Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Fiat Bravo Hatchback 3d 2.0 HGT 20V

Model należący do niższej klasy średniej produkowany w latach 1995-2001 oraz ponownie od 2007 roku. Pierwsza, bardzo udana generacja Bravo (wraz z bliźniaczym modelem Brava) pojawiła się na rynku w miejsce modelu Tipo. W 2001 roku zaprzestano jej produkcji, a w ofercie Fiata auto zostało zastąpione przez model Stilo. Sześć lat później, po rozczarowującej karierze Stilo, zaprezentowano drugą, odmienioną generację Bravo utrzymaną w stylistyce znanej z Fiata Grande Punto.

Fiat Bravo - lewy bok
Fiat Bravo - prawy bok
Fiat Bravo - prawy bok
Fiat Bravo - lewy bok
Fiat Bravo - widok ogólny wnętrza z przodu
Fiat Bravo - pełny panel przedni
Fiat Bravo - widok ogólny wnętrza z przodu

Generacje Fiat Bravo

  • Wybierz generację: Fiat Bravo II (2006 - teraz)
    Fiat Bravo II

    Fiat Bravo II

    Druga generacja modelu została zaprezentowana w 2007 roku. Bravo II zastąpił największy niewypał w historii włoskiej marki, Fiata Stilo. Stylistycznie model nawiązuje do Grande Punto (przód) oraz pierwszej generacji Bravo (charakterystyczne tylne, pierścieniowe...

    więcej o Fiat Bravo II

  • Wybierz generację: Fiat Bravo I (1995 - 2001)
    Fiat Bravo I

    Fiat Bravo I

    Pierwsza generacja modelu debiutowała w 1995 roku. Bravo (trzydrzwiowy hatchback) zaprezentowany wraz z bliźniaczym modelem Brava (pięciodrzwiowy hatchback) to następca udanego, choć wysłużonego Fiata Tipo. W 1996 roku para Bravo-Brava została uhonorowana...

    więcej o Fiat Bravo I

Projektując nowe Bravo, styliści Fiata postanowili zerwać z konserwatywnym designem poprzednika, czyli modelu Stilo. W efekcie powstała atrakcyjna karoseria udanie łącząca dynamiczny wizerunek z elegancją. Pas przedni zdobią reflektory i wloty powietrza przywołujące na myśl Grande Punto, tył urozmaicają zaś lampy o charakterystycznej fakturze.

Urody nie brakuje również wnętrzu kompaktowego Fiata. Co ważne, ładna stylistyka poszła w parze z odpowiednią czytelności i bardzo prostą obsługą. Atutem wnętrza jest również jakość wykończenia – zarówno do spasowania, jak i samych materiałów nie można mieć żadnych zastrzeżeń.

A jak kabina Bravo wypada pod względem oferowanej przestrzeni? Przyzwoicie. Wnętrze nie należy może do czołówki najprzestronniejszych w segmencie, ale ilość miejsca powinna wystarczyć większości pasażerom. Bezkonkurencyjna okazuje się natomiast pojemność kufra, którego wykorzystanie utrudnia niestety wysoki próg załadunku.

Pod względem właściwości jezdnych i komfortu resorowania, kompakt Fiata również prezentuje się przyzwoicie. Auto dobrze trzyma się obranego kursu jazdy, przechyły nadwozia na zakrętach nie są nadmierne, a pochłanianie nierówności stoi na dobrym poziomie. Przydałby się za to bardziej precyzyjny układ kierowniczy.

Koszty to kategoria, w której auto ma się czym pochwalić. Kwoty widniejące w cenniku okazują się atrakcyjne, za kupnem przemawia też niezłe wyposażenie. Nie bez znaczenia jest również gwarancja – właściciel Bravo ma zapewnioną 3-letnią ochronę bez limitu kilometrów.

