Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Dacia Logan

Lata produkcji: 2004 - teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Budżetowy sedan segmentu B produkowany od 2004 roku. Pierwsze auto rumuńskiej marki w jej najnowszej historii pod skrzydłami Renault. Samochód zbudowano w oparciu o rozwiązania stosowane w innych autach Renault. Logan okazał się sukcesem komercyjnym – dotychczas sprzedano go w liczbie ponad 2,1 mln egzemplarzy. Oferowany też w wielu innych wersjach nadwoziowych, a na innych rynkach – także pod innymi nazwami, m.in. Renault Logan, Symbol oraz Tonda czy Nissan Aprio. Z kolei w Indiach Logan produkowany jest jako wspólne dzieło Renault i marki M&M, pod nazwą Mahindra Verito. Od 2013 roku dostępna jest druga generacja Logana.

Komentarze redakcji

Powagosław: Niezwykły skok jakościowy. Logan sprawia wrażenie znacznie droższego i lepszego produktu i o to dziś chodzi w tak zwanym segmencie budżetowym. Auto przestało kojarzyć się wyłącznie z taniością i wreszcie wzbudza pozytywne emocje.
Luzacjusz: Pierwszy Logan wyglądał dokładnie na miarę swojej ceny: „za tyle to możesz mieć coś takiego i nie narzekaj, chyba, że wolisz na piechotę”. Teraz to co innego – Camaro z dyskontu. Ja nie kpię. Nawet jeśli coś jest tanie, niech chociaż jakoś wygląda.

Dacia Logan II

Nie podoba Ci się wygląd Logana pierwszej generacji? Nam też, ale drugie wcielenie to zupełnie inna bajka. Tym razem projektanci Dacii nie potraktowali designu nadwozia po macoszemu, starając się nadać mu stonowany, acz nowoczesny charakter. I udało się - mimo że karoseria nadal nie przyciąga wzroku na dłużej, jej spójna sylwetka, umieszczone tu i ówdzie przetłoczenia oraz miłe dla oka detale pracują na bardzo dobry ogólny obraz.

Krajobraz, jaki wita nas po otwarciu drzwi, również pozytywnie zaskakuje - po siermiężnym kokpicie znanym z pierwszego Logana nie pozostało śladu. Co prawda, plastiki użyte do wykończenia nadal robią kiepskie wrażenie, jednak w “budżetowym” sedanie nie powinno to dziwić. Cieszy fakt, że całość została całkiem solidnie poskładana, obsługa większości przełączników nie nastręcza problemów, a wskaźniki są czytelne.

Zarówno dla pasażerów, jak i na bagaże Dacia Logan II proponuje dużą ilość przestrzeni - w obu rzędach siedzeń każdy powinien znaleźć odpowiednią swobodę ruchów, a kufer swoją pojemnością wykracza poza ramy segmentu B. Niestety, nie obyło się bez mankamentów - niezbyt wygodne fotele męczą podczas długich podróży, a system zawiasów i wykończenie pokrywy kufra przypominają nam o tym, że obcujemy z autem zaprojektowanym “po kosztach”.

Podwozie 4-drzwiowej Dacii powinno spodobać się tym wszystkim, którzy mają dosyć nowoczesnych, przesadnie sztywnych aut. Dość miękko zestrojone zawieszenie oraz niemały prześwit sprawiają, że jazda po polskim pseudoasfalcie nie kończy się dla nas bólem różnych części ciała. Takie nastawy układu jezdnego w połączeniu z mało komunikatywnym układem kierowniczym powodują oczywiście, że dynamiczna jazda nie wchodzi w rachubę.

Niskie koszty - oto, co sprawiło, że Dacia Logan I odniosła tak duży sukces rynkowy. Aby kontynuować dobrą tradycję, marketingowcy nie przesadzali z kwotami, także wyceniając nowy model. W efekcie otrzymaliśmy jeden z najtańszych samochodów na rynku, który przyciąga do siebie nie tylko cenami podstawowych wersji, ale i dopłatami za dodatkowe wyposażenie. Chętnych na pewno nie zabraknie.

