Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

BMW Seria 3

Lata produkcji: 1975 - teraz
Segment: Klasa średnia
Model należący do klasy średniej (segment D) produkowany od 1975 roku. W ofercie BMW Seria 3 zastąpiła model 2002. To najpopularniejszy samochód BMW w historii i najlepiej sprzedające się auto wśród luksusowych marek w Europie. Przez ponad 30 lat znalazł on ponad 12 milionów nabywców, a także zdobył szereg nagród i wyróżnień (w tym tytuł Światowego Samochodu Roku 2006 i 20 razy z rzędu miejsce w czołowej 10 najlepszych aut roku wg „Car and Driver”). Obecnie na rynku dostępna jest szósta generacja modelu (od 2012 roku).

Komentarze redakcji

Powagosław: Najładniejsza „Trójka” od czasów protoplastów serii, modeli E30 i E21. I dowód na to, że czasem wystarczy tak niewiele, by stało się tak wiele. Wszak niektórzy powiedzą, że F30 to tylko facelifting swojego poprzednika.
Luzacjusz: „Udało się” – rzekł człowiek do maszyny, którą stworzył. Maszyna pokiwałaby głową, gdyby ją miała. Za odpowiedź wystarczyło potakiwanie tłumu, który niczym echo, powtórzył: „Udało się”. „W końcu” – dodał ktoś, kto sądził, że to, co dobre w Serii 3 to już było.

Dane techniczne BMW Seria 3

Silniki

Moc silników 75-431 KM

Poj. silników 1 499-3 999 cm3

Prędkość maks. 154-280 km/h

Przyspieszenia 0-100 4,1-18,5 s

Szkic techniczny :
zobacz dane techniczne

Oceny BMW Seria 3

Średnia ocena modelu

na podstawie 2585 opinii

4.30

Średnia dla segmentu: Klasa średnia 4.18

Zalety

+ Układ jezdny

+ Silnik

+ Ergonomia

Wady

- Drobne usterki

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

- Koszty utrzymania

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (91%)
NIE (9%)

Wybrane oceny kierowców BMW Seria 3

Fajne auto. Silnik działa pięknie. chcesz pogonić konie to idzie jak burza. spokojnie pojeździć i zaoszczędzic paliwa to oczywiście ... więcejda się tym autem to zrobić. W srodku wygodnie , miło dla oka i funkcjonalnie. Bez przepychu głupich przycisków i funkcji . Polecam ukryj
dodano 23.07.2012 przez
Bardzo przeciętnie. Kupuje nowe auto klasy premium więc wymagam nieco więcej. Obraz psuje słaba jakość tego auta. Materiały nie są ... więcejtej klasy jaką bym się spodziewał od tego producenta. Krew psują takie sprawy jak drgający lewarek zmiany biegów, pordzewiałe i widoczne elementy przednich foteli czy drgania kierownicy których nikt nie może wyeliminować. Kierownica pracuje za lekko i nie daje frajdy z jazdy jak w starszych modelach BMW 3. Auto wyraźnie urosło od poprzedniego modelu i zostało celowo wyposażone w gorszej jakości materiały by zaoszczędzić. Na pochwałę zasługuje silnik który jest niezwykle oszczędny i przeciętnie dynamiczny. Zawieszenie jest bardzo dobre. Hamulce też. ukryj
dodano 27.06.2013 przez
Przeciętne auto. Ceny troche napompowane bezpodstawnie mitem "super marki". Też sie na to dałem nabrać. Awaryjność spora, koszty napraw duże, ... więcejczeste wizyty u mechanika. Ekonomiczność pozostawia dużo do rzyczenia - dużo spala w stosunku do mocy jaką oferuje silnik. Znacznie bardziej polecam japończyki, niestety ale mit solidnego niemca upadł w moich oczach po tych trzech latach eksploatacji ukryj
dodano 02.06.2009 przez
Zobacz oceny BMW Seria 3 Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa BMW Seria 3

Pb
5,23 - 22,23
Na podstawie 2064 raportów spalania
ON
4,23 - 13,90
Na podstawie 1100 raportów spalania
LPG
6,33 - 17,17
Na podstawie 629 raportów spalania

