Gorące tematy

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

BMW Seria 5/M5 E39 M5 Sedan

Produkowany w latach od 1995 do 2004.

Generacje BMW Seria 5

Komentarze redakcji

Powagosław: Z tym samochodem jest tak, że albo go kochasz, albo nienawidzisz. Za efekciarstwo, groźny wygląd, no i dlatego, że to BMW. Aha, komfort jazdy gratis.
Luzacjusz: W reklamach sieci komórkowej pojawiali się czasoumilacze i czasowstrzymywacz. Idąc tym tropem, „piątka” to wzrokoprzyciągacz. A czyje spojrzenia przyciąga, to już inna para kaloszy. Na szczęście, większość właścicieli BMW zdążyła już zamienić dresy na eleganckie garnitury.

Wersje nadwozia BMW Seria 5 E39

Silniki BMW Seria 5 E39 M5 Sedan

Lista silników:

Publikacje o BMW Seria 5

BMW 535d xDrive - wilk w owczej skórze
 
Nasz test BMW 535d xDrive F10 (313 KM)

BMW 535d z napędem xDrive zaskakuje. To jeden z najlepiej prowadzących się samochodów na rynku, który dodatkowo zapewnia wysoki komfort i niskie spalanie. Czyżby wyprodukowano auto idealne? Nie do końca...

TOP 10| Kombi z lat dziewięćdziesiątych

Przyglądamy się najciekawszym samochodom kombi z lat dziewięćdziesiątych. Jedne są szybkie, inne piękne, pakowne czy niezawodne, ale każdy z nich zapisał się w historii motoryzacji, albo chociaż w pamięci kierowców.

BMW Serii 5 E60 - czasowstrzymywacz
 
Nasz test BMW Serii 5 E60 - czasowstrzymywacz

Współczesny świat jest tak wyluzowany i wszechstronny, że wspiera chyba wszystkie dziedziny, którymi człowiek może się interesować. Przez to jedni fascynują się samochodami, a inni sztuką czy informatyką i technologią. Jest jednak firma, która wpadła na pomysł, by połączyć ze sobą te dziedziny. Jakie...

TOP 10 | Pancerne samochody

W dobie ekologii, która atakuje branżę motoryzacyjną, zwiększa się stopień skomplikowana samochodów, a zarazem - awaryjność. Nic dziwnego, że wielu wraca wspomnieniami do trwałych samochodów z minionych dekad. My wybraliśmy 10 pancernych modeli, które okazały się dopracowane mechanicznie, trwałe i jedyne,...

Diesel na literę M - BMW M550d xDrive
 
Nasz test BMW M550d xDrive, 381 KM

Kupno tego samochodu w naszych realiach wydaje się wyjątkowo irracjonalne. Absolutnie nie z powodu ceny wersji podstawowej równej 375 000 złotych lub 470 000 na jakie wyceniono prezentowany egzemplarz BMW M550d xDrive

Przeczytaj pozostałe 10 artykułów o BMW Seria 5

BMW Seria 5 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców BMW Seria 5autoWcentrum - społeczność BMW Seria 5

najwyższe oktanyAuta - BMW Seria 5

BMW Seria 5 76,45

BMW Seria 5 71,83

BMW Seria 5 72,79

BMW Seria 5  BumBuma 75,32

BMW Seria 5 e39 Exklusiv 530d 88,44

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - BMW Seria 5

czortable 39,69

mack1295 84,77

mannz 65,63

jasiekxl 41,83

macio12 90,47

Darek Z. 57,21

BMW520gonzo 36,33

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - BMW Seria 5

Czarnula o anielskich łocach
Czarnula o anielskich łocach Krótko i na temat. Blask starych ringów trochę nie pasował mi do koncepcji (xeno...
Sprzedany!
Sprzedany! Dzwoni koles, wszystko chce wiedziec, wszystkie faktury mu przygotowac, w nic ni...
Dziadostwo ze znakiem ATE w tle, człowiek mądry po szkodzie...
Dziadostwo ze znakiem ATE w tle, człowiek mądry po szkodzie... Cześć i czołem Na wstępie z góry przepraszam za błędy językowe nie jest to mo...
Czyżby Falstart...
Czyżby Falstart... Żeby nie powtórzyć przygody jaką miałem w Mietku - wtedy przeciągałem zmianę opo...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

