Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Fiat Bravo Hatchback 3d 2.0 HGT 20V

Model należący do niższej klasy średniej produkowany w latach 1995-2001 oraz ponownie od 2007 roku. Pierwsza, bardzo udana generacja Bravo (wraz z bliźniaczym modelem Brava) pojawiła się na rynku w miejsce modelu Tipo. W 2001 roku zaprzestano jej produkcji, a w ofercie Fiata auto zostało zastąpione przez model Stilo. Sześć lat później, po rozczarowującej karierze Stilo, zaprezentowano drugą, odmienioną generację Bravo utrzymaną w stylistyce znanej z Fiata Grande Punto.

Fiat Bravo - lewy bok
Fiat Bravo - prawy bok
Fiat Bravo - prawy bok
Fiat Bravo - lewy bok
Fiat Bravo - widok ogólny wnętrza z przodu
Fiat Bravo - pełny panel przedni
Fiat Bravo - widok ogólny wnętrza z przodu

Generacje Fiat Bravo

  • Wybierz generację: Fiat Bravo II (2006 - teraz)
    Fiat Bravo II

    Fiat Bravo II

    Druga generacja modelu została zaprezentowana w 2007 roku. Bravo II zastąpił największy niewypał w historii włoskiej marki, Fiata Stilo. Stylistycznie model nawiązuje do Grande Punto (przód) oraz pierwszej generacji Bravo (charakterystyczne tylne, pierścieniowe...

    więcej o Fiat Bravo II

  • Wybierz generację: Fiat Bravo I (1995 - 2001)
    Fiat Bravo I

    Fiat Bravo I

    Pierwsza generacja modelu debiutowała w 1995 roku. Bravo (trzydrzwiowy hatchback) zaprezentowany wraz z bliźniaczym modelem Brava (pięciodrzwiowy hatchback) to następca udanego, choć wysłużonego Fiata Tipo. W 1996 roku para Bravo-Brava została uhonorowana...

    więcej o Fiat Bravo I

Projektując nowe Bravo, styliści Fiata postanowili zerwać z konserwatywnym designem poprzednika, czyli modelu Stilo. W efekcie powstała atrakcyjna karoseria udanie łącząca dynamiczny wizerunek z elegancją. Pas przedni zdobią reflektory i wloty powietrza przywołujące na myśl Grande Punto, tył urozmaicają zaś lampy o charakterystycznej fakturze.

Urody nie brakuje również wnętrzu kompaktowego Fiata. Co ważne, ładna stylistyka poszła w parze z odpowiednią czytelności i bardzo prostą obsługą. Atutem wnętrza jest również jakość wykończenia – zarówno do spasowania, jak i samych materiałów nie można mieć żadnych zastrzeżeń.

A jak kabina Bravo wypada pod względem oferowanej przestrzeni? Przyzwoicie. Wnętrze nie należy może do czołówki najprzestronniejszych w segmencie, ale ilość miejsca powinna wystarczyć większości pasażerom. Bezkonkurencyjna okazuje się natomiast pojemność kufra, którego wykorzystanie utrudnia niestety wysoki próg załadunku.

Pod względem właściwości jezdnych i komfortu resorowania, kompakt Fiata również prezentuje się przyzwoicie. Auto dobrze trzyma się obranego kursu jazdy, przechyły nadwozia na zakrętach nie są nadmierne, a pochłanianie nierówności stoi na dobrym poziomie. Przydałby się za to bardziej precyzyjny układ kierowniczy.

Koszty to kategoria, w której auto ma się czym pochwalić. Kwoty widniejące w cenniku okazują się atrakcyjne, za kupnem przemawia też niezłe wyposażenie. Nie bez znaczenia jest również gwarancja – właściciel Bravo ma zapewnioną 3-letnią ochronę bez limitu kilometrów.

