Niecodzienna moc na co dzień

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Dacia Logan/Logan MCV

Budżetowy sedan segmentu B produkowany od 2004 roku. Pierwsze auto rumuńskiej marki w jej najnowszej historii pod skrzydłami Renault. Samochód zbudowano w oparciu o rozwiązania stosowane w innych autach Renault. Logan okazał się sukcesem komercyjnym – dotychczas sprzedano go w liczbie ponad 2,1 mln egzemplarzy. Oferowany też w wielu innych wersjach nadwoziowych, a na innych rynkach – także pod innymi nazwami, m.in. Renault Logan, Symbol oraz Tonda czy Nissan Aprio. Z kolei w Indiach Logan produkowany jest jako wspólne dzieło Renault i marki M&M, pod nazwą Mahindra Verito. Od 2013 roku dostępna jest druga generacja Logana.

Generacje Dacia Logan

  • Wybierz generację: Dacia Logan II (2012 - teraz)
    Dacia Logan II
    Dacia Logan II MCV 1.5 dCi FAP 90KM - galeria redakcyjna - prawy bok Dacia Logan II MCV 1.5 dCi FAP 90KM - galeria redakcyjna - lewy bok Dacia Logan II MCV 1.5 dCi FAP 90KM - galeria redakcyjna - prawy bok Dacia Logan II MCV 1.5 dCi FAP 90KM - galeria redakcyjna - relingi dachowe Dacia Logan II MCV 1.5 dCi FAP 90KM - galeria redakcyjna - pełny panel przedni Dacia Logan II MCV 1.5 dCi FAP 90KM - galeria redakcyjna - widok ogólny wnętrza z przodu

    Dacia Logan II

    Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2013 roku. Pod względem stylistycznym, model najmocniej spokrewniony jest z nieco młodszą, drugą generacją Dacii Sandero, choć widać też zapożyczenia z wcześniejszego modelu...

    więcej o Dacia Logan II

  • Wybierz generację: Dacia Logan I (2004 - 2012)
    Dacia Logan I
    Dacia Logan MCV - galeria redakcyjna - prawy bok Dacia Logan MCV - galeria redakcyjna - prawy bok Dacia Logan MCV - galeria redakcyjna - lewy bok Dacia Logan MCV - galeria redakcyjna - siedzenia trzeciego rzędu rozłożone - widok z kabiny Dacia Logan MCV - galeria redakcyjna - tylna kanapa Dacia Logan MCV - galeria redakcyjna - kokpit

    Dacia Logan I

    Pierwsza generacja modelu produkowana w latach 2004-2012. Według pierwotnych planów Renault, Logan miał być premierowym modelem odrodzonej marki Dacia, skierowanym do mniej zamożnej klienteli, tanim autem kosztującym mniej niż 5 tys. euro. Dlatego niemal...

    więcej o Dacia Logan I

Dacia Logan II

Nie podoba Ci się wygląd Logana pierwszej generacji? Nam też, ale drugie wcielenie to zupełnie inna bajka. Tym razem projektanci Dacii nie potraktowali designu nadwozia po macoszemu, starając się nadać mu stonowany, acz nowoczesny charakter. I udało się - mimo że karoseria nadal nie przyciąga wzroku na dłużej, jej spójna sylwetka, umieszczone tu i ówdzie przetłoczenia oraz miłe dla oka detale pracują na bardzo dobry ogólny obraz.

Krajobraz, jaki wita nas po otwarciu drzwi, również pozytywnie zaskakuje - po siermiężnym kokpicie znanym z pierwszego Logana nie pozostało śladu. Co prawda, plastiki użyte do wykończenia nadal robią kiepskie wrażenie, jednak w “budżetowym” sedanie nie powinno to dziwić. Cieszy fakt, że całość została całkiem solidnie poskładana, obsługa większości przełączników nie nastręcza problemów, a wskaźniki są czytelne.

Zarówno dla pasażerów, jak i na bagaże Dacia Logan II proponuje dużą ilość przestrzeni - w obu rzędach siedzeń każdy powinien znaleźć odpowiednią swobodę ruchów, a kufer swoją pojemnością wykracza poza ramy segmentu B. Niestety, nie obyło się bez mankamentów - niezbyt wygodne fotele męczą podczas długich podróży, a system zawiasów i wykończenie pokrywy kufra przypominają nam o tym, że obcujemy z autem zaprojektowanym “po kosztach”.

