Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Mazda 6

Lata produkcji: 2002 - teraz
Segment: Klasa średnia
Model należący do klasy średniej (segment D) produkowany od 2002 roku. Następca słynnej serii 626. Oba auta dzieliły wiele elementów, między innymi płytę podłogową G-platform stworzoną wspólnie z Fordem. Mazda 6 jest jednym z najpopularniejszych modeli marki w ostatnich: wyprodukowano już prawie 2,5 mln egzemplarzy; auto zdobyło wiele nagród w międzynarodowych plebiscytach. Powstały trzy generacje „Szóstki”, trzecia debiutowała w 2012 roku. Jej sportowa wersja to Mazda 6 MPS (w Europie) lub Mazdaspeed6 w USA. W Japonii model oferowany jako Mazda Atenza.

Komentarze redakcji

Powagosław: Fantastyczna robota projektantów Mazdy, którzy nie przestraszyli się własnych wizji studyjnych i umiejętnie przełożyli je na model produkcyjny. W ten sposób, niepostrzeżenie, powstał jeden z najatrakcyjniejszych wizualnie samochodów klasy średniej.
Luzacjusz: Dzieło Japończyków skomentuję po amerykańsku: „Wow”. Kto by pomyślał, co? Mazda 6, jeszcze do niedawna auto dość eleganckie, ale zupełnie beznamiętne, dziś jest naładowane emocjami jak najlepsze odcinki „Mentalisty” z Red Johnem w roli głównej.

Mazda 6 III

Chwała projektantom Mazdy za to, że przeobrażając koncept Takeri w seryjną "szóstkę", nie dali sobie wejść na głowę księgowym i pozostawili stylistykę prototypu niemalże bez zmian. Bo choć tu i ówdzie nadwozie "ugrzeczniono", jego najważniejsze cechy - w postaci zwartej sylwetki, wyrazistych przetłoczeń i zadziornych detali - zachowano, tworząc jedną z najpiękniejszych limuzyn klasy średniej.

W środku Mazda 6 III nie prezentuje się równie spektakularnie, jak na zewnątrz, jednak brak finezyjnych kształtów ma swoje zalety. Przede wszystkim, analogowe zegary we wzorcowy sposób przekazują nam informacje, a odpowiednio duże i należycie rozmieszczone przyciski pokładowe ułatwiają obsługę. Materiały użyte do wykończenia kokpitu nie zachwycają może bogactwem barw, ale pod względem jakościowym trudno im cokolwiek zarzucić.

Na dobrą ocenę zasługuje również przestrzeń, jaką udało się wygospodarować w kabinie "szóstki". Nie jest może ona rekordowa, ale wystarczy, żeby nawet rośli pasażerowie zajęli wygodną pozycję zarówno z przodu, jak i z tyłu (w drugim przypadku in plus wyróżnia się sedan oparty na większym rozstawie osi). Co więcej, zastosowane siedzenia okazują się nadzwyczaj wygodne, a pozycja za kółkiem - właściwie perfekcyjna. Szkoda tylko, że widoczność na zewnątrz ograniczają wąziutkie szyby, a bagażnik ma - niezależnie od nadwozia - raczej przeciętną pojemność (w kombi jest za to bardzo funkcjonalny).

Wystarczy krótka przejażdżka, aby stwierdzić, że Mazda 6 III. generacji to jeżdżący ideał. Na prostej japońska limuzyna niewzruszenie brnie do przodu, a kiedy droga robi się kręta, zachęca kierowcę do coraz szybszego pokonywania kolejnych łuków. Co ważne, wszystko to czyni bez wstrząsania pasażerami na nierównościach. Jak na swoje gabaryty, auto zachwyca lekkością prowadzenia, w czym zasługa nie tylko bezpośredniej pracy układu kierowniczego, ale i bardzo niskiej masy.

