Zgłoś sugestię Żarówka
 
Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj
Nie trać czasu na szukanie części! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Mazda 6 I - Typowe usterki

Mazda 6 I - szczegóły typowej usterki

Silniki diesla.

Mazda 6 I
~Maximus
dodał 28.05.2009 16:56:30

Komentarz

W silnikach diesle`a często występuje problem z wtryskami oraz (nieco rzadziej) z turbosprężarkami i kołami dwumasowymi, zwanymi 2M. Awaria któregoś z wtrysków powoduje nierównomierną pracę silnika. Ponadto pojawić się może czarny chmura wywodząca się z tłumika. Charakteryzuje się również stukaniem na określonych obrotach silnika. Naprawia się to poprzez tzw. kalibrację wtrysków, jednak efekt nie zawsze jest taki, jakiego oczekiwaliśmy. Zaznaczam, iż nie jestem w posiadaniu takowe auta, a każda z tych informacji opiera się na internecie, jednak są to potwierdzone uwagi. W celu sprawdzenia, wystarczy chwile poszukać w internecie, aby znaleźć opisane wyżej usterki.

Wystąpienia tej wady w zależności od przebiegu [tys. km]:

wystąpiła|nie wystąpiła

mniej niż 15

2
86

od 15 do 30

9
72

od 30 do 45

0
64

od 45 do 60

1
62

od 60 do 75

1
61

od 75 do 90

1
60

od 90 do 105

1
57

od 105 do 120

4
52

od 120 do 135

6
43

od 135 do 150

1
40

od 150 do 165

15
22

od 165 do 180

1
14

od 180 do 195

1
9

od 195 do 210

0
5

od 210 do 225

0
5

od 225 do 240

0
5

od 240 do 255

1
4

od 255 do 270

0
4

od 270 do 285

1
3

od 285 do 300

0
1

od 300 do 315

0
1

od 315 do 330

0
1

od 330 do 345

0
1

od 345 do 360

0
1

od 360 do 375

0
1

od 375 do 390

0
1

od 390 do 405

0
1

od 405 do 420

0
1

od 420 do 435

0
1

od 435 do 450

0
1

od 450 do 465

0
1

od 465 do 480

0
1

od 480 do 495

0
1

więcej niż 495

0
1
Dodaj komentarz

Komentarze kierowców (89 komentarzy)

~gk

Oceń przydatność:

0
0

a zastanowiłeś się dlaczego masz tak mały przebieg w takim roczniku ?

24.10.2014 21:13:20 napisz odpowiedź
~pilot

Oceń przydatność:

0
0

mam problem ze 6 w dislucos puka w okolicy głowicy tak jakby młotki pukały wymieniłem pompe wysokiego ciśnienia kalibracja wtrysków oraz podkładki rozrząd i 2mase nie wiem co jeszcze musze zrobić oczywiście olej z filtrem tez olej elf

24.10.2014 20:36:14 napisz odpowiedź
~Darthas

Oceń przydatność:

0
0

Mam Mazde 6, 2007, 2.0 Diesel 121 KM, 120 tys. km, samochód jest w dobrym stanie tech., rozrząd wymieniłem, olej, filtry.

Ale mam problem inny: Pojawia się odgłos tarcia coś jakby łąńcuch tarł o obudowę (nie jestem pewien), dobrze słychać to przy małych obrotach silnika (ok 1500/min), odgłos ten pochodzi z okolic urządzeń znajdujących się po prawej stronie silnika (może pompa wspomagania lub coś koło niej). Wrażenie dźwiękowe sugeruje jakby napinacz łańcuch zwiódł jeżeli taki wogóle gdzieś tam jest.

Spotkał się może ktoś z was z takim problemem lub macie może jakieś pomysły co to może być i ile może kosztować?

