Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

BMW Seria 3/M3 E46 Sedan 330 i

Czwarty model należący do Serii 3 był oznaczony symbolem E46. Jego debiut rynkowy przypadł na rok 1998 roku. Pod względem stylistycznym samochód znów przeszedł spore zmiany - sylwetka zyskała znacznie bardziej opływowe kształty. W 2001 roku E46 został poddany face-liftingowi. E46 Coupe i Cabrio zostały poddane face-liftingowi w 2002 roku. Przez wszystkie lata produkcji model był wybierany do pierwszej dziesiątki najlepszych samochodów wg magazynu „Car and Driver”. W 2007 roku auto zostało wycofane z produkcji.

BMW Seria 3 E46 Sedan - widok z przodu
BMW Seria 3 E46 Sedan - widok z przodu
BMW Seria 3 E46 Sedan - widok z przodu
BMW Seria 3 E46 Sedan - prawy bok
BMW Seria 3 E46 Sedan - kierownica
BMW Seria 3 E46 Sedan - skrzynia biegów
BMW Seria 3 E46 Sedan - widok ogólny wnętrza z przodu

Generacje BMW Seria 3

Komentarze redakcji

Powagosław: Najładniejsza „Trójka” od czasów protoplastów serii, modeli E30 i E21. I dowód na to, że czasem wystarczy tak niewiele, by stało się tak wiele. Wszak niektórzy powiedzą, że F30 to tylko facelifting swojego poprzednika.
Luzacjusz: „Udało się” – rzekł człowiek do maszyny, którą stworzył. Maszyna pokiwałaby głową, gdyby ją miała. Za odpowiedź wystarczyło potakiwanie tłumu, który niczym echo, powtórzył: „Udało się”. „W końcu” – dodał ktoś, kto sądził, że to, co dobre w Serii 3 to już było.

Wersje nadwozia BMW Seria 3 E46

Silniki BMW Seria 3 E46 Sedan

Lista silników:

Publikacje o BMW Seria 3

BMW M3 i M4 - alter ego króla

Historia BMW M3 sięga roku 1985, w którym to światło dzienne ujrzała pierwsza sportowa wersja popularnej "trójki". Do tego czasu model ten obrósł w legendy i dorobił się wielu stereotypów. Niedawno swoją historię zaczął pisać zupełnie nowy model - BMW M4, czyli następca BMW M3 Coupe. Czy zmiany...

Czy warto kupić: używane BMW serii 3 E46 (od 1998 do 2007)

Nowe "trójki" pozostają w zasięgu dobrze sytuowanych. Ceny kilkuletnich egzemplarzy są znacznie mniej wyśrubowane. "Okazji" należy jednak unikać - najtańsze samochody mają ogromne przebiegi bądź wypadkową historię. Czy warto kupić używane BMW serii 3 E46?

BMW 335d xDrive - utalentowana limuzyna
 
Nasz test BMW 335d xDrive

Szybka, oszczędna, pewna w prowadzeniu i dobrze wyposażona... "Trójka" z najmocniejszym turbodieslem ma mnóstwo zalet. Wysoka cena potrafi jednak ostudzić zapał nawet najbardziej zagorzałych fanów bawarskich limuzyn. Nie każdy będzie również w stanie zaakceptować przeciętne wyciszenie jednostki...

BMW serii 3 Gran Turismo - "Wielka Turystyka" w nowym wydaniu?
 
Nasz test BMW serii 3 Gran Turismo 320d

Nie wiem jak to działa u Was, ale jeśli pomyślę o samochodzie typu Gran Turismo mam przed oczami te wszystkie wspaniałe projekty włoskich i angielskich stylistów. Widzę Maserati, Ferrari, Astona Martina... Można by wymieniać długo, jednak wszystkie myśli będą krążyć wokół niskich, szerokich, długich...

BMW 320d Ci - ocalony
 
Nasz test BMW 320d Ci - ocalony

Marka BMW kojarzy się z dość specyficzną grupą kierowców, a w swoim czasie zaczęła być utożsamiana z jeszcze specyficzniejszymi samochodami - narysowanymi przez Chris'a Bangle'a. BMW Serii 3 jest jednak trochę wyrwane z kontekstu. I to pod wieloma względami.

