Zgłoś sugestię Żarówka
 
Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj
Nie trać czasu na szukanie części! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Ford Mondeo III - Typowe usterki

Ford Mondeo III - szczegóły typowej usterki

Uszkodzone wtryskiwacze.

Ford Mondeo III
Zachar
dodał 14.12.2008 00:00:53

Komentarz

rocznik 2001-2002 w TDCI - nagminne usterki wtryskiwaczy - około 1500 pln sztuka w ASO

Wystąpienia tej wady w zależności od przebiegu [tys. km]:

wystąpiła|nie wystąpiła

mniej niż 15

4
63

od 15 do 30

9
53

od 30 do 45

0
52

od 45 do 60

0
52

od 60 do 75

0
52

od 75 do 90

0
52

od 90 do 105

3
49

od 105 do 120

1
48

od 120 do 135

3
42

od 135 do 150

5
35

od 150 do 165

9
25

od 165 do 180

4
18

od 180 do 195

6
11

od 195 do 210

2
9

od 210 do 225

4
4

od 225 do 240

0
4

od 240 do 255

1
2

od 255 do 270

0
2

od 270 do 285

0
2

więcej niż 285

1
1
Dodaj komentarz

Komentarze kierowców (136 komentarzy)

~generalek

Oceń przydatność:

1
0

Do ~Jakub W: Kolego.. ciezko gdybac, moze byc egr,czujnik walka, ale na 90% to wtryski. jesli depniesz gazu na rozgrzanym juz silniku i zapala sie sprezynka to na bank wtryski! jezdzilem tak ponad rok i coraz czesciej sie tak mi zapalala ta sprezynka, dluzej juz nie dalo rady...wczoraj odebralem autko,pompa cisnienie ponad 1600, sprawdzony uklad czy opilkow z pompy nie ma, wszystko ok, ale wtryski 2 masakra! regeneracja u prawdziwego fachowca w Opolu z calym sprzetem do tego i auto masakra jak teraz jezdzi! czuje teraz te 130psi i zadnego dymienia juz nie ma.. Koszt 1600zl za dwa wtryski z wymiana filtra sprawdzeniem calego ukladu i regeneracja wtryskow.

04.07.2014 19:27:45 napisz odpowiedź
~Tomek

Oceń przydatność:

3
0

Ja regenerowałem wtryskiwacze do transita Bosch Service w Stalowej Woli i miałem nadane dwa nowe kody bo były nieczytelne. Wtryskiwacze już pracują prawie dwa lata i jest super -chodzą cicho , mało pali, a moc dużo większa niż przed regeneracją. Zdecydowanie polecam ten serwis jeżeli chodzi o wtryskiwacze Common Rail Delphi. Dodam tylko , że w układzie miałem opiłki i pompę też u nich robiłem chodzi wszystko do dzisiaj super. Poz.

23.06.2014 20:42:28 napisz odpowiedź
~Piotrek

Oceń przydatność:

1
0

Do ~Jakub W: ja miałem to samo a po podpieciu pod kompa wyskakiwał błąd pompy wysokiego ciśnienia ale mechanik powiedział że pierw wymienimy filtry i zobaczymy co dalej u mnie pomogła banalna wymiana filtra paliwa śmiga aż miło. Pozdrawiam

07.06.2014 19:20:52 napisz odpowiedź
~kordowski

Oceń przydatność:

1
0

co jest nie tak pomóżcie

27.05.2014 20:42:21 napisz odpowiedź
~kordowski

Oceń przydatność:

5
0

a mianowicie kopci strasznie oleju nie bieze nie ma mocy i chodzi jak na 3 garach

27.05.2014 20:41:58 napisz odpowiedź
~kordowski

Oceń przydatność:

0
1

mam problem z mondeo 2 tddi

27.05.2014 20:41:06 napisz odpowiedź
~Jakub W

Oceń przydatność:

0
1

Witam. mam takie pytanie mam forda mondeo 2004 gok 2.0 dtci dzija i mam poblem taki ze zapala mi sie sprezynka i bark mocy ma i dziwnie pracuje silnik. odlaczylem przepływomierz i nie bylo poprawy. ktos moze wiedziec co to za przyczyna czy wtryski czy cos innego?