13.10.2014 10:08:16 napisz odpowiedź
~STALONE M6

Oceń przydatność:

6
0

POMOCY! Witam wszystkich użytkowników mazdy. Jestem posiadaczem mazdy 6 2.0 diesel z 2002 roku, ostatnio zdarzyło się coś dziwnego z moją MADZIĄ. Podczas jazdy samochód zaczął mi szarpać i zgasł, po ponownym odpaleniu wydobywają się niepokojące odgłosy piszczenia i stukania w górnej części silnika. Sprawdziłem rozrząd, ciśnienie oleju w silniku, smok zdjąłem pokrywkę zaworów sprawdziłem podkładki pod wtryskami i wszystko jest oki a silnik dalej popiskuje i stuka, nie wiem o co chodzi, proszę o pomoc...

04.07.2014 22:09:23 napisz odpowiedź
~ona
2
1

Do ~STALONE M6:
bardzo możliwe że to panewka na 4 cylindrze

23.08.2014 17:50:44 napisz odpowiedź
~STALONE M6
1
3

Do ~ona: Zgadza się, mazda zatarła się na 4 cylindrze, najlepsze jest to, że zdarzyło się to świeżo po wymianie oleju silnikowego, na początku pomyślałem, że to jest wina oleju, ale okazało się w ogóle co innego. Po szczegółowej analizie wyszło że "skończyły się panewki" były cienkie jak papier i jedna z nich się skruszyła, to co się stało było nie do przewidzenia bo silnik pracował wzorowo do końca. Powstały tak duże rysy na wale że nie nadaje się nawet na 3 szlif.

25.08.2014 21:34:27 napisz odpowiedź
~Adam
1
0

Do ~STALONE M6:
Ja miałem takie zdarzenie jakie opisujesz około dwa miesiące temu..
Jak sie okazało zatarł sie silnik. efekt to porysowany wal i korbowody.
na szczescie wał sie nie skręcił, dałem do regeneracji razem z tłokami kobowodami blokiem głowicą, do tego dochodzi wymiana pierścieni i kilka innych które lepiej od razy wymienić.

03.10.2014 15:43:24 napisz odpowiedź
~stalone M6
1
0

Do ~Adam: Witaj, ja już jestem po naprawie mojej M6, efekt jest zdumiewający, nie myślałem, że te silniki są tak elastyczne :D po kompleksowej naprawie ( nowy wał, panewki nominalne, nowe pierścienie uszczelki i uszczelniacze, głowica po planowaniu) naprawdę daje się wyczuć różnicę, teraz ta mazda " idzie jak strzała " . Mam pytanko, ile wyniósł cię remont ?

04.10.2014 18:17:15 napisz odpowiedź
~grzela

Oceń przydatność:

10
3

Witam.
Na wolnych obrotach coś mi stuka pod maską, ale po wciśnięciu sprzęgła znika.kto pomoże? Mazda 6, 2.0 diesel 2005.pozdrawiam

02.07.2014 07:10:50 napisz odpowiedź
~ona
0
2

Do ~grzela:
to juz na pewno panewka na cylindrze

23.08.2014 17:51:32 napisz odpowiedź
~HARNAS77
1
0

Do ~grzela: 100% LOZYSKO SPRZEGLA

02.09.2014 20:25:40 napisz odpowiedź
~Jarek_P
0
0

Do ~grzela:
Miałem to samo, na wolnych obrotach hałas, po wciśnięciu sprzęgła jest ciszej - powód to koło dwumasowe (razem z tarczą + docisk). Mam Mazdę z 2004 roku, przejechane 200 tys km - więc miała prawo. Został Ci miesiąc, może dwa miesiące, zanim sie rozsypie - nie ma na co czekać

16.10.2014 22:30:11 napisz odpowiedź
~majdan

Oceń przydatność:

0
0

Do Ania: witam i jak tam poradziłeś sobie z mazda bo mam identyczne objawy

30.06.2014 10:40:28 napisz odpowiedź
~piotrek

Oceń przydatność:

5
0

witam posiadam mazde 6 z 2003r 2.0 citd 121 km i mam problem regenerowałem koło dwumasowe w firmie avanti w kielcach, raz już oddałem na gwarancji koło, i powiedzieli mi ze moge mieć krzywy wał korbowy i dlatego cały czas psuje koło dwumasowe. czy jest to możliwe? auto bardzo drży przy ruszaniu i na wstecznym ale już na innych biegach idzie bardzo ładnie, spotkał się ktoś już z takim problemem?