Komentarze redakcji

Powagosław: Fiat zrobił krok w tył, żeby posunąć się o dwa, a nawet trzy do przodu. Powrót do Bravo kosztem Stilo, niezłego wozu, który okazał się jednak dyplomatyczną porażką, był wyjściem najlepszym z możliwych. Co więcej, Fiat zrobił z Bravo wyjątkowo urodziwego kompakta. Brawo.
Luzacjusz: Stilo miał osobowość niemieckiego czołgu i wyglądał jak Oliver Kahn. Bravo to lekkość włoskiego pesto i wdzięk Moniki Bellucci. Czyli piękna i bestia. Jak w tej bajce.

Silniki Fiat Bravo

Fiat Bravo II - jaki silnik wybrać?

Era starych, fiatowskich silników w tym modelu minęła! Podstawowy, benzynowy 1.4l o mocy 90KM zadowoli zwolenników statecznego życia. Warto jednak dołożyć trochę więcej i kupić motor o tej samej pojemności, ale z turbosprężarką. Generuje 120 lub 150KM, spala niewiele więcej paliwa niż słabszy brat i dorzuca wypieki na twarzy – szczególnie mocniejsza wersja. Fiat pokochał swoje diesle i w Bravo II zaoferował spory wybór. Najsłabszy Multijet ma 1.6l i 105KM. Radzi sobie z autem całkiem nieźle, ale jak kupować, to coś ciekawszego. Mocniejsza wersja ma 120KM, też jest oszczędna, a ucieszy bardziej. Dla wybrednych topowe diesle 1.9l 150KM oraz 2.0l 165KM – wcielenie świetnych osiągów i ochrony więdnących drzew. Szkoda tylko, że nie „kręcą” się jak „benzynowce”... .

Publikacje o Fiat Bravo

Fiat Bravo II - brzydcy mają gorzej

Czasem tak jest, że człowiek wejdzie do sklepu, zobaczy koszulę i od razu poczuje, że musi ją mieć. Co z tego, że to setna koszula i nie ma już nawet gdzie ich chować - ona krzyczy "kup mnie". I tego właśnie chyba zabrakło Fiatowi Stilo - auto było naprawdę niezłe, ale nie było w nim "tego...

Fiat Bravo - włoska robota
 
Nasz test Fiat Bravo 1.6 Multijet 120 KM

Zaprojektowanie Fiata Bravo trwało jedynie półtora roku i kosztowało o połowę mniej, niż projekt jego poprzednika - modelu Stilo. Wydatki obniżono także dzięki użyciu symulacji komputerowych. Takie rozwiązanie z pewnością było korzystne (i bardzo oszczędne!) dla Fiata. Ale czy Bravo nie stracił włoskiej...

Fiat Bravo 2,0 Multijet - Urok bez gadania
 
Nasz test

Przyznam, że cieszyłem się na spotkanie z Fiatem Bravo. Lubię ten model, a tym razem miałem do czynienia z jedną z jego najmocniejszych odmian - dwulitrowym turbodieslem Multijet, który dysponuje mocą 165 KM i maksymalnym momentem obrotowym 360 Nm. Rozpędza on samochód o wadze 1360 kg do 100 km/h w ciągu...

Fiat Bravo 1.6 Multijet

Robi wrażenie

Małe Maranello?

Jeszcze przed pojawieniem się nowego Bravo w salonach odbyłem jazdy testowe wersją Sport z dwulitrowym silnikiem Diesla o mocy 150 KM. Sprawdziłem go zarówno na świętokrzyskich drogach krajowych i lokalnych, jak i w Miedzianej Górze, wyciskając z niego ostatnie "poty" na mokrej i suchej nawierzchni...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Fiat Bravo

Fiat Bravo na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Fiat BravoautoWcentrum - społeczność Fiat Bravo