Podwozie 4-drzwiowej Dacii powinno spodobać się tym wszystkim, którzy mają dosyć nowoczesnych, przesadnie sztywnych aut. Dość miękko zestrojone zawieszenie oraz niemały prześwit sprawiają, że jazda po polskim pseudoasfalcie nie kończy się dla nas bólem różnych części ciała. Takie nastawy układu jezdnego w połączeniu z mało komunikatywnym układem kierowniczym powodują oczywiście, że dynamiczna jazda nie wchodzi w rachubę.

Niskie koszty - oto, co sprawiło, że Dacia Logan I odniosła tak duży sukces rynkowy. Aby kontynuować dobrą tradycję, marketingowcy nie przesadzali z kwotami, także wyceniając nowy model. W efekcie otrzymaliśmy jeden z najtańszych samochodów na rynku, który przyciąga do siebie nie tylko cenami podstawowych wersji, ale i dopłatami za dodatkowe wyposażenie. Chętnych na pewno nie zabraknie.

Dacia Logan I

Choć znajdą się tacy, którzy prostą stylistykę Logana I uznają za jego zaletę, znaczna większość stwierdzi zapewne, że to jeden z najbrzydszych samochodów poruszających się po naszych drogach. Niektórzy mogą nawet odnieść wrażenie, że projektanci taniej Dacii celowo zafundowali jej tak nieciekawy design. I nie są to tylko pozory, bo styliści rzeczywiście musieli stworzyć auto, które za sprawą swojej prezencji (a właściwie jej braku) będzie pozycjonowane poniżej tanich modeli Renault (do którego należy rumuńska marka). W efekcie otrzymaliśmy auto z XXI wieku, które stylizacją wpisuje się w początek lat 90...

Ale nieskomplikowana sylwetka nadwozia ma swoje zalety - proste kształty, pozbawione takich "smaczków" jak opadający dach czy przesadnie zaokrąglone szyby boczne, pozwoliły na uzyskanie pokaźnej ilości miejsca wewnątrz. Zarówno na przednich fotelach, jak i tylnej kanapie przestrzeni nie brakuje ani na na nogi, ani na głowy. Powody do zadowolenia daje też pojemność bagażnika - w sedanie jest ona po prostu bardzo wysoka, natomiast w kombi wręcz szokuje swoją wartością. Kufer 5-drzwiowego Logana jest na dodatek bardziej funkcjonalny od tego w “limuzynie” - zamiast wąskiego otworu załadunku i zawiasów wnikających do wnętrza mamy do dyspozycji duże, skrzydłowe drzwi, a do tego możliwość rozłożenia 3. rzędu siedzeń. Ta ostatnia opcja jest prawdziwym ewenementem w segmencie B i - co ważne - na dodatkowych siedzeniach naprawdę da się podróżować.

Wnętrze oceniamy jednak nie tylko w dziedzinie przestronności i funkcjonalności, a niestety w innych kategoriach kabina Dacii prezentuje się już znacznie gorzej. Chodzi przede wszystkim o jej wykończenie - jakość użytych tworzyw pozostawia wiele, wiele do życzenia. Ocean szarych i twardych jak kamień plastików dokucza zwłaszcza w odmianie sprzed face-liftingu, która ma też i inne wady (po części wyeliminowane podczas modernizacji) - zastosowany w niej kokpit wręcz odstrasza wyglądem, zegary są tylko przeciętnie czytelne, a obsługa konsoli środkowej okazuje się nie do końca intuicyjna.

Dacia Logan I wydaje się być wręcz stworzona do jazdy po ulicach polskich miast. Dlaczego? Jej wysoki prześwit oraz miękkie zawieszenie sprawiają, że auto skutecznie pokonuje dziury, "poddając się" tylko na większych wyrwach. Niestety, zaskakująco dobry komfort nie idzie w parze z choćby przyzwoitymi własnościami trakcyjnymi - karoseria mocno przechyla się podczas pokonywania zakrętów, a układ kierowniczy nie daje prowadzącemu wyczucia tego, co dzieje się z samochodem. Podczas dłuższych podróży przeszkadzać może ponadto fatalne wyciszenie kabiny pasażerskiej, nie chroniące uszu podróżnych od hałasu pracy układu napędowego, powietrza opływającego karoserię czy toczenia opon.