Z plakietką "Made in Japan" Mazda 6 przyciąga do siebie wielu miłośników dalekowschodniej jakości wykonania, ale odpycha tych, którzy przy kupnie samochodu kierują się przede wszystkim ceną. W najgorszej sytuacji są ci, którzy decydują się na wersję z dieslem pod maską - jego pojemność przekracza 2 litry, przez co obejmuje go podwyższona akcyza. Ucieszyć powinna długa lista dodatków wspomagających bezpieczeństwo, zdziwić może natomiast fakt, że sedan i kombi oferowane są w identycznych cenach.

Mazda 6 II

Przy tworzeniu stylistyki zewnętrznej dla modelu 6 projektantom Mazdy udała się niełatwa sztuka połączenia eleganckiej sylwetki z oryginalnymi akcentami nadającymi całości dużo dynamiki. Dzięki temu, mimo wizerunku dostojnej limuzyny, nadwozie prezentuje się nowocześnie i nietuzinkowo. Dotyczy to zarówno wersji sprzed, jak i po face liftingu, którą rozpoznamy, spoglądając na przetłoczenia zderzaków, klosze lamp czy elementy ozdobne atrapy chłodnicy.

Niebanalnie wystylizowana karoseria “szóstki” poszła w parze z atrakcyjnie zaprojektowanym wnętrzem. Niestety, przyjemny dla oka kokpit nie wszędzie został wykonany z przyjemnych w dotyku materiałów. Miejsce kierowcy zachęca za to do siebie ergonomią obsługi - wszelkie przełączniki znajdziemy tam, gdzie znaleźć się powinny. Na czytelność zegarów nie można narzekać, ale obraz psuje wyświetlacz umieszczony w górnej części konsoli środkowej - co prawda, jest w zasięgu wzroku, lecz mnogość podawanych na nim informacji nieco irytuje.

O tym, że kabinę pasażerską Mazdy 6 II można nazwać godną limuzyny tej klasy, świadczą przede wszystkim rozmiary wnętrza. Zarówno na przednich fotelach, jak i tylnej kanapie przestrzeni nie powinno zabraknąć nawet rosłym pasażerom. Niemałą pojemnością może pochwalić się kufer, którego standardowe rozmiary można łatwo powiększyć, składając tylne siedzenia i otrzymując w ten sposób płaską powierzchnię ładunkową.

Pod względem właściwości jezdnych Mazda klasy średniej nie daje szans wielu rywalom. Sztywno zestrojone zawieszenie oraz bezpośredni układ kierowniczy pozwalają na sprawne pokonywanie ostrych łuków i zachęcają kierowcę do sprawdzania pełni możliwości pojazdu. Nie polecamy jednak robić tego na polskich, dziurawych drogach, bo nierówności nawierzchni są dość mocno odczuwalne przez podróżnych.

Choć Mazda 6 II. generacji to jeszcze stosunkowo młode auto, egzemplarze z początku produkcji już trapi korozja. Znacznie poważniejsze są jednak kłopoty z silnikami diesla - nie są pewne, ale jeśli się pojawią, zdrenują nasz portfel. Użytkownikom sen z powiek potrafią też spędzać opornie działające przekładnie oraz defekty instalacji elektrycznej. Wbrew oczekiwaniom kupujących, bezawaryjność “szóstki” stoi na przeciętnym poziomie, a i koszty napraw nie nastrajają optymizmem.

Dane techniczne Mazda 6

Silniki

Moc silników 120-273 KM

Poj. silników 1 798-2 967 cm3

Prędkość maks. 189-240 km/h

Przyspieszenia 0-100 6,6-12,3 s

Szkic techniczny :
zobacz dane techniczne

Oceny Mazda 6

Średnia ocena modelu

na podstawie 871 opinii

4.41

Średnia dla segmentu: Klasa średnia 4.18

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

+ Układ jezdny

+ Ergonomia

Wady

- Widoczność

- Koszty utrzymania

- Wyciszenie

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (87%)
NIE (13%)