Wybrane raporty spalania BMW Seria 3

Ludzie, zastanówcie się co Wy piszecie! Jeśli ktoś zarabia 800 złotych miesięcznie, niech zakupi Volkswagena Golfa II 1,6 w Dieslu, ... więcejwtedy będzie spalał mu do 8 litrów ropy w mieście, poniżej 6 w trasie (90-100km/h) Według mnie jest to samochód, dla osób ceniących komfort i niezawodność, ale nie stać ich na poruszanie się BMW serii 5 czy 7. Nie oszukujmy się, w dużym mieście, w sporych korkach (godziny szczytu) i przy ciężkiej nodze spalanie może przekroczyć nieco 10L/100km! Ale nie jest to dużo biorąc pod uwagę komfort jazdy! W trasie na dłuższym odcinku bez zatrzymywania, prędkość 130-150km/h spalanie ok 7L/100km aczkolwiek również nie uważam to za wysokie spalanie, biorąc pod uwagę komfort podróżowania, dość spory bagażnik, sporo miejsca dla pasażerów. Trzeba tylko pilnować napraw, dokonywać ich na czas i używać części oryginalnych albo chociaż markowych zamienników, a nie tanich podróbek z Tesco, a samochód na prawdę odwdzięczy się bezawaryjną jazdą w komfortowych warunkach! Na prawdę autko godne polecenia, ceny części wbrew temu co niektórzy tutaj wypisują są tanie, bywa że niektóre zaskakująco tanie. Silnik 1,6 ma wystarczającą moc do dynamicznego, sprawnego poruszania się po mieście, na trasie przy odrobinie cierpliwości można osiągnąć ok 200km/h jednak nie polecam, lepiej jeździć w przedziale 130-150, jest wtedy cichutko, wygodnie, a kierowca po przejechaniu 800km wysiada z samochodu wypoczęty i zrelaksowany jak by przed chwilą do niego wsiadł. Nie opłaca się montować gazu, silnik traci na mocy i samochód może stać się dość mułowaty, poza tym przy instalacji LPG trzeba zainwestować w coś lepszego, ponieważ przy taniej instalacji spalanie LPG będzie na tyle wysokie że może stać się nie opłacalne w stosunku do spalania benzyny biorąc pod uwagę mniejszą moc silnika i krótszą jego żywotność. Podsumowując polecam, jeśli jednak ktoś jest zwolennikiem tankowania za 30zł na stacji, niech kieruje się na coś ze stajni Volkswagena (np. Golf II w dieslu, Polo, ewentualnie Lupo chociaż to już wyższy przedział cenowy) Jeśli jednak ktoś jest poważnie zainteresowany BMW E36 316i Coupe/Compact proponuję ściągnąć taki samochód z zachodu, na dzień dzisiejszy w kwocie 8000pln można znaleźć ładny, zadbany, serwisowany na czas i nie katowany egzemplarz, dodatkowo w bogatym wyposażeniu dodatkowo uprzyjemniającym podróżowanie w dalsze trasy (Klima itp) natomiast w Polsce róznie to bywa, "ciśnięcie" do odcięcia, najtańsze zamienniki części, najsłabszej jakości najtańsze paliwo, po paru stłuczkach przeszpachlowany, i na alledrogo "IDEAŁ, FULL OPCJA, BEZWYPADKOWY OD OSOBY STARSZEJ" w przypadku BMW polecam dokładne sprawdzenie pojazdu, ale najpewniejszym jest sprowadzenie go od naszych Zachodnich Sąsiadów. Pozdrawiam ukryj
dodano 15.02.2011 przez
Samochód ten posiadałem w 1991 roku, (auto z kwietnia 1980 r.) 4 biegowy, kolor biały, alufelgi, szyberdach, halogeny, lampy podwójne ... więcejz przodu (wymiana z pojedynczych), przy prędkości 70 kmh to nawet spalał 7-8 litrów, na trasie 90 kmh - 9 litrów, w mieście tak od 11 litrów, ostra jazda miejska to nawet 14 do 17, jak na tamte czasy to było super auto, szczególnie kokpit kierowcy, samochód kupiony w styczniu 1991 r. był sprowadzony z DE, kosztował 36 mln starych zł, w zasadzie to nie było z nim problemów, usterki/serwisowanie : co pewien czas należało regulować gaźnik bo samochód gasł na wolnych obrotach - dlaczego tego nikt nie wiedział , należy dodać ,że w 1991 r. niewielu mechaników znało się na tym samochodzie, części były w zasadzie na zamówienie i kosztowały dosyć sporo w porównaniu do dzisiejszych czasów, popsuła się jakaś malutka uszczelka przy sprzęgle (podczas pracy silnika nie można było zmienić biegu) naprawa chyba 500 tyś starych zł (zarabiało się w 1991 r. około 2 mln starych zł) oczekiwanie na część 2 tygodnie, pojawiła się korozja podwozia - auto miało 11 lat - zrobiono konserwację podwozia, w grudniu 1991 r. auto zostało sprzedane chyba za 28,5 mln starych złotych, podczas wymiany oleju (SIC!)