Komentarze redakcji

Powagosław: Fiat zrobił krok w tył, żeby posunąć się o dwa, a nawet trzy do przodu. Powrót do Bravo kosztem Stilo, niezłego wozu, który okazał się jednak dyplomatyczną porażką, był wyjściem najlepszym z możliwych. Co więcej, Fiat zrobił z Bravo wyjątkowo urodziwego kompakta. Brawo.
Luzacjusz: Stilo miał osobowość niemieckiego czołgu i wyglądał jak Oliver Kahn. Bravo to lekkość włoskiego pesto i wdzięk Moniki Bellucci. Czyli piękna i bestia. Jak w tej bajce.

Silniki Fiat Bravo

Fiat Bravo II - jaki silnik wybrać?

Era starych, fiatowskich silników w tym modelu minęła! Podstawowy, benzynowy 1.4l o mocy 90KM zadowoli zwolenników statecznego życia. Warto jednak dołożyć trochę więcej i kupić motor o tej samej pojemności, ale z turbosprężarką. Generuje 120 lub 150KM, spala niewiele więcej paliwa niż słabszy brat i dorzuca wypieki na twarzy – szczególnie mocniejsza wersja. Fiat pokochał swoje diesle i w Bravo II zaoferował spory wybór. Najsłabszy Multijet ma 1.6l i 105KM. Radzi sobie z autem całkiem nieźle, ale jak kupować, to coś ciekawszego. Mocniejsza wersja ma 120KM, też jest oszczędna, a ucieszy bardziej. Dla wybrednych topowe diesle 1.9l 150KM oraz 2.0l 165KM – wcielenie świetnych osiągów i ochrony więdnących drzew. Szkoda tylko, że nie „kręcą” się jak „benzynowce”... .

Publikacje o Fiat Bravo

Fiat Bravo II - brzydcy mają gorzej

Czasem tak jest, że człowiek wejdzie do sklepu, zobaczy koszulę i od razu poczuje, że musi ją mieć. Co z tego, że to setna koszula i nie ma już nawet gdzie ich chować - ona krzyczy "kup mnie". I tego właśnie chyba zabrakło Fiatowi Stilo - auto było naprawdę niezłe, ale nie było w nim "tego...

Fiat Bravo - włoska robota
 
Nasz test Fiat Bravo 1.6 Multijet 120 KM

Zaprojektowanie Fiata Bravo trwało jedynie półtora roku i kosztowało o połowę mniej, niż projekt jego poprzednika - modelu Stilo. Wydatki obniżono także dzięki użyciu symulacji komputerowych. Takie rozwiązanie z pewnością było korzystne (i bardzo oszczędne!) dla Fiata. Ale czy Bravo nie stracił włoskiej...

Fiat Bravo 2,0 Multijet - Urok bez gadania
 
Nasz test

Przyznam, że cieszyłem się na spotkanie z Fiatem Bravo. Lubię ten model, a tym razem miałem do czynienia z jedną z jego najmocniejszych odmian - dwulitrowym turbodieslem Multijet, który dysponuje mocą 165 KM i maksymalnym momentem obrotowym 360 Nm. Rozpędza on samochód o wadze 1360 kg do 100 km/h w ciągu...

Fiat Bravo 1.6 Multijet

Robi wrażenie

Małe Maranello?

Jeszcze przed pojawieniem się nowego Bravo w salonach odbyłem jazdy testowe wersją Sport z dwulitrowym silnikiem Diesla o mocy 150 KM. Sprawdziłem go zarówno na świętokrzyskich drogach krajowych i lokalnych, jak i w Miedzianej Górze, wyciskając z niego ostatnie "poty" na mokrej i suchej nawierzchni...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Fiat Bravo

