Nie trać czasu na szukanie częœci! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Citroen C4/C4 Picasso

Kompaktowy model niższej klasy średniej (segment C), produkowany od 2004 roku. Następca modelu Xsara. Projektantem auta był Donato Coco, główny designer marki. W 2006 roku C4 zdobył nagrodę World Car Design of the Year. Pod względem konstrukcyjnym, pierwsza generacja auta była spokrewniona z Peugeotem 308. Dostępna również w wersjach MPV (C4 Picasso i C4 Grand Picasso), sedan (w Chinach sprzedawanej jako C-Triomphe) i coupe. W 2008 roku C4 przeszedł face-lifting, a w 2010 roku na rynku debiutowała jego druga generacja, oferowana jedynie w wersji 5-drzwiowego hatchbacka.

Generacje Citroen C4

Citroen C4 II

Citroen C4 udowadnia, że powiedzenie „Francja – elegancja” nie bierze się znikąd. Jego wyszukana stylistyka prezentuje się tak, jakby została przeniesiona z auta pozycjonowanego jedną lub kilka klas wyżej. Oryginalnie zaprojektowane reflektory i lampy tylne, chromowane akcenty umieszczone tu i ówdzie oraz wyraźne przetłoczenia boczne idealnie współgrają z dostojną bryłą nadwozia.

Elegancka stylizacja, jaką ozdobiono nadwozie, znalazła swoje zastosowanie także w kabinie pasażerskiej. Stylowo zaprojektowany kokpit wzbogacono o kilka nowoczesnych rozwiązań (z elektronicznymi zegarami na czele), a całość ozdobiono doskonałymi materiałami wykończeniowymi. Dzięki temu wnętrze, podobnie jak nadwozie, swoim ekskluzywnym charakterem aspiruje do wyższych segmentów aut.

Co ważne, we wnętrzu Citroena C4 jest nie tylko bardzo ekskluzywnie, ale i całkiem przestronnie. Dla każdego z podróżnych wygospodarowano przyzwoitą ilość miejsca i dołożono do tego bardzo duży bagażnik. Niestety, dostęp do niego utrudniono wysokim progiem załadunku, a pełne wykorzystanie jego możliwości zakłócono schodkiem powstającym po złożeniu tylnej kanapy. Mówiąc o wadach wnętrza, należy wspomnieć ponadto o zastosowanych fotelach – niespecjalnie wygodnych i zbyt słabo wyprofilowanych.

Słabe trzymanie boczne siedzeń nie zachęca do szybszego pokonywania zakrętów – i bardzo dobrze, bo zawieszenie do agresywnej jazdy się nie nadaje. Nienajlepsze właściwości trakcyjne rekompensuje poziom resorowania nierówności – wszelkie dziury „C-czwórka” pokonuje bez najmniejszych problemów, zapewniając wyjątkowo wysoki komfort jazdy. Na plus należy zaliczyć też bardzo skuteczny układ hamulcowy.

Swojemu kompaktowemu modelowi, Citroen zafundował rozsądnie skalkulowane ceny. Do zakupu C4 zachęca również przyzwoite wyposażenie standardowe oraz długa lista dodatków. Wśród tych ostatnich znalazły się m.in. fotele z funkcją masażu, system sprawdzający, czy pojazd zmieści się na danym miejscu parkingowym, a także układ kontrolujący sytuację w martwym polu lusterek.

Citroen C4 I

Jeśli zależy nam na nietuzinkowym stylu, to Citroen C4 jest odpowiednim wyborem - niezależnie od tego, czy mamy do czynienia z hatchbackiem, czy minivanem Picasso nadwozie pełne jest awangardowych kształtów. Te znalazły się także we wnętrzu, choć trzeba przyznać, że "porozrzucane" po całym kokpicie elektroniczne wskaźniki czy kierownica z nieruchomym środkiem wymagają przyzwyczajenia. Cieszą niezłe materiały wykończeniowe i dobrze zaprojektowane fotele, martwią małe bagażniki wersji hatchback.