- mechanik wkręcił filtr oleju z Poloneza (taka była znajomość samochodów z zachodu przez polskie warsztaty - rok 1991), na drugi dzień po zapaleniu samochodu z rana i po przejechaniu około 20 metrów (nagłe głośne kliknięcie i zaświeciła się kontrolka oleju) pękła uszczelka tego filtra, rozlał się olej, na szczęście silnik nie ucierpiał - od razu został wyłączony, w czerwcu 1991 r. został wymieniony olej w chłodnicy chyba na borygo - po dwóch dniach z chłodnicy zaczęło ciec, naprawa chłodnicy - uszczelnianie . Podsumowując jak na tamte czasy 1991 r. w RP ten samochód to był bajer, wszyscy się oglądali, niektórzy myśleli, że jest to nówka z salony (SIC!), a faktycznie to był na zachodzie stary samochód (w 1991 r. były już dwie następne generacje tego modelu), który był kupowany np w DE za nieduże pieniądze (wysokie koszty eksploatacji), i przywożony do RP, jak by nie nowa RP w 1991 i "pusty" w zasadzie rynek samochodów zachodnich w nowej RP to te BMW szybko by w Niemczech skończyło na złomie. W 1991 r. do RP naprawdę przywożono kupę złomu - wszystko się wtedy sprzedawało, ale to było inne czasy, inna wartość zł. i potrzeba motoryzacji kraju. Jak ktoś chce porozmawiać wiecej o tym BMW (ciekawe czy jeszcze istnieje - chciałbym go mieć z powrotem - sentyment) to podaje email: gtokarczyk1@op.pl ukryj
dodano 24.05.2015 przez
BMW E46 330CD, 2003r, piękny, ponadczasowy wygląd coupe, szczególnie w m-pakiecie. Ciężko kupić bezwypadkowe, głównie za sprawą niefrasobliwych właścicieli. W ... więcejutrzymaniu droższy od Opla, Fiata czy innego rynkowo tańszego auta – tutaj mamy drogie części, naprawy, wymiany eksploatacyjne. Auto mocna seria, sprawdzana na hamowni 206KM/438Nm. Nieumiejętna jazda (zabawa) przy wyłączonych, świetnie pracujących systemach kontroli trakcji może skończyć się tragicznie. Całkiem spory moment obrotowy sprawia wiele radości, przy wyprzedzaniu zapewnia komfort i bezpieczeństwo dla siebie i innych uczestników ruchu drogowego. Spalanie – nie wierzyłem, dopóki nie kupiłem. Trzylitrowy, 6-cylindrowy silnik pali jak 4-cylindrowa dwulitrówka, zaznaczam, że masa auta to 1500kg bez kierownika. Wszystkie wyniki to kalkulacje z dystrybutora (nie komputera pokładowego). Paliwo zawsze LOTOS Diesel Dynamic. Trasa spokojna – spalanie 5.5-6L, bardzo spokojna jazda + podstawowe zasady eco-drivingu, prędkości rzędu 80-90-100km/h, pusta droga: autostrada/krajówka. Trasa dynamiczna – spalanie 6-7L, bez pasażerów, wyprzedzanie wszystkich zawalidróg, tirów, prędkości 100-140km/h, umiarkowany eco-driving Trasa BARDZO dynamiczna – spalanie 7-8.5L (przykład: wiozłem znajomych na wesele), oczywiście spóźnieni, 3 osoby na pokładzie, szybka i dynamiczna jazda, odcinki autostradowe momentami 200km/h, większość trasy autostradowej 140-160km/h, drogi krajowe w ruchu bieżącym 90-120km/h + wyprzedzanie przy każdej okazji, brak eco-drivingu Miasto – na co dzień spalanie 8-9L (!!!), dynamiczne miasto (pierwszy ze świateł, 50-70) start+stop, eco-driving od świateł do świateł. Nigdy nie zrobiłem wyniku większego niż 10L w mieście. Generalnie liczby są zmienne, podaję takie jakie ja mam najczęściej przy swoim stylu jazdy. Osoba posiadająca stalowe nerwy, anielską cierpliwość i doktorat z samokontroli zrobi lepsze wyniki 200 konnym autem w trasie i w mieście. Tylko po co :) ukryj
dodano 10.06.2013 przez
