2011 18:35:41 napisz odpowiedź
~PAWEŁ

Oceń przydatność:

10
0

Witam mam mondeo 2,0 tdci 2002 130KM Auto po odpaleniu kopci na niebiesko i poszarpuje silnikiem co jest widoczne nawet po otwarciu maski najbardziej odczuwalne szarpanie jest przy obrotach 1500-2000 na tablicy rozdzielczej nie zaświeca się żadna kontrolka auto nie traci mocy objawy kopcenia ustępują po zagrzaniu silnika a szarpanie(kołysanie) jest mniejsze ale nie ustępuje całkowicie nadal odczuwalne w tym zakresie obrotów
CO TO MOŻE BYĆ ???

05.09.2010 12:12:11 napisz odpowiedź
~bosman

Oceń przydatność:

0
0

witam mam mondeo 2,0 tdci 2004 i po przekroczeniu 1500 obrotów miga spiralka , auto gaśnie w czym może być problem pozdrawiam

14.08.2010 08:20:21 napisz odpowiedź
~mckenzie

Oceń przydatność:

0
0

Czy mógłby podać ktoś namiary na sprawdzony serwis regenurujący/wymieniający wtryski do fordów (chodzi mi o województwo lubelskie).
Aha i jeszcze jedno - czytałem na forum, że komuś pomogło wgranie nowego programu - pisał to bodajże "łuki". Gdzie coś takiego robią i ile to kosztuje (może warto spróbować)

10.08.2010 23:02:09 napisz odpowiedź
~immortal

Oceń przydatność:

0
0

Wtryski padły mi po 100000 tys. Ford Mondeo TDCI 130 KM.
W ASO stwierdzili, że dwa są do wymiany na już, a pozostałe wypadałoby też zmienić. Cenę podali naprawdę dużą. Przez znajomych zlokalizowałem warsztat w Warszawie na ul. Mechaników tel. (601208519). Naprawdę polecam. Zapłaciłem 2000 zł w tym 4 nowe zawory, mycie wtrysków w cieczy i podłączenie do komputera.
Cała ta praca była wykonywana na moich oczach. Facet na początku zrobił test na menzurkach, po którym okazało się, że wszystkie wtryski leją, później podłączył po kolei każdy wtrysk do maszyny i jeszcze raz się to potwierdziło. Zrobił test po którym okazało się, że ciśnienie spada w ciągu kilku sekund, a powinno przynajmniej po 40 sekundach, a najlepiej gdy nawet po 400. Po regeneracji właśnie tak było.
Zrobiłem już po remoncie 1500 tys. i wszystko super chodzi.

29.07.2010 08:09:26 napisz odpowiedź
~mariuszsiek67

Oceń przydatność:

0
0

Posiadam Mondeo 2.2TDCI 05". Odpala bez problemu, na pierwszych biegach wkręca się lecz gdy włączam 4 bieg i następne to przy obrotach 2000 zaczyna przerywać, szarpać. Poniżej tych obrotów jest OK, gdy dodaję gazu to idzie lecz jakby z mniejszą mocą, spalanie razy dwa i kopcenie. Zimą gdy stał na mrozie włączyła mi się sprężynka, wymieniłem filtr ( była woda) i zacząłem dodawać dodatek STP (niebieska butelka z czerw. nakrętką) - problem znikł do teraz. Ostatnio jeżdżę bez dodatku, może trzeba wymienić filtr i dodawać ten dodatek. Dzisiaj jadę na komputer, jestem ciekaw co wyjdzie. Jeżeli ktoś miał takie objawy proszę i info.
Pozdrawiam

19.07.2010 09:36:53 napisz odpowiedź
~morales

Oceń przydatność:

1
0

jestem szczęśliwym posiadaczem mondeo mk3 tdci 2004 rok 130 KM i mam do regeneracji wtryski jak powiedział mój mechanior cena za regeneracje 4 sztuk to 2200zł pytanie brzmi jak długo takie wtryski wytrzymają ? czy znacie kogoś kto te wtryski dobrze zregeneruje???? pozdrawiam

25.06.2010 19:45:32 napisz odpowiedź
~lopez77

Oceń przydatność:

0
0

Jak macie problem z mocą silnika 2.0 cdti proponowal bym najpierw wziąc sie za wyczyszczenie kolektora bo paru tys km i dziadowskim paliwie zbiera się tam spory smolisty osad ktory zapycha i zmniejsza srednice kolektora po poświęceniu paru godzin i zużyciu 1l benzyny ekstrakcyjnej do czyszcenia rewelacia warto sie poswiecic i mozna to zrobić samemu a jest jedna wada tej operacji brudne ręce których sie nie da domyć.jak to nie pomoze z moca itd to wtedy można udac sie do aso aby sprawdzic wtryski.

24.05.2010 23:43:22 napisz odpowiedź
~milion

Oceń przydatność:

1
0

Małe sprostowanie w miejscu ( &#8211 ) powinien pojawić się minus 31 stopni !
no cóż firmowe pc tak już mają że czasem coś nie działa. Może już ktoś policzył ile na dzień dobry trzeba będzie dołożyć do tego autka ???