Fiat Bravo na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Fiat BravoautoWcentrum - społeczność Fiat Bravo

najwyższe oktanyAuta - Fiat Bravo

Fiat Bravo GT JTD 65,62

Fiat Bravo czarna perła 66,16

Fiat Bravo CZARNY 70,70

Fiat Bravo 69,93

Fiat Bravo  1,6 JTD M-jet 87,87

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Fiat Bravo

Kolins1990 30,17

stew666 30,18

adam486 64,67

kruk_sk 99,26

Radziker 30,17

brawo 30,15

FranzMaurer 99,05

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Fiat Bravo

Szyba, o sprzęgle słów kilka, i30 przez chwilę na stanie, Bravo znowu nadaje.
Szyba, o sprzęgle słów kilka, i30 przez chwilę na stanie, Bravo znowu nadaje. Chronologiczny porządek wydarzeń: 3 września, środa. Po wizycie Klientów zsz...
Chłodnica wymieniona.
Chłodnica wymieniona. Jak pisałem wcześniej, tak też się stało. Chłodnica wymieniona i wszystko działa...
Co w nim siedzi czyli oględziny i przegląd techniczny
Co w nim siedzi czyli oględziny i przegląd techniczny Dziś zrobiłem przegląd : hamulce nowe zawieszenie spoko silnik ok komputer n...
28.01.2014 Kolejna kontrola w "posiadłości"
28.01.2014 Kolejna kontrola w Trzeba od czasu do czasu pojechać w "plener", aby sprawdzić, czy kolejny raz nie...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Fiat Bravo

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Fiat Bravo
 

Najpopularniejsza wersja Fiat Bravo

Fiat Bravo

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Fiat Bravo
 

Fiat Bravo najczęściej porównywane z:

Opel Astra
2.0 CDTI ECOTEC (165 KM)
Audi A3
1.4 TFSI (125 KM)
Honda Civic
1.6 i-DTEC (120 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Fiat Bravo 1.4 Dynamic Fiat Bravo 1.4 Dynamic
Rocznik: 2011. Przebieg: 46 050 km. Silnik: 1.4 66KM .
Cena: 32 400 zł
Fiat Bravo  1.4 90 [KM] 5DR DYNAMIC Fiat Bravo 1.4 90 [KM] 5DR DYNAMIC
Rocznik: 2011. Przebieg: 113 067 km. Silnik: 1.4 66KM .
Cena: 28 900 zł

Używane Fiat Bravo

Fiat Bravo
1.9 diesel 150 KM
2009
33 900 PLN
Fiat Bravo
1.6 diesel 120 KM
168 000 km, 2010
28 500 PLN
Fiat Bravo
1.6 diesel 88 KM
72 200 km, 2011
36 900 PLN
Fiat Bravo
1.6 diesel 120 KM
92 000 km, 2010
33 900 PLN

Ocena auta Fiat Bravo Hatchback 3d 2.0 HGT 20V

  • Średnia ocena
    na podstawie 26 opinii
  • 3,72
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Fiat Bravo Hatchback 3d 2.0 HGT 20V (147 KM)

2.0 20V V5 HGT to SUPER AUTKO dla ´´rozsądnego´´ czlowieka. HaGieTka przyspiesza jak szalona, stad polecam tylko tym "madrzejszym" kierowcom :)) Latwo stracic kontrole nad pojazdem przy predkosciach powyzej 220km/h, a musze przyznac, że takie osiągi nie sa dla niego problemem.

dodał: Paweł P. veroni@wp.pl
Fiat Bravo Hatchback 3d 2.0 HGT 20V (147 KM)

Świetne autko, z silnikiem 2.0 HGT to mała rakiet, troszke twarde zawieszenie jak na polskie drogi ale to w końcu wersja sportowa. Troszkę pali, co przy osiagach "8s do setki" nożna wybaczyć. Brak poważniejszych usterek.

dodał: polakand@poczta.onet.pl
Fiat Bravo Hatchback 3d 2.0 HGT 20V (147 KM)

w sumie auto sprawje sie bez zarzutow, tylko ze jak juz cos nawali, to lepiej sprzedac samochod, ceny naprawy lub wymiany czesci zbyt drogie

dodał: s.jankowski@tiscali.fr
Fiat Bravo Hatchback 3d 2.0 HGT 20V (147 KM)

auto z tym silnikiem bardzo dobrze sie prowadzi i napewno niema rozczarowania podczas wyprzedzania , oglonie auto jest dobre

dodał: mizol

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Fiat Bravo

Fiat Bravo I Hatchback 3d - galeria społeczności Fiat Bravo II 1.9 TD MultiJet 150KM - galeria redakcyjna Fiat Bravo II Facelifting 1.6 MultiJet 16V 120KM - galeria redakcyjna Fiat Bravo Fiat Bravo 2007 Fiat Bravo I - galeria społeczności Fiat Bravo II - galeria społeczności Fiat Bravo II Facelifting Fiat Bravo - galeria redakcyjna
Zobacz inne galerie Fiat