Rumuńska “budżetówka” to idealna propozycja dla osób szukających auta, które będzie… po prostu jeździć. Co prawda, samochód cierpi na słabą jakość lakieru i zabezpieczenia antykorozyjnego, niedostatki w spasowaniu wnętrza czy usterki wyposażenia elektrycznego, jednak - zważając na niską cenę zakupu - wady te można przełknąć. Silniki benzynowe, układ napędowy i podwozie dobrze znoszą próbę czasu, a problemy z systemem wtryskowym w dieslu wynagradza jego niskie zużycie paliwa. Co bardzo ważne, z racji prostej budowy i spokrewnieniu z Renault, Dacię Logan I naprawimy w każdym warsztacie, a wszelkie części zamienne kupimy za bardzo niewielkie pieniądze.

Komentarze redakcji

Powagosław: Niezwykły skok jakościowy. Logan sprawia wrażenie znacznie droższego i lepszego produktu i o to dziś chodzi w tak zwanym segmencie budżetowym. Auto przestało kojarzyć się wyłącznie z taniością i wreszcie wzbudza pozytywne emocje.
Luzacjusz: Pierwszy Logan wyglądał dokładnie na miarę swojej ceny: „za tyle to możesz mieć coś takiego i nie narzekaj, chyba, że wolisz na piechotę”. Teraz to co innego – Camaro z dyskontu. Ja nie kpię. Nawet jeśli coś jest tanie, niech chociaż jakoś wygląda.

Silniki Dacia Logan

Dacia Logan II - jaki silnik wybrać?

Benzynowy wariant 1.2 KM można kupić też z fabryczną instalacją LPG. Cokolwiek dopływa do silnika, ten i tak jest po prostu przeciętny. Z kompletem pasażerów jest mu ciężko, a podczas normalnej eksploatacji idealnie sprawdza się podczas transportu z jednego miejsca w drugie. Bez żadnych emocji. Dużo lepsze wrażenie robi za to doładowany wariant Tce 90KM. Jest elastyczniejszy i żwawszy. Podobnie sprawa wygląda w przypadku diesli. 90-konną wersję warto rozważyć. Z kolei w 75-konnej niektórym może brakować mocy w trasie.

Publikacje o Dacia Logan

Dacia Logan MCV - tania i praktyczna
 
Nasz test Dacia Logan MCV 1.5 dCi Laureate

Kiedy potrzebne jest funkcjonalne i pojemne kombi za niewielkie pieniądze, Dacia Logan MCV okazuje się bezkonkurencyjna. Bazowy wariant Access kosztuje 33 900 zł. Za 51 900 złotych kupimy najlepiej wyposażoną wersję Laureate z bardzo oszczędnym turbodieslem 1.5 dCi.

TOP 10 | Najtańsze samochody dostępne na polskim rynku

Po przeglądzie najdroższych samochodów, kierujemy się w na drugi biegun rynku i wyszukujemy najtańsze samochody dostępne w polskich salonach.

Ciekawe wersje popularnych aut

Na wiele samochodów spoglądamy z przymrużeniem oka, nie licząc na zbyt wiele. Czasami pozory okazują się złudne. Niepozorne auto może zaskoczyć dynamiką, przyjemnością prowadzenia albo ponadprzeciętnie bogatym wyposażeniem.

Bardzo tanie dojrzewanie - nowa Dacia Logan MCV

Po zjednaniu sobie rzeszy klientów chcących dostać jak najwięcej za jak najmniejszą kasę, Dacia wkracza w kolejny okres w swojej historii. To okres dojrzewania, w którym poszczególne modele zyskują na wyglądzie, jakości wykończenia, wyposażeniu czy nowoczesności rozwiązań technicznych. Co bardzo ważne,...