27.03.2010 02:13:31 napisz odpowiedź
~milion

Oceń przydatność:

0
0

Witam wszystkich !!!
Okazyjnie mam do kupna Mondeo 2003 2.0 tdci 130PS (modelowo 2004) przebieg około 188055km do tej pory bez problemowa eksploatacja tj. filtry, olej i tankowanie paliwa tylko na jednej stacji (bez kryptoreklamy) czyli standard który autko potrzebuje do jazdy, bynajmniej tak twierdzi sprzedający. Czytając Państwa opinie mocno się zastanawiam nad zakupem w/w pojazdu mimo iż cena jaką wynegocjowałem jest naprawdę dobra!!! (19tyś gdzie wg Eurotax marzec 2010 cena rynkowa to 24tyś) Pytanie moje to jakie koszty w najbliższej przyszłości będę musiał wkalkulować w cenę zakupu tego pojazdu.
Nadmieniam iż jeździłem tym samochodem i nie ma jakichś migających spiralek, spadku mocy czy coś w tym stylu, jedynie coś z termometrem zewn. jest coś nie tak czasami pokazuje np. –31 stopni a na zewnątrz jest powiedzmy około + 10 (koszt nowego termometru to około 45zł + mont w własnym zakresie J )

26.03.2010 20:54:40 napisz odpowiedź
~anmar

Oceń przydatność:

0
0

Od 1,5 roku jeździmy Mondeo 2001 2,0 DI. Ok 5 miesięcy temu zauwazyliśmy, że turbina nie załacza sie standardowo powyżej 2 tys obr/min. Raz sie załaczała-innym razem nie. Oddalismy sam do regeneracji. Gość stwieerdził, ze sprawdzając pompe wszystkie parametry mieścily sie w normie. Jednak postanowił wymienic moduł -dzisiaj odebralismy auto. W tej chwili w ogole nie slychac i nie czuc czy turbina się zalącza :(. Zimą - krótko przed oddaniem auta do naprawy zwrócilismy uwage na to, że turbina zalaczala sie tylko z samego rana po pierwszym odpaleniu - do czasu aż sie nie nagrzał. Wracając po 8 h z pracy juz jej nie było. Co moze byc przyczyną niezałaczającej sie turbiny??? Zimą zauważyliśmy również, że na śniegu zostalawała czarna sadza po "gazowaniu" - mimo,ze wrocilismy po 30km trasie,wiec silnik nie byl zimny. Pomożcie prosze.

24.03.2010 20:20:06 napisz odpowiedź
~Tomek

Oceń przydatność:

0
0

witam wszytkich chcę kupic mondeo 2004r 2.0 benzyna ma przejechane 200000 km. Na co mam zwrócić uwagę przy zakupie. pomózcie

11.03.2010 10:34:45 napisz odpowiedź
~seba

Oceń przydatność:

0
0

Mondek 2.0 tdci 130 2003 kombi 320 tyś km i wtryski są juz do wymiany. Do tej pory niewiele mu dolegało: stabilizator tylni, piasta, pompa chłodzenia, sonda.
Autko dzielnie się spisuje nawet te wtryski
Długo dały radę chyba ze przebiegi które opisujecie nie są realne. Na 7000 w ASO nie mam ochoty więc szukam DOBREGO SERWISU na Dolnym Śląsku (regeneracja).

03.03.2010 16:39:32 napisz odpowiedź
~Dotychczas zadowolony

Oceń przydatność:

0
0

Zapomniałem dodać, że dotychczas w czasie jazdy nie zapaliła się żadna z lampek.

28.02.2010 20:10:24 napisz odpowiedź
~Dotychczas zadowolony

Oceń przydatność:

0
0

Witam! Mondeo 2.0 TDCI 130KM 2004 rok przebieg 117 tys. km. Po odpaleniu na zimno przez chwilę niebieski dym. Oleju nie ubywa. Nieraz też silnik "przebiera". Na wolnych obrotach wsio ok. Po odpaleniu na ciepło czasami nie może przez chwilę wejść na wolne obroty. Paliwo zawsze z Lotosa, samochód nie żyłowany, żadko przekracza 2000 obrotów. Po przeczytaniu komentarzy na tej stronie zalałem go V-power i trochę "przegoniłem" ale nic to nie dało. Nie wiem, czy to wtrysk, czy coś innego? Proszę o rady!

28.02.2010 20:06:33 napisz odpowiedź
~asus

Oceń przydatność:

0
0

Witam!!! Mam Mondeo 2004r 2.0TDCi (115KM). Przebieg spory bo 230 Tys, ale faktyczny. Auto 2 lata w kraju, w Niemczech do końca serwisowany.W kraju tankowany wyłącznie na Statoil. Mam go dopiero od dwóch m-cy.Przy rozruchu zimnego silnika kopci póżniej OK. Ostatnio zauważyłem głośniejszą pracę silnika oraz pływanie obrotów. Sporadycznie zapala się spiralka (świeci nie mruga) ,ale spadku mocy nie odczuwam.Auto ani razu mi nie zgasło, nie ma żadnego problemu z odpalaniem. Z góry dziękuję za podpowiedzi>

24.02.2010 12:01:22 napisz odpowiedź
~godric

Oceń przydatność:

0
0

"?" co do paliwa to takie niebiesko zielone paliwo to leją w cpn dla kutrów u mnie podobno ono jest nieźle zasiarczone . ja mam monciaka mk III 2003 r 2.0 tdci X-LINE co do sprężynki migającej miałem coś takiego ale rok temu wymiana filtra paliwa załatwiła ta sprawę żadnych wtrysków nie robiłem jedyni mankament co teraz mam to jak redukuje bieg i puszczam sprzęgło to zaczął wydobywać się jakiś zgrzyt ale jutro z tym do mechanika ;) takto samochód bezawaryjny tylko wymiany i serwis na czas polecam

23.02.2010 17:02:41 napisz odpowiedź
~?