Przeczytaj pozostałe 13 artykułów o BMW Seria 3

BMW Seria 3 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców BMW Seria 3autoWcentrum - społeczność BMW Seria 3

najwyższe oktanyAuta - BMW Seria 3

BMW Seria 3 E46 Cabrio 89,89

BMW Seria 3 Coupe (Beta) 78,49

BMW Seria 3 shadown line 88,68

BMW Seria 3 M50B20 vanos 80,94

BMW Seria 3 E46 330 CiA Cabrio 87,72

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - BMW Seria 3

damko 66,33

gregor 90,00

jaworznianin 82,49

Guccikus 66,70

marek23061 74,97

g_esiu 71,18

Bonkalski 92,50

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - BMW Seria 3

Przegląd wiosenny
Przegląd wiosenny W ramach przygotowania auta do sezonu letniego, kiedy to dużo jeżdzę oddałem Bum...
Odświeżyłem zaciski hamulcowe
Odświeżyłem zaciski hamulcowe Znalazłem w końcu wolny dzionek. Wiertareczka ze szczotką drucianą poszła w ruch...
Wymiana kierownicy
Wymiana kierownicy Więc nastała ta wiekopomna chwila wymiany paskudnej czteroramiennej, staro wyglą...
Nowe klocki i tarcze hamulcowe, górna osłona chłodnicy, drobne odświeżanie środka
Nowe klocki i tarcze hamulcowe, górna osłona chłodnicy, drobne odświeżanie środka [bigok] Kurczę od ostatniego wpisu minęły 4 miesiące :))) Trochę nie było czas...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

BMW Seria 3

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut BMW Seria 3
 

Najpopularniejsza wersja BMW Seria 3

BMW Seria 3

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę BMW Seria 3
 

BMW Seria 3 najczęściej porównywane z:

Peugeot 508
1.6 e-THP (165 KM)
Volkswagen Passat
2.0 TDI CR BlueMotion (177 KM)
Opel Insignia
2.0 Turbo ECOTEC (250 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Infiniti Q50 3,5 AWD Hybrid Demonstracyjny Infiniti Q50 3,5 AWD Hybrid
Rocznik: 2014. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 3.5 364KM, .
Cena: 256 551 zł 229 000 zł
Zyskujesz: 27 551 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i40 Comfort Plus Demonstracyjny Hyundai i40 Comfort Plus
Rocznik: 2014. Przebieg: 10 km. Silnik: 2.0 177KM, benzynowy.
Cena: 102 700 zł 86 900 zł
Zyskujesz: 15 800 zł Zobacz szczegóły »

Używane BMW 320

BMW 318
1.9 benzyna
211 100 km, 1999
13 800 PLN
BMW 320
2.0 benzyna 110 KM
153 831 km, 2000
16 900 PLN
BMW 316
2.0 diesel
46 900 km, 2012
24 500 PLN
BMW 320
2.0 diesel 163 KM
175 000 km, 2010
62 900 PLN

Ocena auta BMW Seria 3/M3 E46 Sedan 330 i

  • Średnia ocena
    na podstawie 14 opinii
  • 4,51
  • Średnia dla segmentu
    Klasa średnia: 4,21

Wybrane opinie

BMW Seria 3 Sedan 330 i (231 KM)

Moje pierwsze BMW i na pewno nie ostatnie, jak raz się posmakuje tę markę to żadne inne auto nie jest w stanie go zastąpić chyba, że też BMW :)

dodał: eXiDe
BMW Seria 3 Sedan 330 i (231 KM)

super fura na trase,jest czym jechac,spalanie milo zaskakuje,polecam

dodał: daniel poli
  • Zalety
  • + układ jezdny
  • + ergonomia
  • Wady
  • - przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • - jakość/cena
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie BMW Seria 3