najwyższe oktanyAuta - Fiat Bravo

Fiat Bravo 2.0MJ 165KM 81,97

Fiat Bravo Sport T-Jet 73,99

Fiat Bravo 'samozlo' 83,76

Fiat Bravo CZARNY 70,39

Fiat Bravo  1,6 JTD M-jet 87,76

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Fiat Bravo

mctoja2 30,18

Pawel1077 30,18

Trefi 62,42

niki129 96,41

bolo99 32,40

francuzz 45,86

Zibi22 31,23

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Fiat Bravo

Przyciemione szyby + alufelgi
Przyciemione szyby + alufelgi Z uwagi na nadejście lata mój Bravo dostał ode mnie komplet przyciemnionych szyb...
Nie ma jak polska zaradność.
Nie ma jak polska zaradność. Jakoś tak się złożyło, że zerwała się linka klamki wewnętrznej od strony kierowc...
Idzie (jedzie?) nowe (stare?).
Idzie (jedzie?) nowe (stare?). Myślałem, myślałem i wymyśliłem. W podjęciu decyzji pomogła dobra oferta otrzyma...
Spory problem...spore koszty
Spory problem...spore koszty Stała się fatalna rzecz w aucie. Otóż zaczęła przeciekać chłodnica układu chłodz...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Fiat Bravo

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Fiat Bravo
 

Najpopularniejsza wersja Fiat Bravo

Fiat Bravo

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Fiat Bravo
 

Fiat Bravo najczęściej porównywane z:

Volkswagen Golf
1.4 TSI BlueMotion Technology (125 KM)
Hyundai i30
1.4 CVVT (100 KM)
Volvo V40
2.0 D3 (150 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS "BRAZIL"
Rocznik: 2014. Przebieg: 1 000 km. Silnik: 0.1 100KM, benzynowy.
Cena: 63 800 zł 53 900 zł
Zyskujesz: 9 900 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny SEAT Leon STYLE Demonstracyjny SEAT Leon STYLE
Rocznik: 2013. Przebieg: 5 000 km. Silnik: 1.2 105KM, benzynowy.
Cena: 84 185 zł 73 900 zł
Zyskujesz: 10 285 zł Zobacz szczegóły »

Używane Fiat Bravo

Fiat Bravo
1.9 diesel 150 KM
2009
33 900 PLN
Fiat Bravo
1.6 diesel 120 KM
168 000 km, 2010
28 500 PLN
Fiat Bravo
1.6 diesel 88 KM
72 200 km, 2011
36 900 PLN
Fiat Bravo
1.6 diesel 120 KM
92 000 km, 2010
33 900 PLN

Ocena auta Fiat Bravo Hatchback 3d 2.0 HGT 20V

  • Średnia ocena
    na podstawie 26 opinii
  • 3,72
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Fiat Bravo Hatchback 3d 2.0 HGT 20V (147 KM)

2.0 20V V5 HGT to SUPER AUTKO dla ´´rozsądnego´´ czlowieka. HaGieTka przyspiesza jak szalona, stad polecam tylko tym "madrzejszym" kierowcom :)) Latwo stracic kontrole nad pojazdem przy predkosciach powyzej 220km/h, a musze przyznac, że takie osiągi nie sa dla niego problemem.

dodał: Paweł P. veroni@wp.pl
Fiat Bravo Hatchback 3d 2.0 HGT 20V (147 KM)

Świetne autko, z silnikiem 2.0 HGT to mała rakiet, troszke twarde zawieszenie jak na polskie drogi ale to w końcu wersja sportowa. Troszkę pali, co przy osiagach "8s do setki" nożna wybaczyć. Brak poważniejszych usterek.

dodał: polakand@poczta.onet.pl
Fiat Bravo Hatchback 3d 2.0 HGT 20V (147 KM)

w sumie auto sprawje sie bez zarzutow, tylko ze jak juz cos nawali, to lepiej sprzedac samochod, ceny naprawy lub wymiany czesci zbyt drogie

dodał: s.jankowski@tiscali.fr
Fiat Bravo Hatchback 3d 2.0 HGT 20V (147 KM)

auto z tym silnikiem bardzo dobrze sie prowadzi i napewno niema rozczarowania podczas wyprzedzania , oglonie auto jest dobre

dodał: mizol

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Fiat Bravo

Fiat Bravo II 1.9 TD MultiJet 150KM - galeria redakcyjna Fiat Bravo II - galeria społeczności Fiat Bravo Fiat Bravo II Facelifting Fiat Bravo - galeria redakcyjna Fiat Bravo I - galeria społeczności Fiat Bravo II Facelifting 1.6 MultiJet 16V 120KM - galeria redakcyjna Fiat Bravo 2007 Fiat Bravo I Hatchback 3d - galeria społeczności
Zobacz inne galerie Fiat