Oceń przydatność:

0
0

2.0 TDCI_130 i przejechane koło 112000 km. Dwa tankowania do pełna na BP w K........ Po drugim zrobiłem jeszcze 470 km i wtryski padły. Koszt regeneracji wtrysków i czyszczenia instalacji paliwowej ok 3800. Na stacji powiedziano mi, że reklamację tylko z kierownokiem - stale go nie było. Paliwo po spuszczeniu z baku miało kolor niebieskawo - zielony, standardowo olej napędowy ma kolor żółty - taki miał kolor ON z Orlenu kupiony do mojego samochodu Przez mechanika po czyszczeniu instalacji . W centrali BP stwierdzili, że paliwa do analizy nie chcą bo mają certyfikaty, dobry system kontroli jakości i przeszkolony personel.??? Firma regenerująca wtryski(założone nowe końcówki DELPHI) stwierdziła, że jak reszty nie wyleję z baku i nie wyczyszczę układu to wykończę je ponownie na reszcie paliwa, bo takie kiepskie było. Nie tankuję już na BP i jest ok.

09.02.2010 23:06:14 napisz odpowiedź
~MICHU

Oceń przydatność:

0
0

KRET daj jakis namiar do siebie albo do tej Mosiny bo mam taki sam problem jak i Ty!! mój nr 501541336

08.02.2010 11:31:58 napisz odpowiedź
~parowiec

Oceń przydatność:

0
0

Witam
Proszę o informacje czy problemy z wtryskami w Mondeo dotyczą również silnika 2,2 TDCi (rocznik 2005)
Przymierzam się da zakupu takiego auta.
Z góry dziękuje za informacje ?

01.02.2010 13:21:59 napisz odpowiedź
~Vittek

Oceń przydatność:

0
0

Witam mam Mondeo TDCI 2005 rok 93 tyś mil.od 3lat.
zaczyna się problem szarpie traci moc,mechanik załatwił płyn do czyszczenia układu .Ma pomóc, jeśli nie.2800 Funtuf niemoje.Oby płyn poomógł.

31.01.2010 09:59:14 napisz odpowiedź
~Karolcia

Oceń przydatność:

0
0

Witam ponownie
Po przeglądzie w ASO stwierdzili, że wszystkie 4 wtryski są do wymiany.Koszt 6000zł.plus robocizna.Niezły żarcik, chyba oszaleli. Ponadto jeszcze inne rzeczy do wymiany np. filtr paliwa.Wymieniłam filtr paliwa i narazie spokój,samochód odzyskał swoją moc :) Mam nadzieję, że to wystarczy. A apropo ASO to był pierwszy i ostatni raz kiedy oddałam do nich samochód, nigdy więcej, dla mnie to są szachraje i zdziercy.

29.01.2010 08:52:10 napisz odpowiedź
~e2rd

Oceń przydatność:

0
0

mój tdci 2003 przy lekko rozrzanym silniku 4 bieg predkość 60-80 km /h oraz 5bieg 90-100km/h szarpie i przerywa, muszę wtedy wcisnąć troche gaz i wraca do normy, absolutnibrak kontrolek, po rozgrzaniu wszystko wrazca do normy, oco tu chodzi?

28.01.2010 20:29:47 napisz odpowiedź
~Adam

Oceń przydatność:

0
1

Już znalazłem :)
Jak ktoś potrzebuje w Wawie to polecam abscar.pl
Zrobiłem za niecałe 2 tys. wszystkie 4 wtryski. Na szczęście nie wszystkie elementy były do kosza jak to twierdzili w ASO i część dało się zregenerować.
Aż boję się teraz wciskać gaz, takiego ma kopa. :D

28.01.2010 06:43:44 napisz odpowiedź
~Adam

Oceń przydatność:

0
0

Mam Ford Moneo 2004 MK3 wczoraj podobnie jak u Marcina wyżej zaświeciła mi się spiralka a potem awaria silnika i silnik gasnął. Akurat byłem przy ASO jakoś się dotoczyłem. Dzisiaj powiedzieli, wymiana wszystkich wtrysków za 8 tys. :( Pomóżcie.
Znak ktoś jakąś stację w Warszawie gdzie można zdiagnozować wtryski (tak jak napisał kret w komentarzu z dnia 21.05.2009)

HELP :(

27.01.2010 10:50:41 napisz odpowiedź
~Adzia

Oceń przydatność:

0
0

Jestem posiadaczką MKIII 2003r Niestety to auto doprowadza mnie do grobu. Kupiony rok temu a kasy wydałam już mnóstwo. Mogę Wam doradzić tylko jedno - nie wymieniajcie w żadnym wypadku wtryskiwaczy pojedyńczo. Sprawdziłam to na własnym przykładzie. Wymieniłam dwa pompowtryski a objawy w aucie przy większej prędkości i "duszeniu auta" takie jak u Was, migająca kontrolka a także gaśnięcie. W końcu trafiłam na mechanika, który poddał te pompowtryski regenaracji i wymienił filtr paliwa (zaznaczył że to jest niezbędne) i auto w końcu jako tako chodzi. Ale jak tego byłoby mało teraz mam z nim znów problem , bo zamarza paliwo z Orlena(co za szmira) i objawy są podobne jak przy zepsutych pompowtryskach ( zapal się kontrolka i gaśnie). Masakra!!!!!