Wybrane oceny kierowców Mazda 6

Od momentu pierwszej prezentacji chciałem ten samochód mieć. Mazda 6 od pierwszej wersji była ładna, ale w przypadku tego modelu ... więcejJapończycy poszli na maksa. Nie widziałem osoby, która by się nie obejrzała za tym samochodem. Auto jest po prostu śliczne. Wykończenie wnętrza, jakość materiałów oraz spasowanie to już najwyższa światowa półka. Po latach eksploatacji się okaże, czy wam nie ściemniałem. Polecam. Ten samochód daje mnóstwo radochy z jazdy. ukryj
dodano 03.07.2013 przez
Prawie nie ma się do czego przyczepić. Denerwujące niektóre oszczędności "na siłę" - np. skokowa regulacja fotela pasażera i brak ... więcejregulacji u pasażera odcinka lędźwiowego. Trzeba się przyzwyczaić do wymiarów auta i trudności manewrowania nim (wysoko poprowadzona linia okien, słaba widoczność maski z przodu auta etc.). Za to auto się odwdzięcza dynamiką i komfortem - przejechać 1200 km w jeden dzień i wysiąść zupełnie nie zmęczonym - bezcenne... ukryj
dodano 27.08.2013 przez
Zupełnie bez jakichkolwiek emocji podchodzę do oceny tego samochodu. Wybierałem auto z tego segmentu dość długo i jest to moim ... więcejzdaniem najlepszy wybór. Przy czytaniu gazet motoryzacyjnych proszę pamiętać, że mają one najczęściej rodowód niemiecki... Zewnętrznie samochód wygląda naprawdę przepięknie i robi wrażenie na kobietach, a 2 rury z tyłu z kolei robią wrażenie na facetach :-)) ukryj
dodano 26.09.2008 przez
Auto świetnie skonstruowane i wyglądające. prowadzi się z czystą przyjemnością. Brak pewnych prostych udogodnień, trzeba zaakceptować. System Navi - audio - ... więcejbrak języka pl ( funkcje głosowe praktycznie nie do wykorzystania w polsce) ukryj
dodano 04.08.2013 przez
Zobacz oceny Mazda 6 Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Mazda 6

Pb
5,70 - 15,93
Na podstawie 428 raportów spalania
ON
3,93 - 11,67
Na podstawie 552 raportów spalania
LPG
7,10 - 15,00
Na podstawie 66 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Mazda 6

