Szukaj

Informacje o Dacia Logan II MCV Facelifting

Lata produkcji: 2016 – 2020
Segment: Niższa klasa średnia

Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2013 roku. Pod względem stylistycznym, model najmocniej spokrewniony jest z nieco młodszą, drugą generacją Dacii Sandero, choć widać też zapożyczenia z wcześniejszego modelu Lodgy. Logan II powstał na płycie podłogowej (Dacia M0), która jest unowocześnioną wersją konstrukcji użytej przy produkcji jego poprzednika. Po debiucie modelu podstawowego, Dacia zaprezentowała też drugą generację Logana w wersji kombi (Logan MCV). W Turcji oraz Afryce Płn. Logan II jest oferowany jako Renault Symbol.

czytaj więcej
Powagosław

Niezwykły skok jakościowy. Logan sprawia wrażenie znacznie droższego i lepszego produktu i o to dziś chodzi w tak zwanym segmencie budżetowym. Auto przestało kojarzyć się wyłącznie z taniością i wreszcie wzbudza pozytywne emocje.

~Powagosław
Luzacjusz

Pierwszy Logan wyglądał dokładnie na miarę swojej ceny: „za tyle to możesz mieć coś takiego i nie narzekaj, chyba, że wolisz na piechotę”. Teraz to co innego – Camaro z dyskontu. Ja nie kpię. Nawet jeśli coś jest tanie, niech chociaż jakoś wygląda.