Dacia Logan I

Choć znajdą się tacy, którzy prostą stylistykę Logana I uznają za jego zaletę, znaczna większość stwierdzi zapewne, że to jeden z najbrzydszych samochodów poruszających się po naszych drogach. Niektórzy mogą nawet odnieść wrażenie, że projektanci taniej Dacii celowo zafundowali jej tak nieciekawy design. I nie są to tylko pozory, bo styliści rzeczywiście musieli stworzyć auto, które za sprawą swojej prezencji (a właściwie jej braku) będzie pozycjonowane poniżej tanich modeli Renault (do którego należy rumuńska marka). W efekcie otrzymaliśmy auto z XXI wieku, które stylizacją wpisuje się w początek lat 90...

Ale nieskomplikowana sylwetka nadwozia ma swoje zalety - proste kształty, pozbawione takich "smaczków" jak opadający dach czy przesadnie zaokrąglone szyby boczne, pozwoliły na uzyskanie pokaźnej ilości miejsca wewnątrz. Zarówno na przednich fotelach, jak i tylnej kanapie przestrzeni nie brakuje ani na na nogi, ani na głowy. Powody do zadowolenia daje też pojemność bagażnika - w sedanie jest ona po prostu bardzo wysoka, natomiast w kombi wręcz szokuje swoją wartością. Kufer 5-drzwiowego Logana jest na dodatek bardziej funkcjonalny od tego w “limuzynie” - zamiast wąskiego otworu załadunku i zawiasów wnikających do wnętrza mamy do dyspozycji duże, skrzydłowe drzwi, a do tego możliwość rozłożenia 3. rzędu siedzeń. Ta ostatnia opcja jest prawdziwym ewenementem w segmencie B i - co ważne - na dodatkowych siedzeniach naprawdę da się podróżować.

Wnętrze oceniamy jednak nie tylko w dziedzinie przestronności i funkcjonalności, a niestety w innych kategoriach kabina Dacii prezentuje się już znacznie gorzej. Chodzi przede wszystkim o jej wykończenie - jakość użytych tworzyw pozostawia wiele, wiele do życzenia. Ocean szarych i twardych jak kamień plastików dokucza zwłaszcza w odmianie sprzed face-liftingu, która ma też i inne wady (po części wyeliminowane podczas modernizacji) - zastosowany w niej kokpit wręcz odstrasza wyglądem, zegary są tylko przeciętnie czytelne, a obsługa konsoli środkowej okazuje się nie do końca intuicyjna.

Dacia Logan I wydaje się być wręcz stworzona do jazdy po ulicach polskich miast. Dlaczego? Jej wysoki prześwit oraz miękkie zawieszenie sprawiają, że auto skutecznie pokonuje dziury, "poddając się" tylko na większych wyrwach. Niestety, zaskakująco dobry komfort nie idzie w parze z choćby przyzwoitymi własnościami trakcyjnymi - karoseria mocno przechyla się podczas pokonywania zakrętów, a układ kierowniczy nie daje prowadzącemu wyczucia tego, co dzieje się z samochodem. Podczas dłuższych podróży przeszkadzać może ponadto fatalne wyciszenie kabiny pasażerskiej, nie chroniące uszu podróżnych od hałasu pracy układu napędowego, powietrza opływającego karoserię czy toczenia opon.

Rumuńska “budżetówka” to idealna propozycja dla osób szukających auta, które będzie… po prostu jeździć. Co prawda, samochód cierpi na słabą jakość lakieru i zabezpieczenia antykorozyjnego, niedostatki w spasowaniu wnętrza czy usterki wyposażenia elektrycznego, jednak - zważając na niską cenę zakupu - wady te można przełknąć. Silniki benzynowe, układ napędowy i podwozie dobrze znoszą próbę czasu, a problemy z systemem wtryskowym w dieslu wynagradza jego niskie zużycie paliwa. Co bardzo ważne, z racji prostej budowy i spokrewnieniu z Renault, Dacię Logan I naprawimy w każdym warsztacie, a wszelkie części zamienne kupimy za bardzo niewielkie pieniądze.