BMW Seria 5

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut BMW Seria 5
 

Najpopularniejsza wersja BMW Seria 5

BMW Seria 5

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę BMW Seria 5
 

BMW Seria 5 najczęściej porównywane z:

Skoda Superb
1.4 TSI (125 KM)
Audi A6
2.0 TDI ultra (190 KM)
Skoda Superb
2.0 TDI CR DPF (140 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Infiniti M S Premium Infiniti M S Premium
Rocznik: 2010. Przebieg: 67 799 km. Silnik: 3.7 236KM .
Cena: 134 900 zł
Volvo V60 Momentum Volvo V60 Momentum
Rocznik: 2011. Przebieg: 98 829 km. Silnik: 2.0 120KM .
Cena: 74 900 zł

Używane BMW 535

BMW 520
2.0 diesel 177 KM
86 000 km, 2008
82 700 PLN
BMW 530
3.0 diesel 235 KM
2010
46 000 PLN
BMW 530
3.0 diesel 218 KM
183 100 km, 2005
39 000 PLN
BMW 535
diesel 272 KM
212 km, 2005
49 900 PLN

Ocena auta BMW Seria 5/M5 E39 M5 Sedan

  • Średnia ocena
    na podstawie 12 opinii
  • 4,52
  • Średnia dla segmentu
    Wyższa klasa średnia: 4,35

Wybrane opinie

BMW Seria 5 M5 Sedan 4.9 V8 (400 KM)

Nie jestem posiadaczem takiego auta, ale mialem okazje troche takim pojeździć... Samochód idealny! Dostarcza niezapomnianych wrażeń. Wsiądź, a nie będziesz chciał wysiąść GWARANTUJE. Nie kazdego stac na taki wydatek, ale taki juz jego urok! Marzenie wielu meżczyzn, kobiet zapewne także :-)

dodał: widawski@2com.pl
BMW Seria 5 M5 Sedan 4.9 V8 (400 KM)

w mojej ocenie samochod bardzo dobry, piekielnie szybki i doskonale wykonczony.czasami odczuwa sie nadmiar mocy na jednej osi napedowej..ale taka tradycja bmw..

dodał: koryt@op.p
BMW Seria 5 M5 Sedan 4.9 V8 (400 KM)

Całość oceniam jako FENOMEN!!!Autko jest boskie ale cóż,trzeba sprzedać i zbierać na nową!!!

dodał: Ryszard
BMW Seria 5 M5 Sedan 4.9 V8 (400 KM)

Najwspanialsze auto mojego rzycia!! Niestety dużo pali :(

dodał: Jorguś_maniakBMW M5_Opole
  • Zalety
  • + silnik
  • + skrzynia biegów
  • Wady
  • - ekonomiczność
  • - jakość/cena
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie BMW Seria 5

BMW M5 E61 BMW M5 F10 Facelifting (2014) BMW serii 5 F10 ActiveHybrid Facelifting (2014) BMW serii 5 Touring F11 Facelifting (2014) BMW Seria 5 E61 2007 BMW Seria 5 E39 Touring - galeria społeczności BMW Seria 5 F10 M550d xDrive 381KM - galeria redakcyjna BMW serii 5 ActiveHybrid BMW Seria 5 E39 Sedan - galeria społeczności BMW Seria 5 E61 Touring
Zobacz inne galerie BMW