Opinie o instalacji LPG

Fiat Bravo

  • 1.
  • 5,00 Fiat Bravo II 1.4 T-JET 16V (120KM) 2008r.
    dodał: Andrzej, 02.01.2012

    LPG zamontowane w Łomży. Instalacja na sterowniku AGIS OBD CAN. Po przebiegu 10 000 km bez problemów. Silnik nic nie stracił na mocy i rozwija ją bez żadnych szarpnięć nawet przy mocnych przyśpieszeniach. Ostatnio robiłem test spalania. Na 1425 km auto spaliło 22,2 l Pb 95 na rozgrzanie silnika + 108,2 l LPG. Łącznie daje to 130,5 l. zatem 130,4 l / 1425 km daje 9,2 l/100km LPG i Pb. Przy obecnych cenach 5.4 zł PB i 2,75 daje koszt przejechania 100 km ok.30 zł. Auto użytkuję w proporcjach ok. 35/65 miasto/trasa.

  • 2.
  • 2,25 Fiat Bravo I 1.6 16V (103KM) 1999r.
    dodał: gtw, 20.10.2010

    ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!! Mechanicy nie znaja sie na rzeczy, banda partaczy z szefem na czele, który potrafi tylko zamydlac klientowi oczy i nic wiecej. Na swojej stronie pisze , ze samochody to jego pasja a tak naprawde nie ma o nich zielonego pojecia, co wiecej w tym warsztacie nie naprawia sie aut tylko sie je psuje.

  • 3.
  • 5,00 Fiat Bravo I 2.0 HGT 20V (147KM) 1997r.
    dodał: Paweł P., 09.04.2012

    Instalacja montowana na warsztacie u Roberta Wilgosza we Wrociszowie k. Nowej Soli. Spalanie LPG wynosiło średnio 10 litrów, wówczas, gdy na PB palił czasem 11 litrów. Zero spadku mocy. Super wyregulował instalacje. http://www.fnw-na-gaz.net/ Polecam.

  • 4.
  • 5,00 Fiat Bravo II 1.4 T-JET 16V (150KM) 2008r.
    dodał: beksa, 06.06.2012

    Jedynie jak konczy sie gaz (ponizej 15L) przy depnieciu w gaz przelacza sie na benzyne. Spalanie to 10.5 na gazie a 8.5 na benzynie. Instalacja zakladana w Kusiętach koło Częstochowy w warsztacie p. Gawrona. Dałem dużo bo w 2009 wydałem 4000zł

  • 5.
  • 5,00 Fiat Bravo I 1.4 (75KM) 1996r.
    dodał: Marcin, 05.01.2011

    Chciałbym tu głównie polecic firme która mi montowała instalacje NAGAZ STEFANOWSKI w Łodzi.Do momentu założenia gazu byłem mu nie ufny.Ale teraz wiem żę kolejne moje benzyniaki trafią do w.w. serwisu w celu zagazowania.Auto chodzi elegancko;)

  • 6.
  • 4,75 Fiat Bravo II 1.4 i 16V MPI (90KM) 2009r.
    dodał: mczajka, 03.06.2014

    Już wcześniej na benzynie na niskich obrotach falował silnik. Na gazie jest to mocniej odczuwalne. Jest bardziej mułowaty (tylko 90 KM) na gazie, ale spalanie nawet tylko 8 l/100 km Koszty jazdy w porównaniu z benzyną rewelacja !!