21.05.2014 16:48:45 napisz odpowiedź
~nowy12

Oceń przydatność:

5
1

czesc
rowniez posiadam forda mondeo mk3 z 2002 r 2.0 tdci 130 KM. moj problem polega na tym ze po pewnym czasie zaczal dziwnie pracowac bylo slychac klekot stukanie przy silniku jakbym traktorem jechal:P wydawalo mi sie ze slychac to stukanie kolo filtru powietrza ale wychodzilo od turbiny chyba (mechanikiem i znachorem nie jestem hehe) pozniej po kilku km samochod zgasilem ale juz nie chce zapalic... kontrolki sie swieca ae nawet nie kreci... co moze byc przyczyna? jesli ktos ma jakies rady prosze na maila madaaa13@wp.pl z gory wielkie dzieki za pomoc

20.05.2014 18:14:43 napisz odpowiedź
~rebi

Oceń przydatność:

0
1

Sprawdz akumulator

25.03.2014 13:51:36 napisz odpowiedź
~rebi

Oceń przydatność:

1
1

Do Kamila: sprawdz akumulator. Mi padla 1 cela i mialem takie zachowanie

25.03.2014 13:50:28 napisz odpowiedź
~krzychu

Oceń przydatność:

1
2

mam problem z samochodem pseudo mechanicy nie wiedza co się dzieje najlepiej by mi samochod zmienili heh mój ford miał nieszczelny przewod ciśnienia od kolektora ssącego do intercoolera tracil moc turbiny nie było slychac wymieniłem go zaczol lepiej się wkrecac na obroty ale nie długo nagle zaczol falowac na wyższych obrotach tracic moc i klekotać jak nigdy poza tym nie slysze turbo i dymi na jasno niebiesko ktoś miał podobne pro

01.02.2014 19:30:47 napisz odpowiedź
~paweł

Oceń przydatność:

7
0

Do seba mondek: cześć / miałem podobne problemy z autem. Jeżdziłem od mechanika do mechanika. Wydałem sporo pieniędzy a problem powracał i i nie można go było zdagnozować komputerem. Kolega podpowiedział mi żebym wymienił czujnik w recyrkulatorze spalin. Kosztował 80zł i wymieniłem go na parkingu. Jak ręką odjął.

22.12.2013 16:02:47 napisz odpowiedź
~Kris

Oceń przydatność:

2
0

Heja.

Jestem właścicielem Mondeo MK3 2.0TDDi. Auto zakupione z pierwszej ręki w 2011 r. z oryginalnie potwierdzonym przebiegiem - 158kkm. Na chwilę obecną licznik pokazuje 207kkm. Po przejechaniu prawie 60kkm, mogę śmiało powiedzieć, że auto jest wręcz rewelacyjne. 115KM jest dla mnie jak najbardziej wystarczające, odczuwa się je zwłaszcza przy wyprzedzaniu na biegach 3 i 4, gdzie moment obrotowy daje o sobie mocno znać ;) Plusem także jest elastyczność biegu 5-tego. Do tej pory, poza wymianą węża zaworu EGR (przedmuch) w silniku kompletnie nic nie było robione. Oczywiście, regularnie staram się czyścić kolektor dolotowy, zawór EGR, węże itp., jak również wymieniać płyny eksploatacyjne, filtry i co najważniejsze regularnie odwiedzać serwis i wykonywać przeglądy. Okazuję temu autku miłość, a ono po prostu odwdzięcza się swoją bezawaryjnością :)

01.05.2013 12:26:03 napisz odpowiedź
~seba mondek

Oceń przydatność:

0
4

witam miałem taki sam problem jak wiekszosc zapalajaca sie spirala brak mocy , po zatankowaniu ropy na stacji statol,,, w trzebini po 10 kilometrach , pojechałem do mechanika podpiol pod kompa wyszło jakies złe cisnienie paliwa zalałem do pełna bak , preparat na wtryski , i wymieniłem filtr paliwa orginał .... pomogło narazie jest ok ,,,,,

14.04.2013 19:58:24 napisz odpowiedź
~arczik

Oceń przydatność:

4
0

cześć,mam mondka 2001 di 115k i problemy z odpalaniem , migająca sprężyna(kontrolka),po wymianie pompki przy baku paliwa,wymianie filtra paliwa i po regeneracji pompy wtryskowej problem z odpalaniem pozostał.czy macie jakieś pomysły? pomóżcie!

