Zgłoś sugestię Żarówka
 
Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj
Konkurs gokartowy - tydzień 6

Renault Clio III - Typowe usterki

Renault Clio III - szczegóły typowej usterki

Przepalające się żarówki.

Renault Clio III
~tce
dodał 21.03.2010 10:50:10

Komentarz

częste przepalenie się żarówek mijania ca 2000-3000 tyś. km

Wystąpienia tej wady w zależności od przebiegu [tys. km]:

wystąpiła|nie wystąpiła

mniej niż 15

41
14

od 15 do 30

6
8

od 30 do 45

1
7

od 45 do 60

3
4

od 60 do 75

3
1

od 75 do 90

0
1

więcej niż 90

1
0
Dodaj komentarz

Komentarze kierowców (8 komentarzy)

~falken

Oceń przydatność:

0
0

Za 20 zł lub sześciopak dębowego wymieniam w Katowicach na os. Witosa. Jak mi zaśpiewali w ASO 50 zł to się sam naumiałem...

30.07.2014 13:32:30 napisz odpowiedź
~luke

Oceń przydatność:

0
1

mam clio iii od trzech lat. żarówki mijania rzeczywiście zmieniałem już 2 lub 3 trzy ale w tym samochodzie nie jest to skomplikowane, no przynajmniej w wersji że zwykłymi lampami, bo może przy soczewkowych jest jakiś problem. odkąd używam OSRAMOW (zwykle spare part) to wytrzymują dłużej niż tungsram.

05.05.2014 00:02:32 napisz odpowiedź
~Marek

Oceń przydatność:

1
0

TRAGEDIA!!!!!!wymiana średnio co 2 miesiące. Już jestem specem w tej dziedzinie.

22.01.2013 11:14:28 napisz odpowiedź
~darek

Oceń przydatność:

1
0

Takt to fakt. U mnie wymieniam regularnie co 5 000 tyś. Szlak mnie trafia jak zobaczę, że się nie pali reflektor.
Ze strony od kierowcy ujdzie wymiana - spoko z trudnościami. Prawa to masakra. jeszcze ten akumulator. mam nadzieję, że nie utyje mi ręka bo jeszcze daje radę. A ta holerna sprężynka to koszmar jak nie wiesz to nie ruszaj bo jak spadnie to nizi z żarówką i wymianą. GENERALNIE JESTEM ZADOWOLONY Z AUTA. Z SILNIKIEM 1.2 TAKI MAŁY OSPAŁY. BAGAZNIK OK. WNĘTRZE RÓWNIEŻ. PAMIETAJCIE WYMIENIAĆ AMORTYZATORY PRZY 9 000 TYS. (wszystkie !) - bo jak nie to jazd do rowu. spalanie na poziomie 5,2- 5,7 w cylku miejskim i poza miastem. normalna prędkość pojazdu 90-100km/h. jak będą te radary na trasach nie przejmować się przekroczeniem prędkości :-) ważne że mało pali i nie trzeba kombinować.

13.01.2013 17:13:46 napisz odpowiedź
~PIT-er

Oceń przydatność:

1
0

U mnie sprawę załatwiły żarówki OSRAM ULTRA LIFE. dość drogie ale problem się skończył

13.08.2012 11:56:18 napisz odpowiedź
~krzysztof

Oceń przydatność:

0
0

Ja za 1 razem próbowalem wymienić sam żarówkę ale zgubiłem wtedy sprężynkę do mocowania żarówki.W serwisie takiej części nie kupisz .Sprowadzili mi jednak z innego miasta z rozbitego clio.Od tej pory nie wymianiam sam żarówek z przodu,Jeździłem do ASO,za wymianę liczyli sobie 20 zł

29.05.2012 21:53:58 napisz odpowiedź
~noemi

Oceń przydatność:

0
0

Wymiana zarowki to problem ale co zrobic jesli podczas proby wymiany zgubi sie sprezyne do mocowania owej zrowki. Gdzie ja mozna kupic?

31.01.2012 22:03:34 napisz odpowiedź
~waldek

Oceń przydatność:

0
0

Potwierdzam ale większym problemem jest wymiana.. bo to trzeba być francuskim inżynierem, żeby tak utrudnić dostęp do tak istotnej ale błahej wymiany. Żenujące.

19.09.2011 14:48:09 napisz odpowiedź
Komentarz:
Podpis:
E-mail:
* pola obowiązkowe

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Renault Clio, oglądali także

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Renault Clio

Kierowcy zainteresowani tym modelem odwiedzili także

Przeczytaj o Renault Clio

Renault Clio Grandtour GT - w sportowym stylu
Renault Clio Grandtour GT - w sportowym stylu Duża doza praktyczności i rozsądku z domieszką sportowych emocji. Tak w telegraficznym skrócie można opisać Clio Grandtour w wersji GT. Szkoda, że dobrze jeżdżące kombi francuska marka wyceniła na okrągłe 70 000 zł.

Renault Clio - zobacz filmy

Renault Clio Grandtour GT 1.2 TCe 120 KM - acceleration 0-100 km/h
Renault Clio Grandtour GT 1.2 TCe 120 KM - acceleration 0-100 km/h Renault Clio Grandtour GT z silnikiem 1.2 TCe o mocy 120 KM - dokładny pomiar przyspieszenia wykonany za pomocą DroftBoxa.
Renault Clio Grandtour GT 1.2 TCe 120 EDC, 2014 - test AutoCentrum.pl
Renault Clio Grandtour GT 1.2 TCe 120 EDC, 2014 - test AutoCentrum.pl Renault Clio Grandtour GT to bardzo intrygujące auto, które posiada bardzo wiele zalet, ale wad również mu nie brakuje. Jedną z tych wad jest cena, która jak za auto z segmentu B odrobinę odstrasza. Druga to mierne, jak na auto z plakietką GT osiągi. Na szczęście Clio nie brakuje też cech, które przemawiają na jego korzyść. Zapraszamy do oglądania naszego testu!
Dodaj
nowy wpis
O serwisie

Kupujesz używany samochód i nie wiesz na co zwrócić uwagę?


Sprawdź zgłoszone przez innych kierowców typowe usterki interesującego Cię auta.



Znasz typowe usterki lub wady któregoś modelu auta?


Zgłoś je i pomóż innym kierowcom kupić używane auto.

Liczba typowych usterek
Wszystkich
Renault Clio III