Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Chevrolet Lacetti

Lata produkcji: 2004 - teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Model należący do niższej klasy średniej (segment C) produkowany od 2004 roku. Na wielu rynkach debiutował jako Daewoo Lacetti (hatchback) i Nubira (sedan i kombi). Po bankructwie Daewoo, w Europie model przeszedł pod skrzydła Chevroleta. W innych krajach znany jest też jako m.in. Buick Excelle (Chiny), Holden Viva (Australia) czy Suzuki Reno i Lorenza (USA). Wersję hatchback (następca Daewoo Lanos) zaprojektował Georgio Giugiaro, a sedana i kombi (następca Nubiry) – Pininfarina. Lacetti nie zniknął z oferty Chevroleta, choć na rynku jest już jego następca, model Cruze.

Komentarze redakcji

Powagosław: Samochód dla zdecydowanie mniej wymagających. To też jakiś sposób na podbicie rynku, choć biorąc pod uwagę zabójczą konkurencję w klasie kompaktów, Lacetti stoi na straconej pozycji. Tym bardziej, że wygląda gorzej od większości rywali.
Luzacjusz: Gdy już Chevrolet przekona się, że nikt nie chce kupować tego cuda, Lacetti powinien przydać się w terapii leczenia bezsenności. Jedno spojrzenie na tę nudę zaklętą w blaszane pudełko na kółkach i śpisz jak zabity.

Dane techniczne Chevrolet Lacetti

Silniki

Moc silników 95-121 KM

Poj. silników 1 399-1 991 cm3

Prędkość maks. 175-195 km/h

Przyspieszenia 0-100 10,6-12,0 s

zobacz dane techniczne

Oceny Chevrolet Lacetti

Średnia ocena modelu

na podstawie 416 opinii

4.17

Średnia dla segmentu: Niższa klasa średnia 4.06

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

+ Stosunek jakość/cena

+ Ergonomia

Wady

- Wyciszenie

- Skrzynia biegów

- Koszty utrzymania

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (82%)
NIE (18%)