03.11.2012 19:51:21 napisz odpowiedź
~karwas8

Oceń przydatność:

6
1

witam, mam mondeon2003 r 2,0tdci 131ps , od pewnego czasu po odpaleniu po nocy (zimny silnik ) wariuja mi obroty po zagrzaniu brak problemu, zadna sprezynka mi sie, niema problemu z przyspieszaniem ani normalna jazda nawet na zimnym silniku jedzie dobrze choc nigdy go niezyluje auto ogolnie sie spisuje, niezaswiecila ani razu, u mechanika komp pokazal 2i4 wtrysk niby leja ale niewiem sam po tych wszystkich tematach prosze o pomoc

03.10.2012 22:00:28 napisz odpowiedź
~paootaxi

Oceń przydatność:

1
1

Cześć. Mój mondek ma no jest problem.. bo był anglikiem ja kupiłem po przeróbce ale miał europejskie zegary.. więc ile ma na prawdę? to inaczej zrobiłem nim przez 2,5 roku 160 tyś licznik pokazuje 303 tyś i właśnie zaczął szarpać i tracić moc przy ok 1,5 - 1,8 tys podejrzewam że wtryski, albo turbina albo ... ja autko sobie chwalę. !00% jazda miejska z klimą non stop wieczne korki ( warszawa taxi) Do tej pory wymieniłem amorki komplet sprzęgło komplet poza tym bez uwag

27.09.2012 20:25:08 napisz odpowiedź
~wv2011

Oceń przydatność:

1
5

witam mialem mondeo 2002 2.0 tdci za 3lata wlorzylem do niego 7tys przerabialem wszystko wtryski 2 razy,sprzeglo i wiele inych czesci robilem nim 30tys rocznie i wkoncu po 6miesiacach ogloszen sprzedany znam ten model na wylot mam kolege co pracuje w serwisie forda a co do nie odpalania to tez to mialem roskrec przewod od alternatora i przeczysc odpali na 100 teraz mam wv ale piscie chetnie bende zaglondal na forum i pomoge a i pamietajcie ford to guwno wart ale nie karzda morda pasuje do forda pozdrawiam

07.05.2012 20:50:34 napisz odpowiedź
~Pelegrinn

Oceń przydatność:

3
1

Cześć mały. Jesteś kolejnym przykładem na to jakich mamy w tym kraju mechaników. Ci ludzie często wykorzystują swoją wiedzę tylko po to aby z nas zedrzeć ostatnie pieniądze. Nie wiem gdzie mieszkasz ale 5000 za regenerację pompy to rozbój w biały dzień! Wszystkie usterki podobne do Twojej to wina paliwa w Polsce. Jak kupiłem Mondeo z zachodu to palił nawet 5,5l teraz nie schodzi poniżej 6,7l. jeżdżę nim już 4lata. Nie trzeba być specjalnie szkolonym, by zorientować się gdzie tu jest syf. A takich "mechaników" na jakiego ty trafiłeś, to omijać z daleka i opisać w necie!

16.03.2012 16:49:49 napisz odpowiedź
~maly

Oceń przydatność:

0
0

panowie jedna rada z mojej strony ociekać z tymi samochodami nie ma żartów koszt regeneracji wtryskiwacza 700 zł sztuka do tego pompa regeneracja ok 5000 zł płukanie układu paliwowego ok 400 zł w tym robota to nie widzę innego rozwiązania

14.03.2012 17:40:32 napisz odpowiedź
~elo3494

Oceń przydatność:

1
1

mam problem z mondeo mk3 2002tdci 130km, nie chce wogóle odpalić,rozrusznik kręci kontrolki gasną i nic,z rury wydechowej ani malutkiego dymka

05.03.2012 20:16:21 napisz odpowiedź
~mk

Oceń przydatność:

36
13

Witam, mam problem z Mondeo Mk3 2002r. 2.0 TDCI 130KM mianowicie samochód gaśnie po przekroczeniu 130-140km/h i zapala się sprężynka. Po ponownym odpaleniu wszystko jest ok. do czsu przekroczenia magicznej wskazówki 130-140km/h. Czy ktoś może doradzić co to oznacza?

05.03.2012 09:29:29 napisz odpowiedź
~Pelegrinn

Oceń przydatność:

0
1

Cześć daro. To podziel się swoimi doświadczeniami! A może jesteś jednym z tych "dobrych" mechaników, którzy niczego nie potrafią naprawić, a za to potrafią wymienić wszystko przy okazji w/w opisanych problemów łącznie z wycieraczkami?!