25.06.2014 18:42:16 napisz odpowiedź
~Radp47

Oceń przydatność:

8
0

Witam serdecznie. Mam Mazdę 6 2.0 diesel z 2007 z przebiegiem 140 tyś km. Silnik niestety skończył swoją żywotność. krzywy wał, odklejona panewka, korbowody do wymiany itp... Znalazłem firmę która sprzedaje silniki regenerowane, dają gwarancję 12 miesięcy. Czy ktoś miał do czynienia z takimi silnikami?

08.06.2014 09:55:02 napisz odpowiedź
~Pawel-1

Oceń przydatność:

4
0

Do RAX:
Ja miałem taki świst przy dodawaniu gazu. Okazało się że jakaś aluminiowa rura która łączy się z turbiną była skorodowana i miała dziurę.

28.05.2014 08:37:27 napisz odpowiedź
~adakkj

Oceń przydatność:

4
1

Witam,
Czy ktoś z Was miał podobny problem albo ma pomysł jaka może być przyczyna nierównej pracy zimnego silnika. Nierówna prac trwa jakieś 10- 20 sekund, potem jest już normalnie.

Czy to może być objaw czegoś poważniejszego? Samochód mam od roku, przejechałem nim 10Kkm "i od początku tak miał".

Samochód: Mazda 6, 2.0 MZR-CD 136KM, rocznik 2004, przebieg 195Kkm

24.04.2014 20:40:30 napisz odpowiedź
~mario
0
0

Do ~adakkj: jak najszybciej do serwisu ja eraz to przechodze zatarcie silnika turbo polyka caly olej i powoduje zatarcie

25.10.2014 07:12:14 napisz odpowiedź
~andree

Oceń przydatność:

6
1

Do ~Kamil: kolego masz do wymiany czujnik regulacji cisnienia scv. Znajduje sie na pompie wtyskowej(taki owalny ksztalt jak sie nachylisz nad pompa to go zobaczysz.Wadliwe sa czujniki o numerze 003 badz 006. Mialem ten sam problemi wymienilem czujnik na nowszy 009 wydatek ok.500zl i problem zniknal.

25.02.2014 19:02:39 napisz odpowiedź
~lex

Oceń przydatność:

4
2

Do ~maciolek60: Z tym dpfem to Pan dałeś czadu pewnie małe przebiegi mam tą samą mazda 105kv i nie mam problemu kupiłem 70tyś teraz ma 260tyś już zapomniałem o tym filtrze auto jezdzi olej co 15tyś filtry podkładki pod wtryski i kalibracja no i podwozie jak ktoś dba to ima

26.01.2014 19:03:25 napisz odpowiedź
~maras

Oceń przydatność:

3
2

Do ~Kamil: Cześć. Dokładnie ten sam przypadek miałem nie masz co jeździć po mechanikach kupuj scv i jezdzij dalej

24.01.2014 23:46:20 napisz odpowiedź
~Kamil

Oceń przydatność:

13
3

Witam pomocy kupiłem mazde 6 2003rok nie cały miesiąc temu i wlasnie teraz odpalam sobie normalnie a ona po chwili gasnie zdziwiony odpalam jeszcze raz a to samo po każdym odpaleniu po nie całej minucie gasnie silnik 2 litry disel Pozdrawiam

22.01.2014 19:04:10 napisz odpowiedź
~maciolek60

Oceń przydatność:

2
2

Do krzyntol: kolego jeżeli jeszcze masz z tym problemem to kup sobie fiata 126p tam szumi tylko po uruchomieniu silnika. bez obrazy czytaj instrukcję

18.01.2014 18:28:53 napisz odpowiedź
~maciolek60

Oceń przydatność:

2
4

Do Kris: miałem to samo przy 1002 km. pojechałem na serwisową wymianę oleju a mechanik się mnie pyta czy nie dolewałem oleju bo mam ponad 3 krotny stan. Po sprawdzeniach okazało się, że padł czujnik DPF i paliwo do przepalania wchodzi do miski olejowej powodując wzrost poziomu oleju.

