Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Dacia Logan w pigułce

Sprawdź numer VIN

Poznaj historię auta przed zakupem!

Informacje o Dacia Logan

Lata produkcji: 2004 - teraz
Segment: Niższa klasa średnia

Budżetowy sedan segmentu B produkowany od 2004 roku. Pierwsze auto rumuńskiej marki w jej najnowszej historii pod skrzydłami Renault. Samochód zbudowano w oparciu o rozwiązania stosowane w innych autach Renault. Logan okazał się sukcesem komercyjnym – dotychczas sprzedano go w liczbie ponad 2,1 mln egzemplarzy. Oferowany też w wielu innych wersjach nadwoziowych, a na innych rynkach – także pod innymi nazwami, m.in. Renault Logan, Symbol oraz Tonda czy Nissan Aprio. Z kolei w Indiach Logan produkowany jest jako wspólne dzieło Renault i marki M&M, pod nazwą Mahindra Verito. Od 2013 roku dostępna jest druga generacja Logana.

Niezwykły skok jakościowy. Logan sprawia wrażenie znacznie droższego i lepszego produktu i o to dziś chodzi w tak zwanym segmencie budżetowym. Auto przestało kojarzyć się wyłącznie z taniością i wreszcie wzbudza pozytywne emocje.

~Powagosław

Pierwszy Logan wyglądał dokładnie na miarę swojej ceny: „za tyle to możesz mieć coś takiego i nie narzekaj, chyba, że wolisz na piechotę”. Teraz to co innego – Camaro z dyskontu. Ja nie kpię. Nawet jeśli coś jest tanie, niech chociaż jakoś wygląda.

~Luzacjusz

Autorentgen Dacia Logan

Liczba wpisów: 5
Jakość podzespołów.
dodał: ~inż., 8 lat temu
Po 23000 km przebiegu, auto Dacia Logan z silnikiem 1,5 cdi jest w pierwszym roku po zakupie, na gwarancji i miało następujące usterki: 1. źle ustawione zbieżności kół - poprawka na autoryzowanej stacji, 2. obluzowanie zamków w drzwiach drzwi przednich i tylnych, niedomykanie drzwi po 12 tys. km 3. blokujący sie odtwarzacz płyt CD w fabrycznnie zamontowanym radio-odtwarzaczu, 4. zanik zapłonu przy sprawnym akumulatorze - awaria co tydzień, dwukrotna, 5. skrzypienie pedału gazu przy jego naciskaniu, 6. wymiana termostatu, 7. piórka wycieraczek - skrzypienie po szybie, szybkie zuzycie,...
Układ kierowniczy, czujnik temperatury, poduszka silnika.
dodał: ~gorol, 6 lat temu
Po około 2000 strasznie wibrowała kierownica powyżej 120 km/h, próby wyważania kół nic nie dały. Serwis wymienił przekładnię szybko bez problemu, po okołu 4500 km dziwny dżwięk z przodu po prawej stronie zmiana biegu i dodanie gazu i łup, okazało się że to poduszka silnika, 40 minut usterka usunięta, po około 7000 km, na wskaźniku temperatury tylko dwie kreski mimo ciągłej jazdy, wymiana czujnika temperatury 40 minut. Zobaczymy co dalej, na razie serwis Lisowski w Krakowie działa szybko i z zadowoleniem. Radze wykupić sobie przedłużenie gwarancji o 2 latka (spać spokojnie)
Wyciek z uszczelniacza paska rozrządu.
dodał: ~właściciel dacii, 6 lat temu
Już 5 razy wyminiana w przebiegu 32000 km uszczelniacz i dalej cieknie z silnika MO że ktoś doradzi na to sposób. to już jest uciążliwe.dacia logan 1400 MPI.

Dane techniczne Dacia Logan

Moc silników 68–105 KM
Prędkość maksymalna 146–183 km/h
Przyspieszenie 0-100 10,2–17,7 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Dacia Logan
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 5652
Koszt ogólny 30,57 PLN
LPG23.85 PLN
ON27.07 PLN
PB254.27 PLN
Wydatki serwisowe 3,19 PLN Pozostałe wydatki 10,54 PLN

Publikacje o Dacia Logan

Newsy o Dacia Logan

1 pomiar

Dla Dacia Logan. Zobacz!
Pomiar Spalania
Pomiar Przyśpieszenia
Pomiar Wyciszenia

AUTOCENTRUM.PL S.A.