Przegląd rynku nowych samochodów: tanie auta z LPG

Kupując tani samochód zależy nam na możliwie jak najniższych kosztach użytkowania. W najtańszych samochodach dostępnych na naszym rynku wykorzystywane są silniki bez turbodoładowana, które lepiej znoszą gaz niż skomplikowane jednostki napędowe ery downsizingu. Dziś przyglądamy się nowym samochodom zasilanym...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Dacia Logan

Dacia Logan na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Dacia LoganautoWcentrum - społeczność Dacia Logan

najwyższe oktanyAuta - Dacia Logan

Dacia Logan Dzielny pracownik 64,83

Dacia Logan MCV Wiśniowy Bizon 31,91

Dacia Logan Dája 64,34

Dacia Logan Stefania 33,14

Dacia Logan MCV 72,19

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Dacia Logan

Ernest92 30,14

Bryfok 29,67

kratylos 82,72

J2310 72,83

fikcja 30,15

Prekat 30,09

Liseh 30,06

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Dacia Logan

Wrażenia z trasy
Wrażenia z trasy I pierwsza trasa za nami. :) Przejechaliśmy się do Zielonej Góry i z powrotem, ~...
Nowe audio
Nowe audio Wywaliłem daciowego Blaupunkta i bliżej niesprecyzowane głośniki, na ich miejsce...
Zasięg na dwóch bakach: 1300 km
Zasięg na dwóch bakach: 1300 km Jako, że przejechałem trochę kilometrów wyłącznie na benzynie oraz dwa razy skoń...
Soczewka Fresnela + zabezpieczenia antymajkowe
Soczewka Fresnela + zabezpieczenia antymajkowe Skusiłem się na soczewkę Fresnela (szerokokątną) na jedną z tylnych szyb. :) Ma ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Dacia Logan

od 29 900 zł do 54 000

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (75 - 90 KM): 1.2 16V, 1.2 16V LPG, Tce

 

Diesel (75 - 90 KM): 1.5 dCi FAP

Skrzynie biegów

manualna: 5-biegowa

 

Katalog nowych aut Dacia Logan
 

Najpopularniejsza wersja Dacia Logan

Dacia Logan 1.2 16V LPG 75KM - 4 drzwiowy sedan

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
radio / CD
komputer
wspomaganie kierownicy
klimatyzacja
centralny zamek

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

pakiet Komfort - 2 900

Cena katalogowa

40 900

Zobacz ofertę Dacia Logan 1.2 16V LPG 75KM - 4 drzwiowy sedan
 

Dacia Logan najczęściej porównywane z:

Opel Astra
1.4 Turbo ECOTEC (140 KM)
Seat Toledo
1.6 TDI CR (105 KM)
Citroen C4
1.6 THP (165 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Ford Focus III Trend Ford Focus III Trend
Rocznik: 2011. Przebieg: 114 613 km. Silnik: 1.6 70KM .
Cena: 35 900 zł 35 900 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »
Kia cee´d s Kia cee´d s
Rocznik: 2012. Przebieg: 60 768 km. Silnik: 1.4 77KM .
Cena: 35 500 zł 35 500 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »

Używane Dacia Logan

Dacia Logan
1.5 diesel 68 KM
48 300 km, 2006
13 500 PLN
Dacia Logan
1.5 diesel 68 KM
88 000 km, 2008
13 900 PLN
Dacia Logan
1.5 diesel 80 KM
110 000 km, 2008
16 700 PLN
Dacia Logan
1.4 benzyna 75 KM
93 200 km, 2006
6 800 PLN

Ocena auta Dacia Logan/Logan MCV

  • Średnia ocena
    na podstawie 318 opinii
  • 4,14
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Dacia Logan Sedan 1.5 dCi (75 KM)

Podsumowując: dobre auto za dobrą cenę dla ludzi, którzy chcą jeździć zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego. Silnikowi brakuje mocy, ale odpłaca to niskimi kosztami eksploatacji. Skrzynia pracuje sprawnie, a układ jezdny jakby stworzony na nasze drogi. Brakuje rozkładanego oparcia tylnej kanapy, ale lada tydzień na rynku pojawi się model MCV w którym tego problemu nie będzie. Sukces jaki odniósł Logan w Europie Zachodniej jest moim zdaniem wynikiem "powrotu do korzeni". Ludzie zmęczeni ultranowoczesnymi autami bardzo ciepło przyjęli spartańską i prostą Dacię. Reasumując, przydałby się na rodzimym rynku producent lub inwestor, który stworzyłby proste projekty następców Malucha, Dużego Fiata, Poloneza, a nawet Tarpana. Skoda już odniosła sukces, a patrząc na obecne i zapowiadane wersje Dacii Logan wypada rumuńskiemu producentowi życzyć jak najlepiej.