Dane techniczne Dacia Logan

Silniki

Moc silników 68-105 KM

Poj. silników 898-1 598 cm3

Prędkość maks. 150-183 km/h

Przyspieszenia 0-100 10,2-17,7 s

Szkic techniczny :
zobacz dane techniczne

Oceny Dacia Logan

Średnia ocena modelu

na podstawie 334 opinii

4.12

Średnia dla segmentu: Niższa klasa średnia 4.06

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

+ Stosunek jakość/cena

+ Układ jezdny

Wady

- Skrzynia biegów

- Ergonomia

- Wyciszenie

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (87%)
NIE (13%)

Wybrane oceny kierowców Dacia Logan

Nowoczesne auto za przystępną cenę.
dodano 07.01.2014 przez
Duże funkcjonalne auto, dające trochę przyjemności z jazdy. Bagażnik 700 litrów, gwarancja 3 lata, obniżone koszty przeglądów. Mi się stylistyka ... więcejpodoba, ale to rzecz gustu. Jedzie się po prostu wygodnie bez luksusów. Bardzo pozytywne zaskoczenie, co te auto oferuje. Z zewnątrz tego nie widać, ale w środku można się dobrze poczuć. Plastiki są jakości podobnej do tych w autach segmentu A+ i dostawczych. ukryj
dodano 06.05.2007 przez
Wiele juz na ten temat pisano.Ja mam bardzo pozytywne zdanie o Daci. Jest to nasz kolejny samochod i polubilismy go ... więcejodrazu.Mozna Dacie Logan MCV uzywac jako malego kampingu.Po zdemontowaniu tylnych siedzen(dziecinnie proste)uzyskujemy przestrzen do spania.Do tego bagaznik na dach,lub na tylny chak (poj.300dm) i mamy juz fajny wlasny kamping!!!Wyprobowane!!! ukryj
dodano 09.11.2012 przez
Zobacz oceny Dacia Logan Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Dacia Logan

Pb
4,40 - 14,30
Na podstawie 242 raportów spalania
ON
3,67 - 8,00
Na podstawie 76 raportów spalania
LPG
6,33 - 9,17
Na podstawie 27 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Dacia Logan