Wybrane oceny kierowców Chevrolet Lacetti

Jest to moja druga ocena tego auta. Uważam jednak, że rok czasu wystarczy, aby auto poznać dosyć dobrze od strony ... więcejeksploatacyjnej. Ostatnio pojeździłem trochę różnymi samochodami, lepszymi i gorszymi i muszę przyznać, że ten samochód jest na prawdę dobry. Można się czepiać drobiazgów i robić z nich wielkie halo, ale to i tak są tylko drobiazgi. Marka wcale nie jest wyznacznikiem jakości. Jeździłem rzekomo "bardziej markowymi" (czyt. droższymi) samochodami i wcale nie było dużo lepiej. Nie długo będzie mijał drugi rok jak jeżdżę tym autem i naprawdę jak do tej pory bez problemów. Co do jakości wykonania wewnątrz, także nie można mieć zastrzeżeń, fotele są wygodne i dobrze wyprofilowane, materiały wykończeniowe niezłej jakości (może kokpit mógłby być trochę ładniejszy). Całość zamknięta w uroczej obudowie, opartej na nadwoziu, które sprawia, że auto dobrze się prowadzi. Jeżeli spojrzeć na auto jak na całość to jest bardzo dobrze. Ewentualnie poleciłbym większy silnik. ukryj
dodano 21.04.2008 przez
auto ogolnie bardzo wporzadku, ale w mojej ocenie bardziej dla kobitek ktore lubia dynamiczna jazde (miekkosc zawieszenia). oczywiscie jest multum opini ... więcejze to chevrolet itp. ale jezeli ktos uwaza ze 6 golf jest lepszy od 3 chevroleta to jest w bledzie. wiem z autopsji bo jezdzilem i tym i tym i jezeli chevroletem spokojnie jade 160 km/h i moge jeszcze "przycisnac" a golfem 1.9TDI (6 lat, 250 000 przebieg) nie moge z pedalem gazu w podlodze dojsc do 150 km/h to odpowiedz jest jednoznaczna. powiem tak, jezeli mieszkalbym na wsi to moze kupilbym 6 letniego golfa, ale jezeli na wies jezdze tylko w odpwiedziny do rodziny to wole chevroleta, zreszta kazdy mechanik z glowa na karku i odrobina rozumu w prawie kazdym przypadku potwierdzi ze im nowsze auto tym lepiej ukryj
dodano 26.01.2010 przez
Dobre auto, za rewelacyją cenę. Najlepiej kupować na początku roku z wyprzedaży zeszłorocznych roczników - ostatni upust wynosił bagatela - ... więcej10.000 zł! Osobiście posiadam wersję duńską (sprowadziłem auto jako nowe w ramach indywidualnego importu), jest bogatsza od polskich wersji - m.in. o boczne airbagi, czy np. taki przydatny obecnie bajer jak automatycznie załączające się światła mijania. Instalację gazową (sekwencję marki Lovato) zamontowałem zaraz po zakupie w Polsce (na początku 2007 r. kosztowała 2500 zł - z butlem w miejscu koła zapasowego, więc dużo taniej niż w oficjalnej sieci dealerskiej) - spisuje się bez najmniejszych problemów. Już dawno temu się zwróciła. Zakupu absolutnie nie żałuję. Auto szybkie, wygodne i przy zasilaniu LPG, jakby nie patrzeć - ekonomiczne. ukryj
dodano 19.06.2008 przez
5 gwiazdek - dlatego, że pomimo wad Lacetti - rozglądając się na rynku aut używanych - nie widzę żadnego innego ... więcejauta którym chciałbym zastąpić posiadany przez siebie samochód. to nie jest tak, że Lacetti jest idealne, wręcz przeciwnie, ale ta jego prymitywność konstrukcji przekłada się bezpośrednio na niezawodność. oczywiście moje Lacetti się psuło i będzie się psuło (bardziej lub mniej) ale nowsze kompakty mogą psuć się jeszcze bardziej - a na pewno ich naprawa będzie droższa. a czy nowszy kompakt będzie wygodniejszy, przestronniejszy, tańszy w utrzymaniu? - niekoniecznie. dlatego Lacetti ciągle ze mną jest. ukryj
dodano 02.10.2014 przez
Zobacz oceny Chevrolet Lacetti Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Chevrolet Lacetti

Pb
4,93 - 15,87
Na podstawie 308 raportów spalania
ON
5,53 - 8,47
Na podstawie 21 raportów spalania
LPG
4,83 - 12,03
Na podstawie 67 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Chevrolet Lacetti