Gdyby nie zwracać uwagi na wydatki serwisowe, najlepszym wyborem wśród silników C4 byłyby wystarczająco dynamiczne i rekordowo oszczędne jednostki HDi. Przy większych przebiegach ich eksploatacja może być jednak kosztowna, dlatego bardziej polecamy starsze "benzyniaki" 1.4 i 1.6 (nowsze 1.6 VTi i 1.6 THP to niestety skomplikowane konstrukcje). Zawieszenie przyzwoicie pokonuje i zakręty, i nierówności, ale odgłosy jego pracy mogłyby być lepiej wyciszone.

Opinie na temat trwałości Citroena C4 I. generacji są zwykle bardzo nieprzychylne, ale prawda jest taka, że jeśli kupimy zadbany egzemplarz z polecanym silnikiem nie powinniśmy odwiedzać warsztatu częściej niż właściciele większości innych kompaktów z tych lat. Niestety, podczas, gdy naprawy elementów typowo eksploatacyjnych (np. podzespołów zawieszenia) są proste i tanie, usunięcie defektów diesli, a przede wszystkim rozbudowanej elektroniki wiąże się z poważnymi wydatkami. Plus za niskie ceny używanych aut, minus za ich podaż.

Citroen C4 Picasso II

Tak jak obrazy Pabla Picasso, tak i Citroen C4 Picasso został naszkicowany w ten sposób, aby przykuwać uwagę. W samej bryle nadwozia nie ma może nic finezyjnego, ale już wysublimowanych designersko detali można wymienić całą listę. Najwięcej takich szczegółów ulokowano z przodu - szeroka listwa ozdobna zintegrowana z logo, a przede wszystkim nietypowy układ świateł bezdyskusyjnie przyciągają spojrzenia.

Do konkurencji z futurystycznym wyglądem zewnętrznym staje narysowane w podobnym stylu wnętrze. Nowoczesna jest zresztą nie tylko jego prezencja, ale i obsługa - za pomocą ekranów kierowca nie tylko odczytuje prędkość czy wskazania komputera pokładowego, ale również wybiera ustawienia klimatyzacji czy opcje systemu audio. W praktyce do takiego rozwiązania trzeba przywyknąć, zwłaszcza że rozbudowana elektronika nie zawsze działa błyskawicznie. Na plus, i to duży, zapiszemy znakomitą jakość wykończenia kokpitu.

W ślad za poprzednikami, C4 Picasso II. generacji to samochód stworzony do długich, rodzinnych wojaży. Pasażerowie mają do dyspozycji ogromną ilość wolnego miejsca, a wrażenie przestrzeni tylko podkreśla dobre przeszklenie kabiny. We wnętrzu nie brakuje też schowków, skrytek, funkcjonalnych mechanizmów, a także komfortowego wyposażenia (zamówić można nawet podnóżek w fotelu pasażera). Powody do zadowolenia daje także bagażnik - pojemny, foremny, praktyczny i z niskim progiem załadunku.

Błogiemu pokonywaniu dalekich tras sprzyja zestrojenie zawieszenia - francuski minivan skutecznie izoluje pasażerów od jakości pokonywanej drogi. Narzekać nie sposób też na prowadzenie, bo choć komfortowe nastawy układu jezdnego i mocne wspomaganie układu kierowniczego przekreślają dynamiczne pokonywanie zakrętów, podczas spokojnego podróżowania auto zachowuje się przewidywalnie.

Do długiej listy zalet Citroena C4 Picasso II nie dopiszemy niestety niskiej ceny zakupu. Z drugiej jednak strony, auto wyprzedza tańszą konkurencję bogatszym wyposażeniem - zarówno tym podnoszącym przyjemność jazdy, jak i bezpieczeństwo. Większe rodziny ucieszyć powinna skromna dopłata za 7-osobową wersję Grand.