witam, miałem okazję jeździć ok roku czasu BMW E36 z silnikiem M43b18 - czyli z żeliwnym blokiem i rozrządem na ... więcejłańcuszku 115km. Jest to bardzo fajne auto i jeśli trafimy zadbany egzemplarz o co niestety bardzo trudno to jest to auto praktycznie bezawaryjne. W swoim w ciągu roku wymieniłem jedynie końcówki drążków kierowniczych i sworznie przednich wahaczy (wymiany wymagał tylko jeden sworzeń i jedna końcówka drążka ale chciałem mieć z głowy przy jednym ustawianiu zbieżności).Koszt części raczej śmieszny bo za dobrej klasy zamienniki wyszło ok 220PLN. Standardowe wymiany oleju i filtrów też tanie(tylko jeden filtr kabinowy, oleju wchodzi ok 4,5l).Jeśli chodzi o spalanie to jest całkiem fajne na trasie Szczecin-Gdańsk średnie wyszło 6,3l/100km jazda normalnym tempem do max 120km/h. Jeżdżąc normalnie w większości po mieście średnie spalanie waha się na poziomie 8-9l/100km co uważam nie jest złym wynikiem. Spalanie rzędu 12l/100km zanotowano zimą podczas jazdy na krótkich odcinkach(dojazdy do pracy)ale nie oszukujmy się w takich warunkach nawet diesel sporo spali.Wszystkie wyniki z większymi wartościami spalania świadczą tylko i wyłącznie o złym stanie silnika lub większej dynamice jazdy - choć nie uważam żebym jeździł jak emeryt. Jeśli chodzi o jazdę w warunkach zimowych bardzo polecam fabryczną szpere 25% (układ blokujący mechanizm różnicowy)nie ma żadnych problemów z jazdą po nieodśnieżonych drogach.Ogólnie auto bardzo fajne i dość ekonomiczne jeśli chodzi o spalanie i koszty eksploatacji i mogę je każdemu z czystym sumieniem polecić tylko najpierw polecam się zastanowić czy 115km mi na pewno wystarczy?? Czy może od razu wybrać większy silnik?? Kupując nie zwracałbym uwagi na najtańsze egzemplarze są one przeważnie bardzo "zajechane" a ich reanimacja może okazać się nieopłacalna, lepiej dołożyć parę PLN i mieć pewne auto, które mimo swojego wieku jeszcze trochę posłuży. ukryj
dodano 15.12.2013 przez
BMW e46 320d (150) 2002r. Auto naprawdę godne polecenia pod warunkiem, że kupicie zadbany egzemplarz. Moje e46 pochodzi z marca ... więcej2002r także ma już na karku 13 lat. Wiadomo, że nikt nie sprzedaje wyremontowanego auta. Niestety ja miałem problemy z uszczelniaczami w silniku. Po 2tys. km zaczęły się problemy. pierwsza poszła uszczelka pod klawiaturą ale to podobno normalne w tych modelach. Po kolejnych 2tyś znowu problem z wyciekającym olejem. Tym razem poszło kilka uszczelniaczy, przewód nad turbiną i obudowa termostatu. Same uszczelniacze groszowa sprawa ale robocizna...szkoda gadać. Silnik ciasno zabudowany i trzeba odkręcać mnóstwo elementów aby wymienić jeden gumowy przewód. Po wymianie nieszczelnych elementów BAJKA. Co do spalanie ( SKRZYNIA AUTOMATYCZNA)... pierwsze tygodnie wielkie rozczarowanie. Auto paliło przy delikatnej jeździe 10,5l w malutkim mieści. Nadszedł czas wymiany filtrów(oleju, paliwa, powietrza, kabinowego do tego filtr w skrzyni), olej w silniku, olej w skrzyni no i odma. Jak ręką odjął. Auto w mieście przy normalnej jeździe nie mam tu na myśli jazdy emeryckiej ale i nie katuje auta przed obawą, że znowu pójdzie jakaś uszczelka spala w granicach 7,5litra. Myślę, że wymiana filtrów i płynów przyczyniła się do tego wyniku ale również to, że nauczyłem się obchodzić z gazem w automacie. Co do spalanie w trasie 205km (połowa trasy 90km/h, druga połowa 140km/h momentami do 180km/h) średnio wychodzi od 6 do 6,5 litra z włączoną KLIMATYZACJĄ. Takie spalanie jak najbardziej mnie satysfakcjonuje. Idzie zima i czas pokaże jak to będzie wyglądało przy temperaturze poniżej 0*C. W przednim zawieszeniu coś puka ale zajmę się tym dopiero po zimie. Co do silnika (odpukać w niemalowane) jak na razie nie ma problemów. Pomimo sporych wydatków szczerze polecam to auto. JEDNA UWAGA nie powielajcie mojego błędu i unikajcie handlarzy. Pozdrawiam! ukryj
dodano 24.09.2015 przez
Zobacz raporty spalania BMW Seria 3 Dodaj raport spalania