Opinie o instalacji LPG

Fiat Bravo

  • 1.
  • 5,00 Fiat Bravo II 1.4 T-JET 16V (120KM) 2008r.
    dodał: Andrzej, 02.01.2012

    LPG zamontowane w Łomży. Instalacja na sterowniku AGIS OBD CAN. Po przebiegu 10 000 km bez problemów. Silnik nic nie stracił na mocy i rozwija ją bez żadnych szarpnięć nawet przy mocnych przyśpieszeniach. Ostatnio robiłem test spalania. Na 1425 km auto spaliło 22,2 l Pb 95 na rozgrzanie silnika + 108,2 l LPG. Łącznie daje to 130,5 l. zatem 130,4 l / 1425 km daje 9,2 l/100km LPG i Pb. Przy obecnych cenach 5.4 zł PB i 2,75 daje koszt przejechania 100 km ok.30 zł. Auto użytkuję w proporcjach ok. 35/65 miasto/trasa.

  • 2.
  • 2,25 Fiat Bravo I 1.6 16V (103KM) 1999r.
    dodał: gtw, 20.10.2010

    ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!! Mechanicy nie znaja sie na rzeczy, banda partaczy z szefem na czele, który potrafi tylko zamydlac klientowi oczy i nic wiecej. Na swojej stronie pisze , ze samochody to jego pasja a tak naprawde nie ma o nich zielonego pojecia, co wiecej w tym warsztacie nie naprawia sie aut tylko sie je psuje.

  • 3.
  • 5,00 Fiat Bravo I 2.0 HGT 20V (147KM) 1997r.
    dodał: Paweł P., 09.04.2012

    Instalacja montowana na warsztacie u Roberta Wilgosza we Wrociszowie k. Nowej Soli. Spalanie LPG wynosiło średnio 10 litrów, wówczas, gdy na PB palił czasem 11 litrów. Zero spadku mocy. Super wyregulował instalacje. http://www.fnw-na-gaz.net/ Polecam.

  • 4.
  • 5,00 Fiat Bravo II 1.4 T-JET 16V (150KM) 2008r.
    dodał: beksa, 06.06.2012

    Jedynie jak konczy sie gaz (ponizej 15L) przy depnieciu w gaz przelacza sie na benzyne. Spalanie to 10.5 na gazie a 8.5 na benzynie. Instalacja zakladana w Kusiętach koło Częstochowy w warsztacie p. Gawrona. Dałem dużo bo w 2009 wydałem 4000zł

  • 5.
  • 5,00 Fiat Bravo I 1.4 (75KM) 1996r.
    dodał: Marcin, 05.01.2011

    Chciałbym tu głównie polecic firme która mi montowała instalacje NAGAZ STEFANOWSKI w Łodzi.Do momentu założenia gazu byłem mu nie ufny.Ale teraz wiem żę kolejne moje benzyniaki trafią do w.w. serwisu w celu zagazowania.Auto chodzi elegancko;)

  • 6.
  • 4,75 Fiat Bravo II 1.4 i 16V MPI (90KM) 2009r.
    dodał: mczajka, 03.06.2014

    Już wcześniej na benzynie na niskich obrotach falował silnik. Na gazie jest to mocniej odczuwalne. Jest bardziej mułowaty (tylko 90 KM) na gazie, ale spalanie nawet tylko 8 l/100 km Koszty jazdy w porównaniu z benzyną rewelacja !!