Citroen C4 Picasso I

Tytuł słynnego artysty zobowiązuje - pomimo przynależności do rodzinnych minivanów, które mają po pierwsze być praktyczne, a po drugie się podobać, Citroen C4 Picasso I. generacji ma w sobie mnóstwo stylistycznego uroku. Jego ogólna bryła nie wyróżnia się niczym szczególnym na tle klasowych rywali, ale już detale w postaci świateł czy załamań linii szyb świadczą o designerskim kunszcie jego twórców. W 2010 roku auto przeszło face-lifting, który najłatwiej dostrzec po odmłodzonym pasie przednim.

Rzut oka na wnętrze wystarczy, aby dowiedzieć się, że również tam Francuzi postanowili popisać się swoimi stylistycznymi zdolnościami. Stąd właśnie elektroniczny zestaw wskaźników umieszczony pośrodku deski czy choćby nieruchomy środek kierownicy. Niestety, do rozwiązań tych - podobnie jak np. do panelu klimatyzacji umieszczonego po lewej stronie tablicy rozdzielczej - trzeba się przyzwyczaić. Dyskusyjną ergonomię kokpit nadrabia materiałami wykończeniowymi - są one zaskakująco wysokiej jakości. Nie bez znaczenia jest również wygodna, wysoka pozycja za “kółkiem” oraz kapitalna widoczność.

W gamie Citroena C4 Picasso znajdziemy dwie odmiany nadwozia - 5-osobową i 7-osobową o przydomku Grand. Obie wersje idealnie nadają się na potrzeby rodzin, bo pod względem przestronności i funkcjonalności dopracowane są do perfekcji. Zarówno na przednich fotelach, jak i tylnej kanapie miejsca jest w bród, a Grand przewiezie w razie potrzeby dwie osoby w bagażniku. Zastosowane siedzenia nie dość, że są wygodne, to te tylne można bezproblemowo przesuwać, składać, a nawet wyjmować. Głodni kolejnych zalet? Proszę bardzo - kabina pasażerska obfituje w praktyczne schowki, a bagażnik jest po prostu gigantyczny.

Do rodzinnego charakteru wnętrza idealnie pasuje zestrojenie zawieszenia - nawet w klasie minivanów trudno o auto, które pochłaniałoby nierówności z taką gracją, tak skutecznie izolując podróżnych od jakości pokonywanej drogi. Niestety, odbija się to na właściwościach trakcyjnych - miękkie nastawy podwozia generują znaczne przechyły karoserii podczas pokonywania łuków. Dynamicznemu prowadzeniu nie sprzyja też ospały układ kierowniczy.

Atrakcyjny wygląd, praktyczne wnętrze, wysoki komfort jazdy i dobry stosunek ceny do wyposażenia sprawiły, że Citroen C4 Picasso I stał się na rynku nowych aut hitem sprzedaży. Również jako auto używane jest bardzo cenionym modelem, a mimo to nie kosztuje zbyt wiele. Gdzie tkwi haczyk? Głównie w stereotypach na temat aut francuskich, bo również pod względem trwałości samochód wypada zupełnie przyzwoicie. Wolnossące silniki benzynowe są niezawodne i nieźle współpracują z LPG, z kolei diesle cierpią na defekty typowe dla nowoczesnych jednostek tego typu (usterki wtryskiwaczy czy zapchane filtry FAP). Akceptowalną trwałość ma zawieszenie, trudniej zaakceptować natomiast częste “humory” rozbudowanej instalacji elektrycznej. Cieszą niewygórowane ceny części zamiennych.

Komentarze redakcji

Powagosław: Niewiele Citroenów, a w szczególności żaden jego kompakt i mniejsze auta nie wyglądał tak nieskazitelnie elegancko. Żyjemy widocznie w czasach, w których wszystkie marki poszukują czegoś takiego, jak uniwersalna formuła i dlatego samochody są coraz bardziej do siebie podobne. Czy C4 jest idealnym kompaktem? Wygląda jakby był.
Luzacjusz: Jestem rozdarty jak koszula Demi Moore w filmie „Striptiz”. Z jednej strony, to jasne – nowy C4 wygląda wybornie. Z drugiej, czy to jeszcze Citroen? Taki… hm… typowy, pozbawiony iskry citroenowskiego surrealizmu? Muszę się z tym przespać. Z tą koszulą oczywiście.