UWAGA!!! przed remontem silnika bylo o ok. 2L wiecej!!! jezeli wasze mazdy 6 TS pala ok 8,5L to znaczy ze ... więcejjestescie ofiarami zlego serwisowania swojeoauta w ASO!! uszczelki pod pompowtryskami stosowane w przeszlosci w ASO Mazda dla modelu Mazda 6 Ts Td byly nieodpowiednie!! po wymianie z kolega owych uszczelek na model RF2A(80zl w serwisie mazdy) a nie RF5C(jakie byly stosowane) spalanie spadlo o 2L moc silnika wzrosla oraz dymienie z korka oleju ustalo.. co wiecej pobor oleju zmalal!!! pobor oleju byl spowodowany tym, ze zle uszczelki pod pompowtryskami przepuszczaly nieprzepalony ON do oleju silnikowego, to powdowalo jego rozrzedzenie a dalej rozrzedzony olej silnikowy dostawal sie przez turbine do intercoolera i tam zalegal u mnie ok. 500ml(u mnie ilosc ktora zekomo przepalil silnik!!!)...ZAZNACZAM ze u mnie nie bylo przedmuchow na bagnecie tylko na odmie.... teraz silnik chodzi jak nowy... ani kropelki nie chlapie po otworzeniu korka wlewu oleju na rozgrzanym i chodzacym silniku... "Dobrze" serwisowane auta moga jechac miliony...moj mail to: popescug14@op.pl... pisac jak ktos chce wiecej szczegolow... tydzien po remoncie, przepalilem autko.. jestem pod wrazeniem zywotnosci motoru.. przepalilem syf(2 razy strzelilem salwa czarnego dymu, resztki po nieszczelnosci na pompowtryskach) teraz autko chodzi idealnie na wolnych obrotach nie trzesie pracuje rowniutenko.. wyciagnalem 190km/h takze jest jak z fabryki... poprawilem maks spalanie spradzone w wawie po przejechaniu ok 300 km bez oszczedzania motoru(do odciecia)(ropa "Gold" tankowana na statoilu na kondratowicza)zero ubytku oleju (nowo zalany Castrol Edge 5W40) ... jednak przyznaje racje, ze ten samochod, a konkretnie silnik kocha wyzsze obroty..NIE DAJCIE SIE NABRAC NA TEKSTY, ZE DISEL MUSI KOPCIC I TROCHE PLUC Z ODMY, CZY WLEWU OLEJU.... pozdrawiam ukryj
dodano 23.11.2009 przez
Auto na instalację gazu BRC z lubryfikacją za 3400 zł i działa świetnie już 20 tyś km. Auto bardzo szybko ... więcejsię nagrzewa więc instalacja była świetną decyzją - na rozgrzanie bierze 0,5 l. lato do max 1,5 l. Pb zima na 100 km. Spalanie dobre jak na tak duże auto. Mieszkam w trójmieście jazda głównie po mieście i obwodnicy - z reguły do 150 km/h nie więcej, choć i 200 km/h idzie. Średnie minimalne 8,8 Pb komputer / 10 LPG trasa 800 km Gdynia - Zakopane - głównie ekspresowe i autostrady 140 do 150 km/h tempomat non stop. Średnio z jazdy miejskiej - może mało ekonomiczna ale też nie od świateł do świateł z piskiem opon - wychodzi 10 - 11 Pb komputer / 12 - 13 LPG. Uważam to za bardzo dobry wynik. Z innych wydatków w normie : Wahacz dolny przedni 270 zł , komplet na 4 koła tarcz i klocków za niecałe 500 zł udało mi się znaleźć - nie wszystkie trzeba wymienić ale nie chce mi się na pół roku bawić drugi raz, łożysko 150 zł, element układu wydechowego 220 zł. Tyle trzeba było zrobić w aucie sprowadzonym z Danii z przebiegiem 190 tyś km. w trakcie rocznej eksploatacji przez 20 tyś km Do tego doliczyć trzeba lakiernika i konserwację podwozia cena zależna od warsztatu. Na aucie nigdy nie oszczędzam co trzeba wymieniać to wymieniam i uważam że ceny są dobre ukryj
dodano 07.01.2013 przez