18.01.2014 18:18:46 napisz odpowiedź
~maciolek60

Oceń przydatność:

3
3

koledzy mam Mazdę 6 z 2007r w dieslu 2.0l i aktualnie główną awarią był czujnik DPF. Znalazłem warsztat w okolicy Grójca gdzie mi go wycięli. Samochód nadal jeździ w 100% spadło mi nawet spalanie do 6.9l/100km-wcześniej 7.0-7.5 l. Jedyna wada to śmierdzą spaliny. Mazdziochą jeżdżę tylko w trasy obecnie 150 tys. Zwracajcie uwagę na poziom oleju. Wzrost poziomu oleju tzn padł DPF

18.01.2014 18:06:37 napisz odpowiedź
~seqtor

Oceń przydatność:

12
2

Cóż - wniosek chyba oczywisty - o samochód (tak jak o kobietę) trzeba dbać. Jak sie zadba to bedzie jeździc aż miło.

07.12.2013 19:19:52 napisz odpowiedź
~Emil

Oceń przydatność:

1
0

Do Tomek: Ja mam mazde 6 i nie wiem o co Ci chodzi z nadmuchem. Masz manualna i automatyczna obsluge nawiewu. Ztym nawiewem to raczej kwestia obeznania sie

13.11.2013 20:20:58 napisz odpowiedź
~archie
0
0

Do ~Emil: pewnie chodzilo mu o to ze nie da sie ustawic jednoczesnie nawiewu na szybe i na kierowce. Z szyba jest chyba tylko nawiew na nogi o ile dobrze pamietam.

21.08.2014 10:15:50 napisz odpowiedź
~Łukasz Żary

Oceń przydatność:

4
1

Co to moze byc delikatne falowanie obrotów takie w granicy +- 20-30 obrotów?
M6 2.0 D 143km podkładki wymienione, rozrzad wyczyszczony przepływomierz

05.11.2013 20:15:04 napisz odpowiedź
~Lukasz

Oceń przydatność:

7
3

Do wozi: Nie wiem dlaczego wszyscy piszą o studzeniu turbiny? Panie i Panowie, pozostawienie samochodu na wolnych obrotach po części może służyć obniżeniu temperatury turbiny ale głównie chodzi o obniżenie prędkości turbiny. Turbina jest na łożyskach ślizgowych o mały współczynniku tarcia, gwałtowne odcięcie dopływu oleju (wyłączenie silnika) przy dużej prędkości turbiny powoduje, że turbina pracuje na sucho a co jak wszyscy już wiemy powoduje powstawanie luzów.

25.09.2013 17:59:30 napisz odpowiedź
~archie
1
1

Do ~Lukasz: z tym studzeniem chodzi o to ze gdy turbo jest mocno rozgrzane a ty wylaczysz silnik ustaje przeplyw oleju a jego resztki pod wplywem wysokiej temperatury sie palą pozostawiac odrobinke nagaru. Gdy juz sie go tam napiecze odpowiednio gruba warstwa... turbo sie zaciera i po ptakach. Kolega zalatwil w ten sposob turbine w swoim audi po przejechaniu zaledwie 30tys a potem marudzil jakie to g***o audi robi az mu wytlumaczylismy co robil zle. Po wymianie i zmianie nawykow zrobil juz dobrze ponad 200tys i nic sie nie dzieje.

21.08.2014 10:13:11 napisz odpowiedź
~anonim

Oceń przydatność:

5
0

Mam M6 kolejny model też w dieslu.O poprzednim oprócz rdzy mogę napisać tylko plusy.Regularne wymiany i dobrej jakości oleje, rozrząd.Myślę, że dużo użytkowników ma auta powypadkowe lub skręcone liczniki i dltego takie problemy.
Poprzedni to model z 2003r. sprzedając miał ponad 220 tys.km (z czego ja 140) i wymieniłem tylko klocki ham.,rozrząd,podkładki i regulacja zaworów,aku. Gdyby nie rdza to zapewne jeszcze jeżdziłbym.
Auto świetnie prowadzi się,trwałe zawieszenie(pomimo wielowachacza alu).Szczerze polecam.