Silniki Citroen C4

Citroen C4 II - jaki silnik wybrać?

Wybór jest naprawdę spory. Benzynowe warianty 1.4 95KM i 1.6 120KM to stara szkoła - skrzydła rozwijają na wysokich obrotach i nie są zbyt problematyczne. Wersja 120-konna robi zdecydowanie lepsze wrażenie, choć nowy 1.2 e-THP 130KM jeszcze szybciej do siebie przekonuje. Podobnie jak 1.6 THP 165KM stworzony przy współpracy z BMW. Ten pierwszy ma stosunkowo wyraźną turbodziurę, ale jest elastyczny i chętny do pracy prawie przy każdych obrotach. Wśród diesli 1.6 HDi 92KM jest nieco za słaby. Ale 1.6 e-HDI 114KM to już niezły wybór. Co jest na szczycie? 2.0 HDi 150KM. Zrywny i elastyczny.

Citroen C4 I - jaki silnik wybrać?

Wybór – całkiem spory. W ofercie nie ma mocnych diesli, ale wśród tych, które są można znaleźć coś ciekawego. Jeśli zależy wam na osiągach tanich w utrzymaniu, to warto wybrać 2.0HDi 138KM – cichy i jak na swoją ilość koni bardzo pracowity. Jeśli szukacie czegoś tańszego, to najlepszym kompromisem będzie 1.4HDi 110KM. Też jest oszczędny, a patrząc na samą jazdę – niewiele gorszy od mocniejszego brata. Wśród silników benzynowych możecie znaleźć modną jednostkę wpakowaną w modne nadwozie – jest mała, tylko 1.6l, mocna dzięki doładowaniu – 152KM, oraz jak na swoją moc względnie oszczędna, bo nie powinna przekraczać 10l/100km nawet przy szybszej jeździe. Najmniejszy, benzynowy 1.4l 90KM nie pasuje do C4, bo usypia go pod każdym względem. Najlepszym wyborem będą jednostki 1.6l o mocach 110, 122, a nawet 140KM. Trochę przesadzają ze zużyciem paliwa, ale mają jeden z lepszych stosunków cena/osiągi/paliwo w tym modelu.

Publikacje o Citroen C4

Czy warto kupić: używany Citroen C4 Picasso (od 2006 do 2013)

Przestronny, praktyczny i wygodny. Kompaktowy van z Francji jest również dobrze wyposażony i relatywnie tani. Czy warto kupić używanego Citroena C4 Picasso?

Citroen C4 Grand Picasso 1.6 e-HDI - nietuzinkowe auto rodzinne
 
Nasz test Citroen C4 Grand Picasso 1.6 e-HDI 115 KM Inensive

C4 Grand Picasso to kolejny dowód na to, że pracownicy Citroena są szaleni - w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Wprowadzili oni bowiem na rynek samochodów rodzinnych model, który nie tylko doskonale wywiązuje się z codziennych zadań, ale wygląda jak zaprojektowany w dalekiej przyszłości - zarówno na...

Citroen C4 Grand Picasso - przyszłość w wydaniu francuskim
 
Nasz test Citroen C4 Grand Picasso

Kilka dni po premierze C4 Picasso, Citroen zaprezentował jego większego brata - siedmioosobową wersję Grand. Nie zrezygnowano z futurystycznego wyglądu, a w dodatku przygotowano nowe jednostki napędowe. Jednak czy styl Technospace, jak nazywa go producent, to jedyne co ten van ma do zaoferowania?

Citroen C4 Picasso - gadżet, czy samochód?
 
Nasz test Citroen C4 Picasso 1.6 THP 155KM

Pierwszy Citroen Xsara Picasso przypominał jajo Tyranozaura, ale zachwycił kierowców swoją praktycznością i osiągnął spory sukces. Kolejne pokolenie, C4 Picasso, było reklamowane jako Visiovan. Choć samochód nie był liderem rynku, to i tak oferował naprawdę sporo, przez co zdobył kolejnych zwolenników....