BMW Seria 3 E46 Cabrio - galeria społeczności BMW Seria 3 E93 2007 BMW Seria3 E90 2007 BMW M3 E93 BMW M3 E46 GTR BMW 320d Touring xDrive BMW M3 E92 2010 BMW 330 xi - galeria redakcyjna BMW 335i Gran Turismo M Sport Package (2014) BMW Seria 3 Coupe 2010
Zobacz inne galerie BMW

Opinie o instalacji LPG

BMW Seria 3

  • 1.
  • 3,00 BMW Seria 3 E46 316 i (105KM) 2001r.
    dodał: holender, 12.02.2010

    Właściciel zakładu założył mi nowy reduktor do sekwencji. Po tym zabiegu z nieznanych mi przyczyn auto gasło za każdym razem gdy wrzucałem na luz, dławiło się falowały obroty. Przykładowa rozmowa z dnia dzisiejszego: Ja (właściciel auta):"...problemy zaczęły się odkąd założył mi Pan ten nowy reduktor..." wolański (właściciel mon gazu):"...a gdyby po zmianie reduktora złapałby pan gumę to też byłaby moja wina...: Trudno uwierzyć ale to autentyczne słowa tego pseudofachowca. Poza tym, po dwuch tygodniach po założeniu reduktora musiałem zapłacić 80 zł za korektę ustawień na komputerze, bo inaczej nie chciał mnie wypuść z warsztatu. Na pytanie czy jak jutro wciąż będą problemy to jak przyjadę też będą płacił powiedział że jak najbardziej bo..."regulacje nie są objęte gwarancję reduktora..." Omijać szerokim łukiem... znajomy ostrzegał mnie przed panem mon gaz ale nie miałem wyjścia bo tylko on w okolicy miał interfejs i soft do mojej instalacji...

  • 2.
  • 4,00 BMW Seria 3 E36 325 i (192KM) 1994r.
    dodał: krzys, 28.01.2010

    Witam okolo 1,5 roku temu zalorzylem lpg do mojego samochodu o dosc duzej mocy (192km) mialem watpliwosci co do lpg ale poczytalem troche na internecie o instalacjach gazowych zakladach ktore zakladaja.Pan Wardak mjal bardzo dobre opinie na roznych stronach internetowych jak i na Forum BMW.Z tego co wiem to auto zwane BMW nie nalezy do najprostrzych wzgledem instalacji gazowej.Mialem duze obawy ale musialem sie zdecydowc na zalorzenie lpg gdyz robie bardzo duzo km dziennie.Po zalorzeniu lpg u Pana Wardaka jestem bardzo zadowolonym klijetem pod kazdym wzgledem nadal serwisuje i bede serwisowal auto u Pana Wardaka atmosfera na warsztacie jak widzialem jest jak w zadko ktorym,chlopaki maja poczucie humoru i solidnie wykonoja swoja prace.co do spalania BMW 2.5L i 192km spala do 17gazu w lato 15 w warszawie,spadek mocy sprawdzony na hmowni to zaledwie 2kmn jestem pod wrazeniem.Serdecznie polecam Pana Sławomira Wardaka.

  • 3.
  • 4,75 BMW Seria 3 E36 316 i (102KM) 1995r.
    dodał: marcinus, 29.08.2011

    Witam, włożyłem do swojej BMW 316i, 95r, 1,6L, LPG ze (system sekwencyjny STAG-4, listwa wtryskowa VALTEK, reduktor ALASKA, zbiornik BORMECH). Mam go od 5 miesięcy i muszę powiedzieć że nie jestem zawiedziony z tej instalacji. silnik pracuje bardzo dobrze i na równych obrotach tak jak na benzynie. Prawdę mówiąc nawet bym nie wiedział że przełącza się na gaz gdyby nie to że słychać przełączenie w butli. czy jest jakiś spadek w mocy? Nie jestem w stanie tego powiedzieć bo go nie odczówam, może dla tego że mam na instalacji założone magnetyzery. Jedyną różnice do opisania to jest cena przy tankowaniu he;) Tygodniowo przejeżdżam ok 500km a na instalacji ok 11000km. Ogólnie jestem zadowolony z instalacji, oby tak dalej. Montowana byla w Działdowie w "AUTO DAREK" UL. A Asnyka 2. Pozdro i nie słuchajcie przesadzonych legend o gazie, to nie jedyne moje auto w gazie!