~Luzacjusz

Dacia Logan II MCV Facelifting – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,8 m
Promień skrętu 5,4 m
Długość 4501 mm
Szerokość 1733 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 1994 mm
Wysokość 1521 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1552 mm
Wysokość przy otwartej klapie bagażnika 1921 mm
Rozstaw osi 2635 mm
Rozstaw kół - przód 1497 mm
Rozstaw kół - tył 1486 mm
Zwis przedni 827 mm
Zwis tylny 1039 mm
Prześwit 128 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 900 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 889 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1415 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1434 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1387 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1389 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1680 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 573 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 997 mm
Wysokość bagażnika 481 mm
Szerokość bagażnika 997 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1054 mm
Wysokość progu załadowczego 590 mm
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(75%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (drobiazgi) + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Skrzynia biegów - Ergonomia - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,3
~krakus 2
Dacia Logan II
MCV Facelifting 1.2 SCe 73KM 54kW
Pojazd kupiony do firmy głównie do przemieszczania się z punktu A do punktu B. 90% trasy jest robione w mieście. W tym segmencie cenowym i wielkościowym, praktycznie nie ma konkurencji. Wyposażenie pojazdu jest adekwatne do ceny i kupując Logana , świadomie podejmowałem decyzję godząc się na takie niskobudżetowe rozwiązania. Mocy i przyspieszenia są wystarczające do jazdy po mieście ale na trasie to już mu brakuje. No cóż - to nie jest Ferrari ani BMW M3. Plusem tego autka są gabaryty ( BAGAŻNIK JEST ZDECYDOWANIE WIĘKSZY NIŻ W BMW E 91 kombi), wysokie zawieszenie i jest ono dosyć komfortowe. Spalanie benzyny też nie jest za wysokie. Jedno co mnie zastanawia to czemu taki mały akumulator producent wsadził. Postoi sobie z pół godziny na światłach awaryjnych a macie gwarantowane, że akumulator wam rozładuje się do zera. Jako auto do roboty to sprawdza się, pod kątem praktyczności też ale jakbym miał kupować auto do celów prywatnych i żeby sąsiedzi mi zazdrościli to wybrałbym ze stajni Dacia właśnie DUSTER.
4,6
~Wojtas
Dacia Logan II
MCV Facelifting 1.2 SCe 73KM 54kW
To doskonałe auto dla rodziny szukającej możliwości prostego przemieszczania się. Było na prawdę tanie (38.900 zł) a za tą cenę miałem klimatyzację, radio z bluetooth etc. Jakość wykonania jest adekwatna do ceny za pojazd, ale faktem jest, że od 4 lat w aucie wymieniłem tylko akumulator (nie licząc oleju czy filtrów)! Szkoda, że już ich nie robią na nowej platformie, bo wymieniłbym na nowszy model...
4,6
~Chao
Dacia Logan II
MCV Facelifting 0.9 TCe LPG 90KM 66kW
Przed zakupem zastanawiałem się między Dacia, Fiatem Tipo a Peugeot 301. Zdecydowałem się na zakup Logana w wersji MCV i z perspektywy czasu nie mogłem lepiej wybrać. Niskie spalanie, dynamiczny silnik i ta przestrzeń w środku. Za te pieniądze - polecam!
Średnie spalanie dla Dacia Logan II MCV Facelifting
5,3 – 7,3
l/100 km
5,0 – 5,8
l/100 km
8,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,3
Dacia Logan II
MCV Facelifting 1.0 SCe 73KM 54kW
Witam wszystkich. Postanowiłem dodać komentarz dla osób zainteresowanych tym samochodem, kupiłem go w tym roku prosto z salonu. Spalanie na trasie krakow-chłopy(nad morzem) z prędkością 90 km/h wyniosło 4,1 l. Tak pokazał komputer. Jechałem nocą,przez Wrocław, Poznań,dwoje małych dzieci,samochód ful załadowany jak wiadomo. Koło domu spalanie wynosi około 6,2 ,jak się jeździ delikatnie to około 5,7l. Podaje dane z komputera,które pokrywały się z tankowaniem. Mam pół roku daćkę, jeździ się fajnie, wiadomo że samochód nie jest z najwyższej półki,ale dla tradycyjnej rodziny jest wystarczający.moge go polecić pomimo że zrobiłem nim 5000 km. Moim zdaniem jest to samochód typowo miejski, najbardziej ekonomiczny i nie paliwożerny do 100km/h. Pozdrawiam
7,6
Dacia Logan II
MCV Facelifting 0.9 TCe LPG 90KM 66kW
Witam wszystkich. Na wstępie chce powiedzieć, że odebrałem moją dacie 2 tygodnie temu i zrobiłem nią dopiero 1000 km. Wstępnie mogę napisać że ogólnue jestem zadowolony z wyboru auta i z jego eksploatacji. Stosunek ceny za nowe auto do wygladu, wykończenia auta, dynamiki jadzy , systemów bezpieczeństwa i komfurtu jazdy ocenia bardzo dobrze. Jeśli ktoś chce kupić to auto to szczerze polecam. Co do spalania to z góry mowie, że spalanie oscyluje w granicach 8l / 100km bez wzgledu na styl jazdy, tryb eco, s&s i klimatyzacje. Tryb eco mozecie sobie z góry datować. Strasznie zamula auto i odbiera cala frajde z jazdy a spalanie jest takie samo jak nie wyższe. Jak zwykle producent mocno przesadzil z podanie spalania. Mialo byc w miescie 6l/100 a wychodzi ponad 2l wiecej wiec slabo. Jednak biorac pod uwage ilosc miejsca w środku, pojemność bagaźnika i dynamike jazdy to ogólnie jest ok. Kupując nowe auto za 54000zł nie znajdziemy tak duzego auta a zarazem tak ekonomicznego.
6,8
Dacia Logan II
MCV Facelifting 0.9 TCe 90KM 66kW
Spalanie dosyć sporo większe od tego które podaje producent. Jazda w dużym mieście w umiarkowanym ruchu spalanie ok.7,5-8,5 litra na 100 km. Jazda w korku z włączoną klimą powoduje wzrost spalania powyżej 9 litrów na 100 km. Na trasie jest już o wiele lepiej. Jazda na drodze krajowej, dwie osoby na pokładzie plus bagaż, włączona klima i średnia prędkość 70-90 km/h generują spalanie rzędu 5,5-6,5 l/100 km. Jazda na drodze ekspresowej/autostradzie ze stałą prędkością 110-130 km/h spalanie ok 7 litrów na 100 km. Podsumowując jest sporo więcej niż deklaruje producent ale tragedii nie ma, warto dodać że spalanie można nieco zmniejszyć poprzez tankowanie lepszego jakościowo paliwa.
Dacia Logan II MCV Facelifting