Nowy Citroen C4 Picasso - krok w przyszłość

Za sprawą swojej atrakcyjnej stylistyki, rozsądnie zagospodarowanych gabarytów zewnętrznych oraz funkcjonalnie urządzonego wnętrza, model C4 Picasso stał się jednym z najchętniej wybieranych kompaktowych minivanów. Nic dziwnego, że tworząc drugą generację, Citroen postanowił pozostać przy wzorcach wypracowanych...

Przeczytaj pozostałe 5 artykułów o Citroen C4

Citroen C4 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Citroen C4autoWcentrum - społeczność Citroen C4

najwyższe oktanyAuta - Citroen C4

Citroen C4 Grand Picasso 52,47

Citroen C4 2.0 HDi 78,56

Citroen C4 Biała Perła 65,79

Citroen C4 50,22

Citroen C4 mała czarna 50,56

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Citroen C4

and66 34,00

bloonced 30,12

radioaktywny 78,93

barni0 30,17

arczi70 62,90

helmi 61,94

seaboard 30,11

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Citroen C4

Relacja z wizyty w Just-Service Kamila Popławskiego
Relacja z wizyty w Just-Service Kamila Popławskiego Po pierwsze to w zasadzie dwóch, bo było to na raty z braku mojego czasu. W a...
Błędy z Lexi podczas sprawdzania przedzakupowego
Błędy z Lexi podczas sprawdzania przedzakupowego "Defekt, Usterka trwała Zapłnniki prawej bocznej poduszki powietrznej i prawej b...
Asfalt powinien leżeć na swoim miejscu!
Asfalt powinien leżeć na swoim miejscu! No tak ;) alem wymyślił! Ostatnio u mnie w pracy zauważyłem pewną manię, która ...
Problem z odpalaniem (gaśnięcie?) przy zimnym silniku
Problem z odpalaniem (gaśnięcie?) przy zimnym silniku Ostatnio żona zaczęła zgłaszać problemy z gaśnięciem i późniejszym problemem z o...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Citroen C4

od 60 300 zł do 125 600

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (95 - 165 KM): 1.2 e-THP, 1.4 16v VTi, 1.6 16v THP, 1.6 16v VTi, 1.6 THP, 1.6i

 

Diesel (92 - 150 KM): 1.6 HDi, 1.6 e-HDi, 1.8 e-HDi, 2.0 BlueHDi, 2.0 HDi

Skrzynie biegów

manualna: 5-biegowa, 6-biegowa

 

automatyczna: , 4-stopniowa, 6-stopniowa
Katalog nowych aut Citroen C4
 

Najpopularniejsza wersja Citroen C4

Citroen C4 1.4 16v VTi 95KM - 5 drzwiowy hatchback

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
radio / CD
ESP
elektryczne szyby
wspomaganie kierownicy
klimatyzacja

Dostępne kolory

Cena katalogowa

60 300

Zobacz ofertę Citroen C4 1.4 16v VTi 95KM - 5 drzwiowy hatchback
 

Citroen C4 najczęściej porównywane z:

Audi A3
2.0 TDI clean diesel (184 KM)
Audi A3
2.0 TDI clean diesel (150 KM)
Volvo V40
1.6 T4 (180 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS
Rocznik: 2014. Przebieg: 1 000 km. Silnik: 1.4 100KM, benzynowy.
Cena: 64 200 zł 51 900 zł
Zyskujesz: 12 300 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Mitsubishi Lancer 1,8 140KM Sportback Invite Demonstracyjny Mitsubishi Lancer 1,8 140KM Sportback Invite
Rocznik: 2014. Przebieg: 200 km. Silnik: 1.8 140KM, benzynowy.
Cena: 70 890 zł 61 900 zł
Zyskujesz: 8 990 zł Zobacz szczegóły »