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Fiat Bravo

Fiat Bravo

256 komentarzy

201 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Bravo 2~Bravo 2

Do ~koko: ja kupiłem Bravo 1,9 i już po 2 dniach odpadło mi 1 koło to servis dał nowe,po kilku dniach odpadły mi lusterka,po miesiącu wszystkie drzwi i plastyki,na 1 ce auto jechało mi do tyłu ale servis stwierdził że to wina konkurencji i żebym więcej nie kupywał FIATA BRAVO 1.9 8V 120 KM fabrycznie bez filtra cz.stałych

~Martin~Martin

Do ~peter:

Potwierdzam to, co napisał użytkownik Rafin. Moje Bravo kupiłem w 2011 jako auto z rocznika 2010. Około przebiegu 20.000 km zaczęło dochodzić zgrzytanie z okolic przendich kół. winowajcą okazała się wadliwa przekładnia kierownicza, którą 2 razy próbowano naprawiać, a za 3 wymieniono (po mojej pisemnej interwencji w centrali fiata w Bielsku). Wcześniej wymieniono mi 1 bieg (typowa przypadłość tego auta nie wchodzący 1 bieg w niektórych egzemplarzach). Przeprogramowano mi silnik, w którym falowały wolne obroty. Rozłożono i złożono jeszcze raz fotel, którego rama waliła jak puste butelki. Wymieniono radio, gdyż odtwarzać CD po prostu przestał działać. Do tego pracownicy serwisu są aroganccy i niechętni do wykonywania napraw gwarancyjnych. Teraz przy przebiegu 24.000 z autem jest już wszystko OK. Zmieniłem Jeszcze tylko kompletnie wybite sworznie wahaczy (trzeba było zrywać oryginalne nity na wahaczach), ale to raczej kwestia Poznańskich dróg (auto cały przebieg przejechało praktycznie tylko po mieście). To co pisze użytkownik Rafin, to nie wytwór jego wyobraźni. Co prawda auta z silnikiem 1.4 t-jet to (jak za tę cenę) bardzo precyzyjnie prowadząca się rakieta, wydająca przy tym całkiem sportowe dźwięki (na 2 biegu idzie od 20 km/h do 100 km/h). I tylko dla tego nie sprzedaję tego auta.

...a na koniec dodam, że bieg znów przestaje wchodzić i obroty powoli znowu zaczynają falować. Wcześniej 2 lata jeździłem Pandą i kompletnie nic się nie działo. Szkoda, że Fiat porządnie potrafi robić tylko proste małe auta.

~Marek Kazanecki~Marek Kazanecki

Kupiłem nowego Fiata BRAVO w połowie 2009 r. z benzynowym silnikiem 1,4 l, 90 KM (inny nie był dostępny w salonie firmowym). Samochód elegancki, dobrze wyposażony, ale silnik niezwykle leniwy, wolno osiągający obroty, trudno nim było wyprzedzać. Na autostradzie z trudem osiągało się niespełna 170 km/h. Po roku użytkowania (kilkanaście tys. km) nagle okazało się, że brakuje dużo oleju silnikowego i oto zaskoczenie: popękane pierścienie tłokowe i łańcuch rozrządu do wymiany ! Serwis wymienił na gwarancji, ale straciłem zaufanie do tego auta. Wkrótce musiałem je sprzedać ze względów osobistych. Nie polecam auta z tym silnikiem.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Fiat

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
52 171
Przejechany dystans
27 356 572 km
Zatankowanego paliwa
1 418 001 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
7 535
Wydanych pieniędzy
2 024 026 zł
Średnie wydatki na auto
1 001 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
10 327
Wydanych pieniędzy
2 364 658 zł
Średnie wydatki na auto
1 169 zł
Zobacz dzienniki kosztów Fiat (2 022)

Testy zderzeniowe Fiat Bravo

Najnowsze testy zderzeniowe Fiat Bravo przeprowadzone przez Euro NCAP.