Logan MCV z 2009 po liftingu, ale z 85 KM silnikiem 1,5 - bez FAP, wersja BL/Laureate. W tej chwili ... więcejnieco ponad 103 tys przebiegu. W trasie Polska - Gruzja - Polska, która nie wiodła zbyt dużo po autostradach, ale sporo po terenach górskich (Karpaty i Kaukaz), a nawet lekko offroadowych spalanie 5,15 l/100km dystans ponad 9 tys km, 100% na klimie! Samochód z 2+2 osobami i sporą ilością bagażu. Świetna relacja między ceną (zakupu i eksploatacji) a jakością (nie jest co prawda najwyższych lotów, ale świadomość tą miałem przy zakupie) i wielkością auta jest rewelacyjna. Auto pozwala na wiele, a dość duży prześwit jak na zwykłego kombiaka sprawdza się też poza asfaltem na drodze szutrowej i polnej z dużymi koleinami. Ostatnio w czasie pierwszych opadów śniegu w tym roku, na trasie z Łodzi przez Poznań, Gorzów, Szczecin do Torunia (omijając A2) komputer wskazał 3,9 l/100km. Wiem już z doświadczenia, że zaniża o około 10%, czyli faktyczne to 4,3 - rewelacja! Na trasie średnio 80-90km/h. Po mieście na dystansach około 1km lub mniejszych na zimnym silniku, mimo starań spalanie faktyczne powyżej 6/100. Jeśliby się postarać na pewno dało by się przekroczyć 7/100, ale po co to komu :)? ukryj
dodano 13.12.2012 przez
KPINA Z KLIENTA. ŻENADA! Najważniejsze - nie dajcie się nabrać na gwarancję "3 lata lub 100tys. km". Tak mówią tylko ... więcejw salonie, żeby sprzedać auto i zarobić, a klienta zostawić z problemem. Ale jak się już ktoś zapyta się w serwisie, to powiedzą, że "to nie jest do końca tak", tzn. jak coś się zepsuje na gwarancji, to oni wpisują daną część do kompa,potem wiek oraz przebieg auta (ale nie chodzi o 3 lata czy 100tys. km!!! - chodzi o wiele, wiele mniejsze przebiegi i np. 2 lata) i wtedy komp im pokazuje, czy liczyć tę część jako bezpłatną czy płatną, pomimo, że auto NIE MA 3 lat i NIE MA przekroczonych 100tys. km. - NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ NA TO!!! Przy zakupie nikt nic nie mówił, tylko jak mantrę powtarzali "3 lata lub 100tys. km". Jak ktoś mi nie wierzy - wystarczy zadzwonić do serwisu (a nie do salonu) i zapytać konkretnie. P.S. Spalanie zależy od tego, czy masz ciężką nogę. Nie jest najgorsze. ukryj
dodano 03.05.2013 przez
Silnik 1.5 dCi, 85KM bez FAP (wersja z FAP ma 90KM). Spalanie po mieście, na krótkich dystansach i w zimę dobija ... więcejdo 6,5 litrów - chociaż mało jeżdżę w korkach. Gdyby stać w korkach i do tego z dużym obciążeniem (kilka osób), to pewnie wyszłoby koło 7 litrów. Spalanie w trasie - w zimie ok 5.4 litra , w wyższych temperaturach ok 5.2 litra, prędkości do 130kmh, z reguły 90-110. Gdyby wyłączyć klimę i jechać 80-90kmh to prawdopodobnie da się zejść poniżej 5 litrów. Generalnie jest moc i siła, jeden z najpojemniejszych i najoszczędniejszych samochodów kombi w tej części galaktyki. ukryj
dodano 07.05.2012 przez
Uzupełniam mój poprzedni wpis i ostrzegam Państwa - nawet na własnej fakturze Renault/Dacia Polska podaje zużycie paliwa w cyklu miejskim ... więcej8,5 l/na 100 km, i zgodnie z informacją, którą otrzymałem od dealera, takie właśnie dane posiada "wewnętrzny system firmy"!! Osobom zainteresowanym kopią tej faktury prześlę ją pocztą lub w postaci skanu e-mailem, bo nie chcę żeby kolejne osoby stały się takimi oszukanymi frajerami jak ja... W razie kontaktu e-mailowego chętnie opiszę Państwu również moją walkę w tej sprawie (daremną) z firmą Renault/Dacia. Z poważaniem - M.B.Nowak ukryj
dodano 08.02.2010 przez
Przy jezdzie 80-90km/h mozna osiagnac spalanie na poziomie 4,5-4,7 l/100km. Na trasie zasuwajac 110-120km/h spalanie wzrasta do 6,2-6,4l/100km. Wciskajac gaz w ... więcejpodloge spalanie wzrasta do 7,5l/100km. W cyklu miejskim w godzinach szczytu w Warszawie spalanie na poziomie 6,5-7,2 , w nocy i w poludnie okolo 6,2-6,5. Tanie czesci. Komplet rozrzadu (pasek rolka pompa wody) w granicach 350 zl (po znizce taksowkarskiej) wzglednie ekonomiczne i tanie w eksploatacji auto. Jednakze na samochod rodzinny Logana bym nie wybral. ukryj
dodano 12.12.2009 przez
Zobacz raporty spalania Dacia Logan Dodaj raport spalania