Opinie o instalacji LPG

BMW Seria 5

  • 1.
  • 2,00 BMW Seria 5 E39 528 i (193KM) 1999r.
    dodał: johny, 03.11.2011

    nie ma się co oszukiwać. dt gas system to najgorsi niedouczeni bardaszany którym zależy jedynie na wydarciu pieniędzy od potencjalnego klienta. najgorszą rzeczą jaką mogłem zrobić swojemu autu to pozwolić zainstalować instalację właśnie tej firmy i pomimo że bardzo tego żałuję niestety już tam siedzi, mam jedynie nadzieję że nie długo. ten ich niby wszech wiedzący kierownik to się nadaje do tarcia chrzanu a nie do instalacji gazowych. nie oddawajcie im samochodu bo na pewno się nie miło rozczarujecie. osobiście bardzo chciał bym spotkać największego z największych w ciemnej ulicy tylko po to żeby nie mógł uszkodzić już więcej żadnych samochodów. a co do samej instalacji i samochodu. jazda na benzynie to czysta przyjemność natomiast na gazie to jeden wielki koszmar. instalacja sypie się ja piasek. wieczne problemy z wtryskami. padają co kilka kilometrów. dosłownie. a wtedy samochód szarpie przerywa to na wolnych obrotach to nie ma siły na wysokich. aby podłączyć się do komputera wymagany jest kod dostępu który trzeba od baranów uzyskać. po podłączeniu zawsze są inne parametry i ustawianie na nowo. ta instalacja nigdy w życiu się nie zwróci bo serwis oczywiście kosztuje i to nie mało. ja osobiście jeżdżę na benzynie cały czas ale serwisant się pyta jaki jest przebieg samochodu. zastanawiam się jakie to ma znaczenie skoro ich instalacja jest do d.... i nie da się jeździć na gazie. nie znajduję słów większej pogardy dla tej bandy tłumoków. szkoda tylko że taki ktoś jak właściciel tej zafajdolonej firmy szczyci się swoimi osiągami, rozbija drogimi samochodami typu bmw e 60 czy mercedes e klasa. jakim byłem głąbem że dałem się na takie coś namówić. gdyby istniała sprawiedliwość to podejrzewam że ta firma już dawno by płonęła na co w głębi ducha mam nadzieję. NIE INSTALUJCIE DT GAS SYSTEM a właściciel firmy to jeden wielki patafian!

  • 2.
  • 3,50 BMW Seria 5 E39 530 i 24V (231KM) 2001r.
    dodał: zdegustowany, 27.11.2013

    to już moja 4 instalacja lpg w tym warsztacie. Była toyota - SUPER, potem 3 krotnie w innych autach , w pierwszej było super a potem tylko gorzej. W ostatniej to tragedia. Założone zostały zbyt duże wtryski - po wielu bojach udało się je wymienić na odpowiednie. Na pytanie dlaczego auto szarpie po przełączeniu na LPG, usłyszałem ,"że nie umiem jeździć!!!" A potem "że jak jestem taki mądry to sobie sam ją ustaw". Owszem sam wyregulowałem i auto jeździło OK, w tym tygodniu reduktor zaczął wariować z ciśnieniem, po telefonie do warsztatu usłyszałem, że nie mam już gwarancji bo sam grzebałem w instalacji. Szkoda słów. Kto reguluje instalacje gazową na postoju bez ustawienia na nowo mapy na drodze?? Parę lat temu to był warsztat a teraz przeistoczył się w szopę. Bardzo nie polecam, zamiast się rozwijać, cofnęli się w rozwoju. SZKODA

  • 3.
  • 3,00 BMW Seria 5 E39 520 i (150KM) 1999r.
    dodał: Jacek D., 21.03.2010

    Witam,założyłem instalację gazową w Lublinie na ul.Lubartowskiej około 1.5 roku temu i od tamtej pory nie było miesiąca abym nie był tam 2-3 razy na miesiąc;na początku samochód palił mi w mieście 18-20 litrów gazu.Po regulacji doszedł do normy do 14litrów,ale zaczęły się problemy z gaśnięciem silnika na gazie,na benzynie jest ok.Psychicznie już nie mam nerwów do tych partaczy,a szczególnie do ich szefa,który jest po prostu chamem.Wszystko skończy się chyba wymontowaniem instalacji albo w sądzie.Byłem w renomowanej stacji,oczywiście tam instalacja jest droższa a na pytanie tamtego szefa gdzie była montowana instalacja odpowiedział"bez komentarza".Omijajcie szerokim łukiem DT Gas System w Lublinie bo narobicie sobie problemów i wysiądzie Wam psycha.