  • 4.
  • 3,00 BMW Seria 3 E46 316 i (105KM) 2001r.
    dodał: Mariusz, 12.02.2010

    Zdecydowanie odradzam. Facet zmieniał mi reduktor. Po zmianie samochodem nie dało się jeździć ponieważ gasł za każdym razem kiedy wrzuciłem na luz, do tego szarpanie, dławienie się, pływające obroty. Właściciel nie potrafi przyjąć ani odpowiedzialności ani konsekwencji swojej pracy. Przykładowa rozmowa: Właściciel auta: po zmianie reduktora zaczeły sie duże problemy z tym że auto gaśnie itp.. Odpowiedz pana Wolańskiego: "a gdyby po zmianie reduktora złapałby Pan gumę to też byłaby moja wina??" Za regulacje po 2 tygodniach po zmianie reduktora wziął 80 zł, bo inaczej nie chciał mnie wypuścić z garażu. Na moje pytanie czy jak jutro też będzie złe jeździł to za kolejna regulację muszę płacić? Napisał że jak najbardziej bo gwarancja reduktora nie obejmuje regulacji.. Ludzie omijać dużym łukiem.. jeśli chce ktoś znać szczegóły chętnie odpowiem: holender2@o2.pl

  • 5.
  • 5,00 BMW Seria 3 E46 316 i (105KM) 2001r.
    dodał: Wolański, 20.04.2010

    Chciałbym się odnieść do opiń pana Mariusza. Instalacja w jego samochodzie jest z 2001r. i nie przypominam sobie aby była servisowana co świadczy iż jest bardzo dobrej jakości (wtryskiwacze nadal nie były wymieniane). Klient zażyczył sobie wymianie reduktora ponieważ jego próby były bez owoce, i iak mi powiedział od dłuższego czasu jeździ na benzynie bo na gazie samochód wogóle nie pracuje. Reduktor z mapsensorem w środku nie produkowany . Po zamontowaniu reduktora klient odebrał samochód nie chcąc skorzystać z przeglądu instalacji. Po dwóch tygodniach samochodem przyjechała inna osoba z pretensją iż instalacja źle pracuje. Sprawdziłem ciśnienie na reduktorze było bez zmian należało wykonać regulacje instalacji za którą klient nie chciał zapłacić i w rezultacie nie zapłacił. Dodatkowe informacje Mongaz@poczta.onet.pl.

  • 6.
  • 2,00 BMW Seria 3 E46 325 i (192KM) 2004r.
    dodał: SeboX, 02.10.2010

    Nie polecam Martin Gaz! Trzeci raz zmieniaja mi listwe. Gosciu jest zarozumialy i chyba najmadrzejszy na swiecie. Nagadal bzdur na konkurencje, a tak naprawde to sam jest oszustem i nie ma pojecia o montazu lpg. Dostaje z hurtowni gotowy kartonik i ma klapki na oczach! Dobrze ze zony auto oddalem w dobre rece i zalozylem STAGA 300 +. Jesli ktos ma pojecie o montazu, to nie sciemnia i nie pisze bajeczek, malo tego ma inwencje tworcza i dopiera komponenty odpowiednio do kazdego samochodu i silnika, bo jak wiadomo nie ma jednej, uniwersalnej instalacji. Dlatego tez radze sie zastanowic przed montazem i nie sluchac plotek i dobrych rad znajomych. Pozdrawiam

Wszystkie opinie o instalacjach LPG BMW Seria 3

BMW Seria 3

592 komentarze

437 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~mlodypitbull~mlodypitbull