Tuż po zakupie tego ładnego samochodu zorientowałam się, że spalanie jest na nienaturalnym poziomie. Po około 1,5 m-ca od daty ... więcejzakupu zgłosiłam ten fakt w stacji obsługi mego dealera, ale po wszelkich analizach orzeczono, że wszystko jest ok. Sądziłam, że może to wynik niedotarcia i "układania" się mechanizmów mego samochodu. Niestety, samochód jak palił mi 15-16 l po mieście i ponad 10 l na trasie, tak dalej palił. Interwencje, badania nic nie wnosiły, a przedstawiciele Chevroleta oświadczali, że takie spalanie to indywidualne CECHY KIEROWCY !!! Dziwne i pokraczne oraz fałszywe oświadczenie przedstawicieli Chevroleta, bo samochodem tym dla sprawdzeniua / i nie tylko/ jeździło kilku mych znajomych oraz mój mąż, który jeździł prawie zawsze samochodami o potężnej pojemności silnika. Ja sama poprzednio jeździłam Audi D11 Quatro z silnikiem 3,6 l/ 8 cylindrów/ i ten samochód o wadze prawie 2 ton palił mi w mieście do 14,4 l, a na trasie 9,5-12 l. Ale to był naprawdę potwór. A to moje bawitko w postaci lekkiego autka jakim jest Lacetti pożera 16 litrów i czasami więcej. Mam nawet ładne tablice z reklamą tego samochodu którą to czasami wożę na dachu samochodu "MÓJ CHEVROLET PALI 16 L/100KM". Interwencje nawet u samej góry Chevroleta nie odnoszą żadnego skutku, a ja zużyłam w ciągu 5 lat ponadnormatywnie 4500 litrów paliwa !!! JEST SIĘ WIĘC CZYM POICHWALIĆ. ukryj
dodano 26.08.2009 przez
Witam jak na cene tego samochodu i wagę spalanie w miarę akceptowalne w mieście na benzynie 10-11L (zimą może nawet ... więcej12L) na LPG o 1-1,5 L wiecej jak na benzynie w trasie przy prędkościach do 120-130 km/h przy 5 osobach dorosłych i pełnym bagażniku 6,5L/100km benzyny tak jak podaje producent. Ceny serwisu gwarancyjnego są na normalnym poziomie rzędu 400zł w zależności co się jeszcze wyeksploatowało. Auto jest bardzo wygodne jest dużo miejsca na przednich jak i an tylnych fotelach. Auto na drodze nie ma sie czego wstydzić jak trzeba to jest czym przycisnąć i z samochodami takich marek jak np VW , toyota itp z podobnymi silnikami mozna śmiało rywalizować . Teraz jakbym miał kupować to też Lacetti ale może w wersji Kombi i bez LPG bo sedanie gaz w kole, a koło w komorze bagażnika trochę teraz ogranicza pojemność. Cena samochodu w stosunku do wyposażenia jest idealna. ukryj
dodano 14.09.2007 przez
Mamy lacetti niedługo, przebieg 8000km, autem jeździ żona i przeważnie po mieście, na krótkich dystansach do 8 km więc głównie ... więcejna niedogrzanym silniku - spalanie 10l nie wypada źle, poprzednio jeździła fabią hatchbackiem 1.2 ( a więc dużo mniejsze auto ) i wychodziło ok. 8.5l - zaznaczam że test przebiegał późną jesienią i zimą, więc realnie zużycie podejrzewam że spadnie o 0.5L - generalnie za te pieniądze to rewelacja, nie jest to skoda bo wszystko jest nieco gorzej wykończone, dywaniki płytkie więc zimą non stop wycieranie rozmarzniętego śniegu itp. pierdoły - polecam biorąc pod uwagę że za octavię w tej klasie trzeba wyłożyć 100% więcej kasy - a spalanie patrząc po raportach - jest w normie, może niektórzy ulegają opowieścią o daewoo - zresztą rozsiewanym przez innych producentów ukryj
dodano 28.01.2011 przez
Samochód z Germanii kupiony jako roczniak z 21 tys. km przebiegu, kosztował 60% ceny katalogowej. Przeglądy robię w ASO - ... więcejtanio nie jest, ale da się wytrzymać. Za to auto szczególnie awaryjne nie jest - o tym poniżej. Jeśli chodzi o spalanie, to max dotyczy zimy w mieście (zaraz na początku miałem raz nawet 13 l., ale to się nie liczy ;-)) Przy średnich musiałem wpisać tak, jak chciała maszyna (nie puszczało opinii). W rzeczywistości: średnie minimalne 6,5 litra na sto na trasie Kraków-Katowice-Kraków z maksymalną dozwoloną prędkością. Minimalne "w trasie" to 6,9 litra na sto - powrót znad polskiego morza bez jakichś szaleństw. Ciekawostką jest, że na spalaniu widać najlepiej różnice jakościowe paliwa u nas i za granicą (na niemieckiej benzynie spalił 0,5 l na setkę mniej). ukryj
dodano 02.06.2009 przez
Informacje jakoby spalanie w mieście rzędu 11 l/100 km to norma, to wg mnie bzdury wyssane z palca. Auto może ... więcejtyle spalić, ale to wina moim zdaniem raczej kierującego niż samochodu. Radzę trochę poczytać jak powinno się prowadzić samochód, a dopiero potem zabierać się za ocenę spalania. U mnie przy jeździe miejskiej ok. 9-9,4 l/100 km (lepsze rezultaty uzyskałem na oponach zimowych Fulda). Na trasach do 90km/h w jeździe mieszanej można zejść do 7,5-8 l/100 km. Autostrada to spalanie rzędu 6-7 (nawet 8) l /100, ale tu dużo zależy od prędkości i warunków na drodze. Przy jeździe ok. 120-130 km/h auto spala ok. 6,5l/100. Generalnie jest OK. Wiadomo, nie jest to diesel, ale spalanie w normie. ukryj
dodano 21.04.2008 przez
Zobacz raporty spalania Chevrolet Lacetti Dodaj raport spalania