26.01.2010 13:47:02 napisz odpowiedź
~Marcin

Oceń przydatność:

0
0

Mondeo 2005 2,0 TDCi 115 - wczoraj było wszystko O.K, ale dziś zaświeciła mi się spiralką, po ponownym odpaleniu było ok, ale znów problem wracał.
Czy ten problem może być związany z temperaturą minus 21oC i wytrącaniem się wody z paliwa, czy mam się nie łudzić i to definitywnie wtryski?

25.01.2010 20:11:31 napisz odpowiedź
~Karolcia

Oceń przydatność:

0
0

Mam podobny problem co wszyscy. Tzn. po przekroczeniu 2000obrotów silnik się dławi i przechodzi w tryb serwisowy. Dzieje się tak tylko na zimnym silniku. Po jakimś czasie samochód odzyskuje swoją moc i jedzie już normalnie. Samochód jest z 2005r. i niedawno kupiony. Tragedia. Jutro oddaje do ASO i mam nadzieję, że nie będzie to duży wydatek.

24.01.2010 12:27:59 napisz odpowiedź
~Kuba

Oceń przydatność:

0
0

Mam mondziaka z 2002 90KM jak u arturo od 1500-2000 obrotów przy gwałtownym dodaniu gazu klekocze jak stary żuk z zaworami. Byłem u różnych macherów i nie mają pojęcia co to jest. ASO- wymiana wszystkich wtryskiwaczy inni wymiana pedału gazu,a inni wymiana pompy paliwowej.Pomocy

24.01.2010 09:35:30 napisz odpowiedź
~arturo

Oceń przydatność:

0
0

mam mondziaka z 23004 roku 115 km tdci jak dodaje gazu to dziwnie wyje no i głośne klekotanie z okolic wtryskiwaczy czy ktoś ma na to pomysł

18.01.2010 22:07:23 napisz odpowiedź
~obi

Oceń przydatność:

0
0

mam mondeo tdci 130km i mam problem bo są jakieś stuki w silniku jak ruszam bez gazu jak tylko dam gazu przy ruszaniu niema tego objawu byłem u mechanika i swirdzili że leją wtryski może ktoś miał już taki przypadek? a teraz jeszcze na dodatek zdarzyło mi się że zaczeła migać spiralka i stracił moc jak go zgasiłem spowrotem było normalnie dopuki obroty nie przekroczyły 3000/3500 i znów to samo a kolejnym razem znowu nawet po zgaszeniu i opaleniu ponownym był w trybie serwisowym czyli bez mocy koledzy może mieliście taki przypadek lub znacie się udzielcie porady lub namiary na kogoś kto naprawde się zna bez zbędnego wydawania pieniędzy u tych naszych fachowców pozdrawiam

18.01.2010 20:54:36 napisz odpowiedź
~wojtek46gp

Oceń przydatność:

0
0

do realisty, jak faktycznie masz patent na te dolegliwosci z wtryskami to moze bys napisal ,z przyjemnoscia skorzystam bo wlasnie stoje w garażu i nie wiem co zrobic ,czy kupowac nowe wtryski czy dac do regeneracji bo mam 2 do wymiany, wiec jesli faktycznie masz na to sposób to prosze podziel sie wiedza,moze podal bys jakis namiar na ciebie to bym sie skontaktował z toba, pozdrawiam

18.01.2010 18:58:16 napisz odpowiedź
~karasko

Oceń przydatność:

0
0

ja mam ten sam problem

16.01.2010 12:50:03 napisz odpowiedź
~czarny27

Oceń przydatność:

0
0

Kamilko - naładuj akumulator, a z pewnością wszystko wróci do normy i odpali:)

09.01.2010 20:46:58 napisz odpowiedź
~obi

Oceń przydatność:

0
0

kolego "realisto" to jak z tym mykiem skoro on taki cudowny to byś się podzielił swoimi wiadomościami na temat tych wtryskiwaczy dzięki Pozdrawiam

30.12.2009 13:56:02 napisz odpowiedź
~Master

Oceń przydatność:

0
0

mam pytanie do "realista" : robi sie jeden maly "myk" za FREE i po bólu . A dokładnie o jaki "myk" chodzi ?
Pozdrawiam .

28.12.2009 22:15:10 napisz odpowiedź
~realista

Oceń przydatność:

0
0

Częsci orginalne kupuję tylko w firmie EW-CAR - dostawa w 24 godz. i za pół ceny. Sorry ale już nie będę nudził. Pozdro dla wszystkich fanów Mondzia !!!