09.04.2013 22:52:07 napisz odpowiedź
~kuba.r

Oceń przydatność:

1
6

witam
posiadam mazde 6 2003 2.0 diesel 136Km od 5 lat.
ogolnie dobre auto. zakupione z przebiegiem 168tys. problemy zaczely sie przy przebiego ok 200tys.
wymieniane byly podkladki pod wtryskami, rozrzad i czyszcznie smoka co jest bolaczka tego modelu i trzeba o to dbac.ceny czesci oryginalnych wysokie.
przy 230 tys padl jeden wtrysk ktory na szczescie udalo sie zregenerowac bo koszt nowego powala. robione bylo rowniez sprzeglo z dwumasa. niestety koszty tego nie sa male.
przez 5 lat oprocz wymian oleju, filtrow i klockow wymieniony wahacz i koncwka drazka reakcyjnego tyl.
tak jak tu ktos napisal samochod dobry do przebiegu 150-200 tys. pozniej trzeba liczyc sie na awarie i czaem spore wydatki w porównaniu z innymi markami.
nie wspomne juz o rdzewniejacych nadkolach tyl i slabym wyciszeniu.

25.03.2013 13:16:40 napisz odpowiedź
~Michał

Oceń przydatność:

6
3

Te świsty, gwizdy co słyszą użytkownicy Mazdy to pęknięty intercooler.

06.03.2013 08:52:48 napisz odpowiedź
~Tomek

Oceń przydatność:

5
16

Witam wszystkich posiadaczy Mazdy 6 2.0 CDTI. Jestem posiadaczem tego auta 4 miesiące i po zakupie,wymianie wszystkiego co można i trzeba,zauważyłem że olej wyparowuje w niej jak woda na pustyni. Na chwile obecną stoi auto w serwisie diesla i będą wymieniać tak jak wyczytałem uszczelki pod wtryskami (koszt 300 zł) ale prawdopodobnie to nic nie zmieni bo często zdarza się że występują "przedmuchy" i silnik nadaję się na szrot po za tym często pada koło dwu masowe którego wymiana kosztują rzędu 4 tysięcy zł. Rdza jest standardem jeśli chodzi o tylne nadkola , światła mijania nie oświetlają dostatecznie drogi, a możliwość ustawienia nadmuchu w tym aucie to żenada wszyscy posiadacze wiedzą o co mi chodzi. Szczerze polecam inne auto w tej samej cenie. Mazda na 6 punktów możliwych może otrzymać tylko 3 szkoda tylko że sam przekonałem się dopiero poza kupie tego auta co naprawdę jest warte. Pozdrawiam

21.02.2013 00:56:36 napisz odpowiedź
~xtzet

Oceń przydatność:

5
2

aaa- zatarcie silnika (brak smarowania) to tylko i wyłącznie wina użytkownika. Niestety mała wada tego samochodu że co 2-3 wymianę oleju musisz ściągnąć miskę i czyścić smoka .Taki mały patent.Ale sprawdzone.

20.02.2013 19:09:47 napisz odpowiedź
~xtzet

Oceń przydatność:

2
0

BODZIO -czy wymieniałeś podkładki pod wtryskami
(plus kalibracja wtrysków)zalecane co 100tysi. U mnie odalał ale potrafił prychać na zimnym i ciężko zapalał na ciepłym silniku po wymianie jak nówka chodzi .

20.02.2013 19:03:29 napisz odpowiedź
~xtzet

Oceń przydatność:

1
1

BENY odradzam bo może wcale nie zapalić po takim tankowaniu.

20.02.2013 18:59:22 napisz odpowiedź
~darek

Oceń przydatność:

13
2

mazda 6 136ps super auto mam 350tkm.przejechane....