(WERSJA 163 KM) W trasie na odcinku 1500 km auto spalilo 6,3 i 6,4 l/100km.Najnizsze spalanie 5,98 z predkoscia 115km/h(2 ... więcejdorosle osoby i 2 dzieci,pelny bagaznik).Do pracy mam 4 km wiec silnik dopiero sie rozgrzewa i wylaczam wtedy latem wychodzi 7,6 l/100km a Zima 8l/100 km.Opony 17" 215/50 sredniej marki o parametrach tarcia C.Przyspieszam spokojnie,hamuje silnikiem.Teraz o DPFie jezdze z komputerem wlaczonym na chwilowe spalanie i widze kiedy wypala sie filtr bo spalanie wzrasta o 100%.Wypalanie zajmuje od 10 do 15 min,obroty silnika od 2000 do 2500 predkosc powyzej 50 km/h.Leje olej zalecany przez producenta, dedykowany do tego modelu DEXELIA DPF z niska zawartosci popiolow.W ciagu roku przejechalem 16000 km i 0 problemow.Auto wyglada ladnie,dynamicznie ale ma 2 wady:1 to troche slabe wyciszenie-slychac szumy na chropowatych asfaltach i cienka warstwa lakieru ,ktora jest podatna na odpryski po uderzeniach malych kamyczkow-szczegolnie na masce.Niestety teraz tak lakieruja auta z oszczednosci.Na koniec dodam,ze mieszkam za granica na zachodzie a tu podobno jest lepsze paliwo co ma wplyw na spalanie. SZEROKOSCI! ukryj
dodano 11.02.2014 przez
(WERSJA 163 KM) W trasie na odcinku 1500 km auto spalilo 6,3 i 6,4 l/100km.Najnizsze spalanie 5,98 z predkoscia 115km/h(2 ... więcejdorosle osoby i 2 dzieci,pelny bagaznik).Do pracy mam 4 km wiec silnik dopiero sie rozgrzewa i wylaczam wtedy latem wychodzi 7,6 l/100km a Zima 8l/100 km.Opony 17" 215/50 sredniej marki o parametrach tarcia C.Przyspieszam spokojnie,hamuje silnikiem.Teraz o DPFie jezdze z komputerem wlaczonym na chwilowe spalanie i widze kiedy wypala sie filtr bo spalanie wzrasta o 100%.Wypalanie zajmuje od 10 do 15 min,obroty silnika od 2000 do 2500 predkosc powyzej 50 km/h.Leje olej zalecany przez producenta, dedykowany do tego modelu DEXELIA DPF z niska zawartosci popiolow.W ciagu roku przejechalem 16000 km i 0 problemow.Auto wyglada ladnie,dynamicznie ale ma 2 wady:1 to troche slabe wyciszenie-slychac szumy na chropowatych asfaltach i cienka warstwa lakieru ,ktora jest podatna na odpryski po uderzeniach malych kamyczkow-szczegolnie na masce.Niestety teraz tak lakieruja auta z oszczednosci.Na koniec dodam,ze mieszkam za granica na zachodzie a tu podobno jest lepsze paliwo co ma wplyw na spalanie. SZEROKOSCI! ukryj
dodano 11.02.2014 przez
UWAGA!!! przed remontem silnika bylo o ok. 2L wiecej!!! jezeli wasze mazdy 6 TS pala ok 8,5L to znaczy ze ... więcejjestescie ofiarami zlego serwisowania swojeoauta w ASO!! uszczelki pod pompowtryskami stosowane w przeszlosci w ASO Mazda dla modelu Mazda 6 Ts Td byly nieodpowiednie!! po wymianie z kolega owych uszczelek na model RF2A(80zl w serwisie mazdy) a nie RF5C(jakie byly stosowane) spalanie spadlo o 2L moc silnika wzrosla oraz dymienie z korka oleju ustalo.. co wiecej pobor oleju zmalal!!! pobor oleju byl spowodowany tym, ze zle uszczelki pod pompowtryskami przepuszczaly nieprzepalony ON do oleju silnikowego, to powdowalo jego rozrzedzenie a dalej rozrzedzony olej silnikowy dostawal sie przez turbine do intercoolera i tam zalegal u mnie ok. 500ml(u mnie ilosc ktora zekomo przepalil silnik!!!)...ZAZNACZAM ze u mnie nie bylo przedmuchow na bagnecie tylko na odmie.... teraz silnik chodzi jak nowy... ani kropelki nie chlapie po otworzeniu korka wlewu oleju na rozgrzanym i chodzacym silniku... "Dobrze" serwisowane auta moga jechac miliony...moj mail to: popescug14@op.pl... pisac jak ktos chce wiecej szczegolow... ukryj
dodano 13.11.2009 przez
Zobacz raporty spalania Mazda 6 Dodaj raport spalania