28.12.2009 11:41:41 napisz odpowiedź
~realista

Oceń przydatność:

0
0

a tak na marginesie to polecam Rudę Śląską firmę MOTOMAXIMUS - trwa to 1.5 godziny i koszt ok. 2000 PLN - maja sprzet orginalny DELPHI. Ale to w ostateczności, bo jak już pisałem robi sie jeden maly "myk" za FREE i po bólu. W serwisie to tylko wydacie kupe kasy niepotrzebnie - ja serwisy już omijam szerokim łukiem, bo już raz wymienili mi klocki hamulcowe ( mialem swoje orginalne ) i po 30 tys. wymienilem już u kolegi, a te stare to nie wiem jaka to była firma, co oni mi założyli. Ręce opadają co oni tam robią !!!

28.12.2009 11:37:24 napisz odpowiedź
~realista

Oceń przydatność:

0
0

mam mondziaka 2003 r. TDCi (209 000 km) i mogę stwierdzić, że w 80% przypadków wymiana wtrysków jest NIEPOTRZEBNA !!! To jest naciąganie przez mechaników i dojenie frajerow. Robi się jeden mały "MYK" i po bólu. kasa zostaje na wypicie za zdrowie mechanikow !!! Przerabiałem temat - 1-szy raz zapłaciłem, ale za drugim razem już nie. Pozdrawiam i mówię szukajcie, a znajdziecie.

28.12.2009 11:28:28 napisz odpowiedź
~peryskop1971

Oceń przydatność:

0
0

Mam mondeo 2.0 130 koni 2002r od miesiaca i juz zaluje.pierwszy tank w kraju na orlenie i od razu zapalila sie sprezynka.Pierwsza diagnoza-wtryskiwacz.Na razie tylko jeden.Jutro jade do serwisu.Jesli zajdzie potrzeba,to wymienie.Wolalbym jednak gdzies,gdzie robia to taniej.Dlaczego nikt nie poleca mechanikow,ktorzy sie tym zajmuja?

28.12.2009 08:26:09 napisz odpowiedź
~Bubel

Oceń przydatność:

0
0

pomylka jacek
2.0 TDCI 130 KM ma łańcuszek :)
a propos wtryskow wlaśnie mnie dopadl ten problem
auto w zasadie bez wiekszych zarzutów tylko ta nowoczesnosc w silniku przeraza

15.12.2009 12:59:19 napisz odpowiedź
~jacek

Oceń przydatność:

0
0

mam modeo 2,o tdci 115 KM 2005 r przebieg 142tys. km zapalała się żółta spreżynka wlałem stp i na razie spokój tankuje na shelu i go obserwóję ( do junkowa) łańcuszek ma 115 koni a 130 pasek

12.12.2009 19:05:19 napisz odpowiedź
~abek

Oceń przydatność:

0
0

Mam 2.5 benzyna 100tys, na trasie 9 l na 100(1600kilometrów 13h +4h prom trasa Liverpool-Legnica)ale po mieście 14 na 100.Spadły mi wolne obroty do 800.Zapaliła się kantrolka serwis silnika?
Po podłączeniu do kompa i usunięciu błędu 500 km ok teraz znów świeci.Kamila może mieć walnięty akumulator miałem identyczną usterkę.

04.12.2009 21:34:03 napisz odpowiedź
~david

Oceń przydatność:

0
0

2,0 TDCi 130 KM 177 tyś. km. u mnie też po odpaleniu i przegazowaniu nagle spadała moc (migająca sprężynka)- powodem był uszkodzony elektroniczy sterownik turbiny. Wymiana na nowy tylko z całą turbiną ok. 3000 zł, kupiłem używany koszt 700 zł, jeżdzę rok do tej powy ok.

03.12.2009 17:56:16 napisz odpowiedź
~jukow

Oceń przydatność:

0
0

2,0 TDCi 130 KM - łańcuszek

21.11.2009 12:08:09 napisz odpowiedź
~Tomek

Oceń przydatność:

0
0

Ford Mondeo 2,0 tdci ma pasek rozrzadu czy łancuch

15.11.2009 18:09:15 napisz odpowiedź
~heidfeld

Oceń przydatność:

0
0

Dokładnie Tak "Asystent16" co jakiś czas jak sobie "zamule" Mondka to depnę na trasie do ok 3600 obr i nie kopci przez kilka miesięcy. Co do wtrysków to regeneracja ok 2tyś

11.11.2009 13:05:43 napisz odpowiedź
~Asystent16

Oceń przydatność:

0
0

Mam też Mondeo 2002r tdci 130 koników i wiem jedno że te samochody lubią jak je się przegoni co jakiś czas po trasie najlepiej. Dymienie na czarno przy gwałtownym przyśpieszeniu może świadczyć o zamuleniu przewodów:)Mi tak też tak zadymi co jakiś czas jak mu przycisnę gaz i to okrutnie, ale jak je przegonię to potem dłuższy okres mam spokój:)to zebrana i niespalona ropa przy porządnym gazowaniu pali się w rurach i stąd to dymienie.Najpierw spróbowałbym je przegonić na jakiejś trasie a w ostateczności iść do mechanika. Pozdrawiam

01.11.2009 19:07:07 napisz odpowiedź
~Piotrek

Oceń przydatność:

0
0

Mexyki z tym fordem Mondeo 2.0.TDCI i ta sprężynka ehhh jeżdze juz tak pół roku i sie tylko wkórwiam.NIe powinni wypuszczać tych silników z fabryki

17.09.2009 11:53:51 napisz odpowiedź
~Mikołaj

Oceń przydatność:

0
0

Pytanie do kreta. Czy możesz podać namiary na warsztat w Mosinie. Mam mondeo 2,0 TDcI z 2002 roku. Podczas gwałtownego przyspieszenia autko zadymi na czarno. poza tym to wszystko OK, nie gaśnie, nie zapala się żadna kontrolka, tylko to dymienie. Musze podjechać na stacje, a piszesz, że w Mosinie kosztuje to tylko 40 zł.