Dealerzy Chevrolet

ENERGOZAM SP. Z O.O.

Chevrolet Energozam

lubelskie, Świdnik, Kalinówka 17A

Więcej

INTERAUTO

INTER AUTO Chevrolet Kraków

małopolskie, Kraków, Jasnogórska 62

Więcej

AUTO ŻOLIBORZ

AUTO ŻOLIBORZ Chevrolet Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Rudnickiego 3

Więcej

AUTO ŻOLIBORZ

AUTO ŻOLIBORZ Chevrolet Ząbki

mazowieckie, Ząbki, Radzymińska 334

Więcej

Auto-Mróz Leszno Sp. z o.o.

Auto-Mróz Leszno Sp. z o.o. Chevrolet Leszno-Strzyżewice

wielkopolskie, Leszno-Strzyżewice, Balonowa 57

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Chevrolet Lacetti

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

926

Przejechany dystans

107 555 zł

Zatankowanego paliwa

26 460 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

70

Wydanych pieniędzy

39 748 zł

Średnie wydatki na auto

1 728 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

128

Wydanych pieniędzy

55 088 zł

Średnie wydatki na auto

2 395 zł

ZOBACZ 23 dzienniki kosztów Chevrolet Lacetti Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Chevrolet Lacetti

Liczba wpisów: 6
komentarzy(6)
komentarzy(5)
komentarzy(7)
komentarzy(2)
komentarzy(1)
komentarzy(3)
Zobacz inne typowe słabe punkty Chevrolet Lacetti dodaj typowy słaby punkt