10.02.2013 20:42:53 napisz odpowiedź
~aaa

Oceń przydatność:

1
1

marcin
Mam mazdę 6 120 km z 2005 w dieslu. Kupiłem ją w 2011 z przebiegiem podobno 202000. Na początku wymieniłem rozrząd, 2 wtryski, silnik bo sie zatarł i nie miał smarowania a ostatnio turbinę . Moze to i dobry samochód ale do 5 lat, generalnie nie polecam auta które są w Polsce to w wiekszości złomy. Dotarłem do książki mego samochodu , okazało się ze 60 tys to on przejeżdzał rocznie tak więc kupiłem auto z przebiegiem ok 300000

29.01.2013 10:33:46 napisz odpowiedź
~Bodzio

Oceń przydatność:

5
9

Witam posiadam mazde 6 2002 rok kupilem ja w styczniu 2010 od tamtej pory nie robilem przy tym aucie nic wszystko chodziło jak tralalala i nigdy mnie nie zawiodla w tamtym roku byly mrozy nawet do -31 stepni tyle odnotowalem u siebie noi jak podchodzilem do autka podgrzałem 2 razy swiece i autko odpalało bez problemu... ale do czego zmiezam mam wersie diesel 2.0 120 km i ostatnio samochud mi nie chciał zapalic przyjechał mechanik do mnie i akurat tak sie stało ze autko zapaliło i zajebiscie głosno chodziło jak dodałem delikatnie gazu to zaczal silnik pracowac jak u ciagnika i zgasł... z mechanikem sciagłem gurna kopule od silnika i tam nic nie jest uszkodzne moze miał ktos taki przypadek i mogł by mi jakos poradzic samochod ma 218 tys przebiegu ja niem zrobilem sam 60 tys

20.12.2012 13:28:11 napisz odpowiedź
~Szeryf

Oceń przydatność:

8
2

Witam wszystkich. Mam pytanie o silnik diesla. Mazda 6 z roku 2008 do 2012 sa 2.0 i 2.2 czy one sa produkcji mazdy czy jakies europejczyki ?

17.11.2012 09:45:11 napisz odpowiedź
~pawel

Oceń przydatność:

3
3

a ja tak wam napisze!Mazda6 2004r 136KM i mam ja od 2007r kupiłem z przebiegiem 76tys km(aktualny 219tys)olej zmieniam co 10tys( olej dexelia )serwis autojaksa,i tak już 5rok lata Italia Polska Italia i nigdy nie zawiodła.a takie problemy jak smok zatkany(ktoś nie zmieniał oleju i lał byle co) świecące kontrolki(też to miałem,pęknięty wężyk podciśnienia) problem z wtryskami(nie wiem,przy 140tys.wymieniono podkładki na nowe lepsze bo te się wyklepywały)i wszyscy się pytają diesel benzyna?po wymianie pompy rozrządu,napinacz z łożyskiem i sprzęgło alternatora.tarcze hamulcowe i zawieszenie teraz zmienione.jak się dba tak się ma.

06.09.2012 19:40:57 napisz odpowiedź
~masterblaster21

Oceń przydatność:

6
1

Witam z tego ci widzę to większość samochodów pochodzi z poza UK więc jest sznasa że moja mazda 6 2.0 diesel 2004 rok będzie w porządku byłem wcozrasj na serwisie i wszysko jest ok samochód kupiłem od gościa który pracował w serwisie mazdy także myślę że przez długi czas obejdzie się bez niespodzianek w UK mazdy uchodzą za jedne z najlepszychi najtrwalszych z samochdów pochodzących z Japonii porównując nissana i honde.

10.05.2012 13:07:15 napisz odpowiedź
~tomek

Oceń przydatność:

5
3

jeśli chodzi o olej opałowy w common railu.... nie godzien mazdy ten kto nawet tak pomyślał:)

27.04.2012 19:30:59 napisz odpowiedź
~tomek

Oceń przydatność:

2
1

apropos wymiany wtryskiwaczy po 200tkm w dieslu.... moja madzia ma 275tys i kultury pracy pozazdrości jej niejeden mniej wyjeżdżony egzemplarz. Raz w roku o dobrym stanie silnika utwierdza mnie ASO Mazdy:) Auto nie na sprzedaż przez najbliższe 100tkm:)potem wymieniam na kolejną generację 6ki:)

27.04.2012 19:28:49 napisz odpowiedź
~Beny

Oceń przydatność:

0
1

Witam.
Mieszkam w irlandii mam takie pytanie co sadzicie o tankowaniu Mazdy 6 TDi z 2002r.czerwona ropa...jakies ptrzeciwwskazania , slyszalem że sa podobno na pompowtryskach i się niezaleca, ale czekam na opinie...