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Fiat Bravo

Fiat Bravo

256 komentarzy

201 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Bravo 2~Bravo 2

Do ~koko: ja kupiłem Bravo 1,9 i już po 2 dniach odpadło mi 1 koło to servis dał nowe,po kilku dniach odpadły mi lusterka,po miesiącu wszystkie drzwi i plastyki,na 1 ce auto jechało mi do tyłu ale servis stwierdził że to wina konkurencji i żebym więcej nie kupywał FIATA BRAVO 1.9 8V 120 KM fabrycznie bez filtra cz.stałych

~Martin~Martin

Do ~peter:

Potwierdzam to, co napisał użytkownik Rafin. Moje Bravo kupiłem w 2011 jako auto z rocznika 2010. Około przebiegu 20.000 km zaczęło dochodzić zgrzytanie z okolic przendich kół. winowajcą okazała się wadliwa przekładnia kierownicza, którą 2 razy próbowano naprawiać, a za 3 wymieniono (po mojej pisemnej interwencji w centrali fiata w Bielsku). Wcześniej wymieniono mi 1 bieg (typowa przypadłość tego auta nie wchodzący 1 bieg w niektórych egzemplarzach). Przeprogramowano mi silnik, w którym falowały wolne obroty. Rozłożono i złożono jeszcze raz fotel, którego rama waliła jak puste butelki. Wymieniono radio, gdyż odtwarzać CD po prostu przestał działać. Do tego pracownicy serwisu są aroganccy i niechętni do wykonywania napraw gwarancyjnych. Teraz przy przebiegu 24.000 z autem jest już wszystko OK. Zmieniłem Jeszcze tylko kompletnie wybite sworznie wahaczy (trzeba było zrywać oryginalne nity na wahaczach), ale to raczej kwestia Poznańskich dróg (auto cały przebieg przejechało praktycznie tylko po mieście). To co pisze użytkownik Rafin, to nie wytwór jego wyobraźni. Co prawda auta z silnikiem 1.4 t-jet to (jak za tę cenę) bardzo precyzyjnie prowadząca się rakieta, wydająca przy tym całkiem sportowe dźwięki (na 2 biegu idzie od 20 km/h do 100 km/h). I tylko dla tego nie sprzedaję tego auta.

...a na koniec dodam, że bieg znów przestaje wchodzić i obroty powoli znowu zaczynają falować. Wcześniej 2 lata jeździłem Pandą i kompletnie nic się nie działo. Szkoda, że Fiat porządnie potrafi robić tylko proste małe auta.

~Marek Kazanecki~Marek Kazanecki

Kupiłem nowego Fiata BRAVO w połowie 2009 r. z benzynowym silnikiem 1,4 l, 90 KM (inny nie był dostępny w salonie firmowym). Samochód elegancki, dobrze wyposażony, ale silnik niezwykle leniwy, wolno osiągający obroty, trudno nim było wyprzedzać. Na autostradzie z trudem osiągało się niespełna 170 km/h. Po roku użytkowania (kilkanaście tys. km) nagle okazało się, że brakuje dużo oleju silnikowego i oto zaskoczenie: popękane pierścienie tłokowe i łańcuch rozrządu do wymiany ! Serwis wymienił na gwarancji, ale straciłem zaufanie do tego auta. Wkrótce musiałem je sprzedać ze względów osobistych. Nie polecam auta z tym silnikiem.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Fiat

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
57 327
Przejechany dystans
29 554 823 km
Zatankowanego paliwa
1 570 457 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
8 133
Wydanych pieniędzy
2 201 589 zł
Średnie wydatki na auto
1 009 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
11 500
Wydanych pieniędzy
2 595 704 zł
Średnie wydatki na auto
1 190 zł
Zobacz dzienniki kosztów Fiat (2 181)

Testy zderzeniowe Fiat Bravo

Najnowsze testy zderzeniowe Fiat Bravo przeprowadzone przez Euro NCAP.