05.03.2012 02:27:51 napisz odpowiedź
~daro

Oceń przydatność:

0
0

realista gówno wiesz oszołomie,

03.03.2012 18:18:28 napisz odpowiedź
~Pelegrinn

Oceń przydatność:

0
0

Kolego czytaj wcześniejsze wpisy, a zaoszczędzisz! Ludzie, forum nie służy tylko do pisania, czytajcie!!

29.02.2012 17:42:17 napisz odpowiedź
~Mondzio

Oceń przydatność:

0
0

Oczywiście 230 tyś. km a moc 115

26.02.2012 21:35:36 napisz odpowiedź
~Mondzio

Oceń przydatność:

10
2

Witam. Po zatankowaniu mojego mondeo (w trasie) ujechałem jakieś 20 km. Silnik zaczął przerywać i zaczęła migać sławna "pomarańczowa sprężynka", następnie silnik zgasł i już nie odpalił. W serwisie po podłączeniu do komputera wyszedł błąd wtryskiwaczy i pompy. Nie wiem co z nim robić??? Majster oczywiście chce wymieniać, albo regenerować wtryskiwacze i pompę, ale czy to konieczne? Mondeo 05r. 2000 TDCI 23000 km (automat) Dodam, że wcześniej nie miałem z nim najmniejszych problemów a mam go od 2006r.

26.02.2012 21:33:07 napisz odpowiedź
~dudi179

Oceń przydatność:

0
0

Witam i dzieki za info musze powiedzieć że odwiedziłem kilku `mechaników` i każdy miał inną teorię która wiązała się z wydatkiem minimum 2000 ale mówiąc szczerze nikt nie poradził mi takiego rozwiązanian choć czasem najprostrze są najbardziej efektowne dzięki Pelegrinn za rade odpisze czy podziałało czy może było to coś bardziej kosztownego pozdrawiam

24.02.2012 17:11:01 napisz odpowiedź
~Pelegrinn

Oceń przydatność:

1
0

Cześć dudi. Przeczytałeś, co napisałem. Wlej do baku środka przeciw zamarzaniu paliwa, środka przeczyszczającego układ poliwowy (tu nie szczędź kasy), przepal to, niech auto popracuje na tych mieszankach. Zacznij od tego, co możesz zrobić sam małym kosztem. Następnie niezależnie od efektu podjedź do dobrego mechanika, a takiego może znajdziesz na http://dobrymechanik.net niech sprawdzi ci ciśnienie na listwie i korekcje na zaworach, jakie powinny być ich wartości dowiesz się w warsztacie. Jeśli zrobisz odwrotnie, czyli na początku zjawisz się u jakiegoś partacza, to na początek wymieni ci pompę wtryskową, później stwierdzi, że do wymiany są wtryski, na końcu dowiesz się, że po przeczyszczeniu układu i wymianie filtra wszystko gra. Tylko, że tego możesz się dowiedzieć dopiero po 6000zł. Ja tak miałem, skończyło się na regeneracji pompy za 1000 w jednym partaczowarsztacie i vczyszczeniu układu i wymianie filtra w serwisie. Powodzenia

23.02.2012 22:10:23 napisz odpowiedź
~dudi179

Oceń przydatność:

0
2

Witam mam mondeo 2.0 tdci 131 KM mam problem z odpaleniem na zimnym silniku wystarczy że stoi nie odpalany przez 5 - 6 godzin i by go uruchomić trzeba się nieżle nakręcić po czym zaczyna podymiać i powoli łapie na ciepłym pali na dotyk, silnik pracuje równo choć na zimnym trochę przebiera. przez cały czas mróga kąrtolka świeć. Czy ktoś spotkał sie z podobnym problemem ? pozdr.

22.02.2012 00:10:07 napisz odpowiedź
~Pelegrinn

Oceń przydatność:

2
2

PALIWO, PALIWO, PALIWO! To jest wspólny mianownik opisywanych wyżej problemów. Tego dowiedziałem się za 1500zł. Kupiłem na dobrej stacji paliwo wzbogacone (zimowe) i po siarczystych mrozach zaczęły się problemy ze sprężynką. Polecony mechanik posiadający licencję Bosch od razu stwierdził, że pompa wysokiego ciśnienia jest do wymiany. Ostatecznie skończyło się na regeneracji za 1000zł. Odebrałem auto i następnego dnia z pracy już wylądowałem u tero samego mechanika - stwierdził, że zablokowały się wtryski i, że prawdopodobnie trzeba je będzie wymienić albo przeczyścić. Oznajmiłem, że zjawię się po samochód i zabieram go do innego mechanika - okazało się, że dało się jednak wtryski odblokować. Jednak pojawiłem się w serwisie celem sprawdzenia samochodu. W serwisie przeczyszczono układ paliwowy, wymieniono filtr paliwa (proszę zauważyć, że poprzedni mechanik tego nie zrobił, pewnie liczył na to, że będę do niego wracał i wracał zostawiając co raz większe pieniądze). W serwisie dowiedziałem się, że na 100% wszystko było spowodowane paliwem. Ponadto dowiedziałem się, że wlanie paliwa zimowego nie gwarantuje jego dobrej jakości, lepiej wlać zwykłą ropę i dolać buteleczkę wzbogacacza (cenowo wyjdzie na to samo), a pewność większa. Rasumując; przy takich problemach należy zholować auto do ciepłego miejsca (garaż), niech się tam ogrzeje, następnie dolać do baku Srodka przeciw zamarzaniu paliwa i do tego jeszcze coś na przeczyszczenie wtrysków i układu paliwowego. Odpalić silnik i niech sobie trochę popracuje. Nie będzie złym pomyłem wymienie filtra paliwa (mogła się tam zebrać parafina i/lub woda. Następnie pojeschać na diagnostykę komputerową i sprawdzić ciśnienia na listwie i korekcje na zaworach. Wszystko może nas kosztować do 200zł, a nie 1500!!

19.02.2012 16:20:31 napisz odpowiedź
~Pelegrinn

Oceń przydatność:

1
0

Cześć. Mam Mondeo 2004, TDCI 130KM. Właśnie byłem zmuszony zregenerować pompę wtryskową - koszt 1000zł. Objawy były tak jak wyżej opisywane (sprężynka, gaśnięcie i przerażenie przy próbie wyprzedzania lub włączania się do ruchu). Zacznijmy od tego, że diesel to samochód dla ludzi spokojnych i ułożonych, wymagający sppecjalnego traktowania. Jest to silnik którego nie można bezkarnie odpalać i gasić, mordercze dla niego są zakupy na mieście (odpalanie i gaszenie), krótkie odcinki po 2; 5km. A im zimniej tym skutki są bardziej dotkliwe. Przy mrozach takich jak teraz (czasem -25 nocą), takie traktowanie diesla kończy się u mechanika. Stosowanie polepszaczy paliwa, oleju jest jak najbardziej wskazane ale nie możemy sobie pomyśleś, że skoro je zastosowaliśmy, to możemy usprawiedliwieni "piłowć" ile wlezie. U mnie sprawa wyglądała w następujący sposób: wymieniłem akumulator na zimę w specjalnym serwisie. Podczas wymiany, przypadkowo zresetowała mi się elektronika. Wszystko było OK ale w drodze do pracy zaczęła straszyć owa SPRĘŻYNKA. Do pracy dojechałem, z pracy jakoś też w toważystwie sprężynki. Następnego dnia wróciłem lawetą - diagnoza; pompa do wymiany. Jeśli tak macie, to nie liczcie na szczęście, jeżdżenie ze sprężynką przez dłuższy czas może nawet, na dodatek skończyć się wymianą wtrysków. Ważne jest, by znaleźć się u dobrego mechanika. Jeśli znajdziecie się u takiego, który ograniczy się do skasowania błędów i przy okazji skasuje za to 50zł - uciekajcie!!! Podłączając komp do autka można dowiedzieć się wszystkiego, mechanik może sprawdzić ciśnienie na pompie, każdy zawór osobno, praktycznie jest w stanie na tym etapie powiedzieć, co jest uszkodzone. Konkluzja jest taka: jeśli nie jeździsz do pracy dalej niż 10km, nie robisz sobie długich wycieczek autem, jesteś raczej kierowcą miastowym - daruj sobie diesla! Diesel lubi ciepło i długie dystanse i rezolutnych właścicieli:-). Pozdrawiam wszystkich "mondziaków".