Używane Citroën C4

Citroën C4
1.4 benzyna 90 KM
125 800 km, 2005
14 300 PLN
Citroën C4
2.0 diesel 136 KM
150 000 km, 2005
15 600 PLN
Citroën C4
1.6 diesel 110 KM
2010
26 900 PLN
Citroën C4
1.6 diesel 110 KM
106 000 km, 2008
22 888 PLN

Ocena auta Citroen C4/C4 Picasso

  • Średnia ocena
    na podstawie 509 opinii
  • 4,25
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Citroen C4 Picasso 2.0 HDi FAP (150 KM)

Według mnie super Desing i całkiem dobre wykonanie.Na razie nic nie trzeszczy wszystko dobrze spasowane itd.Materiały OK.W wersji Exlisiv wyposażenie jest praktycznie pełne(jedyna opcja to otweiranych dach). W tej wersji samochód ma ablolutnie wszystko od skrętnych bixenonów począwszy na radiu z mozliwościa podzłaczenia telefonu kończywszy.Stylistyka naprawdę fajna.Super bajer w postaci podświetlanych diodami elementów na desce roździelczej,drzwiach i posufitce (w nocy wygląda to rewelacyjnie).Ogromna szyba,bajeranckie zegary (możliwość zmiany kolorów).Fajny wygląd zewnętrzny(w wersji Exlusiv ciemne tylne szyby,AF.dodatki chromowane itd).Niestety dość twardy i zdecydowanie z tym silnikiem ale bez automatu.Do tego miejsca w 2 rzędzie nie jest za dużo(według mnie lepiej byłoby zrobic fotele na szynach tak jak np. w C8,aby użytkownik sam mógł decydować czy chce więcej miejsca dla pasażerów, czy na bagaż)

dodał: Waldek
Citroen C4 Hatchback 1.6 HDi (110 KM)

Ogólnie auto jest dobre. Bardzo dobrze trzyma się drogi, spala niedużo nawet przy dość ostrej jeździe. Średnio miasto/trasa, w trasie szybka jazda ale do 140km/h pali około 6 l/100. Chleje ropę przy prędkościach powyżej 170km/h ale to raczej normalne :-). W dynamicznej jeździe po mieście dochodzi do 7,6 l...czasem ok 8. Natomiast spokojnie jeżdżąc pali około 5,2-5,5l/100. Najgorsza rzecz to serwis Citroena. DNO, DNO, DNO i TOTALNA PORAŻKA. Więcej nie kupię Citroena właśnie z tego powodu. Jedno naprawią drugie spiepszą. Nie dokręcą śruby, uszkodzą...szkoda mówić...ale autko, poza pierdołami drobnymi które mi nie działały (np. spryskiwacz) oraz jedną poważniejszą usterką (wyciek z klimy) sprawuje się na prawdę bez zarzutu. Przyjemnie się prowadzi nawet z silnikiem 1,6 HDi 110KM...chociaż 2 litrówka na pewno jeździ lepiej.

dodał: tomek
Citroen C4 Hatchback 1.6 HDi (92 KM)

Samochód ma najładniejszą linię z nowych samochodów na rynku. Linia, sportowy charakter nadają mu bardzo fajny wygląd. Do tego wielkie koła montowane orginalnie (16 cali 205/65). W środku no to jak w kosmosie, nic nie jest takie jak dotychczas w samochodach. Licznik po środku dodatkowo bez wskazówek, wszędzie wyświetlacze, ale należy podkreślić samochód podaje informacje bardzo czytelnie i łatwo zaakceptopwc taki sposób ich odczytywania. Dobrze że obrotomierz mimo, że elektroniczny to wylądował przy kierownicy. Brakuje mi trochę wykończenia przy kierownicy, ale cóz teraz licznik po środku - taka moda. Wnetrze auta przestronne, ale na wakacje to sie raczej nie nadaje - mały bagażnik. Wygląd swoje robi -daltego kupiłem i jestem bardzo zadowolony !!!!!!!!

dodał: Bombiel
Citroen C4 Hatchback 1.6 16V (110 KM)