dodał: Piotrek
Dacia Logan MCV 1.5 dCi eco2 (90 KM)

Mimo, że to Dacia jest to dobre auto. Bałem się przy zakupie pierwszego egzemplarza ale zaryzykowałem. Zdecydowałem się wymienić model na mocniejszy ze względu na to, że auto służy mi do pracy i sporo wożę na długie dystanse, często z przyczepą. A słabsza wersja nie dawała rady. Za podobne Doblo zapłaciłbym ok. 60 tys. zł. Wybrałem Dacię bo nie chciałem bawić się w leasingi i kredyty. Plusy to komfortowa, niemęcząca jazda, dużo przestrzeni przy pięciu pasażerach, niskie koszty utrzymania. Poprawiłbym siedzenia. To moja druga Dacia Logan MCV, poprzednia nie dawała rady pod górę przy pełnym załadunku (dwójka, gaz w podłodze, niecałe 40 km/h.) nie wspominając o jeździe z przyczepą. Ta już daje :). Poprzednią przejechałem niecałe 50 tys. km. - bezusterkowo.

dodał: Pietro
Dacia Logan Sedan 1.4 MPI (75 KM)

najwieksza wadą tego wozu jest to że jest to Dacia by Renualt i ludzie nie mają do niego zaufania. Może nie jest piekny , ani wzorowo wykończony, ale moje podstawowe kryteria na samochód rodzinny spełnia. Jest obszerny, tani i przeciętnie pali. Jak się będzie psuł to jest 3 letnia gwarancja, jak będzie rdzewiał to jest 6 letnia. I tak zamierzam go sprzedaż po 5 latach. Wiem jedno na razie jest to najtańszy nowy samochód rodzinny dałem za niego niecałe 30tyś zł. z dwiema poduszkami, radiem, autoalarmem i zamkiem sterowanym pilotem. Problem jest z niestandardowymi oponami wymiar 165/80R14 jest niechodliwy i trudno je kupić w dobrej cenie. Chetnie kupiłbym do niego BARUM POLARIS 2 165/80R14 sa w różnych ofertach , ale nie ma ich w sprzedaży.

dodał: romik
Dacia Logan Sedan 1.4 MPI (75 KM)

duzy plus z miejsce uklad jezdny i cene podstawowa wersja 29 900 minusy za zamluasty silnik 1,4 na szczescie za doplate 1,500 tys mamy juz 90 konny 1,6 wiec juz da sie jechać kolejny minus to materiały nie najgorsze ale mozna by co ciut lepszego kolejny minus to brak mozliwosci rozłozenia tylnych siedzen a szkoda bo standardowe 500 l to duzo ale brak mozliwosci przewiezienia paru desek czy tez nart troche martwi. Ale tak czy inaczej za a cene według mojej opini jest to obecnie najlepsza oferta na rynku a za okolo 45 tyś mamy juz full opcje z klima alu felgami kolor metalic wspomaganie el.szyby lusterka wszystko co jest na liscie producenta goraco polecam i pozdrawiam

dodał: Piter
Dacia Logan Sedan 1.4 MPI (75 KM)

ja kupiłem samochód z 2005r i mam go ok. miesiąca czasu, dotychczas przejechałem 1100 km i mogę powiedzieć że jest to dobry samochód, oczywiście jak się chce to można się przyczepić do paru elementów, jak boczne lusterka, wyciszenie, słabe plastiki w środku i rozmieszczenie pokręteł ale mimo wszystko ma więcej zalet jak dobry silnik, płynności jazdy, duża przestrzeń w środku, bardzo dobre hamulce, dużo różnych schowków, mimo wszystko spalanie paliwa, blachy no i oczywiści sama cena-obecnie nie ma tańszego samochodu w tej klasie i tutaj niech się schowają zarówno Fiat i Skoda

dodał: darek
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + jakość/cena
  • Wady
  • - wyciszenie
  • - ergonomia
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Dacia Logan