09.02.2012 14:26:15 napisz odpowiedź
~XTRO

Oceń przydatność:

0
0

Ja mam problem również z wtryskami.
Mondeo 2002r 2.0 tdci 115km

Robiłem próbę przelewową i wyszło że 2 wtryski są złe, tzn te zaworki w wtrysku ponoć. Wymieniłem dzisiaj te zaworki w 2 wtryskach, i mam problem z odpaleniem auta..
Odpowietrzałem już i nic nie dało..
Spotkał się ktoś już z tym??

02.02.2012 17:40:17 napisz odpowiedź
~Maniek

Oceń przydatność:

1
0

Ja też regenerowałem wtryskiwacze do forda mondeo i nie nadali nowych kodów wszystko chodzi idealnie.W mondeo jest i tak samoadaptacja wtryskiwaczy , która trwa przez około 2 godzin jady samochodem.Straszyli mnie , ze bez nowych kodów nie będą działały wtryskiwacze prawidłowo jestem tego przykładem śmiga wszystko idealnie.Czyli czy masz stare czy nowe kody i tak wtryskiwacz będzie działał dobrze skasuj sobie pamięć błędów wpisz ewentualnie jeszcze raz kody z wtryskiwaczy i będzie wszystko grało.Poz.

14.01.2012 17:18:48 napisz odpowiedź
~Papuszka

Oceń przydatność:

0
0

Znienawidzona (zapalająca się) sprężynka przez wszystkich to jest objaw kilku usterek: pierwsza z nich to uszkodzony sterownik turbiny ( naprawa 350zł) można jeździć nawet pól roku, ale bez turbodoładowania, zanim się rozpędzi do 80 km/h to trochę czasu mija. Drugi objaw to uszkodzony czujnik wałka rozrządu - zapala się spręzyna i samochód gasnie w trakcie jazdy. Zaraz też odpala, ale im dłużej ta awaria trwa tym gorzej samochód odpalić. Musi silnik wystygnąć ( koszt ok 100zł). Trzeci objaw to też jakić czujnik, mieszczący się pod akumulatorem- nie pamiętam dokładnie co to było, ale taki sam objaw jak przy uszkodzonym czujniku wałka, koszt ok. 80-100zł. I ostatni to wtryski ( REALISTO! Bądź realistą, nie ma żadnych myków!), szarpie przy włączonym silniku, głośniej chodzi, przy wysokich obrotach i próbie wrzucenia wyższych biegów spada moc, włącza się sprężyna i silnik gaśnie. Uciążliwe! Koszt- nowe ok. 4000zł, regeneracja 2200-2500, wymiana zaworków wraz z kupnem 1500-1600- w tej chwili kupić zaworki wtrysków- graniczy z cudem! Delphi się wycwanił, bo spadła sprzedaż nowych wtrysków. Mam mondeo 2003 MK3 i wtryski po raz drugi do robienia- pierwsze po 170tys, drugie po 250tys.

07.01.2012 23:06:46 napisz odpowiedź
~justna1013

Oceń przydatność:

0
0

JUSTYNA
prosze powiedzcie mi co to może oznaczać w moim Fordzie Mondeo rok 2002 TDCI przebieg 120 tys.km na zimnym silniku występuja wahania obrotów aw czasie jazdy są odczuwalne niewielkie szarpania samochodem - czy to też jest od wtryskiwaczy?

18.12.2011 18:11:43 napisz odpowiedź
~manfred

Oceń przydatność:

2
0

mi też padły wtryskiwacze,wiec wyslalem je do stalowej woli do regeneracji do bosch service pawlik.wtryski wrociły koszt regeneracji 2500,ale mala lipa,co prawda auto odpala-chodzi jak traktor i jeden wtrysk działa na granicy.prawdopodobnie nie zrobili kalibracji,bo nie dali nowych kodow.dzisiaj sie dowiem to dam znac.

16.12.2011 09:32:23 napisz odpowiedź
~zbyszek

Oceń przydatność:

0
0

Witam, kupiłem mondeo 2001r 1.8 125KM, czasami ciężko odpala a jak już silnik osiągnie swoją temp. to na wolnych obrotach podszarpuje i silnik nierówno pracuje osiągając ok.800obr. Proszę o pomoc

27.11.2011 14:16:48 napisz odpowiedź
~KUBA

Oceń przydatność:

0
0

WITAM MAM PYTANIE FORD MONDEO 2.0 TDCI 2002 ROK MA PASEK CZY ŁAŃCUCH ROZRZONDU

17.11.2011 22:35:38 napisz odpowiedź
~Adam

Oceń przydatność:

2
0

Mi to już ręce opadają 2 razy regeneracja i znów cos nie równo chodzi falują broty auto kopci i mam juz Go dosyc.