Fiat Bravo

Fiat Bravo
2007

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Fiat

Zużycie paliwa Fiat Bravo Hatchback 3d 2.0 HGT 20V

Na podstawie 32 raportów spalania

Pb
LPG
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Cml, dodano: 13.06.2009 19:16

Jeżeli chodzi i zużycie paliwa to wszystko oczywiscie zależy od tego jak jeździmy. Jeżeli nie wariuje sie na drogach i nie nadweręża samochodu to potrafi trzymać sie w granicach 7,4 l/100km. Przez trzy lata mojego użytkowania musiałem wymienić sprężyny przy przednim zawieszeniu (jedna pękła na postoju), wężyk do instalacji hamulcowej (pęknięcie ze starości przy kole). Tuleki oraz drążek kierownicy z przodu. Standartowo na polskich drogach tłumik (wymieniałem go 3 razy bo panowie w warsztacie nie potrafili odpowiednio załozyc tłumika i non stop spadał ze środkowej gumy urywając po czasie ostatnią - dopiero po mojej interwencji i pokierowaniu panów mechaników jak nalezy zrobić i załozyć tłumik, kłopoty z tłumikiem ustały). Duże problemy mialem z elektryką - światła. Nietety moja wersja bravo nie miala zabudowanych przekaźników do świateł i cały prąd przepływał przez stacyjkę wypalając ścieżki... na szczescie własnymi siłami udało sie naprawić stacyjkę - oszczedzając 500 zł.

pełny raport Fiat Hatchback 3d 1.6 16V

autor: pyra, dodano: 26.09.2007 10:21

Uważam, że samochód jest ekonomiczny. Dane fabryczne podają: miasto - 6,9. I tu zaskoczenie. Mieszkam w Poznaniu więc jest to skrajnie zatłoczone miasto i moimo tego jestem w stanie zmieścić się poniżej 7 litrów przy włączonej klimatyzacji! Wszystko zależy od stylu jazdy. Pierwszy mój wynik w mieście był w granicach 8-8,5 l. Nauczyłem się jeździć, nie jestem zawalidrogą ale nie ścigam się z nikim bo i tak przy następnych światłach mnie dogoni. Staram się jak najwięcej hamować silnikiem. Tylko w czasie targów Polagra zużycie skoczyło mi do ok. 7,3-7,5 l/100km ale więcej stałem niż jechałem. Natomiast na trasie osiągnięcie 4,3l/100km z włączoną klimatyzacją jest prawie niemożliwe, chyba, że skrajnie nudna jazda bez skrzyżowań i jakichkolwiek manewrów przy stałej prędkości 90km/h - to może dałoby się zjechać do 4 l .Ale taka jazda nie dla mnie. Ja ślednie spalanie w trasie mam na poziomie 6 l tyle, że jeżdzę dynamicznie - ale bez szaleństw, jak trzeba to i 170 jadę a żeby było ciekawie na autostradzie jadąc 180 komputer wskazywał zużycie znacznie poniżej 10l (7-9l) co uważam za sukces tego samochodu.

pełny raport Fiat Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet

autor: owender, dodano: 09.05.2010 22:55

O ile to auto bardzo mnie zaskakuje pod względem wyglądu, prowadzenia, wykończenia tak niestety spalanie uważam za jedyną wadę tego samochodu. W mieście jak i w trasie jeżdżę z reguły spokojnie choć nie ukrywam że czasem lubie wdepnąć i podkręcić silnik pod czerwone pole. Od nowości zrobiłem 9tys km. średnie spalanie oscyluje w granicach 9.2L/100km z czego przynajmniej 5 tys to trasa. Na Polskich drogach, prędkość w granicach 100-110km/h da się jakoś zejść poniżej 7L, normalna jazda bez patrzenia na komputer to trzeba liczyć te 7.5L. w mieście w zimę koło 12L (dojazdy do pracy około 5km). co ciekawe w trasie różnie, bo z 5 osobami na pokładzie i bagażem udało się zrobić 7,1L - wakacje w góry (2* 350km) Podsumowując auto nie jest oszczędne wcale - ale daje ogromną frajdę z jazdy, wysoki moment obrotowy w połączeniu z dość niską masą, rozsądnym rozstawem osi powoduję że jazda nowym Bravo to ogromna przyjemność. Gdyby palił to 6.5L w trasie byłby Ideałem!

pełny raport Fiat Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Fiat Bravo Hatchback 3d 2.0 HGT 20V

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Fiat Bravo Hatchback 3d 2.0 HGT 20V

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Fiat Bravo I Hatchback 3d 2.0 HGT 20V 147KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Fiat Bravo, oglądali także