Dacia Logan II Dacia Logan 2008 Dacia Logan MCV 2009 Dacia Logan Steppe Dacia Logan 2007 Dacia Logan I MCV - galeria redakcyjna Dacia Logan II MCV (2013) Dacia Logan Van Dacia Logan Dacia Logan Pick Up
Zobacz inne galerie Dacia

Opinie o instalacji LPG

Dacia Logan

  • 1.
  • 5,00 Dacia Logan 1.4 MPI (75KM) 2006r.
    dodał: Robert Sosnowiec, 13.09.2010

    Gaz LandiRenzo. Zaryzykowałem i założyłem do nowego samochodu w salonie/serwisie Renault w Jaworznie dzięki temu oszczędzałem na eksploatacji już od nowości auta. Mam już przejechane 94k km. Moje uwagi. LandiRenzo ma słabe reduktory. 1 padł i został wymieniony na gwarancji. Drugi został wymieniony (na gwarancji) bo serwis nie wiedział dlaczego samochód chwilę po odpaleniu gasł (odpalanie na 2 razy). Po wymianie usterki ustąpiły. Na razie 2 lata spokój. I generalnie z gazem i w ogóle z całym autem w ciągu 4 lat eksploatacji wszystko. Przeglądy gazu robiłem przy okazji przeglądów okresowych auta (co 15k km). Wymiana filtrów za każdym razem. Świece wg planowych przeglądów samochodu (jakby był bez gazu). Jedyne odstępstwo to wymieniałem olej co 15k zamiast planowych co 30k. Taka moja fanaberia. Auto w utrzymaniu niedrogie. Przeglądy w ASO stosunkowo tanie. Co do samego auta to wymieniałem jedynie olej, 1x klocki, jakieś drążki zawieszenia przedniego (na gwarancji, słabe drogi po których jeżdżę), ramię wycieraczki i niedługo będzie poprawka lakiernicza bo są jest jakiś pęcherze u dołu drzwi przednich od środka kabiny. Naprawdę to nie wiem jak jeździ auto na benzynie bo jeżdżę na niej tylko i wyłącznie na zimnym silniku, potem już tylko LPG. Instalacja zwróciła mi się po 20tyś. km. Później już tylko zysk.

  • 2.
  • 4,25 Dacia Logan 1.4 MPI (75KM) 2005r.
    dodał: ANDRZEJ SZ, 01.06.2010

    SILNIK PRERYWAŁ LATA PRACOWAŁ POPRAWNIE-ZACZOŁ PRZERYWAĆ KIEDY BYŁO MAŁO GAZU W BUTLI .JEDYNA AWARIA TO WYMIANA WTRYSKÓW Z 2A-16/2,0 NA 2A-14-/1.8 DOSZŁEM DO WNIOSKU ZE ZAPCHANY FILTR GAZU CIEKŁEGO ELEKTRONICZNY CZUJNIK CIŚNIENIA FAZY LOTNEJ(brak tych filtów na rynku filtr na zślepiony otwór zjednej strony -dostałem w servisie Dewoo -KIEDY WYKRYŁ ZA NISKIE CIŚNIENIE PRZEŁĄCZAŁ NA BENZYNE PO WYMIANIE FILTRA ZJAWISKO USTĄPIŁO MAM DO WYMIANY FILTR FAZY GAZOWEJ -(brak kompletnych w hurtowniach ,są wkłady naprawcze -CERTOOLS-F779-A67R-010663-110R-000012 ) DOBRZE JEST ZATANKOWAĆ GAZ W SHELL-SAMOCHÓD JEST MOCNIEJSZY W GAZIE SĄ DODATKI SMARUJĄCE WTRYSKI ogólnie silnik pracuje poprawnie -instalacja wykonana porawnie W WARSZAWIE NA CHEŁMŻYŃSKIEJ 294 -PRZEZ SPÓLKĘ D.T. GAS SYSTEM BOSH SERWICE POZNAŃ ulDARŁOWSKA 56

  • 3.
  • 5,00 Dacia Logan 1.4 MPI (75KM) 2008r.
    dodał: Ostry, 28.05.2012

    Gazownik zna sie na rzeczy.Po pierwszej wizycie przelanczal sie samoczynnie z gazu na benzyne,okazalo sie ze to wina obrotow,5 minut roboty i nie ma problemu.Samochod pali od 8,0 do 8,5 l gazu.60%poza miastem 40% miasto.Zalecany reduktor BRC1500 mbar,1200 nawalaja.Wtryski glosno chodza ale w BRC to typowe . Polecam.