Opinie o instalacjach LPG w Chevrolet Lacetti

Liczba wpisów: 16
Auto prawie od nowści (5 tys km) jest eksploatowane na instalacji sekwencyjnej BRC i jak dotąd sprawuje sie świetnie. Jeżdze ... więcejna serwis gazowy raz na 30-45 tyś km w zasadzie profilaktycznie (sam wym. filtry) ponieważ instalacja nie wymaga żadnych regulaji. Jedyna regulacja jaka miała miejsce przy ok 200ooo km przy okazji wymiany parownika (miała być sama membrana ale po poczytaniu w necie wymieniono cały parownik). Auto pali mi w trasie przy dość dynamicznej jeżdzie ok 10 litrów na 100 km ale bez problemu może spalic ok 8 a jak się postaram to i 12 (maksymalne zużycie przy jezdzie 150-170 non stop). Silnik po 240ooo jest w stanie idealnym praktycznie przy normalnej jezdzie nie ma potrzeby dolewek oleju a auto tak jak na początku bezproblemowo na gazie śmiga do 190 km/h. ukryj
dodano 26.11.2009 przez
To moja druga opinia po przebiegu tym razem 180tys. km. Instalacja zamontowana od nowości w "Autoserwis Dolny Śląsk" na karkonoskiej ... więcejwe Wrocławiu - tam gdzie kupiłem samochód. Przez 100 tys. km samochód i instalacja byli na gwarancji, ale nie korzystałem bo nie było potrzeby. W dalszym ciągu nic się nie psuje. Kilka razy na trasie udało mi się zejść do 7.8 l/100 km, ale średnio zużywa mi gazu między 8 a 9 l/100 km. Jestem zadowolony. Szczerze mówiąc to nawet nie wiem ile ten mój lacetti pali benzyny, bo nigdy nie przejechałem na niej tyle km żeby policzyć uczciwie średnie spalanie Pb. ukryj
dodano 08.12.2010 przez
Instalację montowałem w firmie INGAZ ul. Hutnicza Gdynia. Bardzo profesionalne podejście do zagadnienia i niedrogo. Wstawiono mi do mojego Lacettiego ... więcej1.8 16V instalację Elpigazu opartą na sterowniku Stella POLARE. Mimo ostrzeżeń monterów, ze w okresie adaptacji (pierwszych 1500 km)mogą pojawić się jakieś problemy ani razu się one nie pojawiły. Od początku jazda głównie po mieście. Spalanie wówczas od 10 do 11 litrów gazu (bliżej 11). Na trasie 8-9 litrów. Jestem zadowolony i POLECAM tą instalację oraz firme INGAZ z Gdyni. ukryj
dodano 28.10.2011 przez
Instalacja zamontowana w salonie w momencie kupna samochodu. Serwisowana jest tak jak i samochód, zgodnie z instrukcją obsługi co 15 ... więcejtys. km. Przy robionym przeze mnie przebiegu ok.40 tys. km rocznie, wychodzą jakieś 2-3 przeglądy w ciągu roku. Spalanie średnie nie przekracza 10 l / 100 km. W mieście nie patrzę ile, bo to zależy od miasta i stanu zakorkowania. Jeśli stanie w korkach dominuje nad przemieszczaniem się, to nie ma co mówić o jeździe w mieście tylko o zużywaniu paliwa na biegu jałowym na czas. ukryj
dodano 30.09.2009 przez
Bardzo płynna jazda na gazie,w ciągu roku zrobiłem 20.000 km.bez żadnej awarii,tylko standardowe wymiany filtrów.Żadnego spadku mocy,mogę nawet zaryzykować stwierdzenie,że ... więcejna gazie chodzi lepiej jak na paliwie,ale może to tylko moje subiektywne odczucie?W każdy razie drugi samochód też będę robił w tym warsztacie.Mechanik doradził mi reduktor NLP oraz listwę NLP.I trafił w dziesiątkę.JESTEM BARDZO ZADOWOLONY I POLECAM EKO ALMĘ W RADWANICACH ukryj
dodano 22.09.2014 przez
Auto pracuje na gazie bezproblemowo spalanie oscyluje w granicach 9-11 l gazu w zalezności od stylu jazdy jak i przebiegów. ... więcejJedyna naprawa instalacji to wymiana parownika przy przebiegu 190ooo km (koszt z reg. instalacji i wym filtrów ok 700 zł). Auto było jak najbardziej sprawne ale zaczeły się małe problemy z rozruchem na letnim silniku (nie zawsze zaskakiwał od przekręcenia kluczyka + troche większe zuZ. gazu). ukryj
dodano 06.03.2009 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Chevrolet Lacetti

Skarbnica wiedzy o Chevrolet Lacetti

Ciekawostki
dodano 04.08.2011 przez
Od wiosny 2006 r. Lacetti sedan jest używany w części programu Top Gear, nazwanej Gwiazda w samochodzie za rozsądną cenę. Zastąpił w tej roli Suzuki…
dodano 04.08.2011 przez
Hatchbacka zaprojektował włoski stylista Giorgio Giugiaro, a sedana i kombi studio stylistyczne Pininfarina.
Zobacz więcej Podziel się wiedzą