Fiat Bravo

Fiat Bravo
2007

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Fiat

Zużycie paliwa Fiat Bravo Hatchback 3d 2.0 HGT 20V

Na podstawie 32 raportów spalania

Pb
LPG
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Adam, dodano: 29.01.2011 12:41

Latem jeżdziłem na kołach 18´, średnie spalanie oscylowało w granicach 6,5l/ 100km, na zime zakupiłem 16´ i tutaj miłe zaskoczenie, spalanie spadło do ok 5,5l /100km; Ogólnie jestem zadowolony, samochód jest bardzo dobrze wyposażony, ma wszystko to co powinno być w nowoczesnym samochodzie. Dodatkowo bardzo dynamiczna jednastka napędowa pozwala czerpać frajdę z jazdy. Przed zakupem były trzy typy: Leon, Bravo, Astra III.. wybór padł Fiata..z perspektywy czasu, gdybym miał wybierać jeszcze raz, wybór pewnie byłby taki sam :) Fiat Bravo 150KM, Sport, Maranello; Meravigliosa Creatura

pełny raport Fiat Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet

autor: elster.rs@gmail, dodano: 28.10.2007 12:42

Inni mówią że mam ciężką nogę ale jak ślysze że 120KM diesel potzrebuje ponad 9l/100km na trasie to wiem jedno że tarcze hamulcowe w tym aucie "świecą". Jeżeli ktoś jeździ kilka metrów za innym pojazdem to hamulec i gaz są naciskane na zmianę i zużycie paliwa rośnie, a o bezpieczeństwienie mozna w tych przypadkach mówić. pokonuję 3000km miesięcznie i przejechałem 15000 km i nie odnotowałem wiecj niż 7.5l/100km na trasie Katowice - Krotoszyn - Katowice ze średnią prędkościa 127km/h. Odcinek A4 Katowice Wrocław znacznie podniósł prędkość średnią ale korki we Wrocławiu zużycie paliwa.

pełny raport Fiat Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet

autor: brawolot, dodano: 20.01.2014 19:11

//SPALANIE//LPG 2. gen. - TRASA: 9 (Warszawa-Koszalin, prędkość do max 130)raz, gdy były sznury, a ja cisnąłem, jak wariat wyszło 10,8; MIASTO:11-13(Warszawa - w zależnosci od korków), 10-11 Koszalin//CZĘŚCI//Tarcze + klocki kpl. na przód=300PLN, rozrząd gates/INA z robocizna poza miastem=500PLN, filtr kabin=60PLN (na allegro jakieś 30:)//UŻYTKOWANIE//po kupnie ukręciła się mała śrubka na bębnie koła (zbędna - służyła do podtrzymania bębna dopóki nie wkręcimy śrub); na jednej kolumnie była urwana śruba, przy próbie odkręcenia 2-ch pozostałych ukręciła się druga; przy wyjmowaniu kolumny McP mechanik stuknął w przewód hamulcowy(alu!!!) i zrobiłem cały przód na "Cu" + gumowe przewody końcowe - z robocizną ok 420PLN, poza tym do pół roku OK, zimą wyszły dziury z podłogi i w tylnym nadkolu; dwukrotne zanurkowanie przodem=cieknąca skrzynia i ślizgające się sprzęgło-czytaj wymiana, mechanik poprzedniego właściciela za mocno dokręcił świece, co skutkowało wyrwaniem=nalewka+używana cewka=400PLN, po sprzedaży ponoć zaczął kopcić. PODSUMOWANIE: spalanie do przyjęcia, samochód delikatny - jak każdy FIAT czy ALFA 140-150km/h nieprzyjemny już szum od szyb/drzwi (wszystko zamknięte:) Uwielbiałem ten samochód - pięknie łykał zakręty, doskonale się prowadził, a lekki tył pozwalał zimą driftować, to była prawdziwa, ognista miłość, ale taka, w której skacze się sobie do gardeł:D

pełny raport Fiat Hatchback 3d 1.8 GT

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Fiat Bravo Hatchback 3d 2.0 HGT 20V

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Fiat Bravo Hatchback 3d 2.0 HGT 20V

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Fiat Bravo I Hatchback 3d 2.0 HGT 20V 147KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Fiat Bravo, oglądali także