  • 4.
  • 4,50 Dacia Logan I 1.6 16V (105KM) 2009r.
    dodał: axel, 28.08.2013

    Bardzo fajny silnik do zagazowania,nie odczuwam żadnej różnicy między jazdą na benzynie a na gazie.Żadnych kłopotów z instalacją,do serwisu jeżdżę tylko na przeglądy co 10000km.To już moja trzecia "Daczka "zamontowana na Bytkowskiej a mam jeszcze trzy i noszę się z zamiarem zagazowania,bo oszczędności ogromne.

  • 5.
  • 5,00 Dacia Logan I 1.4 MPI (75KM) 2007r.
    dodał: Wiktor38, 25.10.2014

    Samochód posiadam od nowości po skończonej gwarancji zdecydowałem się na założenie instalacji gazowej , zainstalowałem instalacje firmy Lovato Smart samochód prowadzi się bardzo płynnie nie wykazuje oznak zmęczenia spalanie bardzo przyzwoite około 10 litrów w trasie można zejść niżej . Polecam

  • 6.
  • 5,00 Dacia Logan I 1.6 (105KM) 2008r.
    dodał: PAWEŁ BYDGOSZCZ, 27.10.2013

    PRZEJECHAŁEM JUZ 190000 NA GAZIE I NIC.WSZYSTKO OK.BYŁEM NA JEDNYM PRZEGLĄDZIE PO 185000 BO MRUGAŁ SILNIK POMARAŃCZOWY NA DESCE.WYMIENIONO REDUKTOR I FILTRY.SILNIK PRACUJE RÓWNO CICHO NIE BIERZE ANI KROPLI OLEJU.POLECAM INSTALACJA BRC-DOKŁADNIE NIE WIEM JAKA.JESTEM BARDZO ZADOWOLONY.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Dacia Logan

Dacia Logan

230 komentarzy

143 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

Dzienniki kosztów Dacia

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
4 295
Przejechany dystans
1 867 507 km
Zatankowanego paliwa
139 738 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
147
Wydanych pieniędzy
40 347 zł
Średnie wydatki na auto
357 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
570
Wydanych pieniędzy
265 651 zł
Średnie wydatki na auto
2 351 zł
Zobacz dzienniki kosztów Dacia (113)

Testy zderzeniowe Dacia Logan

Najnowsze testy zderzeniowe Dacia Logan przeprowadzone przez Euro NCAP.

Dacia Logan MCV 1.5 diesel Base, LHD
2014

Dacia Logan
Dacia Logan

Dacia Logan
2005

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Dacia

Zużycie paliwa Dacia Logan/Logan MCV

Na podstawie 336 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: dacia 2013 nowa, dodano: 03.06.2014 22:08

pali 8l gazu nie jest zle, jedynie co mnie irytuje to to ze w aucie nowym z salonu montują skrzypiące siedzenie, przy najmniejszym pagórku, ba nawet jak oddycham fotel skrzypi. Porazka gamonie w tej dacii! w związku z ta usterka nie polecam auta , kupie o 5tys droższego fiata albo schewroleta następnym razem

pełny raport Dacia Sedan 1.2 16V LPG

autor: Piotrek, dodano: 20.01.2007 00:52

Bardzo niskie zużycie paliwa, zarówno na trasie jak i w mieście. Można zapomnieć o tankowaniu. Przy spokojnej jeździe zasięg na jednym baku sięga 1000 km! Niska cena pierwszego przeglądu, ceny kolejnych zbliżone już do cen przyjętych w ASO Renault. Ceny n

pełny raport Dacia Sedan 1.5 dCi

autor: lis, dodano: 20.09.2010 15:47

Wszystko zależy od jazdy i jakości paliwa. Było tak że po nalaniu na trasie spalił 7 litrów ale przy takiej samej jeździe i nalaniu lepszego chyba paliwa ok.6 to już nie zły wynik jak na kombika. w mieście nie zszedłem poniżej 10.

pełny raport Dacia MCV 1.6 MPI

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Dacia Logan/Logan MCV

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Dacia Logan/Logan MCV

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Dacia Logan
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Dacia Logan, oglądali także