08.09.2009 08:00:29 napisz odpowiedź
~luki

Oceń przydatność:

0
0

Witam mam mondeo TDDI 2001rok , zatankowałem paliwo i nagle zgasł mi silnik , stwierdziłem że auto na wolnych obrotach chodzi normalnie chodź czasem się zdarzy że i gaśnie Ale po dodaniu gazu od razu gaśnie (chodź również też nie zawsze)po zgaśnięciu mruga ŻÓŁTA SPIRALKA OD ŚWIEC .Bardzo proszę o pomoc i jakąś Diagnozę.....

07.09.2009 12:05:01 napisz odpowiedź
~kret

Oceń przydatność:

0
0

Tak Kamila już czas!

25.08.2009 23:42:57 napisz odpowiedź
~Kamila

Oceń przydatność:

0
0

Mam taki problem , jeździłam przy uszkodzonych pompowtryskiwaczach około pół roku, teraz niewiem co sie stało,ale auto przestało reagować na przekręcenie kluczyka w stacyjce. Po przekreceniu kluczyka wskazuwki na licznikach podnoszą się do maximum, ale auto nie odpala, nawet nie próbuje, czy to coś z komputerem? czy po prostu juz czas na definitywną wymianę pompowtrysków. POMOCY! Ford Mondeo GIA 2,0 Diesel 2002rok

22.08.2009 15:56:13 napisz odpowiedź
~Adrian

Oceń przydatność:

0
0

To są silniki common rail czyli nasza jakość ropy wtryski zabija. naprawa kosztowała wuja blisko 5tys zł.

03.08.2009 14:11:29 napisz odpowiedź
~marctwain

Oceń przydatność:

0
0

tdci 2.0 v-tech na 152kM i 350Nm. przebieg 101 tkm. bp ult i orlen verva. na razie spkój i cisza. odpukać.

03.08.2009 13:07:26 napisz odpowiedź
~Ryszard

Oceń przydatność:

0
0

Witam ja również mondeo tdci 130 mam problem z tą żółtą migajacą spiralką.Najpierw jak po raz pierwszy ją zauważyłem to samochód stracił moc (mulił)wyłączyłem silnik i auto było ok.Potem z czasem coraz częściej sie spiralka pojawiała i już wyłączanie silnika nie pomagało.Wczoraj oddałem mojego Mondeo do mechanika ponieważ były trudności w odpalaniu i dzis stwierdził że poszły dwa wtryski paliwa.Można je niby zregenerować gdzie koszt jednego to 500 zł (ponoć) lub kupic nowy za 900 zł.co daje niezły wydatek no i plus robocizna.

20.07.2009 16:29:49 napisz odpowiedź
~zen

Oceń przydatność:

0
1

witam mam Mondeo kombi 2001 115 KM,kupiłem w Niemczech z pierwszych rąk,158tys na liczniku,serwisowany,po dwóch miesiącach,w czasie jazdy auto gasło i lampka od świec pulsowała.po podłączeniu do komputera okazało się ze padła pompa wtryskowa,a właściwie sterownik pompy w serwisie tego nie robią tylko wymieniają całą pompę, a to kosztuje,regenerowana 4800 jeżeli oddam starą, regeneracja od 1200 do 3500 zależy do warsztatu,bo i opinie na temat tej awarii też wśród tych warsztatów są różne,najlepszym wyjściem jest kupno używanej pompy,wymiana w serwisie,bo tylko tam można ją przekodować,a trzeba bo nie odpali,koszt całej operacji 1500 zł,i po sprawie auto śmiga

12.07.2009 18:28:05 napisz odpowiedź
~łuki

Oceń przydatność:

0
0

Witam Mondeo kombi 2003 130KM u mnie migała sprężynka spadek mocy plus przerywanie silnika pojechałem do mechanika wgrał mi nowy program i od miesiąca smiga jak nowy podobnosz wymiana wtrysków to kit serwisów które chcą zarabiać na naiwnych klientach

31.05.2009 19:39:09 napisz odpowiedź
~Kris

Oceń przydatność:

0
0

gdzie regenerujecie woj. lubuskie

25.05.2009 15:50:29 napisz odpowiedź
~Az

Oceń przydatność:

0
0

Tu piszemy o wadach i zaletach auta a nie robimy z tego forum dyskusyjne. Jeśli chodzi o wtryski to migająca sprężynka i inne objawy nie zawsze prowadzą do wymiany wtrysków-czasem wystarczy na nowo wpisać ich kody przez WDS.ASO to ostateczność bo kit wciskają!!!! PS. regeneracja wtrysków około 2tyś PLN

21.05.2009 21:28:47 napisz odpowiedź
~kret

Oceń przydatność:

0
0

Jeśli chodzi o zółtą sprężynkę to przerabiałem temat 2 razy w swoim Mondeo MKIII 2001 TDCI 130km. Za pierwszym razem zapalała się kontrolka podczs przyspieszania przy ok 3000 obrotów silnika. Auto jednocześnie przechodziło w stan awaryjny (spadek mocy). Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu było ok, aż do ponownego przekroczenia 3000 obr. Okazało się że zapchany był filtr paliwa, który nie przepuszczał odpowiedniej ilości paliwa co powodowało spadek ciśnienia w pompie i komputer zgłaszał awarię. Wymieniłem filtr na nowy nieoryginalny!!! I to był błąd!!! Co prawda auto przez 3 miesiące jeździło porawnie ale po tym okresie zapaliła się ponownie kontrolka.Filtry nieoryginalne za ok 80 zł nie spełniają normy mimo że sprzedawca będzie zawsze informował że to pełnowartociowy zamiennik. W innych autach mozna stosować inne filtry paliwa, ale akurat w Fordzie Mondeo MKIII musi być oryginał z ASO - koszt 180zł idzie przeżyć. Tym razem świeciła się już cały czas tzn po przekręceniu zapłonu jeszcze przed odpaleniem jak i po odpaleniu. jednocześnie auto jeździło w trybie awaryjnym. Udałem się na diagnostykę do elektryka. Smiać mi się chce jak ktoś mówi że trzeba to robić a ASO za 200 zł. Ja zapłaciłem w Mosinie 40 zł za podłączenie pod komputer. Komputer wskazał przekroczony poziom spalania stukowego czwartego wtryskiwacza. Zawiozłem wtryskiwacz do regeneracji koszt 500 zł. Ponownie założyłem koszt 100zł. Trzeba jechać 2 raz na komputer i zaprogramować sterownik wtryskiwacza (drugie 40zł razem 80 a nie 200+200zł w ASO). Trzeba pamiętać o spisaniu kodu z wtryskiwacza do zaprogramowania. Wymieniłem 1 wtryskiwacz!!! Oczywiście w ASO kazali wymienić wszystkie - wiadomo zarobiliby kupę kasy. Tam gdzie regenerowałem również proponowali regenerację wszystkich bo niby auto gorzej chodzi. Ja nic ntakiego nie zauważyłem. Jeżdżę już 4 mies. ok 10000 km i wszystko git. Pozdrawiam.

21.05.2009 14:25:00 napisz odpowiedź
~sylwolew

Oceń przydatność:

0
0

Mam Mondeo 2003r TDCi 115 i musze przyznac że na teście robionym w ASO stwierdzili że jeden pompowtryskiwacz już lekko szwankuje(ja jakimś wykresie im to wyszło)chciałem się spytac bo w serwisie zapomniałem czy jest możliwa wymiana tylko tego wdliwego wtrysku czy trzeba odrazu wymieniac wszystkie.......? i jeszcze jedno pytanko...ma ktoś może z Was numer tel. albo jakiś kontakt(link) do kogoś kto regeneruje te wtryski? dzieki....

09.05.2009 21:10:21 napisz odpowiedź
~Marcin

Oceń przydatność:

0
0

Jeżdzę rocznikiem 2001 silnik TDDi-problem nie dotyczy tego silnika. Chciałbym przesiąść się na TDCi 2004/05, ale też się waham :)

01.05.2009 07:57:39 napisz odpowiedź
~Deggial

Oceń przydatność:

0
0

Czy problemy z wtryskami dotyczą tylko modelu TDCi czy w przypadku TDDi też są jakieś trzaski ? Interesują mnie roczniki 01-03 (waham się przed zakupem).

29.04.2009 14:25:09 napisz odpowiedź
~Tomek

Oceń przydatność:

0
0

Mam Forda z 2001r.2.0 TDDI,.po przekroczeniu 2000obr/min,odczówam lekkie szarpniecie,czy to jest normalne w tych modelach?

27.04.2009 20:51:22 napisz odpowiedź
~pawel

Oceń przydatność:

0
0

mam taki sam problem tylko ze u mnie zapala sie kontrolka przy przekroczeniu ok 130km/h i auto odrazu gasnie po wyl zaplonu i odpaleniu ponownie jest ok.czy to wina wtryskow?Moze ktos mial taka usterke i jak ja naprawic bo nowe wtryski troszke drogie:(

25.04.2009 19:58:33 napisz odpowiedź
~oro

Oceń przydatność:

0
0

daniel to mogą być wtryski najlepiej jedź do serwisu i zrób test koszt ok 200zł jak to wtryski to koszt duży ale zrób szybko

24.04.2009 08:18:15 napisz odpowiedź
~daniel

Oceń przydatność:

1
0

witam
mam mondeo z 2002 rok ropa 200 tys przejechane zapalila mi sie kontrolka od swiec zarowych zapalila sie ona przy gwaltownym przyspieszeniu po zatrzymaniu sie wyłączeniu silnika wszystko wróciło do normy prosze o pomoc ostatnie pare dni spokoj

21.04.2009 18:05:39 napisz odpowiedź
~Mechanik Janusz

Oceń przydatność:

0
0

najlepiej zrób test przelewowy.koszt od 50 do 200 zł.w serwisie Forda.Mam Mondeo Combi 2004r.6 biegów 130km. miałem pozapychane co można było zaóważyć tylko przy rozruchu ciepłego silnika - kręciłem na rozruszniku do 4 sekund i odpalał tak jakby z wolnych obrotów, ale za to miałem o 0.8litra mniejsze zużycie paliwa.Jeżdżę im od 2 lat stałą trasę 5000km/miesięcznie bardzo dóżymi prędkościami.Po regeneracji (koszt 1800zł.-2lata gwarancji nie zależnie od paliwa)wzrosła odczówalnie moc, ale na zapchanych też potrafiłjechać nawet 225 km/h.przy średnio 180km/h(2800obr.)na oponach 225/40/18 i ciśnieniu 2.8-3.0 bara,masa całkowita ok.2200kg zużycia rzędu 7.4 l na 100km,Po regeneracji plus nowe oprogramowanie wtryskiwaczy(gdyż należało to zrobić- zalecane jest po 150000 przebiegu a ja mam jóż 165000) max zóżycie wzrosło do 8.2 litra chociaż spadło też minimalne z 4.6 na 3.3 przy 60km/h(1000 obrotów testowałem 2 godziny)

21.04.2009 02:18:22 napisz odpowiedź
~wojo

Oceń przydatność:

0
0

najpierw sprawdz swiece i przewody

20.04.2009 18:44:02 napisz odpowiedź
~Pawel87

Oceń przydatność:

0
0

Witam.

Mam Mondeo 2001 r z silnikiem 1.8 (125 KM). I mam takie pytanko. Jak można najszybciej rozpoznać ze jest uszkodzony wtryskiwacz paliwa.

29.03.2009 18:37:07 napisz odpowiedź
~Zbysio

Oceń przydatność:

0
0

rocznik 2003 130 koników podniesione do 150, 214tyś i wtryski do wymiany (na 5 i 6 biegu wpada sprężynka przy do gazowaniu) shell

26.03.2009 18:03:09 napisz odpowiedź
~MONDEK

Oceń przydatność:

0
0

2003 2.0 TDCI(130) Paliwo jest kluczem do sukcesu. tankowałem w supermarkecie i o mały włos nie wykończyłem wtryskiwaczy! shell daje rade

17.03.2009 21:14:57 napisz odpowiedź
~pieron

Oceń przydatność:

0
0

wtryskiwacze w porządku mam zrobione 160 tyś km i rewelacja na silnik nie narzekam bez zarzutów

12.03.2009 16:12:02 napisz odpowiedź
~Tom

Oceń przydatność:

0
0

mam 205 tys,TDCi 2005 , wymiana wszystkich wtrysków po 100 tys.Paliwo było tylko BP,..

24.02.2009 10:05:26 napisz odpowiedź
~michal

Oceń przydatność:

0
0

2003 ... 180 tys km, nic nie wymieniane, paliwo tylko na Lotos (jak nie ma to orlen) i to to zwykle.

21.02.2009 23:33:03 napisz odpowiedź
~Mariusz

Oceń przydatność:

0
0

Uszkodzone wtryskiwacze po 130tys rocznik 2004, pomogła regeneracja 4 sztuk za 1,8tys zł

15.02.2009 12:37:31 napisz odpowiedź
~Andrzej

Oceń przydatność:

0
0

Myślę, że wtryski są słabym punktem. Tankuje V-power i niestety nie jest dobrze. Koszt jednego ok.1400zł.

27.01.2009 20:31:55 napisz odpowiedź
~Marcin

Oceń przydatność:

0
0

Grzegorz - wtryski nie padają od paliwa, a od materiału niskiej jakości i w modelach od 04 lub 05 zostały poprawione. Wada znana tak samo w Polsce jak i w innych krajach wiec nie jest tylko wina paliwa.

14.01.2009 17:42:53 napisz odpowiedź
~Grzegorz

Oceń przydatność:

0
0

Bzdura!Tankować najlepsze paliwo np: VPower
co 5tys STP do wtrysków i na czas przeglądy.
Mam tdci 2,0 2004 170 tys przebieg.Auto na 5+

13.01.2009 12:11:17 napisz odpowiedź
~brunet28

Oceń przydatność:

0
0

2002 TDCI - wtryski wysiadają koszt naprawy ok 5tys

18.12.2008 14:11:10 napisz odpowiedź
~Zachar

Oceń przydatność:

0
0

rocznik 2001-2002 w TDCI - nagminne usterki wtryskiwaczy - około 1500 pln sztuka w ASO

14.12.2008 00:00:53 napisz odpowiedź
Komentarz:
Podpis:
E-mail:
* pola obowiązkowe

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Ford Mondeo, oglądali także

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Ford Mondeo

Kierowcy zainteresowani tym modelem odwiedzili także

Przeczytaj o Ford Mondeo

Pewna inwestycja - Ford Mondeo IV
Pewna inwestycja - Ford Mondeo IV Wciąż prezentuje się atrakcyjnie, ma przestronne wnętrze, świetnie jeździ, a turbodoładowany silnik EcoBoost o mocy 160 KM zapewnia przyzwoite osiągi i niewielkie spalanie. Ford Mondeo kombi jest mocny w każdej kategorii, chociaż nie jest najtańszą propozycją.
Dodaj
nowy wpis
O serwisie

Kupujesz używany samochód i nie wiesz na co zwrócić uwagę?


Sprawdź zgłoszone przez innych kierowców typowe usterki interesującego Cię auta.



Znasz typowe usterki lub wady któregoś modelu auta?


Zgłoś je i pomóż innym kierowcom kupić używane auto.

Liczba typowych usterek
Wszystkich
Ford Mondeo III