17.11.2011 21:52:44 napisz odpowiedź
~leon805

Oceń przydatność:

0
0

Czesc.Mam prośbę do realisty , niech poda swój złoty srodek na uzdrowienie wtrysków

05.10.2011 19:12:59 napisz odpowiedź
~aves23

Oceń przydatność:

0
0

Mam ogromny problem z fordem mondeo 2.0 TDCI, 2001r., jeszcze do niedawna chodził bez zarzutu, jednak zaczęła migać pomarańczowa kontrolka ( odwrócona spirala) od świec. Idąc za cisem zaprowadziłam samochód do mechanika, który wymienił wszystkie świece. Problem jednak cały czas jest. Z każdym dniem pali coraz gorzej. Podczas zapalania go rano ( na zimno) nie chce odpalić bez dodania gazu, niebiesko- czarny dym z rury wydechowej, nie chce palić po prostu. Podczas jazdy zanim się rozgrzeje wydaje się jakby miał zaraz zgasnąć. Jest coraz gorzej. Zaprowadziłam samochód do mechanika, który podłączył Forda pod komputer, okazało się, że wszystkie wtryski do wymiany; cena nowych- ok. 4500 zł, po regeneracji 3000 zł, nie chce wydać tyle na wtryski dlatego kupiłam używane, tez z Forda Mondeo, 2.0 tdci 2002r, cena 1400 zł (samochód z zagranicy). Mechanik zamontował i zakodował, problem nadal ten sam, bez żadnej zmiany. Na komputerze pokazuje, że 3 wtrysk nadal jest uszkodzony. Już nie mam pojęcia co robić! Bardzo proszę o pomoc. Macie jakieś pomysły??

21.09.2011 09:59:49 napisz odpowiedź
~M

Oceń przydatność:

2
0

270 tys. i nic się nie dzieje, tankuję tylko na BP ON Ultimate, ale myślę że najważniejsze to unikać stacji, które powstały na miejscu starych CPNów - zardzewiałe zbiorniki robią swoje.

14.09.2011 22:20:47 napisz odpowiedź
~BW

Oceń przydatność:

0
0

Witam wszystkich, wymiana tylko części wtrysków nic nie daje, to tylko na krótką metę. Dla wszystkich użytkowników, którzy jeszcze nie wiedzą, jest firma Bratford w Radomiu, prowadzą cały asortyment części do Fordów (oprócz szkrzyń automatycznych) i tam można kupić nowe oryginalne części Forda od 30% do nawet 70% taniej niż w serwisach. Oprócz tego mają fachowy serwis, gdzie można wymienić (odpłatnie) części. Mają od groma roboty, bo Fordy niestety nie należą do solidnych samochodów. A tutaj link: http://www.bratford.pl/ - UWAŻAM, ŻE NIE MA LEPSZEGO SERWISU FORDA W CAŁEJ POLSCE.

11.08.2011 11:14:37 napisz odpowiedź
~załamana

Oceń przydatność:

0
0

witam mam forda mondeo 2005 z silnikiem 2000 TDCI i również mam problem z migajaca lampka od świec żarowych utrata mocy i gaśnieciem. byłam w serwisie forda powiedzieli wtryski koszt 6000 zł. byłam u zwykłego mechanika i powiedział ze 2 i 4 wtrysk do wymiany bo one działaja razem 1z 3 i 2z 4. dałam do regeneracji koszt 1800zł spokój na pół roku niestety teraz znowu mam ten sam problem :( co robić??

22.07.2011 17:04:46 napisz odpowiedź
~Arti

Oceń przydatność:

0
0

Witam

Mam służbowego Forda Mondeo mk3 z 2007 roku silnik 2,2 TDCI kupiony w salonie przez firmę i cały czas serwisowany. W maju 2011 roku przy objawach jak u kolegi wyżej czyli duszeniu się na wolnych obrotach. W serwisie wymienili mi zawór EGR koszt 1600 zł. W tym tygodniu to jest jakies 3 tyg. później podczas wyprzedzania auto zaczeło przerywać przy dodawaniu gazu.... wylądowało w serwisie i stwierdzono 1 wtryskiwacz całkowicie zablokowany a 3 pozostałe nie spełniają tolerancji koszt wymiany 8000 zł 4 szt. Ręce opadają nie wiem jak to się skończy bo to decyzja szefa ale powiem szczerze nigdy nie kupię Forda.....