Publikacje o BMW Seria 3

Przeczytaj pozostałe 29 publikacje o BMW Seria 3

Newsy o BMW Seria 3

Przeczytaj pozostałe 55 newsów o BMW Seria 3

Generacje BMW Seria 3

Auta Nowe: BMW Seria 3

nowe BMW Seria 3
BMW Seria 3
ceny od 126 200 zł do 367 400

BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna Facelifting 330i 252KM od 2015

w pakiecie ADVANTAGE

w cenie katalogowej brutto

182 900 zł

Wyposażenie standardowe
Dwutonowy klakson
Dodatkowe gniazdo 12 V
Dzielone i składane oparcie kanapy z tyłu
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 62 oferty BMW Seria 3
Używane Pewne oferty od dealerów
Znajdź auto używane Sprawdź VIN Raport o stanie technicznym
Super oferty
Peugeot Partner
Peugeot Partner
cena 33 900 PLN
Peugeot 308
Peugeot 308
cena 39 900 PLN
Renault Megane
Renault Megane
cena 43 900 PLN

Dealerzy BMW

AUTO FUS

AUTO FUS BMW Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Ostrobramska 73

Więcej

BAWARIA MOTORS

BAWARIA MOTORS BMW Katowice

śląskie, Katowice, Kościuszki 253

Więcej

BAWARIA MOTORS

BAWARIA MOTORS BMW Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Czerniakowska 47

Więcej

BOŃKOWSCY

BMW Bońkowscy

zachodniopomorskie, Szczecin, Ustowo 55

Więcej

INCHCAPE MOTOR

INCHCAPE MOTOR BMW Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Prymasa Tysiąclecia 64

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Dziennik kosztów BMW Seria 3

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

11 601

Przejechany dystans

1 625 663 zł

Zatankowanego paliwa

396 248 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

1 964

Wydanych pieniędzy

797 753 zł

Średnie wydatki na auto

1 203 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

3 224

Wydanych pieniędzy

1 049 566 zł

Średnie wydatki na auto

1 583 zł

ZOBACZ 663 dzienniki kosztów BMW Seria 3 Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty BMW Seria 3

Liczba wpisów: 77
komentarzy(41)
komentarzy(18)
komentarzy(21)
komentarzy(14)
komentarzy(29)
komentarzy(13)
Zobacz inne typowe słabe punkty BMW Seria 3 dodaj typowy słaby punkt