Denerwuja mnie kolesie, ktorzy chwala sie, ze ich stac na bmw i na paliwo. Wow! Ale niektorym to sie powodzi!
Z tego co wiem to lpg jest jedna z dostepnych metod zasilania samochodu. Mozna sie na to zdecydowac lub nie. Kazdy ma wolny wybor. Moze jeszcze pokazywac palcami tych co jezdza dieselami. Na pewno mniej placa za paliwo, wiec trzeba ich wysmiac. No bo po co kupuja bmw, skoro ich nie stac na paliwo i dlatego wybieraja silnik diesela.
Wlasciciele ferrari powiedza, ze skoro kogos nie stac na ferrari, to to wogole nie powinnien kupowac innego samochodu, bo tylko ferrari to prawdziwe auto.
Poprostu ludzie sa zazdrosni ze spotykajac na stacji paliw obok siebie identyczna fure, z tym samym silnikiem, ten co ma lpg placi mniej. I taka jest prawda.
Sam smigam Porsche 911 i wcale nie uwazam, ze gaz jest dla biedakow. Jak widze na stacji paliw audi 1.9 tdi, to zazdroszcze jego wlascicielowi, ze placi tak malo. A on mi pewnie zazdrosci Porszaka. Ja mam frajde z jazdy, a on oszczednosci przy kazdym tankowaniu. Cos za cos.

~BMW~BMW

Jak przeczytałem 2 opinie na temat BMW E46 318 TI, to normalnie włosy dęba stają. Czyżby właściciel nie był w stanie np. sprawdzić w dowodzie rejestracyjnym, że to silnik 2,0 a nie 1,8? Nie wie co kupił?
Nierówna praca silnika, noszenie auta na boki i ciężka zmiana biegów? Ludzie jak kupujecie "trupa", to nie ma się co dziwić, że jest jak jest. Auto z salonu gość kupił i nawet poj. silnika nie zna? Co to ma być? Prowokacja jakaś?

~yacho~yacho

Mili użytkownicy, wszystko co piszecie jest prawdą. Ale wszystko zależy od użytkownika. Moje E46 328 w mieście na krótkich dystansach wciąga ok 13 litrów, czasem nieco ponad 11 litrów, oczywiście przy normalnej, przepisowej jeździe z udziałem skrzyżowań i innych utrudnień. Jazda mieszana 40% trasa i 60% miasto spalanie klaruje się na poziomie 9,5 litra. Oczywiście w trasie normalna jazda 120 - 170 km/h. W tym czasie średnie wychodzi między 7 - 9 litrów. Najważniejsze to, aby utrzymać stabilną prędkość, np.: przy 130 km/h regularnie spala między 7,5 - 8,5 litra. Najlepszym jest fakt, że na tych polskich drogach średnia prędkość wychodzi 80-100 km/h i wówczas moja "czarnulka" odwdzięcza się apetytem na poziomie 6-6,5 litra, co sprawdziłem sposobem "pod korek" przy tym samym dystrybutorze. Także każdy z Was może mieć rację, a ja mam swoją, pozdrawiam.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów BMW

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
13 120
Przejechany dystans
18 665 211 km
Zatankowanego paliwa
452 628 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 560
Wydanych pieniędzy
1 072 922 zł
Średnie wydatki na auto
1 331 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
3 650
Wydanych pieniędzy
1 545 643 zł
Średnie wydatki na auto
1 918 zł
Zobacz dzienniki kosztów BMW (806)

Testy zderzeniowe BMW Seria 3

Najnowsze testy zderzeniowe BMW Seria 3 przeprowadzone przez Euro NCAP.

BMW 320d, LHD
2012

BMW Seria 3
BMW 3-Series

BMW Seria 3
2005

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe BMW

Zużycie paliwa BMW Seria 3/M3 E46 Sedan 330 i

Na podstawie 15 raportów spalania

Pb
LPG
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: predator, dodano: 27.09.2010 22:19