21.06.2011 18:47:48 napisz odpowiedź
~Igor

Oceń przydatność:

0
0

Witam, kupiłem Forda Mondeo mk3 z silnikiem 2000 dtci 130km (2006r). Najechane ma 128000km. Przyjechałem nim w niedziele w którą również tankowałem samochód, silnik chodził równo, ale w poniedziałek zaczeły się wahania na wolnych obrotach (powyżej 2tys jest ok). Te skoki są sporadyczne... Chyba zaczeło się brać jak zaciągną tego nowego paliwa. Byłem na komputerze i ciśnienie na wtryskach jest idealne ale są gdzieś błędy w dawce paliwa. Powiedzieli mi żebym wymienił wtryskiwacze, znajomy mówi o spuszczeniu baku i nalaniu Vervy,a jeszcze następny że to przypływomierz. Proszę o pomoc!!! :(

15.06.2011 16:05:04 napisz odpowiedź
~Michaś

Oceń przydatność:

0
2

Witam mam forda mondeo MK3 2.0 TDCI 130KM, zaświeciła mi żółta sprężynka... dwóch mechaników stwierdziło jednogłośnie, wtryski do wymiany, a tu niespodzianka, wtryski ok, okazało się, że jeden wtrysk zgubił kody, tym samym lejąc i paląc świecę żarową, efekt-przepalony tłok, oczywiście tłok został wymieniony, wtrysk na nowo zakodowany i autko śmiga jak nowe. Nie dajcie się naciągać na niepotrzebne regenerację...

17.05.2011 20:55:03 napisz odpowiedź
~ŁYSY

Oceń przydatność:

0
0

mam mk3 2002 130kM więcej stoi u mechanika niż jezdzi a ile wydałem kasy na wtryski, pompe, 6500 i co ? i stoi dalej bo ma frykas i nie odpala ,a ile jeszcze wydam ? ale już się nie dam FOR SALE !!!!!

10.04.2011 16:28:28 napisz odpowiedź
~Piotrek

Oceń przydatność:

0
0

Witam!
Miałem podobny problem przy wyprzedzaniu zapalała się kontrolka i auto od razu traciło moc. Trzeba było go zgasić i ponownie odpalić wtedy na chwile był spokój. Pojechałem do mechanika podłączył auto pod kompa i okazało się że są uszkodzone wtryski. Jednak zresetował mi te błędy i testy wtedy nie wykazały uszkodzeń wtryskiwaczy. Od tamtej pory minął już jakiś rok i ok 40 tys km. Każdy z was zanim wyda po te 2000zł najpierw tego spróbuje?

28.03.2011 10:59:00 napisz odpowiedź
Komentarz:
Podpis:
E-mail:
* pola obowiązkowe

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Ford Mondeo, oglądali także

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Ford Mondeo

Kierowcy zainteresowani tym modelem odwiedzili także

Przeczytaj o Ford Mondeo

Nowy Ford Mondeo - Spóźniony bohater
Nowy Ford Mondeo - Spóźniony bohater Europejscy klienci wyglądający nowej odsłony Mondeo, mieli pełne prawo nabawić się nerwicy żołądka. I nie ma się tu czemu dziwić - w końcu Ford kazał im czekać z wypiekami na twarzy aż dwa lata, zanim amerykański brat bliźniak Fusiona trafił do naszych salonów. Czy nowe Mondeo będzie w stanie ukoić ich skołatane nerwy?

Ford Mondeo - zobacz filmy

Paryż 2014 - prezentacja Forda Mondeo
Paryż 2014 - prezentacja Forda Mondeo Na Salonie Samochodowym w Paryżu nie zabrakło Forda Mondeo, który po wielu miesiącach oczekiwania wreszcie wjedzie do europejskich salonów. Co ciekawe, przedsprzedaż, również w Polsce już ruszyła.
Dodaj
nowy wpis
O serwisie

Kupujesz używany samochód i nie wiesz na co zwrócić uwagę?


Sprawdź zgłoszone przez innych kierowców typowe usterki interesującego Cię auta.



Znasz typowe usterki lub wady któregoś modelu auta?


Zgłoś je i pomóż innym kierowcom kupić używane auto.

Liczba typowych usterek
Wszystkich
Ford Mondeo III