Publikacje o Dacia Logan

Przeczytaj pozostałe 27 publikacje o Dacia Logan

Newsy o Dacia Logan

Przeczytaj pozostałe 30 newsów o Dacia Logan

Generacje Dacia Logan

2012 - teraz
2004 - 2012

Nowe Dacia Logan

nowe Dacia Logan
Dacia Logan
ceny od 29 900 zł do 75 200

Dacia Logan II Sedan 1.2 16V 75KM od 2015

w pakiecie Access

w cenie katalogowej brutto

29 900 zł

Wyposażenie standardowe
Zewnętrzne klamki drzwi czarne
Obramowania nawiewów czarne
Gniazdo 12 V
Wyposażenie opcjonalne
Pakiet COUNTRY (1 589 zł)
Pakiet HOLIDAY 1 (1 188 zł)
Pakiet STYLING (682 zł)
Pakiety dealerskie
Pakiet COUNTRY (1 589 zł)
Pakiet HOLIDAY 1 (1 188 zł)
Pakiet STYLING (682 zł)
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 17 oferty Dacia Logan

Dealerzy Dacia

AMS CHRÓŚCICKI SP. Z O.O.

AMS CHRÓŚCICKI SP. Z O.O. Dacia Siedlce

mazowieckie, Siedlce, Brzeska 178

Więcej

ANTONI ŁYKO SP Z O.O.

ANTONI ŁYKO SP. Z O.O. Dacia Kraków

małopolskie, Kraków, Aleja Pokoju 63

Więcej

Centrum Motoryzacyjne Przyguccy Inter-Car

Centrum Motoryzacyjne Przyguccy Inter-Car Dacia Łódź

łódzkie, Łódź, Przybyszewskiego 176/178

Więcej

DECAR

DECAR SP. Z O.O. Dacia Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Modlińska 154B

Więcej

LISOWSKI

LISOWSKI SP. Z O.O. Dacia Kraków

małopolskie, Kraków, Al. Powstańców Śląskich 24

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Dacia Logan

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

2 227

Przejechany dystans

237 710 zł

Zatankowanego paliwa

68 914 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

70

Wydanych pieniędzy

18 669 zł

Średnie wydatki na auto

424 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

305

Wydanych pieniędzy

83 751 zł

Średnie wydatki na auto

1 903 zł

ZOBACZ 44 dzienniki kosztów Dacia Logan Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Dacia Logan

Liczba wpisów: 5
komentarzy(3)
komentarzy(3)
komentarzy(1)
komentarzy(2)
komentarzy(1)
Zobacz inne typowe słabe punkty Dacia Logan dodaj typowy słaby punkt