Publikacje o Mazda 6

Przeczytaj pozostałe 11 publikacje o Mazda 6

Newsy o Mazda 6

Przeczytaj pozostałe 14 newsów o Mazda 6

Testy zderzeniowe Mazda 6 Euro NCAP

Mazda 6, 2.2DE Wagon, 'Core' grade, LHD
Mazda 6, 2.2DE Wagon, 'Core' grade, LHD
2013
Zobacz szczegóły
Mazda 6 2.0 petrol Exclusive/Active/TS, RHD
Mazda 6 2.0 petrol Exclusive/Active/TS, RHD
2009
Zobacz szczegóły
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Mazda

Generacje Mazda 6

2012 - teraz
2007 - 2012
2002 - 2008

Nowe Mazda 6

nowe Mazda 6
Mazda 6
ceny od 89 700 zł do 164 900

Mazda 6 III Sedan Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM od 2015

w pakiecie SkyPASSION

w cenie katalogowej brutto

140 900 zł

Wyposażenie standardowe
Przycisk do uruchamiania silnika
Światła przeciwmgielne diodowe (LED)
Kurtyny powietrzne
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 28 oferty Mazda 6

Dealerzy Mazda

Aso Mazda Kozłowski Szczecin

Mazda Kozłowski Szczecin

zachodniopomorskie, Szczecin, Struga 31B

Więcej

AUTO AG

BIG AUTOHANDEL Mazda Olsztyn

warmińsko-mazurskie, Olsztyn, Aleja Sikorskiego 19

Więcej

AUTOART JAREMKO

AUTOART JAREMKO Mazda Wrocław

dolnośląskie, Wrocław, Mińska 41a

Więcej

BEMO MOTORS

Bemo Motors Mazda Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Aleja Krakowska 169

Więcej

Gołembiewscy sp. z o.o. sp.k.

Gołembiewscy sp. z o.o. sp.k. Mazda Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Św. Wincentego 92

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Mazda 6

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

7 943

Przejechany dystans

1 475 126 zł

Zatankowanego paliwa

313 707 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

883

Wydanych pieniędzy

419 057 zł

Średnie wydatki na auto

1 656 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

2 411

Wydanych pieniędzy

720 737 zł

Średnie wydatki na auto

2 849 zł

ZOBACZ 253 dzienniki kosztów Mazda 6 Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Mazda 6

Liczba wpisów: 25
komentarzy(2)
komentarzy(22)
komentarzy(6)
komentarzy(16)
komentarzy(11)
komentarzy(12)
Zobacz inne typowe słabe punkty Mazda 6 dodaj typowy słaby punkt

Autodiagnoza Mazda 6

Liczba wpisów: 31
Zobacz inne wpisy autodiagnozy Mazda 6 Dodaj wpis do autodiagnozy