Beznadziejny samochód. Skusiła mnie cena promocyjna. Po 5 tysiącach zepsuł się czujnik temperatury (naprawa 2 dni) Po 12 tysiącach wymiana tuleji w tylnej belce. Ponieważ nadal były stuki w zawieszeniu wymiana tylnych amortyzatorów. Czasem elektronika żyje własnym życiem i samoczynnie otwiera się tylna szyba! Ale najgorsze jest to, że auto wogóle nie trzyma się drogi - przy większych prędkościach jest bardzo niestabilne. To pierwszy samochód którym boję się jeździć. Na zakrętach nieprzewidywalne - ma się wrażenie że jest nie tam gdzie powinien być. Plusy to dobre hamulce i stylistyka, ale napewno nigdy więcej nie kupię takiego francuza. Podsumowując - auto dla emeryta, który nigdy nie przekroczy 80 km/h. Nie polecam (może ktoś chce kupić?)

dodał: Witmar
Citroen C4 Hatchback 1.4 i 16V (90 KM)

Na samą mysl o marce dostaję dreszczy!! Jaka reklama taki serwis można zobaczyć jadąc do Autolamy. Po każdym serwisie auto coraz gorzej chodziło, Wyzbyłem się jego. Usterki - gwizdy w kabinie przez drzwi, drżenie podłogi szum w kabinie, wypadające plastiki, jak filter powietrza, spadające podszybie, uszczelka silnika, wychodzące zewnętrzne uszczelki drzwi, nie równa praca silnika, bieg wsteczny źle się włącza, trudności z otwieraniem maski, uchwyt na podporę silnika złamany. Pilot-poprzerywały sie gumy i nie otwiera. Pozytyw w czasie deszczu nie przecieka woda do samochodu!!

dodał: fredek
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + ergonomia
  • Wady
  • - skrzynia biegów
  • - ekonomiczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Citroen C4

Citroen C4 Picasso II 1.6 THP 156KM - galeria redakcyjna Citroen C4 Grand Picasso 2007 Citroen C4 Coupe Citroen C4 II 2.0 HDi 150KM - galeria redakcyjna Citroen C4 WRC Citroen Grand C4 Picasso II (2014) Citroen C4 Picasso 2007 Citroen C4 Picasso II (2013) Citroen C4 Picasso Citroen C4 Grand Picasso
Zobacz inne galerie Citroen

Opinie o instalacji LPG

Citroen C4

  • 1.
  • 5,00 Citroen C4 I 1.8 16V (125KM) 2006r.
    dodał: jeremi, 08.04.2011

    Samochód na gazie sprawuje sie bardzo dobrze,nie ma żadnej różnicy między jazdą na benzynie,a jazdą na gazie.Polecam serwis na Bytkowskiej w Katowicach.Bardzo dobrzy fachowcy tam pracują.Uratowali mi już jeden samochód montowany w Sosnowcu.

  • 2.
  • 5,00 Citroen C4 I 1.8 16V (125KM) 2007r.
    dodał: rado47, 20.08.2013

    Panowie z Galla założyli instalację w jeden dzień, przy silniku wszystkie części zainstalowane z głową - bardzo ładnie to wygląda. Silnik pracuje bez zarzutu - nawet nie wiem kiedy przechodzi na gaz.

  • 3.
  • 4,50 Citroen C4 I 2.0 16V (140KM) 2007r.
    dodał: marcin n, 10.01.2013

    Auto na gazie pracuje bardzo poprawnie,nie ma żadnej róznicy,to już trzeci samochód zagazowany w tej firmie na przestrzeni roku,z żadnym nie mam problemu.

  • 4.
  • 5,00 Citroen C4 I 1.6 i 16 V (110KM) 2006r.
    dodał: Kamil, 10.06.2013

    Jak narazie autko z instalacją LPG sprawuje się bardzo dobrze. Dla tego też POLECAM ten zakład. W sumie brak zastrzeżeń.

  • 5.
  • 5,00 Citroen C4 II 1.6 16v VTi (120KM) 2011r.
    dodał: C4, 02.05.2013

    Jestem mile zaskoczony oszczędnym trybem pracy, silnik nie stracił na mocy i jest bardzo ekonomiczny.