  • 4.
  • 3,00 BMW Seria 5 E39 520 i (150KM) 1999r.
    dodał: djjack, 21.03.2010

    Witam,nie polecam DT Gaz System z Lublina gdyż męczę się z pracownikami i instalacją już od ponad roku i nie mogą fachowo ustawić normalnej pracy silnika na gazie,na biegu jałowym samochód szarpie i gaśnie przy np.dojezdzie do skrzyżowania,zmieniane i czyszczone były szyny itp.Samochód na benzynie pracuje znakomicie;byłem u fachowców,którzy nie mają nic do zarzucenia do pracy na benzynie.Zmieniane były świece,które zmienili mi pracownicy,potem okazało się,że to nie takie.Omijajcie szerokim łukiem ten zakład bo może Wam siąść psycha,nie mam już nerwów szczególnie do ich szefa,który okazał się zwykłym chamem.

  • 5.
  • 4,50 BMW Seria 5 E34 525 i (170KM) 1991r.
    dodał: Patryk, 11.08.2011

    Kto powiedział, że ten silnik nie powinien mieć zakładanych instalacji gazowych niech głowę chowa w piasek. Miałem Ten sam samochód z silnikiem M20B20 i też był z instalacją gazową i działał bardzo dobrze. Teraz szykuje się wymiana na sekwencję V generacji na STAG 300 plus. Silnik nie słabnie nie męczy się na gazie. Jeżeli ktoś potrafi eksploatować samochód z instalacją gazową to ten samochód się do tego nadaje oczywiście jeżeli jest to normalny kierowca i nie próbuje odpalić zimnego silnika na gazie.

  • 6.
  • 2,00 BMW Seria 5 E60 525 i (218KM) 2008r.
    dodał: Jerzyk, 20.02.2014

    UWAGA NA DRUCIARZY W RADWANICACH POD WROCŁAWIEM!!!FIRMA EKO-ALMA SAMA DODAJE POZYTYWNE OPINIE PONIŻEJ!!!MONTUJĄ TAM INSTALACJE POLSKO-CZESKIEJ PRODUKCJI KTÓRA NIGDY NIE DORÓWNA ZNANYM ZAGRANICZNYM PRODUCENTOM!!!PRACOWNICY TRAFILI TAM PROSTO Z KASY W BIEDRONCE!!!TO NIE JEST OPINIA KONKURENCJI TAKIE SĄ FAKTY!!!JEŚLI SZANUJESZ SWOJE AUTO CZAS I PIENIĄDZE OMIJAJ ICH SZEROKIM ŁUKIEM, NIE DAJ ZAROBIĆ KOMUŚ KTO MONTUJĄC TANIE I WADLIWE PODZESPOŁY CHCE WYŁUDZIĆ OD CIEBIE PIENIĄDZE!!!

Wszystkie opinie o instalacjach LPG BMW Seria 5

BMW Seria 5

356 komentarzy

278 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Werner~Werner

Witam,

posiadam już niemal klasyka - E34 525i (M50TUB25, czyli z Vanosem)z 1994r. w sedanie i maualnej skrzyni biegów od 3 lat, ma na budziku obecnie ok. 265000 km, praca silnika, skrzyni biegów oraz sprzęgła może stanowić wzór dla innych pojazdów, jestem w sumie 3. właścicielem (było 2 Niemców i salon BMW), który doinwestował wózek niemal do perfekcji, silnik pracuje lepiej niż nowy (posiada obencnie 210 zamiast fabrycznych 192 KM i podejrzewam, że po wymianie przepływomierza na nowy może i nawet więcej niż 210 KM)wkręca się błyskawicznie do 7000 obr/min i to bez jakiegoś chipa! Co ważne spalanie na trasie przy dość ciężkiej nodze książkowe - 9 L Pb/100 km. Na autostradzie to małe M Power, do 220 km/h idzie jak burza i ma przy tym jeszcze spore rezerwy mocy, nieważne czy to prosta droga czy pod górę, ten silnik w zupełności wystarczy do żwawej jazdy, rwie do przodu bez zastanawiania i jest przy tym niezawodny i oszczędny. Ostatnio wymieniłem w nim przepływomierz, świece, filtry i sondę lamda. Także jeśli macie niedoinwestowane "trupy", które spalają wam 13L Pb/100 km/h przy normalnej jeźdze, to serdecznie wam współczuję. Mój tyle spala jak cisnę go 220 km/h na autostradzie.