Do pracy jeżdżę codziennie, pokonując w jedną stronę ok. 10 km. W okresie letnim auto szybko się rozgrzewa, natomiast w zimie (temp. ok. -15 stopni C )silnik pełną temperaturę osiąga po przejechaniu prawie tych 10km. W okresie letnim na krótkich odcinkach spala 7,8 - 8,2 litra/100km. W trasie nigdy nie zszedłem poniżej 5,5L, zazwyczaj jest to ok. 6,0 - 6,3, a proszę mi uwierzyć, że nie rozpieszczam auta. Nie wiem skąd u niektórych internautów biorą się wyniki 4,7 - 5,0. Owszem komputer pokazuje mi takie spalanie, ale to już nie jest normalna jazda. Nadmieniam, że jest to spalanie z dystrybutora, komputer potrafi oszukać nawet o 1 L. W zimę (przy temp. -10 do -20) spalanie wzrasta i na krótkich odcinkach potrafi wziąć 9.0-9,5L. Na trasie przy dłuższej jeździe nie ma to większego znaczenia. Nie wiem ile auto spala minimalnie przy oszczędnej jeździe na długiej trasie, nigdy tego nie testowałem,dlatego zaznaczyłem 6,0L. Proszę mieć na uwadze fakt, iż ten model waży prawie 1600kg

pełny raport BMW Touring 320 d

autor: heepis, dodano: 02.03.2014 11:32

Auto przy oszczędnej ("dziadkowej") jeździe, do 100 km/h, bez nagłego przyspieszania, tak zwany "eco driving" spaliło w trasie 6 l/100km. Dwie osoby, mały ładunek. Po mieście delikatnie jeżdżąc około 10l/100km. Średnia z jazdy mieszanej 50/50 miasto- trasa około 8l/100km. Jeżdżąc dosyć żwawo w trasie do prędkości 130km/h, komputer wskazuje około 7,5-8l/100km. Uważam, że tragedii nie ma. To moje 4 BMW i opinie, że BMW dużo pali nie są prawdziwe. Porównując do Golfa 4 1,6 SR to BMW pali mniej, a w kabinie jest ciszej, nie wspominając o komforcie podróżowania oczywiście na korzyść BMW. Jedyne auto, które posiadałem, spalało mniej to Ford Mondeo kombi 2,0 TDDI. Biorąc pod uwagę to, iż w miesiącu przejeżdżam około 1200- 1500 km, uważam, iż nie opłaca się posiadać diesla, z uwagi na ewentualne koszty naprawy (koło dwu masowe, wtryski, pompa, turbina). Pozdrawiam wszystkich posiadaczy BMW.

pełny raport BMW Touring 318 i

autor: krzyhoo_k18@o2., dodano: 08.11.2013 17:57

Jeżdzę BMW e46 od sierpnia br. Po przejechaniu 3.5tys kilometrów średnie spalanie podczas jazdy na trasie Grodzisk - Warszawa oscyluje w granicach 8.5L/100km. Zaznaczam jednak, że jeżdzę spokojnie i staram się nie przekraczać 3.5tys obr/min. Najwyższe spalanie 10.5L odnotowałem jeżdząc tylko i wyłącznie po mieście i to na bardzo krótkich odcinkach (do 5km). Najniższe spalnie 7L/100km uzyskałem na dłuższej trasie (340km) przy prędkościach 110-130km/h ze sporadycznym wyprzedzaniem. Od siebie powiem, że silnik jest bardzo elastyczny. Spokojnie można wyprzedzać na wysokim biegu od prędkości obrotowej 2tys. Jeżdząc w warunkach miejskich spokojnie można ograniczyć się do 2 i 3 biegu ponieważ przy prędkości 50km/h obrotomierz wskazuje 2250obr/min. Silnik, w moim egzemplarzu, uzyskuje temperaturę roboczą już po przejechaniu 2km. Z czystym sumieniem mogę każdemu polecić BMW e46 ponieważ jest to świetnie zbudowany samochód. Fotele w wersji sportsitze zapewniają duży komfort a podczas jazdy samochód sprawia wrażenie dużego i masywnego pojazdu.

pełny raport BMW Sedan 316 i

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o BMW Seria 3/M3 E46 Sedan 330 i

Podziel się wiedzą

Dane techniczne BMW Seria 3/M3 E46 Sedan 330 i

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne BMW Seria 3 E46 Sedan 330 i 231KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali BMW Seria 3, oglądali także