Opinie o instalacjach LPG w Mazda 6

Liczba wpisów: 40
Witam. Mazdę mam już 3 lata i właśnie szykuję się do zakupu nowego modelu. Kupiłem ją w 2012 roku i ... więcejod razu założyłem gaz. przejechałem przez 3 lata na gazie 50000km i gdybym pisał tą opinię miesiąc temu była by to najlepsza opinia o gazie. Zero utraty mocy ,dynamiki i problemów przez trzy lata. Regularny serwis gazu wymiana filtrów świec i jedna awaria wtrysku gazu to wszystko co było robione. spalanie zawsze w przedziale od 11.5-13.5 latem więcej przez klimatyzację,jazda po niemieckich autostradach 160-180km/h spalanie max 13.5! ale niestety w ubiegłym tygodniu auto na autostradzie straciło moc i przestało chodzić na jeden cylinder. Myślałem,że to cewka lub świeca ,ale po dojechaniu do warsztatu stwierdzono brak ciśnienia na 4 cylindrze. Okazało się ,że wypaliły się zawory na 2 i 4 cylindrze i jeszcze przed sprzedażą auta remont głowicy. Kupię kolejną Mazdę 6 ale montaż gazu solidnie przeanalizuję,gdyż przejazd 50000km przez 3 lata nie przynosi,aż takiej opłacalności oczywiście odliczając koszt montażu,serwisu oraz ewentualnej naprawy góry silnika opłacalność spada niemal do zera. Pozdrawiam p.s co do montażu w serwisie gazu negatywna opinia wynika z oszczędności zakładu,bo cenę mieli dobrą ,ale do auta 170koni zastosowali reduktor przeznaczony do aut do 150 koni i musiałem wymieniać u innego gazownika ukryj
dodano 20.06.2015 przez
Instalacja gazowa to dobry pomysł. Jednak odradzam instalacje gazowe firmy ELPIGAZ. Firma po montażu instalacji gaz. totalnie nie interesuej sie ... więcejklientami. Zachowanie typu wziąść kasę i uciekać. Korespondencja pisemna gorzej niż z urzędem. Telefoniczna typu spadaj na drzewo. Ulotki piękne szkoda tylko, że tak jak w ulotkach to tak nie ma w realu. Potem juz po montazu słyszysz te silniki tego nie lubią, kontrolka silnika swieci sie bo tak juz jest na gazie, paliwo gazowe to nie to co benzyna itd... ELPIGAZ=porażka Mam porównanie z instalacją od kolegi 2 lata i nic a była robiona u gościa w Pszczynie normalnej firmie a nie tzw. sieci ELPIGAZ he he he he. ukryj
dodano 30.05.2011 przez
Teraz już mogę napisać swój komentarz,bo zrobiłem 30000km na gazie.Aczkolwiek czytając komentarz niejakiego WUJKA dotyczący takiego samego samochodu jak mój ... więcejmiałem mieszane uczucia co do warsztatu i instalacji gazowej w Mażdzie.Ponieważ było wiele innych pochlebnych komentarzy na temat firmy zaryzykowałem i nie żałuję!Samochód ma takie same parametry na gazie jak na benzynie,mechanicy dobrze wykonali swoją pracę.Jeżdżę tylko wymieniać filtry co 10000km.Polecam ten warsztat bo znają się tam na swojej robocie i są bardzo sympatyczni i pomocni nie tylko w kwestiach instalacji ale również mechaniki.Pozdrawiam załogę i sympatyczną panią w biurze. ukryj
dodano 19.03.2012 przez
Kupiłem swoją Mazde nową w salonie jednak po roku czasu zdecydowałem się na montaż instalacji gazowej ze względu na znaczne ... więcejodległości które pokonuje każdego miesiąca. Wybór padł na BRC i nie żałuje swojej decyzji. Autko na gazie jeździ na prawdę przyjemnie i nie traci na swoim uroku, cała instalacja zamontowana jest w taki sposób ze jest praktycznie niewidoczna dla oka, największą różnice odczuwa się na stacji przy kasie. Bezawaryjna po przejechanych 30000km. Montaż - Energy Gaz Polska w Warszawie ukryj
dodano 16.02.2011 przez
Polecam ten warsztat.Zrobiłem już 40tys km i jak na razie super, żadnych problemów spalanie ok 10-12 l/100km. Instalacja już dawno ... więcejmi się zwróciła. Kliku znajomych montowało u nich i też stąd ja się zdecydowałem , no i jak wszyscy też jestem zadowolony z instalacji. Godne polecenia jest że chyba jako jedyni w mieście w cenie przeglądu jest też czyszczenie i ustawianie wtrysków. (Kumpel co montował u nich zrobił już 80 tys km Fabią i żadnych kłopotów z gazem) ukryj
dodano 24.01.2013 przez
Instalacja zamontowana w Energy Gaz Polska , bardzo dobrzy mechanicy , czasem na przeglądzie ma się wrażenie jak sprawnie im ... więcejto idzie mimo sporej ilości osób które odwiedzają to miejsce ostatnio podzielili stanowiska oddzielnie serwis i warsztat bardzo usprawnia to cały przebieg i nie trzeba czekać , odnośnie instalacji bez żadnych problemów , silnik Mazdy sprawuje się bardzo dobrze , nie ma żadnych wycieków i pracuje płynnie . ukryj
dodano 01.06.2015 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Mazda 6