~kamil~kamil

co to za kity moja 530i e 61 2009r automat przy spokojnej jezdzie pali ok 13l na miescie trasa ok 11l a jak ktos chce tanio jezdzic niech kupi cienkiego w gazie i jezdzi droga z gorki bo taka bmka nikt nie jedzie 90 czy 110 bo to z i nie rzuca

~TomeczekLBN~TomeczekLBN

Do ~znawca tematu: znawca tematu w jakim temacie jestes taki obeznany bo chyba nie na samochodach.po pierwsze to jestes dla mnie leserem. bo jak to sam piszesz tu masz 2,5 kilometra tu masz 2,5 tu 1,5 kilometra. a ty kupiles bmw serii 5 z silnikiem 3.0 po co skoro wystarczyło zainwestowac w jakies nike i smigac z buta nie jest to dystans zebys musial jezdzic samochodem. jeszcze w automacie? no ale rozumiem ze zmienianie biegów w 50 tys miescinie w ktorej wrzucilbys manualem 1,2 i 3 i dojechalbys na luzie ten nie samowity dystans 2.5 km po drugie jakim cudem porównujesz silnik kolegi 2.0 do swojego 3.0? i taka informacja spalanie na komputerze jest jednostkowe i tak srednio mozna porownywac spalanie na kompie do rzeczywostosci komputer Ci wylicza ile Ci spala przy obecnej jezdzie może ogarnales ze gdy nastepuje zmiana biegu i predkosci obrotowej komputer sie resetuje i teraz zaczyna obliczac na ten moment. i ostatnia sprawa Prosze cie nie placz juz ze nie udalo Ci sie zejsc ponizej 8 bo nie wiem czy znasz taki temat ze to jest ciezki samochod z silnikiem 3.0 a nie jakas dziadkowa laguna 1.9 tdi

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów BMW

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
14 899
Przejechany dystans
35 244 343 km
Zatankowanego paliwa
18 518 695 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 878
Wydanych pieniędzy
1 330 196 zł
Średnie wydatki na auto
1 459 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
4 248
Wydanych pieniędzy
1 714 014 zł
Średnie wydatki na auto
1 879 zł
Zobacz dzienniki kosztów BMW (912)

Testy zderzeniowe BMW Seria 5

Najnowsze testy zderzeniowe BMW Seria 5 przeprowadzone przez Euro NCAP.

BMW 530d, LHD
2010

BMW Seria 5
BMW 5-Series

BMW Seria 5
2004

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe BMW

Zużycie paliwa BMW Seria 5/M5 E39 M5 Sedan

Na podstawie 8 raportów spalania

Pb
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Tomek, dodano: 19.07.2011 21:46

Do pracy mam ok. 2 km dlatego staram sie nie urzywac auta. Jezeli juz, na tak krotkim odcinku komputer pokazuje 10-12 litrow. Jezdzac po duzym czasami dosc bardzo zakorkowanym miescie spalanie oscyluje w granicach 8-9 litrow ale bez sciganki pomiedzy swiatlami. W trasie, jadac tam gdzie warunki pozwalaja 160km/h (zmniejszenie predkosci jezeli konieczne i znow do 160 i tak caly czas) miesci sie w 7 litrach. Jezeli nie przekraczam 140km/h na autostradzie spalanie wynosi do 6 litrow. Dodam ze dwukrotnie udalo mi sie zrobic na jednym tankowaniu 1000 km i to bez kanistra w bagazniku, zostawalo paliwa na 50-80 km. Opis spalania to raczej subiektywna sprawa ale jak ktos ciekaw to prosze bardzo. Dodam ze komputer nie przeklamuje zbyt wiele, na komputerze 6,6 rowna sie rzeczywiste 6,8.