Autodiagnoza BMW Seria 3

Liczba wpisów: 108
Zobacz inne wpisy autodiagnozy BMW Seria 3 Dodaj wpis do autodiagnozy

Opinie o instalacjach LPG w BMW Seria 3

Liczba wpisów: 117
Właściciel zakładu założył mi nowy reduktor do sekwencji. Po tym zabiegu z nieznanych mi przyczyn auto gasło za każdym razem ... więcejgdy wrzucałem na luz, dławiło się falowały obroty. Przykładowa rozmowa z dnia dzisiejszego: Ja (właściciel auta):"...problemy zaczęły się odkąd założył mi Pan ten nowy reduktor..." wolański (właściciel mon gazu):"...a gdyby po zmianie reduktora złapałby pan gumę to też byłaby moja wina...: Trudno uwierzyć ale to autentyczne słowa tego pseudofachowca. Poza tym, po dwuch tygodniach po założeniu reduktora musiałem zapłacić 80 zł za korektę ustawień na komputerze, bo inaczej nie chciał mnie wypuść z warsztatu. Na pytanie czy jak jutro wciąż będą problemy to jak przyjadę też będą płacił powiedział że jak najbardziej bo..."regulacje nie są objęte gwarancję reduktora..." Omijać szerokim łukiem... znajomy ostrzegał mnie przed panem mon gaz ale nie miałem wyjścia bo tylko on w okolicy miał interfejs i soft do mojej instalacji... ukryj
dodano 12.02.2010 przez
Witam okolo 1,5 roku temu zalorzylem lpg do mojego samochodu o dosc duzej mocy (192km) mialem watpliwosci co do lpg ... więcejale poczytalem troche na internecie o instalacjach gazowych zakladach ktore zakladaja.Pan Wardak mjal bardzo dobre opinie na roznych stronach internetowych jak i na Forum BMW.Z tego co wiem to auto zwane BMW nie nalezy do najprostrzych wzgledem instalacji gazowej.Mialem duze obawy ale musialem sie zdecydowc na zalorzenie lpg gdyz robie bardzo duzo km dziennie.Po zalorzeniu lpg u Pana Wardaka jestem bardzo zadowolonym klijetem pod kazdym wzgledem nadal serwisuje i bede serwisowal auto u Pana Wardaka atmosfera na warsztacie jak widzialem jest jak w zadko ktorym,chlopaki maja poczucie humoru i solidnie wykonoja swoja prace.co do spalania BMW 2.5L i 192km spala do 17gazu w lato 15 w warszawie,spadek mocy sprawdzony na hmowni to zaledwie 2kmn jestem pod wrazeniem.Serdecznie polecam Pana Sławomira Wardaka. ukryj
dodano 28.01.2010 przez
Witam, włożyłem do swojej BMW 316i, 95r, 1,6L, LPG ze (system sekwencyjny STAG-4, listwa wtryskowa VALTEK, reduktor ALASKA, zbiornik BORMECH). ... więcejMam go od 5 miesięcy i muszę powiedzieć że nie jestem zawiedziony z tej instalacji. silnik pracuje bardzo dobrze i na równych obrotach tak jak na benzynie. Prawdę mówiąc nawet bym nie wiedział że przełącza się na gaz gdyby nie to że słychać przełączenie w butli. czy jest jakiś spadek w mocy? Nie jestem w stanie tego powiedzieć bo go nie odczówam, może dla tego że mam na instalacji założone magnetyzery. Jedyną różnice do opisania to jest cena przy tankowaniu he;) Tygodniowo przejeżdżam ok 500km a na instalacji ok 11000km. Ogólnie jestem zadowolony z instalacji, oby tak dalej. Montowana byla w Działdowie w "AUTO DAREK" UL. A Asnyka 2. Pozdro i nie słuchajcie przesadzonych legend o gazie, to nie jedyne moje auto w gazie! ukryj
dodano 29.08.2011 przez
Zdecydowanie odradzam. Facet zmieniał mi reduktor. Po zmianie samochodem nie dało się jeździć ponieważ gasł za każdym razem kiedy wrzuciłem ... więcejna luz, do tego szarpanie, dławienie się, pływające obroty. Właściciel nie potrafi przyjąć ani odpowiedzialności ani konsekwencji swojej pracy. Przykładowa rozmowa: Właściciel auta: po zmianie reduktora zaczeły sie duże problemy z tym że auto gaśnie itp.. Odpowiedz pana Wolańskiego: "a gdyby po zmianie reduktora złapałby Pan gumę to też byłaby moja wina??" Za regulacje po 2 tygodniach po zmianie reduktora wziął 80 zł, bo inaczej nie chciał mnie wypuścić z garażu. Na moje pytanie czy jak jutro też będzie złe jeździł to za kolejna regulację muszę płacić? Napisał że jak najbardziej bo gwarancja reduktora nie obejmuje regulacji.. Ludzie omijać dużym łukiem.. jeśli chce ktoś znać szczegóły chętnie odpowiem: holender2@o2.pl ukryj
dodano 12.02.2010 przez
Chciałbym się odnieść do opiń pana Mariusza. Instalacja w jego samochodzie jest z 2001r. i nie przypominam sobie aby była ... więcejservisowana co świadczy iż jest bardzo dobrej jakości (wtryskiwacze nadal nie były wymieniane). Klient zażyczył sobie wymianie reduktora ponieważ jego próby były bez owoce, i iak mi powiedział od dłuższego czasu jeździ na benzynie bo na gazie samochód wogóle nie pracuje. Reduktor z mapsensorem w środku nie produkowany . Po zamontowaniu reduktora klient odebrał samochód nie chcąc skorzystać z przeglądu instalacji. Po dwóch tygodniach samochodem przyjechała inna osoba z pretensją iż instalacja źle pracuje. Sprawdziłem ciśnienie na reduktorze było bez zmian należało wykonać regulacje instalacji za którą klient nie chciał zapłacić i w rezultacie nie zapłacił. Dodatkowe informacje Mongaz@poczta.onet.pl. ukryj
dodano 20.04.2010 przez
Nie polecam Martin Gaz! Trzeci raz zmieniaja mi listwe. Gosciu jest zarozumialy i chyba najmadrzejszy na swiecie. Nagadal bzdur na ... więcejkonkurencje, a tak naprawde to sam jest oszustem i nie ma pojecia o montazu lpg. Dostaje z hurtowni gotowy kartonik i ma klapki na oczach! Dobrze ze zony auto oddalem w dobre rece i zalozylem STAGA 300 +. Jesli ktos ma pojecie o montazu, to nie sciemnia i nie pisze bajeczek, malo tego ma inwencje tworcza i dopiera komponenty odpowiednio do kazdego samochodu i silnika, bo jak wiadomo nie ma jednej, uniwersalnej instalacji. Dlatego tez radze sie zastanowic przed montazem i nie sluchac plotek i dobrych rad znajomych. Pozdrawiam ukryj
dodano 02.10.2010 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG BMW Seria 3