04.03.2012 14:01:02 napisz odpowiedź
~M6 2002

Oceń przydatność:

1
2

180000 km - pęknięty tłok.wymiana-6400+robocizna albo cały silnik,tłoki sprzedawane są tylko w kpl po 1600 za szt.

14.02.2012 21:20:10 napisz odpowiedź
~irdzi

Oceń przydatność:

0
4

jeżeli chodzi o świst w silniku 2.0 136KM to uważajcie na to! Ja też nie wiedziałem co to jest i teraz mam wielki problem! Panewka na wale się poluzowała i porysowała wał itd. nie wiem co teraz robić???? Problem jest wielki. Korbowody, panewki itp do wymiany. Proponuję jak najszybciej działać aby nie mieć takiego problemu jak ja. Pozdrawiam.

09.02.2012 23:23:46 napisz odpowiedź
~aa

Oceń przydatność:

0
1

CZY TO PRAWDA, ZE PO PRZEBIEGU POWYZEJ 200 000 KM WTRYSKIWACZE NADAJA SIE DO WYMIANY W DIESLU 2.0? IIPODOBNO KOSZTUJA 6000... EURO

17.01.2012 18:01:30 napisz odpowiedź
~Morcinek

Oceń przydatność:

1
1

Ania
Trzeba wymienić zawór SCV na pompie wtryskowej

21.12.2011 06:43:31 napisz odpowiedź
~Piotr

Oceń przydatność:

2
0

W 100% zgadzam się z kolegą WOZI dbajcie o auto.
Jeżeli ubywa olej i kopci z rury koniecznie wymienić podkładki pod wtryskiwaczami !!!
To słaby punt 6.

02.12.2011 19:25:55 napisz odpowiedź
~Kris

Oceń przydatność:

6
0

Witam mazdowiczów
mam problem z madzią 6 2.0 2007r. kopci i śmierdzi w środku spalinami oraz najbardziej niepokojące wzrasta mi olej na bagnecie.Czy miał ktoś podobny problem

29.11.2011 21:38:39 napisz odpowiedź
~CL

Oceń przydatność:

1
0

Zastanawiam się właśnie nad zakupem Mazdy 6 Czytając o waszych problemach zaczynam się zastanawiać czy nadal ją chce ;) Czy moglibyście napisać jaki macie przebieg? i dokładnie czy to silnik 100kW czy 89 kW...

25.11.2011 01:09:32 napisz odpowiedź
~wasylko wrocław

Oceń przydatność:

0
1

!!!do krzyntol!!! ten szum po wyłączeniu silnika to webasto -więc ok nic sie nie dzieje.

ja mam problem jako jedyny od 5 lat uzytkowania madzi 2.0tdi 2003R i przebiegu 320t km .czasami gaśnie na wolnych obrotach ,nie ma znaczenia czy zimny czy ciepły .byłem na komputerze i żadna usterka sie nie ujawniła .podczas jazdy ok nie przerywa .ktos wspomniał ,ze to jakiś zawór scv ? podpowie ktoś ???pomimo tego auto nie do zdarcia

24.11.2011 21:07:02 napisz odpowiedź
~krzyntol

Oceń przydatność:

0
8

Witam wszystkich od 2miesięcy zakupiłem madzie 6 2.0 l.diesel 136km. Czytam komentarze na temat szumu pod maską i oczywiście też taki posiadam nie wielki ale jest zwłaszcza jak silnik jest zimny przejadę parę km. zgaszę silnik i przez jakieś kilkadziesiąt sekund szumi nadal co to może być. Pasek,rozrząd,pompa,olej wymienione.