  • 6.
  • 5,00 Citroen C4 I 1.8 16V (125KM) 2007r.
    dodał: Bartek, 29.05.2014

    Bardzo dobra instalacja, za niewielkie pieniądze. Szybko się zwróciła.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Citroen C4

Citroen C4

195 komentarzy

133 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~paweł~paweł

Hej, pomozcie, orientuje sie ktoś moźe ile w salonie citroen syguła kosztuje naprawa prawego lusterka u nowego citroena c4, auto w leasingu .

~kris~kris

Do ~Maciek: mam podobny problem wyświetla misię komunikat AWARIA UKŁADU ELEKTRYCZNEGO, samochód nie odpala nawet nie zakręci, czy Twój samocód wówczas odpalał

~m.b~m.b

Mam pytanie dot. Citroena C4 Grand Picasso-przy obrotach ok 1750 co jakiś czas pojawia się słyszalny dziwny odgłos , sam. nie traci mocy , nie ma innych objawów, brak komunikatów na wyświetlaczu- czy ktoś miał podobny problem ? czy wizyta w serwisie jest pilnie konieczna??

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Citroen

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
18 005
Przejechany dystans
12 162 748 km
Zatankowanego paliwa
644 113 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 021
Wydanych pieniędzy
1 143 384 zł
Średnie wydatki na auto
1 403 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
4 300
Wydanych pieniędzy
1 391 015 zł
Średnie wydatki na auto
1 707 zł
Zobacz dzienniki kosztów Citroen (815)

Testy zderzeniowe Citroen C4

Najnowsze testy zderzeniowe Citroen C4 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Citroen C4 Picasso DV6 ‘Confort’, LHD
2013

Citroen C4
Citroen C4 1.6 Hdi, LHD
2010

Citroen C4
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Citroen

Zużycie paliwa Citroen C4/C4 Picasso

Na podstawie 605 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Anonim, dodano: 26.07.2008 13:06

Auto jest jeszcze niedotarte, a więc spalanie powinno mu troche spaść po jakichś 1500-2000 km, niemniej jednak jakiś specjalnie ekonomiczny samochód to to nie jest, ale kupując go liczylem się z tym, tym bardziej, że wszystkie benzynowe silniki 1.6 palą dość dużo. Co do cen przeglądów to jeszcze nie wiem, pierwszy jest między 1500-2500, ale jest bezpłatny. Kolejne przeglądy sa co 30 tys. km, albo raz do roku.

pełny raport Citroen Coupe 1.6 i 16v

autor: RF, r-firlej@go, dodano: 23.03.2009 02:17

Zużycie paliwa średnia lato 6/100, zima do 6,5/100. Średnia trasa na drogach polskich to 5,2/100. Podawana katalogowo średnia 4,9 to czysta fikcja, można tyle uzyskać jadąc w trasie 90km/h i pilnując się z każdym wciśnięciem gazu, a gdzie miasta, ograniczenia prędkości itp. Dane podaję na odcinku 26 tys. km przy jeździe czasem ekonomicznej, czasem bardzo dynamicznej, w tym miasto i trasa, a latem klima. Dla mnie bdb. Dodam, że komputer pokładowy spalanie pokazuje idealnie, dokładnie zgadza się z ręcznymi rachunkami. Na pełnym baku w trasie spokojnie 1 tys. km.

pełny raport Citroen Hatchback 1.6 HDi

autor: bigus_olecko, dodano: 15.11.2013 11:04

witajcie. Na wstępnie napiszę, że w rodzinie nazywają mnie żydem dla spalania. Jeżdżę w myśl ECOdrivingu. niemal całą PL zjeźdżam z tempomatem i limiterem

pełny raport Citroen Grand Picasso 1.6 HDi
Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Citroen C4/C4 Picasso

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Citroen C4/C4 Picasso

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Citroen C4
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Citroen C4 II 1.6 e-HDi 114KM
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Citroen C4, oglądali także