Skarbnica wiedzy o BMW Seria 3

Ciekawostki
dodano 14.10.2012 przez
Okazuje się, że właśnie BMW serii 3 to dla kobiet idealny samochód rodzinny. I dlatego to auto wygrało w tej kategorii.
dodano 29.09.2012 przez
W systemie Valvetronic sterowanie dawką powietrza nie odbywa się poprzez sterowanie przepustnicą lecz poprzez zmianę skoku zaworu ssącego. W BMW z systemem Valvetronic zakres skoku…
Sposoby wykonania czynności
dodano 09.04.2013 przez
W compact'cie oryginalne głośniki są zintegrowane z oryginalną obudową przykręconą na 4 wkrętach w nietypowym kształcie, więc niektórzy (np. ja) mogą mieć dylemat, albo jeździć…
dodano 29.09.2012 przez
W modelach BMW wyprodukowanych po roku 2000 inspekcje olejową można skasować przyciskiem. Poniżej przedstawiam kompletną procedurę 1. Wyłączyć zapłon. 2. Wcisnąć i przytrzymać przycisk od…
dodano 31.03.2012 przez
Seria 3 (E46) 09.99-04 Zerowanie przeglądu wynikającego z przebiegu. Wyłączyć zapłon. Wcisnąć i trzymać przycisk . Włączyć zapłon. Po 5 sek. pojawi się "OIL SEVICE"…
Zobacz więcej Podziel się wiedzą