Opinie o instalacjach LPG w Dacia Logan

Liczba wpisów: 12
Gaz LandiRenzo. Zaryzykowałem i założyłem do nowego samochodu w salonie/serwisie Renault w Jaworznie dzięki temu oszczędzałem na eksploatacji już od ... więcejnowości auta. Mam już przejechane 94k km. Moje uwagi. LandiRenzo ma słabe reduktory. 1 padł i został wymieniony na gwarancji. Drugi został wymieniony (na gwarancji) bo serwis nie wiedział dlaczego samochód chwilę po odpaleniu gasł (odpalanie na 2 razy). Po wymianie usterki ustąpiły. Na razie 2 lata spokój. I generalnie z gazem i w ogóle z całym autem w ciągu 4 lat eksploatacji wszystko. Przeglądy gazu robiłem przy okazji przeglądów okresowych auta (co 15k km). Wymiana filtrów za każdym razem. Świece wg planowych przeglądów samochodu (jakby był bez gazu). Jedyne odstępstwo to wymieniałem olej co 15k zamiast planowych co 30k. Taka moja fanaberia. Auto w utrzymaniu niedrogie. Przeglądy w ASO stosunkowo tanie. Co do samego auta to wymieniałem jedynie olej, 1x klocki, jakieś drążki zawieszenia przedniego (na gwarancji, słabe drogi po których jeżdżę), ramię wycieraczki i niedługo będzie poprawka lakiernicza bo są jest jakiś pęcherze u dołu drzwi przednich od środka kabiny. Naprawdę to nie wiem jak jeździ auto na benzynie bo jeżdżę na niej tylko i wyłącznie na zimnym silniku, potem już tylko LPG. Instalacja zwróciła mi się po 20tyś. km. Później już tylko zysk. ukryj
dodano 13.09.2010 przez
SILNIK PRERYWAŁ LATA PRACOWAŁ POPRAWNIE-ZACZOŁ PRZERYWAĆ KIEDY BYŁO MAŁO GAZU W BUTLI .JEDYNA AWARIA TO WYMIANA WTRYSKÓW Z 2A-16/2,0 NA ... więcej2A-14-/1.8 DOSZŁEM DO WNIOSKU ZE ZAPCHANY FILTR GAZU CIEKŁEGO ELEKTRONICZNY CZUJNIK CIŚNIENIA FAZY LOTNEJ(brak tych filtów na rynku filtr na zślepiony otwór zjednej strony -dostałem w servisie Dewoo -KIEDY WYKRYŁ ZA NISKIE CIŚNIENIE PRZEŁĄCZAŁ NA BENZYNE PO WYMIANIE FILTRA ZJAWISKO USTĄPIŁO MAM DO WYMIANY FILTR FAZY GAZOWEJ -(brak kompletnych w hurtowniach ,są wkłady naprawcze -CERTOOLS-F779-A67R-010663-110R-000012 ) DOBRZE JEST ZATANKOWAĆ GAZ W SHELL-SAMOCHÓD JEST MOCNIEJSZY W GAZIE SĄ DODATKI SMARUJĄCE WTRYSKI ogólnie silnik pracuje poprawnie -instalacja wykonana porawnie W WARSZAWIE NA CHEŁMŻYŃSKIEJ 294 -PRZEZ SPÓLKĘ D.T. GAS SYSTEM BOSH SERWICE POZNAŃ ulDARŁOWSKA 56 ukryj
dodano 01.06.2010 przez
Gazownik zna sie na rzeczy.Po pierwszej wizycie przelanczal sie samoczynnie z gazu na benzyne,okazalo sie ze to wina obrotow,5 minut ... więcejroboty i nie ma problemu.Samochod pali od 8,0 do 8,5 l gazu.60%poza miastem 40% miasto.Zalecany reduktor BRC1500 mbar,1200 nawalaja.Wtryski glosno chodza ale w BRC to typowe . Polecam. ukryj
dodano 28.05.2012 przez
Bardzo fajny silnik do zagazowania,nie odczuwam żadnej różnicy między jazdą na benzynie a na gazie.Żadnych kłopotów z instalacją,do serwisu jeżdżę ... więcejtylko na przeglądy co 10000km.To już moja trzecia "Daczka "zamontowana na Bytkowskiej a mam jeszcze trzy i noszę się z zamiarem zagazowania,bo oszczędności ogromne. ukryj
dodano 28.08.2013 przez
Samochód posiadam od nowości po skończonej gwarancji zdecydowałem się na założenie instalacji gazowej , zainstalowałem instalacje firmy Lovato Smart samochód ... więcejprowadzi się bardzo płynnie nie wykazuje oznak zmęczenia spalanie bardzo przyzwoite około 10 litrów w trasie można zejść niżej . Polecam ukryj
dodano 25.10.2014 przez
PRZEJECHAŁEM JUZ 190000 NA GAZIE I NIC.WSZYSTKO OK.BYŁEM NA JEDNYM PRZEGLĄDZIE PO 185000 BO MRUGAŁ SILNIK POMARAŃCZOWY NA DESCE.WYMIENIONO REDUKTOR ... więcejI FILTRY.SILNIK PRACUJE RÓWNO CICHO NIE BIERZE ANI KROPLI OLEJU.POLECAM INSTALACJA BRC-DOKŁADNIE NIE WIEM JAKA.JESTEM BARDZO ZADOWOLONY. ukryj
dodano 27.10.2013 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Dacia Logan

Skarbnica wiedzy o Dacia Logan

Ciekawostki
dodano 08.08.2011 przez
Szef Renault na początku 2004 roku rozkazał swoim konstruktorom stworzyć samochód osobowy, którego cena nie przekroczy 5 tys. Euro, który będzie sprzedawany jako Dacia, gdyż…
Zobacz więcej Podziel się wiedzą