17.11.2011 17:54:31 napisz odpowiedź
~robert

Oceń przydatność:

1
1

Witam mam mazde 6 2.0 disel zatkał sie smok w pompie oleju efektu nie musze opisywać. silnik zatarty i do wymiany koszt z robocizną 7000 tysięcy złoty. masakra. napinacz paska micro 1000 złoty sprzędło alternatora 500 złoty. to auto doprowadzi mnie do bankructwa

27.10.2011 13:05:54 napisz odpowiedź
~Ania

Oceń przydatność:

5
0

Witam, kupiłam 3 rygodnie temu Mazdę 6, 2.0 2003r w dieslu i było wszystko ok, było! Od dwóch dni autko gaśnie mi na małych obrotach lub "luzie", komputer nic nie wykazał. Nie wiem co robić bo mechanicy tylko rozkładają ręce ;( poradźcie coś!!! Bardzo proszę!!!

13.10.2011 20:36:30 napisz odpowiedź
~roni

Oceń przydatność:

1
0

żabol kiedy był wymieniany olej w silniku ?

23.09.2011 09:21:48 napisz odpowiedź
~żabol

Oceń przydatność:

11
0

hej mam pewien kłopot od paru dni jak ruszam na zimnym silniku słysze delikatne stuknięcia w silniku w przedziale obrotów 1000-1300 po 2 minutach pukania ustają natomias gdy odpale silnik ale nie ruszam z miejsca nic nie słychać ma ktoś jakiś pomysł???dzieki

21.09.2011 22:34:03 napisz odpowiedź
Komentarz:
Podpis:
E-mail:
* pola obowiązkowe

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Mazda 6, oglądali także

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Mazda 6

Kierowcy zainteresowani tym modelem odwiedzili także

Przeczytaj o Mazda 6

Mazda 6 Sport Kombi 2.0 SkyActiv-G - dynamiczna i praktyczna
Mazda 6 Sport Kombi 2.0 SkyActiv-G - dynamiczna i praktyczna Stateczny sedan czy bardziej ekspresyjne kombi? Wielu kierowców stoi przed takim dylematem. Mazda postanowiła ułatwić im podjęcie decyzji. "Szóstka" w wersji Sport Kombi kosztuje tyle samo, co limuzyna. Wygląda świetnie, jednak pasażerom drugiego rzędu oferuje nieco mniejszą przestrzeń.

Mazda 6 - zobacz filmy

Mazda 6 Kombi 2.0 165 KM - acceleration 0-100 km/h
Mazda 6 Kombi 2.0 165 KM - acceleration 0-100 km/h Dokładny pomiar przyspieszenia Mazdy 6 z nadwoziem Kombi z silnikiem 2.0 SKYACTIVE-G I-ELOOP o mocy 165 KM.
Mazda 6 2.5 192 KM - acceleration 0-100 km/h
Mazda 6 2.5 192 KM - acceleration 0-100 km/h Po kilku miesiącach wróciliśmy do Mazdy 6 2.5 192 KM SKYACTIVE-G I-ELOOP i przetestowaliśmy przyspieszenie za pomocą DriftBoxa.
Mazda 6 - 3 zalety i 3 wady
Mazda 6 - 3 zalety i 3 wady

W dzisiejszym odcinku prezentujemy jedno z najładniejszych aut, które wjadą do polskich salonów w 2013 roku. Mazda 6 2,2 SKYACTIV-D 175 KM i-ELOOP sedan. Zapraszamy do oglądania relacji ze znalezionych przez nas zalet i wad tego auta.

Zobacz test na AutoCentrum.pl - http://www.autocentrum.pl/testy/mazda-6-szybsza-lepsza-piekniejsza/

Dodaj
nowy wpis
O serwisie

Kupujesz używany samochód i nie wiesz na co zwrócić uwagę?


Sprawdź zgłoszone przez innych kierowców typowe usterki interesującego Cię auta.



Znasz typowe usterki lub wady któregoś modelu auta?


Zgłoś je i pomóż innym kierowcom kupić używane auto.

Liczba typowych usterek
Wszystkich
Mazda 6 I