pełny raport BMW Sedan 520d

autor: mmkokon , dodano: 20.10.2013 23:23

witam zawsze tankuję do pełna. na baku robię 800 - 1100 km. ponieważ nie należę do osób jeżdżących szybko, jak na właścicieli bmw przystało - spalanie 6,2 to spalanie całkowite z 40000 km (jak ktoś będzie super zamulał to uwierzę w 6,0l/100km. ja jeżdżę laminarnie, ale lubię sobie dopierdzielić na 2biegu lub 3 do czerwonego pola). w trasie przy jezdzie do 100km/h spalanie do 5,7l/100km przy 80 km/h spalanie w granicach 5,5l. komputer raz mi nawet pokazał po przejechaniu 30km 3,0l/100km ale było zazwycaj z górki i jechałem 60km/h na 4 biegu. komputer zaniża spalanie o jakieś 1,5l wiec nigdy mu nie wieżę. w zimie maxymalna średnia to 62l na 870km tj 7,1l/100km. mój sposób na małe spalanie to przyśpieszanie do 2000obr/min na każdym biegu oraz obserwowanie wskazówki chwilowego spalania (podczas przyśpieszania 10-13l, a jazda ze stałą predkością około 4). komfort jazdy nieziemski, ceny napraw też (w porównaniu do mojej poprzedniej H. Civic) wymiana oleju z filtrami 500zł 6,6l oleju + 3 filtry boscha, tarcze hamulce przód z klockami ate 800zł bez robocizny. łacznik wału 280zł + 100zł robocizna, czujnik abs ori 150zł, wtryskiwacz 300zł używka wymiana 150zł. jak zaniedbałem zawieszenie to 1800zł zostawiłem w bmw serwis majewski (6elementów + zbieżność). wszystko kosztuje i to nie mało, ale jak się jezdzi po wrocku to się z tym trzeba liczyć. aha większość spalań jest podana dla jazdy mieszanej auto głownie służy na dojazdy do pracy 18km pozamiastem + 13km w mieście

pełny raport BMW Sedan 525 d

autor: Grzechotnik, dodano: 03.09.2012 08:10

Ceny napraw - temat legenda - ogólnie w porównaniu do innych pojazdów części są tanie. Ale nie ma co oszczędzać na wahaczu lepiej kupić dobry i dobre tuleje niż dwa razy częściej wymieniać nędzny i tuleje z marnej gumy. Chińczycy też robią dobre części ale nawet oni za 20 zł nie zrobią cudów i jeśli ktoś tak myśli to nie ma pojęcia ani o ekonomi ani zdrowego rozsądku i się rozczaruje. Ile to kosztuje - zgodnie z zasadą im pojazd starszy tym koszty większe - podam na moim przykładzie: Zakup jednej z najstarszych w Polsce E34 - 4500 zł kompletny remont silnika, wymiana sprzęgła, układu jezdnego, chłodnicy z przewodami, chłodnicy klimatyzacji, wiskozy i drobiazgów jak stare siłowniki centralnego zamka - pochłonęły około 10 tys złotych w czasie dwóch lat - od tego czasu a mijają kolejne dwa lata wszystkie problemy się skończyły, samochód jest bezawaryjny i koszt to paliwo i płyny ustrojowe wymieniane jak INSTRUKCJA PRZYKAZAŁA. Czy można było taniej? Tak - spokojnie o jakieś 3-4 tys jeśli ktoś ma smykałkę, miejsce i wiele rzeczy potrafi zrobić samodzielnie. Najważniejsza rzecz przy każdym samochodzie to KULTURA TECHNICZNA - czyli jak mamy wymienić olej to go wymieniamy, jak przyszedł czas na świece - wymieniamy a nie czekamy bo jakoś to będzie. Większość samochodów na rynku wtórnym jak i ich użytkowników są pod tym względem analfabetami - toć prawdziwy mężczyzna instrukcji nie czyta.

pełny raport BMW Sedan 520 i

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o BMW Seria 5/M5 E39 M5 Sedan

Podziel się wiedzą

Dane techniczne BMW Seria 5/M5 E39 M5 Sedan

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne BMW Seria 5 E39 M5 Sedan
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali BMW Seria 5, oglądali także